Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Sliktais
23. Nov 2011, 19:11#841

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Un ko tagad darīt
Visi lejam veco vai svaigi nomainīto eļļu ārā un lejam iekšā pareizo, tik kuru
Nez, nez... jau vismaz 8 gadus, ja ne vairāk pieturos pie viena ražotāja un arī mainīt tā kā netaisos, lēju iekš visiem saviem ex un arī esošajiem braucamrīkiem, nekādu pretenziju nav.
1x, ap '90 vidu noexperimentēju ar kkādu "super-puper" eļļas piedevu uz teflona bāzes (laikam), rezultātā ieberziens uz motora remontu , vairs kkā negribas experimentēt.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
23. Nov 2011, 19:51#842

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


23 Nov 2011, 19:11:46 Sliktais rakstīja:
Un ko tagad darīt
Visi lejam veco vai svaigi nomainīto eļļu ārā un lejam iekšā pareizo, tik kuru
Nez, nez... jau vismaz 8 gadus, ja ne vairāk pieturos pie viena ražotāja un arī mainīt tā kā netaisos, lēju iekš visiem saviem ex un arī esošajiem braucamrīkiem, nekādu pretenziju nav.
1x, ap '90 vidu noexperimentēju ar kkādu "super-puper" eļļas piedevu uz teflona bāzes (laikam), rezultātā ieberziens uz motora remontu , vairs kkā negribas experimentēt.


Sliktais, ko Tu uzrakstīji?!
Tūlīt atnāks Niere un būs vēl viens palags lapas garumā...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

VATERLAND
23. Nov 2011, 19:58#843

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


23 Nov 2011, 19:51:23 marcis rakstīja:

23 Nov 2011, 19:11:46 Sliktais rakstīja:
Un ko tagad darīt
Visi lejam veco vai svaigi nomainīto eļļu ārā un lejam iekšā pareizo, tik kuru
Nez, nez... jau vismaz 8 gadus, ja ne vairāk pieturos pie viena ražotāja un arī mainīt tā kā netaisos, lēju iekš visiem saviem ex un arī esošajiem braucamrīkiem, nekādu pretenziju nav.
1x, ap '90 vidu noexperimentēju ar kkādu "super-puper" eļļas piedevu uz teflona bāzes (laikam), rezultātā ieberziens uz motora remontu , vairs kkā negribas experimentēt.


Sliktais, ko Tu uzrakstīji?!
Tūlīt atnāks Niere un būs vēl viens palags lapas garumā...






Sliktais runaa dreebi!
Es saprastu,ja Niere pie reizes par smaakkiem filosoofeejot, vareetu piekketies arii pie benjas oktaanskaitllu LV DUSos iztirzaashanas Tur butu veel viens faktoors,kas chakaree dzineejus, arii moo.

Eu, Maarci,tad par cik % R-enieka reduktoors ir ashaaks par S-enieka?!

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

marcis
23. Nov 2011, 20:11#844

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Tak rakstīju jau - KR 1:2.9, KS 1:2.8

Man pat bail pieminēt, kādu eļļas piedevu es leju klāt mašīnas (bmw) motoreļļai, no kuras tiešām ir efekts...

[ Šo ziņu laboja marcis, 23 Nov 2011, 20:11:40 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
23. Nov 2011, 20:37#845

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Par oktāniem jau cits stāsts - atbilst/neatbilst deklarētajam to jau neviens ikdienas lietotājs nezina. Manam "zviegam" tā kā 98 jālej, retu reizi gadās pieliet 95 (ja cita nav).
Šovasar vizinoties LT, PL, SK gadījas visādas mikstūras uzpildīt zem dažādiem nosaukumiem, tai skaitā bija kkāds Sheel produkts ar ļooti skanīgu nosaukumu, godīgi..., atšķirību nejutu, nu vismaz braucot normālā tūrista režīmā


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
23. Nov 2011, 20:48#846

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


23 Nov 2011, 20:37:39 Sliktais rakstīja:
Par oktāniem jau cits stāsts - atbilst/neatbilst deklarētajam to jau neviens ikdienas lietotājs nezina. Manam "zviegam" tā kā 98 jālej, retu reizi gadās pieliet 95 (ja cita nav).
Šovasar vizinoties LT, PL, SK gadījas visādas mikstūras uzpildīt zem dažādiem nosaukumiem, tai skaitā bija kkāds Sheel produkts ar ļooti skanīgu nosaukumu, godīgi..., atšķirību nejutu, nu vismaz braucot normālā tūrista režīmā



Shito shtelliiti ar tradicionaalaas LV DUS benjjas atshkkiriibu no SWE tradicionaalaas DUS benjas 98. naacas saskarties, kad pazinnas siicim,kas vaalee ar kartingu taa ir iistaa un vieniigaa manta, pat DE pieejamais 98. neesot tik nikns.....

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
23. Nov 2011, 20:56#847

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


23 Nov 2011, 20:48:25 VATERLAND rakstīja:

23 Nov 2011, 20:37:39 Sliktais rakstīja:
Par oktāniem jau cits stāsts - atbilst/neatbilst deklarētajam to jau neviens ikdienas lietotājs nezina. Manam "zviegam" tā kā 98 jālej, retu reizi gadās pieliet 95 (ja cita nav).
Šovasar vizinoties LT, PL, SK gadījas visādas mikstūras uzpildīt zem dažādiem nosaukumiem, tai skaitā bija kkāds Sheel produkts ar ļooti skanīgu nosaukumu, godīgi..., atšķirību nejutu, nu vismaz braucot normālā tūrista režīmā



Shito shtelliiti ar tradicionaalaas LV DUS benjjas atshkkiriibu no SWE tradicionaalaas DUS benjas 98. naacas saskarties, kad pazinnas siicim,kas vaalee ar kartingu taa ir iistaa un vieniigaa manta, pat DE pieejamais 98. neesot tik nikns.....

Interesanti, kā šie to "niknumu" dabū , kaut kādas ķīmiskas piedevas, vai kā Vizmaz LV staķiks lielās. ka 98 esot no Norges nevis no Mažeiķiem, tipa tīrāks, utt, utp.
Kad apceļoju SWE ar auto, auto borta kompim patēriņa cipars nekad tik zems nebija, LV pat nesasniedzams

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
23. Nov 2011, 21:16#848

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


Vizmaz LV staķiks lielās. ka 98 esot no Norges nevis no Mažeiķiem


Visas Nestes,Statoili top tecinaati no visiem labi paziistamaas Urlandes...diemzzeel.
/Bija savulaik pamuldeeshanaas ar benjjas vilceejiem/

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
23. Nov 2011, 21:59#849

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

paturpinot jūs oftopiku par degvielas patēriņiem
sIfonam ir apps, kurā katru reizi pildot degvielu jāpieraksta odo/litri/Ls
Tos pierakstu kopš mašīnas pirmās dienas (30/03) līdz nu jau 22.000 km @ 1900 litri
Vismazākais patēriņš bija ar Vācijas soļķi skandināvijā (DK/S). 7,26 L/100 km. Pavisam vidējais ir 8,42.
Ikdienā padaudz nobraucu režīmā 5km pa pilsētu, 3 stundu pauze, atkal 5 km, atkal pauze.... Tas patēriņu uzceļ diezgan skarbi. Bet domāju ka palielinātam degvielas patēriņam celoņi ir gan degvielas kvalitāte gan ceļu segums (rites pretestībai vācu bānim un plesenes šosejai pie bērzkroga vajadzētu būt savādākai)

Jā, mašīna volvo xc70, 2,4 L td, AWD, automāts. Lukoils

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

vacsons
24. Nov 2011, 06:11#850

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Pēc šādas diskusijas par lubrikantiem toč samainīšu
visus šķidrumus uz īstajiem

Offline

Niksons
24. Nov 2011, 08:14#851

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Mans mocis ir 2005 - 2010 modeļu gada, konkrēti saražots 2008 gadā, ekspluatācija sākta 2010-ajā.

Par to amerikāņu eļļu setu - Tu palaidi garām vārdu and. Viņu apkopes komplekta piedāvājumā ir 4 litri motoreļļas UN 1 1/2 litrs GL5 priekš reducera/kārbas.

Apkopju intervālos neko diži tālu neesmu ticis
1. apkope uz 1000 km bija 2010 gada rudenī
2. šajā rudenī, bet pat līdz 10.000 neesmu ticis - apkopi taisiju, jo kalendārs saskrēja, nevis kilometri

Nākošajā rudenī beidzas garantija, jāsāk būtu pašam domāt, ko un kā liet. Īstenībā jau boxera motors neizceļas ar nezkādu performanci un/vai niķiem. Arī attiecīgi netiek griezts redlainā. Tāpēc baigi sakrenķējis neesmu

Protams, mocim ir katalizators, bet man ir doma pa ziemu iegādāt akrapoviča pufu, tik neesmu iedziļinājies - tam būs tā švamme vai arī ir akurāti amputēta.

Nu vo kaukātā

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
24. Nov 2011, 08:29#852

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


24 Nov 2011, 01:00:18 Niere rakstīja:


ja starp citu, vēl daži jautājieni par Taviem braukšanas paradumiem:

1. no kāda līdz kādam mēnesim Tev ir sezona un kādās min/max gaisa temperatūrās rullē?
2. vai režīms pārsvarā ir šoseja un garie gabali?
3. kā ar lieliem apgriezieniem, pārkarsēšanu korķos(citādi), došanu ručkā?
4. kāds ir eļļas patēriņš un kāds ir motora stāvoklis/nobraukums?
5. vai minētais Castrolis ir vienīgā eļļa, kādu lietojis?
6. ko lieto citi līdzīgas dzeses/režīma motoriem?
7. šogad eļļu jau nomainīji?


ceru, ka jautājumi nav pārāk......intīmi tūrera raiderim

vienkārši mans jau domāt, ka ir labākas alternatīvas eļļas ziņā. kaut vai tas pat Liqui Moli Tevis norādītais. Tomēr gribu saprast, vai nav kāds ļoti īpašs iemesls, kādēļ Tavējam "izrakstījuši" veco ZDDP, nevis kādu svaigāku risinājumu.
Nav jau nekāds "purva āzis" tomēr.


Papildus par šiem jautājieniem:
1. Marts - Novembris. Marts bija Itālijā ; 1/11 moci noliku .
zem +5 grādiem nebraucu, max BC esmu redzējis + 33

2. 50/50. Vasarā moci izmantoju arī kā ikdienas commuter-i, esmu arī iebraucis @ 333, bet minimāli, bez fanātisma. Ir arī reizes, kad pieleju bāku un nākošā reize kad motoru noslāpēju ir pēc 400 km - nākošajā benzīntankā

3. boxerim redlains ir pie 7500. Virs 6500 faktiski nekad negriežu. Man un mocim tas nepatīk, nav jau nekāda rīsēdāju tuperware
Mocim ir gaisa/eļļas dzese, attiecīgi tas nepārkarst

4. drīz būs nobraukti 10.000 km. ja ilgstoši sagriež tuvu redlainam, tad eļļa mazliet zūd.

5. augstāk jau rakstiju - šinī mocī ir bijusi tikai rūpnīcas eļļa un tas ko ielēja bēemautā

6. internetos domēr dominē viedoklis, ka jālej rūpnīcas ieteiktais kastrolis, fofig ka burti sūdīgāki un dārgāks

7. jā, 01/11/11. Un uzreiz moci noliku aiz stikliem <tm>, lai gaida pavasari

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
25. Nov 2011, 08:31#853

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

&

Es apmēram tā arī domāju. Motors, kurš idejiski radies Ādolfa laikos jau nu nevar būt pārmēru kaprīzs
Un lai nu ko, bet pārslogot 1200 ccm motoru es nevaru

Kad pienāks laiks mainīt lubrikācijas - sazināsimies. Mož toč paskatīt, kāda asinaina lācim vēderā. Lai gan pa lielam, tur nevar būt nekas cits kā vieglās automašīnas motorā - kārba pa savam, sajūgs pa savam, apgriezieni jau nu arī dažām 4-riteņu rīsēdēju raķetēm ir krietni lielāki .... Vai tur varēs kaut ko interesantu ieraudzīt ?...

Vienīgais ko vēl gribēju uzprasīt - ja vajag uzliet līmeni, ko tai eļļai var pieliet klāt ?

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

maniac
25. Nov 2011, 12:14#854

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


20 Nov 2011, 20:29:03 Niksons rakstīja:
Aaa, vajag izvairīties no RxxRT-P. Polizaju moči parasti ir ar lielu nobraukumu un izgulējušies uz visiem sāniem

Pašam tāds bija. Tāpēc atļaušos piekrist tikai punktam par nobraukumu. Kaut gan arī tajā mēdz būt izņēmumi!
Tehniski viņi, kā likums (!) ir ideālā kārtībā - regulāri kopti/remontēti dīleru servisos!

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 02:17#855

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Jūs te laikam zinātnisko darbu taisāt par tām bmw eļļām

Man jau liekās, ka tie bmw boxeri nav no tiem motoriem, kuriem būtu kādas mega augstas prasības pret eļļas specifikācijām.


Varētu mēs intereses pēc izvērst diskusiju par eļļu sacīkšu aparātam, par to rekomendējamajiem nomaiņas intervāliem utt. Es gan godīgi sakot šajā jomā vados pēc paša vienkāršākā principa - leju pašu dārgāko, kas ir (varbūt nepareizs princips) Man gan arī sezonas nobraukums sastāda aptuveni 1500 - 2500km track-days režīmā, tā kā īsti laikam pat izstrādāties nepagūst.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 02:42#856

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Pamatā jau tiem trases močiem apstākļi visiem gandrīz vienādi - regulāri tiek strādāts paaugstinātā temperatūrā, šad tad gadās uzvārīt, uz maksimāliem apgriezieniem un uz pilnu slodzi. Bet tā atšķirība tehniksjā stāvoklī starp diviem identiskiem močiem ar līdzīgu nobraukumu, parasti ir novērojama pie stipri lielākiem nobraukumiem, nu teiksim tā - ja tas mocis nav pārkarsēts, vai pa sauso bez eļļas maucis, tad pat nekādu baigo šķirbu neredzēsi.

Te nu drīzāk atšķirības vairāk būtu novērojamas tieši starp ražotājiem, kā likums Honda izceļas ar ilgmūžību, yamaha arī ir diezgan izturīgs, bet šiem raksturīgs paaugstināts eļļas patēriņš pēc kāda noteikta norullēto kilometru skaita. Nu un tad seko suzuks un kawasaks, kau gan arī šiem ražotājiem ir modeļi, kuri izceļās ar diezgan lielu izgmūžību. Varu tikai minēt, kas varētu būt par iemeslu šīm te atšķirībām - eļļošanas sistēmas konstrukcija, pielietoto meteriālu kvalitāte vai konstrukcijas uzticamība kopumā


Kā "eļļu sacīkšu aparātiem" biju domājis tos pašus baikus, ar kuriem pa trasi gāzējam, kaut gan termins "gāzēt pa trasi" arī ir stiepjams, jo braucēji mēdz būt dažādi - iesācēji ripinās visu laiku pamatā uz vidējiem apgriezieniem, profiem tehometrs vairāk dzīvo sarkanajā zonā, attiecīgi tam ir arī savi blakusefekti, kā piemēram pastāvīgi paaugstināta dzinēja temperatūra.

Ak jā, aizmirsu pierakstīt - tam, cik pareizi mocis ir ticis iebraukts, arī varētu būt nozīme tā tālākajā ekspluatācijā, kaut gan modernā tehnika tiek taisīta ar tik lielu precizitāti, ka esmu dzirdējis viedokli, nekāda lielā piebraukāšana nemaz nav vajadzīga, tikai pirmos 1000km negriezt līdz galam un viss

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 02:49:49 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 03:07#857

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu tā jau ir, neviens ražotājs necentīsies tehniku taisīt kvalitatīvāku, ilgspēlējošāku un dārgāku, nekā tas nepieciešams vidusmēra patērētājam un galu galā - priekš kam lieki sadārdzināt pašizmaksu?


Nu labi, šo tēmu gan jau kaut kad paturpināsim, bet nu laikam jāiet biki pagulēt - rīt nodarbības pa krosa trasi

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 03:08#858

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 03:06:35 Niere rakstīja:
jā, vispār ši vairs nav bemberem tēma.
ja tur kas sakāms, droši vien tad labāk iekš eļļu sadaļas.


Pag pag, mums te vairāki pilsoņi arī ar BMW pa trasi brauc, tā kā tēma tepat jau vien ir

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shkapars
26. Nov 2011, 03:51#859

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nē, Archy nebij domājis Mārci un opozītniekus, bet gan šobrīd vienu no labākajiem močiem trasei S1000RR, kura motorā var apskatīt F1 tehnoloģijas.

Offline

deMarco
27. Nov 2011, 11:33#860

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Bet īstenībā būtu interesanti ko vairāk papētīt tieši sacīkšu/track days sakarā. Kā tur īsti ir ar tiem testiem, Niere? Vienkārši jānotecina vecā sula un jāaizved uz Statoil? Man kā reiz gonku džikseram jāmaina eļļa. Būtu interesanti redzēt kas un kā.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline