Autors | Ziņojums |
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Oct 2010, 23:52:54 svesais rakstīja:
Kāds pastāstīs nah šļaukas no būra iet uz bāku un ko tas dod(manam opitim ZXR 750 jaunākiem lūkas). Interese tāpēc ka manam amputētas.
Tas ir domāts tamdēļ, lai ātri braucot gaiss spiestos filtrakastē ātrāk, tāds kā pirmatnējais ram-air, bet reāli tas viss ir fufelis un jēgas no tā maz
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
svesais | |
Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
| Paldiesiņš. Bet dizains man patiktos(kā terminators) . Žēl ka no orģināla maz palicis un paliek pēc manas braukšanas arvien mazāk
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! |
Offline | |
|
nemidoff | |
Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
| Sveiki, kurš te tirgo irīdija sveces par labām cenām un vai vispār ir jēgas tādas likt?Būs komplektā ar K&N filtru un remus trubām. |
Offline | |
|
|
maniac | |
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5167
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| ir kāds kurš nodarbojās ar alumīnija slīpēšanu(pulēšanu), interesētu novērst skrāpējumus no motora vākiem.
Tak pamēģini pats :
http://kickstarter.org/index.php?ind=reviews&am...view&iden=27 |
Offline | |
|
DainisL | |
Kopš: 22. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Kawasaki ZX-10R, ZX-6R
| Lūdzams atsaukties tos kawasaki zx-10r īpašniekus, kuriem ir 2004 gada (ar vienu izpludi sānos) un 2005 gada (ar divām izplūdes trubām zem beņķa) modeļi, ar oriģinālu ritošo daļu.
Vēlētos noņemt dažus ritošās daļas izmērus.
Ja varat palīdzēt rakstiet privātu ziņu vai zvaniet 29323030
Paldies par atsaucību.
----------------- Motošosejas klubs MOTOAPLIS.
http://www.motoaplis.lv |
Offline | |
|
NOS | |
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ? |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Oct 2010, 20:41:22 NOS rakstīja:
Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ?
Tur ir veseli 3 parametri, ko var regulēt - atsperes cietība, hidraulika uz saspiešanos un hidraulika uz izstiepšanos
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
NOS | |
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
24 Oct 2010, 20:47:50 Archy96 rakstīja:
24 Oct 2010, 20:41:22 NOS rakstīja:
Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ?
Tur ir veseli 3 parametri, ko var regulēt - atsperes cietība, hidraulika uz saspiešanos un hidraulika uz izstiepšanos
a kuru man vajag ? aimugurē tas pats ? |
Offline | |
|
shkapars | |
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| baikam po žizņi ir jābūt cietam, jo pie 200+ mīksta piekare var visādus jokus uztaisīt.
bet bez Archy teiktā vēl ir viena lieta, ko bieži neizdara - pareizi ielikt priekšējo riteni un pareizi pievilkt tiltu skrūves. resp., nepareizi to izdarot var sanākt, ka štoki nav paralēli un ķīlējas, līdz ar to ir cieti
ā, vēl viena lieta, nedrīkst priekšējo asi dzīt iekšā vai ārā ar metāla āmuru, tad var uzdauzīt asij maliņu un tad štoki nemaz nevar nostāties paralēli[ Šo ziņu laboja shkapars, 24 Oct 2010, 21:28:14 ] |
Offline | |
|
DainisL | |
Kopš: 22. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 73
Braucu ar: Kawasaki ZX-10R, ZX-6R
| Lai vispār kaut ko sāktu regulēt, tev no sākuma pēc sava svara jānoregulē atsperes un tad tikai hidrolika. Hidrolika - teorijā skan viekārši, bet patiesībā tas ir diezgan sarežģīti. Lai regulētu hidroliku tev jābūt amīšos jaunai un pareizai eļļai un noteiktam daudzumam.
----------------- Motošosejas klubs MOTOAPLIS.
http://www.motoaplis.lv |
Offline | |
|
dzeksis | |
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Kādu virzuli spečuki iesaka ņemt priekš KTM?
Wossner vs. Pro-X???
Atsauksmes! |
Offline | |
|
K-K | |
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Tā, vakardienas treniņā noslidināju atdures dzelžus, varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
deMarco | |
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Pareizi saregulēts baiks (priekš 1 braucēja) tiešām būs ciets. Bet to darīt bez dakās apkopes iz bezjēdzīgi. Tāpat, visdrīzāk standarta atsperes nebūs tieši tavam svaram piemērotas. Ja grib pa smuko- visdrīzāk jāmaina arī atsperes
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
SasperJods | |
Kopš: 07. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad
|
25 Oct 2010, 09:43:04 K-K rakstīja:
... varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?
Titāns ir, par kādiem gabaliem ir runa?
----------------- Dekoratīvā metināšana |
Offline | |
|
K-K | |
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
25 Oct 2010, 09:52:25 SasperJods rakstīja:
25 Oct 2010, 09:43:04 K-K rakstīja:
... varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?
Titāns ir, par kādiem gabaliem ir runa?
5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
maniac | |
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5167
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Par aizdedzes svecēm. Ar visām bildēm. Var noderēt.
http://forum.motoduragon.com/index.php?topic=18376.0 |
Offline | |
|
SasperJods | |
Kopš: 07. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad
|
5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.
A garums kāds? vakarā paskatīšos, liekas ka tik biezs bija, tikai jāgriež pašam ... fleksi iedošu ...
----------------- Dekoratīvā metināšana |
Offline | |
|
K-K | |
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
25 Oct 2010, 13:16:22 SasperJods rakstīja:
5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.
A garums kāds? vakarā paskatīšos, liekas ka tik biezs bija, tikai jāgriež pašam ... fleksi iedošu ...
tfu, sapēros, 5cm garums, platums ~ 2- 4 cm, biezums ~ 1cm
Tā lai varu izurbt caurumus, iegriezt vītni un pieskrūvēt pie atdures.[ Šo ziņu laboja K-K, 25 Oct 2010, 13:33:53 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
endurists | |
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
25 Oct 2010, 09:19:28 dzeksis rakstīja:
Kādu virzuli spečuki iesaka ņemt priekš KTM?
Wossner vs. Pro-X???
Atsauksmes!
Ja es pareizi esmu sapratis, tad Wossner ir tā tautā sauktais "kaltais virzulis" Prox tiekot liets, kāda atšķirība lietošanā nezinu. P.S. Pašam ir šis jautājums ir diezgan aktuāls
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
Modrs | |
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ja pareizi atceros, tad kalts virzulis ir ļoti gerai, jo tam nav iekšēju gaisa ieslēgumu, iekšējo materiāla spriegumu, un tas n-reizes mazāk izplešās par parastu atlieto.
K-K - titāns nopērkams pie VEFa Tehlatā. |
Offline | |
|