Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
23. Oct 2010, 00:07#8341

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Oct 2010, 23:52:54 svesais rakstīja:
Kāds pastāstīs nah šļaukas no būra iet uz bāku un ko tas dod(manam opitim ZXR 750 jaunākiem lūkas). Interese tāpēc ka manam amputētas.

Tas ir domāts tamdēļ, lai ātri braucot gaiss spiestos filtrakastē ātrāk, tāds kā pirmatnējais ram-air, bet reāli tas viss ir fufelis un jēgas no tā maz

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

svesais
23. Oct 2010, 00:15#8342

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750

Paldiesiņš. Bet dizains man patiktos(kā terminators) . Žēl ka no orģināla maz palicis un paliek pēc manas braukšanas arvien mazāk

-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

nemidoff
23. Oct 2010, 14:26#8343

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Sveiki, kurš te tirgo irīdija sveces par labām cenām un vai vispār ir jēgas tādas likt?Būs komplektā ar K&N filtru un remus trubām.

Offline

maniac
23. Oct 2010, 14:26#8344

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5167

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

ir kāds kurš nodarbojās ar alumīnija slīpēšanu(pulēšanu), interesētu novērst skrāpējumus no motora vākiem.

Tak pamēģini pats :
http://kickstarter.org/index.php?ind=reviews&am...view&iden=27

Offline

DainisL
23. Oct 2010, 23:30#8345

Kopš: 22. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Kawasaki ZX-10R, ZX-6R

Lūdzams atsaukties tos kawasaki zx-10r īpašniekus, kuriem ir 2004 gada (ar vienu izpludi sānos) un 2005 gada (ar divām izplūdes trubām zem beņķa) modeļi, ar oriģinālu ritošo daļu.
Vēlētos noņemt dažus ritošās daļas izmērus.
Ja varat palīdzēt rakstiet privātu ziņu vai zvaniet 29323030

Paldies par atsaucību.

-----------------
Motošosejas klubs MOTOAPLIS.
http://www.motoaplis.lv

Offline

NOS
24. Oct 2010, 20:41#8346

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ?

Offline

Archy96
24. Oct 2010, 20:47#8347

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Oct 2010, 20:41:22 NOS rakstīja:
Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ?

Tur ir veseli 3 parametri, ko var regulēt - atsperes cietība, hidraulika uz saspiešanos un hidraulika uz izstiepšanos

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

NOS
24. Oct 2010, 20:49#8348

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


24 Oct 2010, 20:47:50 Archy96 rakstīja:

24 Oct 2010, 20:41:22 NOS rakstīja:
Kāds ir regulējis mocim amartizatoru cietību ? man kawasaki 636 , baigi ciets...
kā notiek regulācija, vienkārši griež to vītni štoka galā vai kaut kas jājauc ārā ?

Tur ir veseli 3 parametri, ko var regulēt - atsperes cietība, hidraulika uz saspiešanos un hidraulika uz izstiepšanos

a kuru man vajag ? aimugurē tas pats ?

Offline

shkapars
24. Oct 2010, 21:25#8349

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

baikam po žizņi ir jābūt cietam, jo pie 200+ mīksta piekare var visādus jokus uztaisīt.
bet bez Archy teiktā vēl ir viena lieta, ko bieži neizdara - pareizi ielikt priekšējo riteni un pareizi pievilkt tiltu skrūves. resp., nepareizi to izdarot var sanākt, ka štoki nav paralēli un ķīlējas, līdz ar to ir cieti

ā, vēl viena lieta, nedrīkst priekšējo asi dzīt iekšā vai ārā ar metāla āmuru, tad var uzdauzīt asij maliņu un tad štoki nemaz nevar nostāties paralēli

[ Šo ziņu laboja shkapars, 24 Oct 2010, 21:28:14 ]

Offline

DainisL
24. Oct 2010, 21:27#8350

Kopš: 22. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: Kawasaki ZX-10R, ZX-6R

Lai vispār kaut ko sāktu regulēt, tev no sākuma pēc sava svara jānoregulē atsperes un tad tikai hidrolika. Hidrolika - teorijā skan viekārši, bet patiesībā tas ir diezgan sarežģīti. Lai regulētu hidroliku tev jābūt amīšos jaunai un pareizai eļļai un noteiktam daudzumam.

-----------------
Motošosejas klubs MOTOAPLIS.
http://www.motoaplis.lv

Offline

dzeksis
25. Oct 2010, 09:19#8351

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Kādu virzuli spečuki iesaka ņemt priekš KTM?
Wossner vs. Pro-X???
Atsauksmes!

Offline

K-K
25. Oct 2010, 09:43#8352

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Tā, vakardienas treniņā noslidināju atdures dzelžus, varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

deMarco
25. Oct 2010, 09:43#8353

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Pareizi saregulēts baiks (priekš 1 braucēja) tiešām būs ciets. Bet to darīt bez dakās apkopes iz bezjēdzīgi. Tāpat, visdrīzāk standarta atsperes nebūs tieši tavam svaram piemērotas. Ja grib pa smuko- visdrīzāk jāmaina arī atsperes

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

SasperJods
25. Oct 2010, 09:52#8354

Kopš: 07. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 243

Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad


25 Oct 2010, 09:43:04 K-K rakstīja:
... varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?


Titāns ir, par kādiem gabaliem ir runa?

-----------------
Dekoratīvā metināšana

Offline

K-K
25. Oct 2010, 10:12#8355

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


25 Oct 2010, 09:52:25 SasperJods rakstīja:

25 Oct 2010, 09:43:04 K-K rakstīja:
... varbūt kādam ir titāna gabaliņi aizķērušies ?


Titāns ir, par kādiem gabaliem ir runa?

5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

maniac
25. Oct 2010, 13:06#8356

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5167

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Par aizdedzes svecēm. Ar visām bildēm. Var noderēt.
http://forum.motoduragon.com/index.php?topic=18376.0

Offline

SasperJods
25. Oct 2010, 13:16#8357

Kopš: 07. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 243

Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad


5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.


A garums kāds? vakarā paskatīšos, liekas ka tik biezs bija, tikai jāgriež pašam ... fleksi iedošu ...

-----------------
Dekoratīvā metināšana

Offline

K-K
25. Oct 2010, 13:26#8358

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


25 Oct 2010, 13:16:22 SasperJods rakstīja:

5cm platumā ~1cm biezumā? 2x gabaliņi.


A garums kāds? vakarā paskatīšos, liekas ka tik biezs bija, tikai jāgriež pašam ... fleksi iedošu ...

tfu, sapēros, 5cm garums, platums ~ 2- 4 cm, biezums ~ 1cm
Tā lai varu izurbt caurumus, iegriezt vītni un pieskrūvēt pie atdures.

[ Šo ziņu laboja K-K, 25 Oct 2010, 13:33:53 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

endurists
25. Oct 2010, 15:01#8359

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


25 Oct 2010, 09:19:28 dzeksis rakstīja:
Kādu virzuli spečuki iesaka ņemt priekš KTM?
Wossner vs. Pro-X???
Atsauksmes!

Ja es pareizi esmu sapratis, tad Wossner ir tā tautā sauktais "kaltais virzulis" Prox tiekot liets, kāda atšķirība lietošanā nezinu. P.S. Pašam ir šis jautājums ir diezgan aktuāls

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Modrs
25. Oct 2010, 15:09#8360

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ja pareizi atceros, tad kalts virzulis ir ļoti gerai, jo tam nav iekšēju gaisa ieslēgumu, iekšējo materiāla spriegumu, un tas n-reizes mazāk izplešās par parastu atlieto.

K-K - titāns nopērkams pie VEFa Tehlatā.

Offline