Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
The_Fireman
17. Oct 2010, 12:03#8301

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15


17 Oct 2010, 11:59:08 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:55:25 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:52:07 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:49:35 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:39:49 ositis rakstīja:
Sveiki,man ir tads jautajums.Ja es motociklam mainu rami,ar ko man ir jaasaskaras mainot dokumentus,ja tam ramim nav papiru.Vecais ramis ir nedaudz saliekts pec neliela csn negadijuma.Moska kads ir saskaries ar tadam lietam.




Aizbrauc pie meistara un lai parsit Tev visas veca ramja shiltes un numurus uz jauno rami! Neviens Tev tur neies un nepetis vai ir mainits vai ne, tikai protams vajag to izdarit loti kvalitativi, nevis tjap ljap!

Silte ir tikai prieksa uz daksas trubas plus vel blakus rami iesists numurs tadspats.


Nu to visu var tak mierigi izdarit, ja ir cilveks kas to zin un mak! Bet es nez mosh ir vieglaks un legalaks veids - par to variantu gan nezinu! Jo CSDD var piechakareties par to no kurienes nacis ramis bez papiriem utt. nu hvz, mosh te atradisies vel kads kas vares izteikt viedokli! Bet pa lielam domaju no stress, tas ir sikums!

Nav jau kur steigties,vel visa ziema prieksa.VNK gribeju uzzinat citu viedokli ko darit.Mos vel veco rami iztaisnosu.


Nah Tev veco rami taisnot, liekas ka ta nav laba doma, gan jau vins ar laiku atkal aizies liks, sists ir sists un viss! Nem jauno painteresejies te par tiem numuru mainas iespajam un brauc ar labu nesistu rami(Tava drošība)!

-----------------


Offline

ositis
17. Oct 2010, 12:06#8302

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


17 Oct 2010, 12:03:56 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:59:08 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:55:25 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:52:07 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:49:35 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:39:49 ositis rakstīja:
Sveiki,man ir tads jautajums.Ja es motociklam mainu rami,ar ko man ir jaasaskaras mainot dokumentus,ja tam ramim nav papiru.Vecais ramis ir nedaudz saliekts pec neliela csn negadijuma.Moska kads ir saskaries ar tadam lietam.




Aizbrauc pie meistara un lai parsit Tev visas veca ramja shiltes un numurus uz jauno rami! Neviens Tev tur neies un nepetis vai ir mainits vai ne, tikai protams vajag to izdarit loti kvalitativi, nevis tjap ljap!

Silte ir tikai prieksa uz daksas trubas plus vel blakus rami iesists numurs tadspats.


Nu to visu var tak mierigi izdarit, ja ir cilveks kas to zin un mak! Bet es nez mosh ir vieglaks un legalaks veids - par to variantu gan nezinu! Jo CSDD var piechakareties par to no kurienes nacis ramis bez papiriem utt. nu hvz, mosh te atradisies vel kads kas vares izteikt viedokli! Bet pa lielam domaju no stress, tas ir sikums!

Nav jau kur steigties,vel visa ziema prieksa.VNK gribeju uzzinat citu viedokli ko darit.Mos vel veco rami iztaisnosu.


Nah Tev veco rami taisnot, liekas ka ta nav laba doma, gan jau vins ar laiku atkal aizies liks, sists ir sists un viss! Nem jauno painteresejies te par tiem numuru mainas iespajam un brauc ar labu nesistu rami(Tava drošība)!


Taisniba jau ta ir.

Offline

The_Fireman
17. Oct 2010, 15:03#8303

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15


17 Oct 2010, 14:34:29 Pelekais rakstīja:

17 Oct 2010, 12:06:45 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 12:03:56 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:59:08 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:55:25 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:52:07 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 11:49:35 The_Fireman rakstīja:

17 Oct 2010, 11:39:49 ositis rakstīja:
Sveiki,man ir tads jautajums.Ja es motociklam mainu rami,ar ko man ir jaasaskaras mainot dokumentus,ja tam ramim nav papiru.Vecais ramis ir nedaudz saliekts pec neliela csn negadijuma.Moska kads ir saskaries ar tadam lietam.




Aizbrauc pie meistara un lai parsit Tev visas veca ramja shiltes un numurus uz jauno rami! Neviens Tev tur neies un nepetis vai ir mainits vai ne, tikai protams vajag to izdarit loti kvalitativi, nevis tjap ljap!

Silte ir tikai prieksa uz daksas trubas plus vel blakus rami iesists numurs tadspats.


Nu to visu var tak mierigi izdarit, ja ir cilveks kas to zin un mak! Bet es nez mosh ir vieglaks un legalaks veids - par to variantu gan nezinu! Jo CSDD var piechakareties par to no kurienes nacis ramis bez papiriem utt. nu hvz, mosh te atradisies vel kads kas vares izteikt viedokli! Bet pa lielam domaju no stress, tas ir sikums!

Nav jau kur steigties,vel visa ziema prieksa.VNK gribeju uzzinat citu viedokli ko darit.Mos vel veco rami iztaisnosu.


Nah Tev veco rami taisnot, liekas ka ta nav laba doma, gan jau vins ar laiku atkal aizies liks, sists ir sists un viss! Nem jauno painteresejies te par tiem numuru mainas iespajam un brauc ar labu nesistu rami(Tava drošība)!


Taisniba jau ta ir.
gribētos redzēt kā izslīpē veco vin ,pieaudzē klāt to krunku ,pieslīpē un uzsit jauno vin, mandoms gemars būs liels ,darbs smalks un ljoti atbildīgs!tas nav alumīnijs!
ja metāla rāmis mazliet līks -kāpēc gan neiztaisnot to ? un kas tur mainīsies drošības zinjā
jā jāpiebilst ka ja jaunajam rāmim nav skaidra izcelsme-nav dokju ,tad csdd Tevi pasūtīs 3x mājas tālāk + noteikti gribēs atstāt utilizācijai
to jauno rāmi ,jo Tu tachu nevari pierādīt ka tas ir tavs.....
tākad noteikti labāk nemeklē piedzīvojumus ,bet ved rāmi pie profiem lai iztaisno


Nu nezinu gan par to chakaru vai tik liels, bet shovasar viens cilvis ta ari izdarija, iepardevu vinam sistu rami ar papiriem un shis par 10Ls pie choma parlika shilti un numurus visus un pec nedelas jau redzeju ka vins ss'ā tirgo nost jauno moci ar dokjiem un TA(mocis uz kuru parlika papirus bija pa trasi tikai braucamais, bez dokjiem)! Taka diezvai tur baigais gemars ir!
Bet nu ja var locit un tas nemaksa kosmosu, tad tik loci, mazak rokas trices par jauna ramja izcelsmi!

-----------------


Offline

peecis
17. Oct 2010, 15:07#8304

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

mok vajag noorganizēt moča nozagšanu, atgūšanu ar izsistiem numuriem?
pēcāk nebūs problēmu, varēsi jaunajam rāmim izslīpēt numurus un buus ok

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Archy96
17. Oct 2010, 15:26#8305

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tādi āksti, numuru slīpētājiņi, pārsitējiņi - gribat lai pie sverkas to moci vispār nokonfiscē??? Ja var taisnot, tad ir jātaisno, ja brauksi pats un nevienam nekad netirgosi, tad var mēģināt tur čakarēties ar tiem numuriem utt, tikai vēlams, la neviens no valsts iestāžu darbiniekiem nesāk šo te performance pētīt, savādāk paliksi vispār bez moča

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

AndrisV
17. Oct 2010, 18:27#8306

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Par motocikliem nezinu, autiņiem to var izdarīt tikai vienā veidā, bet tad ir jābūt kārtīgi uzsistai tajā vietā kur ir VIN. Par piemēru, teiksim vienīgais VIN ir uz lonžera kautkur, kas ir uzsists, caurpuvis vai vēlkautkā sabojāts kapitāli. Aizbraucam uz salīdzināšanu, sakam ka tā un šitā, remontēsim to vietu kur ir VIN. Puiši palūr esošo VIN, pieraksta protokolā aparāta pazīmes, nu tur motora numurs, krāsa, citas pazīmes. Dodies prom, remontē savu lonžeri, brauc atkal uz salīdzināšanu ar sataisītu (piem mainītu, kur vairs VIN nav), atrādi protokolu, puiši paskatās ka tas ir tas pats auto, iedod izziņu, ej uz CSDD un ņem ārā jaunus dokumentus, kur ir rakstīts ka VIN ir iznīcināts. Viss. Jaunajiem, kur tie VIN ir ašpadsmit vietās, šitas fokuss protams neiet cauri.

Kā jau teicu, par moto ir mazliet jāpainteresējās, bet nedomāju ka procesam būtu jāatšķirās, rāmi tak remontēt drīkst ne? Aizkam atliek tikai nobojāt rāmi tā, lai varēt pierādīt ka taisies remontēt tieši to vietu kur ir VIN. Ja iet cauri tā lieta, tad nav problēma, jaunajam rāmim atslīpē VIN vietu, pāriet pāri uztaisot remonta imitāciju un gatavs.


Tās muļķības par VIN pārsišanu aizmirsti saknē, domā cilvēks, kas caurām dienām to vien dara kā lūr uz VIN, neredzēs ka tas ir ar ķepu labots? Nav jau jāapčakarē svītrkodu lasītājs, bet gan cilvēks, kas to dienu dienā dara, tā vēl var mēslos iedzīvoties.

Offline

ositis
17. Oct 2010, 20:27#8307

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


17 Oct 2010, 15:26:27 Archy96 rakstīja:
Tādi āksti, numuru slīpētājiņi, pārsitējiņi - gribat lai pie sverkas to moci vispār nokonfiscē??? Ja var taisnot, tad ir jātaisno, ja brauksi pats un nevienam nekad netirgosi, tad var mēģināt tur čakarēties ar tiem numuriem utt, tikai vēlams, la neviens no valsts iestāžu darbiniekiem nesāk šo te performance pētīt, savādāk paliksi vispār bez moča

Daudz tur itka nevajag taisnot,vaig tik stendu uz kaa to darit.Nobiide ir kadi 5-7mm no raamja centra.Sodien izjaucu un parbaudiju.Dobele itka ir viens cilvecins kam ir stends majas,bet nezinu ka ar vinu sazinaties un kur meklet.(Privaatmaja)

Offline

Archy96
17. Oct 2010, 20:30#8308

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2010, 20:27:32 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 15:26:27 Archy96 rakstīja:
Tādi āksti, numuru slīpētājiņi, pārsitējiņi - gribat lai pie sverkas to moci vispār nokonfiscē??? Ja var taisnot, tad ir jātaisno, ja brauksi pats un nevienam nekad netirgosi, tad var mēģināt tur čakarēties ar tiem numuriem utt, tikai vēlams, la neviens no valsts iestāžu darbiniekiem nesāk šo te performance pētīt, savādāk paliksi vispār bez moča

Daudz tur itka nevajag taisnot,vaig tik stendu uz kaa to darit.Nobiide ir kadi 5-7mm no raamja centra.Sodien izjaucu un parbaudiju.Dobele itka ir viens cilvecins kam ir stends majas,bet nezinu ka ar vinu sazinaties un kur meklet.(Privaatmaja)

Tas jau laikam būs vecais Eglītis, šeit sastopams kā Eglic2

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

ositis
17. Oct 2010, 20:33#8309

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600


17 Oct 2010, 20:30:40 Archy96 rakstīja:

17 Oct 2010, 20:27:32 ositis rakstīja:

17 Oct 2010, 15:26:27 Archy96 rakstīja:
Tādi āksti, numuru slīpētājiņi, pārsitējiņi - gribat lai pie sverkas to moci vispār nokonfiscē??? Ja var taisnot, tad ir jātaisno, ja brauksi pats un nevienam nekad netirgosi, tad var mēģināt tur čakarēties ar tiem numuriem utt, tikai vēlams, la neviens no valsts iestāžu darbiniekiem nesāk šo te performance pētīt, savādāk paliksi vispār bez moča

Daudz tur itka nevajag taisnot,vaig tik stendu uz kaa to darit.Nobiide ir kadi 5-7mm no raamja centra.Sodien izjaucu un parbaudiju.Dobele itka ir viens cilvecins kam ir stends majas,bet nezinu ka ar vinu sazinaties un kur meklet.(Privaatmaja)

Tas jau laikam būs vecais Eglītis, šeit sastopams kā Eglic2

To es nezinu ka vinu sauc diemzel.Vienreiz tikai vinu redzeju,bija atbraucis uz autoservisu,kautkadu detalu vajadzeja.

Offline

emils90
17. Oct 2010, 20:58#8310

Kopš: 07. Sep 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 713

Braucu ar: cbr1000rr

Varu papildināt par ramjiem,protams,ja tas būtu mans es noteikti taisnotu,bet,ja galīgi rāmis mezglā sasiets,nav variantu...

Reals gadijums: viens čalīc aizdzen angļu motociklu uz csdd,pie nummuru salīdzināšanas csdd darbinieks saprot,ka teh pasē ir viens un uz rāmja cits nr. Nu tā viņu ar visu moci pasūtija nah.. Kapēc nearestēja Šis mājās papipelējās un parsita nummurus apt. pēc 3ned šamais aizbrauc uz to pašu csdd un bez nekādām problēmām dabo Lv nummurus.

Offline

Archy96
17. Oct 2010, 21:23#8311

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2010, 20:58:44 emils90 rakstīja:
Varu papildināt par ramjiem,protams,ja tas būtu mans es noteikti taisnotu,bet,ja galīgi rāmis mezglā sasiets,nav variantu...

Reals gadijums: viens čalīc aizdzen angļu motociklu uz csdd,pie nummuru salīdzināšanas csdd darbinieks saprot,ka teh pasē ir viens un uz rāmja cits nr. Nu tā viņu ar visu moci pasūtija nah.. Kapēc nearestēja Šis mājās papipelējās un parsita nummurus apt. pēc 3ned šamais aizbrauc uz to pašu csdd un bez nekādām problēmām dabo Lv nummurus.

Nu tad paveicās, man vienam paziņam F4 hondu nokonfiscēja un turēja līdz apstākļu noskaidrošanai, jo likās , ka sešinieks uz VINa kaut kāds neriktīgs izskatās, kaut gan mocis bija tīrs, nācis no ASV.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

_ix_
17. Oct 2010, 21:26#8312

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


17 Oct 2010, 15:26:27 Archy96 rakstīja:
Tādi āksti, numuru slīpētājiņi, pārsitējiņi - gribat lai pie sverkas to moci vispār nokonfiscē??? Ja var taisnot, tad ir jātaisno, ja brauksi pats un nevienam nekad netirgosi, tad var mēģināt tur čakarēties ar tiem numuriem utt, tikai vēlams, la neviens no valsts iestāžu darbiniekiem nesāk šo te performance pētīt, savādāk paliksi vispār bez moča

+1 nedo dies, iebraukt nummuru saliidzinaashanaa, pizda buus saku no personiigas pieredzes, nenoveelo shito gemaroju, dandriiz gada garumaa, nevienam

-----------------

Offline

rudy
18. Oct 2010, 22:48#8313

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 133

Braucu ar: BMW F800GS 11' KTM 250SXC' 14

Kāds var ieteikt kādu stūres damperi pirkt? Ar ko viņi īsti atšķiras - ebayā cenas no 200-500 EUR

Offline

riiga12
19. Oct 2010, 19:08#8314

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000

kāds varētu pateikt pa kādu cenu var šo izpūteja galu dabūt lv?? un līdz cik ir jēga solīt, ja atvešana 35 paundi..
links uz jebaju

Offline

Naits
19. Oct 2010, 19:56#8315

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Man FZRam 91 gada ir 18" aizmugures disks, no kā lai labāk piemeklē 17"? Riepas palatums ir 140,150 vai 160. Savādāk ar tām 18 tā pašvaki ar izvēli.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

garfs
19. Oct 2010, 20:26#8316

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

tā kā te atrodas plaša mēroga spečuki tad jautājums par internetu...

vai kāds lieto LMT netu "internets datorā 5;7;19"..??? kādas atsauksmes? vajag Lielvārdē lattelecom kabeļa nav un nav plānā..ogres radio viļņi esot dārgi un biezi zūdot signāls.. ak jā māja pie Lielvārdes stacijas .. kādas idejas, padomi?

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

_ix_
19. Oct 2010, 20:27#8317

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


19 Oct 2010, 19:08:06 riiga12 rakstīja:
kāds varētu pateikt pa kādu cenu var šo izpūteja galu dabūt lv?? un līdz cik ir jēga solīt, ja atvešana 35 paundi..
links uz jebaju

man bij identisks, tikai bik paskraapeets, kopaa ar celju no USA nostaajaas uz 100Ls, man domaat ka vairaak par 150Ls nav jeegas, visa ziema priekshaa, gan jau veel kkas sakariigs izleks

-----------------

Offline

K-K
19. Oct 2010, 20:37#8318

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


19 Oct 2010, 19:56:01 Naits rakstīja:
Man FZRam 91 gada ir 18" aizmugures disks, no kā lai labāk piemeklē 17"? Riepas palatums ir 140,150 vai 160. Savādāk ar tām 18 tā pašvaki ar izvēli.

Tas R6 nesagāja?

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Naits
19. Oct 2010, 20:42#8319

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


19 Oct 2010, 20:37:18 K-K rakstīja:

19 Oct 2010, 19:56:01 Naits rakstīja:
Man FZRam 91 gada ir 18" aizmugures disks, no kā lai labāk piemeklē 17"? Riepas palatums ir 140,150 vai 160. Savādāk ar tām 18 tā pašvaki ar izvēli.

Tas R6 nesagāja?

liekas ka pa platu būs, drīz jaukšu visu ārā tad piemērīšu precīzi, Domāju moš kādam ir pieredze un jau zin.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

garfs
19. Oct 2010, 20:58#8320

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

ja vajag varu to izputeju nobidot



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline