Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
wheels
12. Oct 2010, 13:29#8261

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: K7

Kādu eļļu liet gsxr k7 litrs uz ziemu? Pie noteikuma ka ziemots netiek
it kā no zavoda 10w-40, varbūt uz ziemu ko šķidrāku?

-----------------
Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com

Offline

Archy96
12. Oct 2010, 13:34#8262

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


12 Oct 2010, 13:17:56 shkapars rakstīja:
manuāls sadalenes spriegotājs gan nav šķūnings, bet gan lieta, ko izmanto visos sporta motoros. ir tikai problēma, pareizi nospriegot. varu izstāstīt savu pieredzi. man baikam bija jau uzlikts, sākumā bišķi jāpiešaujās bij noregulēt. regulēšana, pievelc skrūvi viegli ar ar roku, iedarbini moci, palaid vaļīgāk, ķēde grab, pievelc stiprāk, sīc, tad palaid vaļā , kamēr sāk grabēt, pievelc bišķi, tad aizbrauc uz trasi, saproti, ka pie lieliem apgriezieniem grab un vibrē motors par daudz, pievelc vēl bišķi un mauc. problēma tā, ka, lai F4i tiktu šim spriegotājam klāt, ir nepieciešamas jogas nodarbības un vajag rokai vēl vienu locītavu. viss bij labi, kamēr neizdomāju uzlikt jaunu sadales ķēdi (skat. manu galeriju), vairs nevar precīzi dzirdēt, kad grab, kad sīc un tad ar bailēm jābrauc. nopirku jaunu automātisko.
CRFam atkal tas 1cilindra motors ir daudz skaļāks un īsti nevar dzirdēt to ķēdi (nav arī muzikālā dzirde), bet nobraucu diezgan ar manuālo (paštaisītu), tagad, kad ķēde iet uz beigām, ieliku atpakaļ automātisko. kad likšu jaunu sadalenes ķēdi, tad izdomāšu, kuru likt.
problēma tā, ja kļūdīsies ar manuālā spriegojumu, tad var sanākt diezgan lieli kapi motorā. savukārt, ja iemācies nospriegot, tad motorā nekad nebūs kapi automātiskā spriegotāja noplīšnas gadījumā.
izvēlies.

Nu man bija apmēram tas pats stāsts ar F4 hondu, oriģinālais spriegotājs nograbēja un es to mazliet pārtaisīju - izmetu ārā atsperes un iepisu iekšā 6nieci skrūvi, kuras garumu apmēram uz aci piedzinu, tad saliku to visu, un konstatēju, ka bigi sīc - značit pa stingru, nu tad 1mm no skrūves noslīpēju, tad atkal saliku, un tādā garā, ka mēr sīkoņa apzuda, bet grabēt arī vairs negrabēja Mīnusi šādai shēmai ir tādi, ka tas manuālais spriegotājs laiku pa laikam ir jāpievelk drusku, ķēdei stiepjoties, nu ne biežak kā varbūt reizi sezonā, plusi ir tādi, ka ats NEKAD nesaplīsīs un neatleks vaļā, atšķirībā no oriģinālajiem, tādējādi vārsti paliek veseli Šādus manuālos spriegotājus baikiem esmu redzējis tūninga katalogos nopērkamus, tā kā nekāds gateris tas nav, esmu tos taisījis no nulles - pie virotāja uztaisam alumīnija štuceri, ko iebāzt spriegotāja vietā ar 12mm smalko vītni pa vidu, skrūvi iekšā un uzgriezni, ar ko piekontrēt, ja pareizi noregulē, tad viss bumbās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Negantelis
12. Oct 2010, 13:39#8263

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


11 Oct 2010, 23:47:01 otomars rakstīja:

11 Oct 2010, 21:14:42 NOS rakstīja:
nekur netaa nevaru atrast inforamaaciju, nesen dzirdeeju pa tv, ka csdd esot jaunums transporta liidzeklu regjistraacijaa, kjipa viens iipashnieks piesaka, ka auto vajag regjistreet uz citu personu un taa cita persona var ierasties jebkuraa dienaa csdd un izdariit visas formaliaates

pagaidaam bez maksas bija veelaak buushot kaadi ls3


nav gan bez maksas.2reiz auto saadi parrakstiju.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
12. Oct 2010, 13:44#8264

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


12 Oct 2010, 13:34:06 Archy96 rakstīja:

12 Oct 2010, 13:17:56 shkapars rakstīja:
manuāls sadalenes spriegotājs gan nav šķūnings, bet gan lieta, ko izmanto visos sporta motoros. ir tikai problēma, pareizi nospriegot. varu izstāstīt savu pieredzi. man baikam bija jau uzlikts, sākumā bišķi jāpiešaujās bij noregulēt. regulēšana, pievelc skrūvi viegli ar ar roku, iedarbini moci, palaid vaļīgāk, ķēde grab, pievelc stiprāk, sīc, tad palaid vaļā , kamēr sāk grabēt, pievelc bišķi, tad aizbrauc uz trasi, saproti, ka pie lieliem apgriezieniem grab un vibrē motors par daudz, pievelc vēl bišķi un mauc. problēma tā, ka, lai F4i tiktu šim spriegotājam klāt, ir nepieciešamas jogas nodarbības un vajag rokai vēl vienu locītavu. viss bij labi, kamēr neizdomāju uzlikt jaunu sadales ķēdi (skat. manu galeriju), vairs nevar precīzi dzirdēt, kad grab, kad sīc un tad ar bailēm jābrauc. nopirku jaunu automātisko.
CRFam atkal tas 1cilindra motors ir daudz skaļāks un īsti nevar dzirdēt to ķēdi (nav arī muzikālā dzirde), bet nobraucu diezgan ar manuālo (paštaisītu), tagad, kad ķēde iet uz beigām, ieliku atpakaļ automātisko. kad likšu jaunu sadalenes ķēdi, tad izdomāšu, kuru likt.
problēma tā, ja kļūdīsies ar manuālā spriegojumu, tad var sanākt diezgan lieli kapi motorā. savukārt, ja iemācies nospriegot, tad motorā nekad nebūs kapi automātiskā spriegotāja noplīšnas gadījumā.
izvēlies.

Nu man bija apmēram tas pats stāsts ar F4 hondu, oriģinālais spriegotājs nograbēja un es to mazliet pārtaisīju - izmetu ārā atsperes un iepisu iekšā 6nieci skrūvi, kuras garumu apmēram uz aci piedzinu, tad saliku to visu, un konstatēju, ka bigi sīc - značit pa stingru, nu tad 1mm no skrūves noslīpēju, tad atkal saliku, un tādā garā, ka mēr sīkoņa apzuda, bet grabēt arī vairs negrabēja Mīnusi šādai shēmai ir tādi, ka tas manuālais spriegotājs laiku pa laikam ir jāpievelk drusku, ķēdei stiepjoties, nu ne biežak kā varbūt reizi sezonā, plusi ir tādi, ka ats NEKAD nesaplīsīs un neatleks vaļā, atšķirībā no oriģinālajiem, tādējādi vārsti paliek veseli Šādus manuālos spriegotājus baikiem esmu redzējis tūninga katalogos nopērkamus, tā kā nekāds gateris tas nav, esmu tos taisījis no nulles - pie virotāja uztaisam alumīnija štuceri, ko iebāzt spriegotāja vietā ar 12mm smalko vītni pa vidu, skrūvi iekšā un uzgriezni, ar ko piekontrēt, ja pareizi noregulē, tad viss bumbās


esmu taisijis 2 saviem moto.uztaisi un aizmirsti problemas.Lai noreguletu nav jabut gjenijam.Tas ir elementari.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Gacho
12. Oct 2010, 14:09#8265

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

manam mopēdam spriegotāji ir standarta problēma kas visiem juka nost. Manuālie tiek likti kā viens no must have! Pats arī no oriģinālā hidrauliskā uztaisīju manuālo, uzliku un kurbulēju tik cik nokurbulēju, nekādas problēmas ar grabēšanu vai ko tml

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

UDT
12. Oct 2010, 14:32#8266

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


12 Oct 2010, 13:17:56 shkapars rakstīja:
manuāls sadalenes spriegotājs gan nav šķūnings, bet gan lieta, ko izmanto visos sporta motoros. ir tikai problēma, pareizi nospriegot. varu izstāstīt savu pieredzi. man baikam bija jau uzlikts, sākumā bišķi jāpiešaujās bij noregulēt. regulēšana, pievelc skrūvi viegli ar ar roku, iedarbini moci, palaid vaļīgāk, ķēde grab, pievelc stiprāk, sīc, tad palaid vaļā , kamēr sāk grabēt, pievelc bišķi, tad aizbrauc uz trasi, saproti, ka pie lieliem apgriezieniem grab un vibrē motors par daudz, pievelc vēl bišķi un mauc. problēma tā, ka, lai F4i tiktu šim spriegotājam klāt, ir nepieciešamas jogas nodarbības un vajag rokai vēl vienu locītavu. viss bij labi, kamēr neizdomāju uzlikt jaunu sadales ķēdi (skat. manu galeriju), vairs nevar precīzi dzirdēt, kad grab, kad sīc un tad ar bailēm jābrauc. nopirku jaunu automātisko.
CRFam atkal tas 1cilindra motors ir daudz skaļāks un īsti nevar dzirdēt to ķēdi (nav arī muzikālā dzirde), bet nobraucu diezgan ar manuālo (paštaisītu), tagad, kad ķēde iet uz beigām, ieliku atpakaļ automātisko. kad likšu jaunu sadalenes ķēdi, tad izdomāšu, kuru likt.
problēma tā, ja kļūdīsies ar manuālā spriegojumu, tad var sanākt diezgan lieli kapi motorā. savukārt, ja iemācies nospriegot, tad motorā nekad nebūs kapi automātiskā spriegotāja noplīšnas gadījumā.
izvēlies.


Ja esmu pareizi sapratis tad meerkjis manuaalajam spriegotaajam ir palaist valjiigaak nekaa orgjinaalo lai motors briivaak griezhas. Uz ko ir risks ka paarleks kjeede.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

shkapars
12. Oct 2010, 14:35#8267

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

precīzāk būtu teikt, ka automātiskais par daudz nospriego

Offline

UDT
12. Oct 2010, 14:48#8268

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


12 Oct 2010, 14:35:40 shkapars rakstīja:
precīzāk būtu teikt, ka automātiskais par daudz nospriego


Kaadeelj taa? Kaapeec razotaajs taa taisa?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

uldens2
12. Oct 2010, 14:52#8269

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


12 Oct 2010, 14:35:40 shkapars rakstīja:
precīzāk būtu teikt, ka automātiskais par daudz nospriego
Ja ta liekas tad automatiskaja var drusku vajaku atsperi ielikt.Bet vai vajag sarežģit dzivi

Offline

elf
12. Oct 2010, 15:13#8270

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


12 Oct 2010, 14:48:33 UDT rakstīja:

12 Oct 2010, 14:35:40 shkapars rakstīja:
precīzāk būtu teikt, ka automātiskais par daudz nospriego


Kaadeelj taa? Kaapeec razotaajs taa taisa?


Tāpēc ka ražotājam būs jāatbild ,ja būs par vaļīgu,tāpēc taisa mazliet stingrāk.
Ja gib lai motors vieglāk griežas jāliek mehāniskais.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Cognition
12. Oct 2010, 17:58#8271

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

kurš te bija metinātājs? vajag sametināt un mazliet pārmetināt somu/koferu/kastes turētāju

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Sliktais
12. Oct 2010, 18:05#8272

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Aizsūtīju Tev PM.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Modrs
12. Oct 2010, 19:03#8273

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

links par sadalenes ķēdi 610tajam

vobšem ķēde jāmaina, vai vismaz jāpaskatās automātiskais spriegotājs. Forumā minēts, ka viss ir okei, ja ķēde neskarās klāt elpošanas vārstam

Un paldies šeit zinošajiem egoniem par vērtīgu info

reku vēl labs topiks
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?60551-A-HOW-TO-610-Cam-Chain-Replacement

cik sapratu, tad ņemot nost spriegotāju, vispirms jāatskrūvē centrālā skrūve.
un tad jāpaskaita klikšķi. Bet principā tas spriegotājs nav jāmaina, jo tur nav kam dilt


mja, un šim te krietni mazāk vārsts nodilis


Un, vai kādam no šejieniešiem nav 610tās husqvarnas aizdedzes barabāna sjomņiks?

P.S. kā ir ar pārējiem krosa/enduro močiem. ik pa cik motorstundām vidēji jāmaina...?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 12 Oct 2010, 20:40:25 ]

Offline

The_Fireman
12. Oct 2010, 20:17#8274

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15

Neatradu isti topiku, tapec sheit!

Ir kads kas te njemas ar krasoshanas darbiem, vajadzetu mocitim bishit diskus pielabot, nedaudz ir nosista krasa nost!?

THX

-----------------


Offline

EEriks
12. Oct 2010, 20:46#8275

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

ja lai parbauditu to spriegotaju jatskruve centrala skruve ar atsperi un ja japarbauda cik klikski paikusi,sjomniks ir

-----------------
mezi rulle

Offline

Modrs
12. Oct 2010, 20:49#8276

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

38010019 --> Motion Pro Flywheel Puller (labeled YFM, 35mm X 1.5mm) R.H.$38.99

Pēc šī var atšifrēt, labā vai kreisā vitne tam sjomņikam...?


Ērik - vai vari pret kko garšīgu iedot sjomņiku paraugam? Lai virpotājs man tādu uztaisa. hvzkad man sanāks remontēties, un svešus instrumentus turēt arī negribas.

Offline

NOS
13. Oct 2010, 22:39#8277

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

kaut kur netaa lasiju,ka paarakstot transporta liidzekli varot no csdd dabuut atpakalj naudu par neizmantoto laiku kuru esi paarmaksaajis par transporta nodokli ? true or false ?

Offline

matiicins
13. Oct 2010, 22:41#8278

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


13 Oct 2010, 22:39:23 NOS rakstīja:
kaut kur netaa lasiju,ka paarakstot transporta liidzekli varot no csdd dabuut atpakalj naudu par neizmantoto laiku kuru esi paarmaksaajis par transporta nodokli ? true or false ?
liekas, ka tā gan nevar. Var dabūt tikai apdrošināšanas naudu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

maniac
13. Oct 2010, 22:51#8279

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5167

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


13 Oct 2010, 22:39:23 NOS rakstīja:
kaut kur netaa lasiju,ka paarakstot transporta liidzekli varot no csdd dabuut atpakalj naudu par neizmantoto laiku kuru esi paarmaksaajis par transporta nodokli ? true or false ?


Iet runa par transporta līdzekli un GADA nodokli. Ja pārdevi ar nomaksātu - varēji iekasēt no pircēja viņa atlikušo gada daļu.
Bet droši vien sludinājumā bija bonuss: "Gada nodoklis nomaksāts"?
P.S. Tūdaļ dabūsim iekšās -

[ Šo ziņu laboja maniac, 13 Oct 2010, 22:54:06 ]

Offline

NOS
13. Oct 2010, 22:56#8280

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


13 Oct 2010, 22:51:09 maniac rakstīja:

13 Oct 2010, 22:39:23 NOS rakstīja:
kaut kur netaa lasiju,ka paarakstot transporta liidzekli varot no csdd dabuut atpakalj naudu par neizmantoto laiku kuru esi paarmaksaajis par transporta nodokli ? true or false ?


Iet runa par transporta līdzekli un GADA nodokli. Ja pārdevi ar nomaksātu - varēji iekasēt no pircēja viņa atlikušo gada daļu.
Bet droši vien sludinājumā bija bonuss: "Gada nodoklis nomaksāts"?
P.S. Tūdaļ dabūsim iekšās -

mainiishu moci pret moci...

Offline