Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu hz, visus savus auto pats remontēju, un visu pārējo arī. Cik nav dzirdēts, ka visādi rukabludi nedataisa matorus un visādas citādas šaizes uztaisa.
Cik vispār tad mehi prasa, piemēram, par dakšiņas maiņu. Nu, tīri par darbu 1-cilindra matoram! | Offline | | |
Fastarow | | Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| domā ka čalis ar tehnisko maģistra izglītību neizjauks motoru? (par salikšanu klusēju)
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
05 Oct 2010, 19:51:29 Modrs rakstīja:
nu hz, visus savus auto pats remontēju, un visu pārējo arī. Cik nav dzirdēts, ka visādi rukabludi nedataisa matorus un visādas citādas šaizes uztaisa.
Cik vispār tad mehi prasa, piemēram, par dakšiņas maiņu. Nu, tīri par darbu 1-cilindra matoram!
Es jau gan nezinu vai vajag pleest uz puseem motoru ja kaarba normaali straadaa un probleemu nav, es to nedariitu, bet nu taa cena krosiniekam atpleest valjaa motoru paarlasiit kaarbu un salikt ir kautkur 100 Ls nu ja klanis jaapaarpresee tad kautkas veel klaat.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
|
akamviegli | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 363
Braucu ar: RSV Mille R
| Tāā... rudens klāt.. jāķeras pie sīkajiem remontdarbiem..
Ručkas iesūtītas...
Jautājums par astes taisnošanu 600RR...
labāk ņemt nost asti un taisnot vai taisnot neņemot nost..
un kā labāk taisnot.. pasildīt ar rūpniecisko fēnu un tad...
kādi ieteikumi..? | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
08 Oct 2010, 10:13:27 akamviegli rakstīja:
Tāā... rudens klāt.. jāķeras pie sīkajiem remontdarbiem..
Ručkas iesūtītas...
Jautājums par astes taisnošanu 600RR...
labāk ņemt nost asti un taisnot vai taisnot neņemot nost..
un kā labāk taisnot.. pasildīt ar rūpniecisko fēnu un tad...
kādi ieteikumi..?
es ņemtu nost un tad taisnotu... | Offline | | |
shtroms | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Suzuki GSX R600 K4, Suzuki XF650
| Man ir sekojošs jautājums
Vakar ar endūru ievilku vienā palielākā bedrē kur bija paslēpies paliels akmens , kā rezultātā diska mala izskatās tā itkā kāds to ar pudeļattaisāmo būtu atvēris , vai kāds zin kā, kur, par cik un vai vispār to var iztaisnot, vai taisnojot tas disks nesalūzīs utt. Disks ir 19'' ar spieķiem | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
05 Oct 2010, 18:37:45 feciic rakstīja:
05 Oct 2010, 17:37:23 Modrs rakstīja:
Jaukšu pa detaļām ārā matoru. Tīri tehnisks jautājums - mocim karteri izjaukt ir baigais gemars, jo kloķenes un kārbas gultņi tur stingri abas puses kopā. kā ir visvienkāršāk un saudzīgāk izjaukt...? Viegli sildot karteri, vai dzesējot gultņus, vai arī abi divi...?
vnk esmu pirmstam kārtīgi no ar citiem moču motoriem, lai tik nebūtu jābāž starp abām plaknēm skrūvgriezis vai lomiks
kam tev kārbā līst ja sajūgs drūp
mlec, izjaucu sajūgu, tam brūns korķis, un viss gerai.
bet šaize ir tāda, ka gan pie aizdedzes barabāna magnēta, gan sajūga kurvī bija, kā beigās noslaidroju, paliekas no izšķīdušas šaibas
caur visiem kaktiem izpētīju sīki zobratus un pārējo, un viss kārtībā.
mlin, kas pa šaibu tā var būt, un kas bija tās zaļās drupačas - blīvslēgs, ķēdes mierinātājs...
jāsāk pētīt manuālis, kur kas tur ir pa šaibām uz to izmēru un kas tur ir zaļš iekšā
itkā vaininieka visas daļas izņemtas, bet vienalga mīzing virināt aktīvi.
edit: pētot manuāli secināju, ka esmu rukabluds. senāk ņemot nost aizdedzes vāku no startera sajūga nokritusi šaiba [ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Oct 2010, 20:48:10 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Var būt tiešam lieks O-rings,blivējuma materiāls vai blīvslēgs.Tad ja eļļas spiediens dzinējā labs,tosols nezūd mož tik jābrauc tālāk.Jāpaņem brilles un jāizpēt tās daļiņas. [ Šo ziņu laboja zet, 09 Oct 2010, 20:53:31 ] | Offline | | |
Andrs | | Kopš: 13. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 153
Braucu ar: enduro moci
|
09 Oct 2010, 20:22:05 Modrs rakstīja:
05 Oct 2010, 18:37:45 feciic rakstīja:
05 Oct 2010, 17:37:23 Modrs rakstīja:
Jaukšu pa detaļām ārā matoru. Tīri tehnisks jautājums - mocim karteri izjaukt ir baigais gemars, jo kloķenes un kārbas gultņi tur stingri abas puses kopā. kā ir visvienkāršāk un saudzīgāk izjaukt...? Viegli sildot karteri, vai dzesējot gultņus, vai arī abi divi...?
vnk esmu pirmstam kārtīgi no ar citiem moču motoriem, lai tik nebūtu jābāž starp abām plaknēm skrūvgriezis vai lomiks
kam tev kārbā līst ja sajūgs drūp
mlec, izjaucu sajūgu, tam brūns korķis, un viss gerai.
bet šaize ir tāda, ka gan pie aizdedzes barabāna magnēta, gan sajūga kurvī bija, kā beigās noslaidroju, paliekas no izšķīdušas šaibas
caur visiem kaktiem izpētīju sīki zobratus un pārējo, un viss kārtībā.
mlin, kas pa šaibu tā var būt, un kas bija tās zaļās drupačas - blīvslēgs, ķēdes mierinātājs...
jāsāk pētīt manuālis, kur kas tur ir pa šaibām uz to izmēru un kas tur ir zaļš iekšā
itkā vaininieka visas daļas izņemtas, bet vienalga mīzing virināt aktīvi.
edit: pētot manuāli secināju, ka esmu rukabluds. senāk ņemot nost aizdedzes vāku no startera sajūga nokritusi šaiba
Pajauc eļļas sūkņus,vai nav kādu skaidiņu apēduši.Ir pieredze ar LC4.
----------------- Bet nezāles jau neiznīkst! | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu spečuki. Ja pareizi saprotu, tad šēmā ir šaiba!
a šeit veca bilde, kurā jau toreiz nemanīju. Tak tur viņai vajadzētu būt...?
Un vai te ir kāds husqvarnas spečuks, kurš varētu pačukstēt, kas iekš tā matora ir zaļā krāsā?
Tāpat pie reizes jautājums. Bildē starp ķēdi ir ar divām skrūvēm pieskrūvēts elpošanas vārsts. Tagad jaucot varēja manīt, ka ķēdes zobi skārušies nedaudz klāt pie tā no vienas puses(labās). Tas nozīmē, ka jāmaina ķēdes spriegotājs? Nevar būt, ka viņa ir izstiepusies? Vai arī jāliek no vecā huša mehāniskais spriegotājs?
P.S tosols nezūd, motors neklab, ap eļļas korķa magnētu metāla pulveris/skaidas nav. Eļļas sūkņi veseli, jo tiem eļļas uztvērējs ir zem diviem smalkiem metāla sietiem
[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Oct 2010, 21:06:53 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
09 Oct 2010, 20:38:17 zet rakstīja:
Var būt tiešam lieks O-rings,blivējuma materiāls vai blīvslēgs.Tad ja eļļas spiediens dzinējā labs,tosols nezūd mož tik jābrauc tālāk.Jāpaņem brilles un jāizpēt tās daļiņas.
Vel no štekera blīvejums/[ Šo ziņu laboja zet, 09 Oct 2010, 21:10:10 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
09 Oct 2010, 21:09:32 zet rakstīja:
09 Oct 2010, 20:38:17 zet rakstīja:
Var būt tiešam lieks O-rings,blivējuma materiāls vai blīvslēgs.Tad ja eļļas spiediens dzinējā labs,tosols nezūd mož tik jābrauc tālāk.Jāpaņem brilles un jāizpēt tās daļiņas.
Vel no štekera blīvejums/
izskatās, ka tas tomēr ir eļļas sieta o-rings, kas paslēpies dziļāk. Velkot viņu ārā viņs izmucis.
Haļava, esmu ticis sveikā pa lēto
P.S. tas, ka man ir maģistra grāds nenozīmē, ka man abas rokas aug no pareizās vietas [ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Oct 2010, 21:21:24 ] | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| iznem to automatisko spriegotaju un paskaties cik vins ir ara vai nav gadiena lidz galam,loti iespejams ka jamaina gan kede gan plasmasas mierinataji
----------------- mezi rulle | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Jābūt taču paņēmienam kā mēra ķēdi.Manualā. | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| ja spiergotajs ir lidz galam ta ir pazime ka driz bus jamaina,bet to tak viegli parbaudit..
----------------- mezi rulle | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| pie ~ 11000km +/- bezceļa režīmā būtu jāmaina?
rīt paņemšu un izskrūvēšu (šoreiz uzmanīgi) ārā spriegotāju... | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| nu itka nevajadzetu..
----------------- mezi rulle | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Tā.Bratja po razumu teica ka ja spriegotāja ir jau 10 kliki,tad jāmaina ķēdi. | Offline | | |
The_Fireman | | Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
| Jautajums speciem! Yamaha FZR 600 95. gads, paradijies divains gluks, dodot ruchka ar 2 un 3 atrumu pie 6rpm iedegas sarkana ellas lampina, kad noemt ruchku tad pazud! Kas apr vainu chalji? Pec tam uz citiem atrumiem tadu gljuku nav, runaju ar vienu meistaru, teica iespejams, ka gljuks elektronika, jo ella itka limeni, lai gan hvz...! [ Šo ziņu laboja The_Fireman, 09 Oct 2010, 22:21:47 ]
-----------------
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5167
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Pie 6000 apgr. it kā vēl nevajadzētu...
Un gribi teikt, ka pirmajā un ceturtajā pie tiem pašiem apgr. neiedegās? Kaut kā neloģiski...
Manam XT riktīgi dodot ručkā, arī iedegas pie kaut kādiem lieliem apgriezieniem (nezinu kādiem, jo tahometra nav )Bet tas izskaidrojams ar to, ka eļļa rāmī un nepagūst satecēt tur, no kurienes pumpē. | Offline | | |
|
|