Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| 1. par aķi īpaši nepārdzīvo VĒL. Jo tā aizture var gadīties arī startera vaina (interneta diagnostika rulz )
Starteris tur ir labi un ērti pielikts - noņem un uztaisi profilaksīti jebkurā gadijumā
2. Man aķa gala pirmā pazīme bija - startējot šadtad pulkstenis nolikās uz >00:00<
3. Vārstu regulēšanas manuālis internetos toč ir. Gūglē tik
4. Luisā ir nopērkama kastrol eļļa speciāli boxeriem. Kas tur tik speciāls - hvz, bet tā kā cena ir adekvāta, nepiepūlējos meklēt kaut ko vēl labāku un/vai lētāku
Tāpat luisā paskati kārbas/reducera eļļas[ Šo ziņu laboja Niksons, 21 Nov 2011, 09:19:52 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
|
21 Nov 2011, 09:04:11 Sliktais rakstīja:
Apsveiksts ar iegādi
Principā jau mo aķi mēdz nosprāgt strauji un negaidīti, tā ka, ja rodas aizdomas, jāmaina nost. Vecajam R-RT laikam nebija "can-bus" sistēma, tad arī gļukiem nevajadzētu parādīties. Manējam gan mo pie pussprāguša aķa interesanti izpildījās , domāju, ka pipec elektrosistēmai, bet uzliekot jauno aķi viss nostājās savās vietās. Par eļļu - teorētiski jau var liet auto eļļu (sausais sajūgs, kārbai cits karteris, bet vai vajag , labāk kā Niksons teica 20W50 un būs gerai.
Paldies!
Lasīju kā Tavs izpildījās
Can bus manam vēl toč nav, pulkstenis arī resetojies pagaidām nav, būs jāparavē ārā aķis. Pa šķirbu beņķi noņemot redzēju, ka oriģinālais BMW. Varbūt labs īpašnieks iepriekš bijis, un jaunu aķi uzlicis | Offline | | |
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
|
21 Nov 2011, 09:19:02 Niksons rakstīja:
1. par aķi īpaši nepārdzīvo VĒL. Jo tā aizture var gadīties arī startera vaina (interneta diagnostika rulz )
Starteris tur ir labi un ērti pielikts - noņem un uztaisi profilaksīti jebkurā gadijumā
2. Man aķa gala pirmā pazīme bija - startējot šadtad pulkstenis nolikās uz >00:00<
3. Vārstu regulēšanas manuālis internetos toč ir. Gūglē tik
4. Luisā ir nopērkama kastrol eļļa speciāli boxeriem. Kas tur tik speciāls - hvz, bet tā kā cena ir adekvāta, nepiepūlējos meklēt kaut ko vēl labāku un/vai lētāku
Tāpat luisā paskati kārbas/reducera eļļas
Domā atmaksājās no Louis.de sūtīt? Vai tad tā eļļa tik dārgi maksā, ka no DE jāsūta | Offline | | |
|
ralfonsino | | Kopš: 25. Jan 2009
Ziņojumi: 494
Braucu ar: GSX Inazuma
| Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
ralfonsino | | Kopš: 25. Jan 2009
Ziņojumi: 494
Braucu ar: GSX Inazuma
| Es jau lēju Castrol SAE90. Maksā tā ap 7 LVL litrā. Un tieši šo arī rekomendē ražotājs. Ātrumkārbā ir nepieciešami 800 gr., bet reduktorā 250 gr. Stulbi jau sanāk, jo kopā ir 1050 gr. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
21 Nov 2011, 12:10:48 vacsons rakstīja:
Paldies!
Lasīju kā Tavs izpildījās
Can bus manam vēl toč nav, pulkstenis arī resetojies pagaidām nav, būs jāparavē ārā aķis. Pa šķirbu beņķi noņemot redzēju, ka oriģinālais BMW. Varbūt labs īpašnieks iepriekš bijis, un jaunu aķi uzlicis
BMW jau aķus paši neražo, būs vie kkāds exide, vai kkas tml., tik vien kā bmw bļambuks pielīmēts (original ar bija), bet, ja jau aķis griež un mo lec, tad jau nav jāaiztiek. Mans rudenī bez lādētāja griezt vairs negribēja, kamer nosprāga pa visam , bet 5 sezonas arī dažiem autoaķiem nav maz
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
|
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
būsim meklēt manuāļus. Tas labi, ka šaibas nevajag | Offline | | |
vacsons | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar: K1200LT; K1600GTL
|
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
mēģināšu atcerēties
citādi kapeikas iepi..na var dārgi izmaksāt! | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Nu nez, reduktorā labāk ieliet labāku, nevis kā pēc manuāļa (minimālās prasības). Savam nomainīju uz šito
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Sliktais, mūsu močiem ir ātrais reduktors ar 1:2.9 attiecību, tāpēc eļļa ir par gramu biezāka - 80w90 pret 75w90, kā tas ir K1200S (1:2.8 ). [ Šo ziņu laboja marcis, 22 Nov 2011, 09:36:57 ]
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.
Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis CASTROL TPX 80W90, taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.
Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni
Eu,Maarci,tad jau S-niekam buutu jaauzkraamee R-enieka reduktoors un lieta rullee. Tik diez par kaadu paaatrinaajuma % pieaugumu var runaat!? [ Šo ziņu laboja VATERLAND, 22 Nov 2011, 19:19:47 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
22 Nov 2011, 19:22:45 Niere rakstīja:
22 Nov 2011, 19:12:44 VATERLAND rakstīja:
22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.
Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.
Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni
veči,
tas, ko parasti raksturo kā "eļļa smird", ir sēra/fosfora piedevas. sērs/fosfors ir pretnodiluma piedevas, kuras iraid visnotaļ kaitīgas videi un tiek apkarotas jo īpaši motoreļļās. tādēļ nebūs obkektīvi kaut ko spriest par eļļu tīri pēc smakas.
neizvērsīšu lekciju, bet pavisam īsi - vadoties pēc smakas, var baigi kļūdīties.
Mieru,tikai mieru, viskozitaates cipari peec razzotaaja noraadeem.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
22 Nov 2011, 17:29:20 Niere rakstīja:
o, skatos vēl te bijusi runa par eļļām.
neiedziļinājos un nelasīju iepriekš, bet izklausās baigi radikāli vienkāršoti.
var jau būt....
Sry, pēc Taviem referātiem neuzdrošinājos kko gudrāku raxtīt.
Es biju domājis šo:
Castrol Act>evo 4T
SAE 20W-50, übertrifft API SG, JASO MA
Castrol Act>evo 4T ist ein hochwertiges 4-Takt Motorenöl auf Mineralölbasis, welches für moderne Motorräder entwickelt worden ist. Spezielle Verschleißschutz-Additive gewährleisten einen dauerhaften Schutz des Motors während des gesamten Ölwechselintervalls. Speziell für BMW Motorräder entwickelt.
Ja Vācijas lielākais moču pričendāļu torgašs stumj BMW rekomendētā ražotāja eļļu, kura ir taisīta speciāli bmw.... Nu vismaz man neko vairāk man nevajag
Tādos zinātniskajos terminos jau api SG laikam ir kaut kur pie flinstonu laikiem laikam [ Šo ziņu laboja Niksons, 22 Nov 2011, 21:01:31 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
22 Nov 2011, 19:22:45 Niere rakstīja:
22 Nov 2011, 19:12:44 VATERLAND rakstīja:
22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:
21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:
21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu
Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam
Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat
Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.
Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.
Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni
veči,
tas, ko parasti raksturo kā "eļļa smird", ir sēra/fosfora piedevas. sērs/fosfors ir pretnodiluma piedevas, kuras iraid visnotaļ kaitīgas videi un tiek apkarotas jo īpaši motoreļļās. tādēļ nebūs obkektīvi kaut ko spriest par eļļu tīri pēc smakas.
neizvērsīšu lekciju, bet pavisam īsi - vadoties pēc smakas, var baigi kļūdīties.
Tiešām var?!?!??!!?
Ir ok, Niere, nevajag jau uzreiz šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem! Neviens bembists te netaisās eļļu testēt pēc ožas/garšas u.c.tml. rādītājiem
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Cita starpā, re, kur ir labs katalogs priekš BĒEMWĒ Wundabaa
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Mjā......man nav, ko te piebilst..
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Nierem - ar Tevi grūti strīdēties
Es gan ne līdz galam precīzi izteicos. Zeperis bija nopircis r1150rt un prasija par lubrifikācijām. Es viņam atbildēju, ka savam iepriekšējam lēju to kastroli no luisa, neskatoties uz tā diezgan skumjo api speceni.
Patlaban drasēju ar r1200 rt, kuram manuālī ir raxtic SF:
Par jaso vispār nav jāsatraucās, ja ?
Trannija eļļas consumera manuāli vispār nav parādītas
Pats gan neko neizgudroju, apkopē biju bēemautā, kurš man izrakstija šādu izsmeļošu rēķinu:
Sīkums, bet patīkams - fināla draivā arī esot nomainijuši eļļu, bet aizmirsuši izrakstīt. Tāpēc rēķins par apkopi 80 Ls Eļļa izskatās tiešām mainīta, jo pakaļējais disks ir notašķīts
Amerikāniešu ineta veikali manam mocim piedāvā šādu setu:
Hexhead R1200RT/ST/R/S/GS/GS ADV bikes through the 2009 model year. includes a 5 liter jug of high quality German Liqui-Moly Racing 4T Synth 10W-50 engine oil and (3) 500ML bottles of Liqui-Moly 75W90 Synthetic Racing gear oil. This is the fully synthetic engine oil with API-SG JASO MA rating and the fully synthetic 75W90 gear oil (GL-5 rating).
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
23 Nov 2011, 18:43:39 Niere rakstīja:
eh, piemirsu tak pašu galveno:
API SG, ja satur manis pieminēto ZDDP daudzumu(var nesaturēt), ir nepiemērota jaunās paaudzes katalizatoriem un faktiski kādā brīdī var iestāties kirdik. droši vien mainīt katalizatoru nav lēti. nezinu kā ir ar tehnisko apskati, ja no tā vienkārši atsakās.
bet es ceru, ka šis "case" nav par Tevi un vai nu tādu eļļu bmw paredzējis vai arī Tev ir citāds mocis kā domāju.
Ar to ZDDP ir tā, ka primāri dabas mīļi cīnās ar fosforu. Bet mums virsmu aizsardzībai nepieciešams cinks. Problēma tā, ka bez šī fosfora cinks virsmu aizsardzībai nav aktīvs. Tādēļ vai nu izmanto cinka dialkilditiofosfātu, vai arī nē, izvēles nav.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bet manam iepriekšējam (r1150 rt ) IR katalizators. Nu nez cik moderns, ja moci sāka ražot 2001 gadā.
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
|
|