Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Niksons
21. Nov 2011, 09:19#821

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

1. par aķi īpaši nepārdzīvo VĒL. Jo tā aizture var gadīties arī startera vaina (interneta diagnostika rulz )
Starteris tur ir labi un ērti pielikts - noņem un uztaisi profilaksīti jebkurā gadijumā
2. Man aķa gala pirmā pazīme bija - startējot šadtad pulkstenis nolikās uz >00:00<
3. Vārstu regulēšanas manuālis internetos toč ir. Gūglē tik
4. Luisā ir nopērkama kastrol eļļa speciāli boxeriem. Kas tur tik speciāls - hvz, bet tā kā cena ir adekvāta, nepiepūlējos meklēt kaut ko vēl labāku un/vai lētāku
Tāpat luisā paskati kārbas/reducera eļļas

[ Šo ziņu laboja Niksons, 21 Nov 2011, 09:19:52 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

vacsons
21. Nov 2011, 12:10#822

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


21 Nov 2011, 09:04:11 Sliktais rakstīja:
Apsveiksts ar iegādi
Principā jau mo aķi mēdz nosprāgt strauji un negaidīti, tā ka, ja rodas aizdomas, jāmaina nost. Vecajam R-RT laikam nebija "can-bus" sistēma, tad arī gļukiem nevajadzētu parādīties. Manējam gan mo pie pussprāguša aķa interesanti izpildījās , domāju, ka pipec elektrosistēmai, bet uzliekot jauno aķi viss nostājās savās vietās. Par eļļu - teorētiski jau var liet auto eļļu (sausais sajūgs, kārbai cits karteris, bet vai vajag , labāk kā Niksons teica 20W50 un būs gerai.

Paldies!
Lasīju kā Tavs izpildījās
Can bus manam vēl toč nav, pulkstenis arī resetojies pagaidām nav, būs jāparavē ārā aķis. Pa šķirbu beņķi noņemot redzēju, ka oriģinālais BMW. Varbūt labs īpašnieks iepriekš bijis, un jaunu aķi uzlicis

Offline

vacsons
21. Nov 2011, 12:12#823

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


21 Nov 2011, 09:19:02 Niksons rakstīja:
1. par aķi īpaši nepārdzīvo VĒL. Jo tā aizture var gadīties arī startera vaina (interneta diagnostika rulz )
Starteris tur ir labi un ērti pielikts - noņem un uztaisi profilaksīti jebkurā gadijumā
2. Man aķa gala pirmā pazīme bija - startējot šadtad pulkstenis nolikās uz >00:00<
3. Vārstu regulēšanas manuālis internetos toč ir. Gūglē tik
4. Luisā ir nopērkama kastrol eļļa speciāli boxeriem. Kas tur tik speciāls - hvz, bet tā kā cena ir adekvāta, nepiepūlējos meklēt kaut ko vēl labāku un/vai lētāku
Tāpat luisā paskati kārbas/reducera eļļas


Domā atmaksājās no Louis.de sūtīt? Vai tad tā eļļa tik dārgi maksā, ka no DE jāsūta

Offline

ralfonsino
21. Nov 2011, 18:55#824

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu

Offline

VATERLAND
21. Nov 2011, 19:53#825

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

ralfonsino
21. Nov 2011, 21:14#826

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Es jau lēju Castrol SAE90. Maksā tā ap 7 LVL litrā. Un tieši šo arī rekomendē ražotājs. Ātrumkārbā ir nepieciešami 800 gr., bet reduktorā 250 gr. Stulbi jau sanāk, jo kopā ir 1050 gr.

Offline

Sliktais
21. Nov 2011, 21:30#827

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Nov 2011, 12:10:48 vacsons rakstīja:
Paldies!
Lasīju kā Tavs izpildījās
Can bus manam vēl toč nav, pulkstenis arī resetojies pagaidām nav, būs jāparavē ārā aķis. Pa šķirbu beņķi noņemot redzēju, ka oriģinālais BMW. Varbūt labs īpašnieks iepriekš bijis, un jaunu aķi uzlicis

BMW jau aķus paši neražo, būs vie kkāds exide, vai kkas tml., tik vien kā bmw bļambuks pielīmēts (original ar bija), bet, ja jau aķis griež un mo lec, tad jau nav jāaiztiek. Mans rudenī bez lādētāja griezt vairs negribēja, kamer nosprāga pa visam , bet 5 sezonas arī dažiem autoaķiem nav maz

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

vacsons
22. Nov 2011, 07:48#828

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


būsim meklēt manuāļus. Tas labi, ka šaibas nevajag

Offline

vacsons
22. Nov 2011, 07:50#829

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL


21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat


mēģināšu atcerēties
citādi kapeikas iepi..na var dārgi izmaksāt!

Offline

marcis
22. Nov 2011, 08:03#830

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat



Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
22. Nov 2011, 08:54#831

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nu nez, reduktorā labāk ieliet labāku, nevis kā pēc manuāļa (minimālās prasības). Savam nomainīju uz šito

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
22. Nov 2011, 09:36#832

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Sliktais, mūsu močiem ir ātrais reduktors ar 1:2.9 attiecību, tāpēc eļļa ir par gramu biezāka - 80w90 pret 75w90, kā tas ir K1200S (1:2.8 ).

[ Šo ziņu laboja marcis, 22 Nov 2011, 09:36:57 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

VATERLAND
22. Nov 2011, 19:12#833

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat



Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.


Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis CASTROL TPX 80W90, taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.

Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni

Eu,Maarci,tad jau S-niekam buutu jaauzkraamee R-enieka reduktoors un lieta rullee. Tik diez par kaadu paaatrinaajuma % pieaugumu var runaat!?

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 22 Nov 2011, 19:19:47 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

VATERLAND
22. Nov 2011, 19:35#834

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


22 Nov 2011, 19:22:45 Niere rakstīja:

22 Nov 2011, 19:12:44 VATERLAND rakstīja:

22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat



Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.


Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.

Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni


veči,
tas, ko parasti raksturo kā "eļļa smird", ir sēra/fosfora piedevas. sērs/fosfors ir pretnodiluma piedevas, kuras iraid visnotaļ kaitīgas videi un tiek apkarotas jo īpaši motoreļļās. tādēļ nebūs obkektīvi kaut ko spriest par eļļu tīri pēc smakas.
neizvērsīšu lekciju, bet pavisam īsi - vadoties pēc smakas, var baigi kļūdīties.


Mieru,tikai mieru, viskozitaates cipari peec razzotaaja noraadeem.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
22. Nov 2011, 21:00#835

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


22 Nov 2011, 17:29:20 Niere rakstīja:

o, skatos vēl te bijusi runa par eļļām.
neiedziļinājos un nelasīju iepriekš, bet izklausās baigi radikāli vienkāršoti.
var jau būt....


Sry, pēc Taviem referātiem neuzdrošinājos kko gudrāku raxtīt.
Es biju domājis šo:


Castrol Act>evo 4T

SAE 20W-50, übertrifft API SG, JASO MA

Castrol Act>evo 4T ist ein hochwertiges 4-Takt Motorenöl auf Mineralölbasis, welches für moderne Motorräder entwickelt worden ist. Spezielle Verschleißschutz-Additive gewährleisten einen dauerhaften Schutz des Motors während des gesamten Ölwechselintervalls. Speziell für BMW Motorräder entwickelt.


Ja Vācijas lielākais moču pričendāļu torgašs stumj BMW rekomendētā ražotāja eļļu, kura ir taisīta speciāli bmw.... Nu vismaz man neko vairāk man nevajag

Tādos zinātniskajos terminos jau api SG laikam ir kaut kur pie flinstonu laikiem laikam

[ Šo ziņu laboja Niksons, 22 Nov 2011, 21:01:31 ]



-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marcis
23. Nov 2011, 00:33#836

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


22 Nov 2011, 19:22:45 Niere rakstīja:

22 Nov 2011, 19:12:44 VATERLAND rakstīja:

22 Nov 2011, 08:03:32 marcis rakstīja:

21 Nov 2011, 19:53:23 VATERLAND rakstīja:

21 Nov 2011, 18:55:47 ralfonsino rakstīja:
Motorā eļļa ik pēc 10000 km, kārbā- 20000 km, reduktorā- 30000 km. Vismaz manam tas tā pēc manuāļa ir. Pieļauju, ka motori stipri līdzīgi, ja ne vienādi.
Manējam arī starteris tā pasmagi griež, pat arī siltam dažreiz, tāpēc pieļauju, ka jāpajauc starteris.
Vārsti regulējas diezgan vienkārši, youtube.com ir pamācošie video. Atstarpes ir, ja nemaldos, 0,15 mm un 0,30 mm. Jānoliek tik kloķene pareizā pozīcijā, kad visi vārsti ir ciet, atslēdziņu uz 13 un strūvgriezni rokās, un uz priekšu


Tikai vaarstus reguleejot neaizmirsti, ka Augsheejais Virzulla gaajiena punkts ir jaapaarliek no jauna,kad esi sareguleejis 1 galvu, 180" savaadaak dabuusi liikus vaarstus vienai no galvaam

Par Ellaam - Gannggenee un reduktooraatransmisijas ella taada pati kaa Zzigulene, pat smird taapat



Smird tās eļļas visas vienādi - pēc smakas gan nevajadzētu izvēlēties
Reduktoram eļļu gan labāk paskaties kādā katalogā - manam (K1200R), piem. ir ātrais reduktors un 80w-90, bet K1200S ir lēnais ar 75w-90, bet no skata liekas, ka divi tehniski vienādi moči.


Maarci, viss chiki ar Gannggenes un reduktoora ellu, kaa razzotaajs paredzeejis taa tas arii sapildiits nekaadas santiimu pi*hanas.

Bet arooms konkreeti atgaadina zziguleni


veči,
tas, ko parasti raksturo kā "eļļa smird", ir sēra/fosfora piedevas. sērs/fosfors ir pretnodiluma piedevas, kuras iraid visnotaļ kaitīgas videi un tiek apkarotas jo īpaši motoreļļās. tādēļ nebūs obkektīvi kaut ko spriest par eļļu tīri pēc smakas.
neizvērsīšu lekciju, bet pavisam īsi - vadoties pēc smakas, var baigi kļūdīties.



Tiešām var?!?!??!!?
Ir ok, Niere, nevajag jau uzreiz šaut ar lielgabalu pa zvirbuļiem! Neviens bembists te netaisās eļļu testēt pēc ožas/garšas u.c.tml. rādītājiem

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

marcis
23. Nov 2011, 16:17#837

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Cita starpā, re, kur ir labs katalogs priekš BĒEMWĒ Wundabaa

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

marcis
23. Nov 2011, 17:22#838

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Mjā......man nav, ko te piebilst..

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niksons
23. Nov 2011, 18:38#839

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Nierem - ar Tevi grūti strīdēties

Es gan ne līdz galam precīzi izteicos. Zeperis bija nopircis r1150rt un prasija par lubrifikācijām. Es viņam atbildēju, ka savam iepriekšējam lēju to kastroli no luisa, neskatoties uz tā diezgan skumjo api speceni.



Patlaban drasēju ar r1200 rt, kuram manuālī ir raxtic SF:


Par jaso vispār nav jāsatraucās, ja ?

Trannija eļļas consumera manuāli vispār nav parādītas

Pats gan neko neizgudroju, apkopē biju bēemautā, kurš man izrakstija šādu izsmeļošu rēķinu:

Sīkums, bet patīkams - fināla draivā arī esot nomainijuši eļļu, bet aizmirsuši izrakstīt. Tāpēc rēķins par apkopi 80 Ls Eļļa izskatās tiešām mainīta, jo pakaļējais disks ir notašķīts


Amerikāniešu ineta veikali manam mocim piedāvā šādu setu:

Hexhead R1200RT/ST/R/S/GS/GS ADV bikes through the 2009 model year. includes a 5 liter jug of high quality German Liqui-Moly Racing 4T Synth 10W-50 engine oil and (3) 500ML bottles of Liqui-Moly 75W90 Synthetic Racing gear oil. This is the fully synthetic engine oil with API-SG JASO MA rating and the fully synthetic 75W90 gear oil (GL-5 rating).


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
23. Nov 2011, 18:55#840

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


23 Nov 2011, 18:43:39 Niere rakstīja:
eh, piemirsu tak pašu galveno:

API SG, ja satur manis pieminēto ZDDP daudzumu(var nesaturēt), ir nepiemērota jaunās paaudzes katalizatoriem un faktiski kādā brīdī var iestāties kirdik. droši vien mainīt katalizatoru nav lēti. nezinu kā ir ar tehnisko apskati, ja no tā vienkārši atsakās.

bet es ceru, ka šis "case" nav par Tevi un vai nu tādu eļļu bmw paredzējis vai arī Tev ir citāds mocis kā domāju.

Ar to ZDDP ir tā, ka primāri dabas mīļi cīnās ar fosforu. Bet mums virsmu aizsardzībai nepieciešams cinks. Problēma tā, ka bez šī fosfora cinks virsmu aizsardzībai nav aktīvs. Tādēļ vai nu izmanto cinka dialkilditiofosfātu, vai arī nē, izvēles nav.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Bet manam iepriekšējam (r1150 rt ) IR katalizators. Nu nez cik moderns, ja moci sāka ražot 2001 gadā.

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline