Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dzerrais
26. Sep 2010, 18:47#8121

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


26 Sep 2010, 15:41:26 zet rakstīja:
Kada krasā sveces uzreiz pēc normalas braukšanas(noslāpē uzreiz!)? Vēlams tumšas ne kā baltas(pelekas,gaiši brunas).Janoskaidro tas uz 2,2-2,8rpm un uz 3,6-4,5rpm. Tad secini kur liess un kur trekns.Attiecīgi maini karbiķim vai nu kvalitātes skrūvi,vai membranas zaslonkas adatas augstumu.Izņem pagaidam gaisa filtru.Pludiņa limenis noregulets OK,vai ir OK?
pludinja limenis ari ok. sveces bija baltas,bet tur vajag pareizi noslapet un tad apskatities. rit meiginasu to noskaidrot. bet tu pats nenemies ar mociem,nevar pie tevis piebraukt? rit pameiginasu to zaslonkas adatu pacelt,gan jau sveces gaisas bus..

Offline

zet
26. Sep 2010, 19:44#8122

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Pats ņemos citā sfērā un nejūtos tik specīgs lai pēc sava darba tumsā praktiski ņemties ar svešām sistēmām. Jo teorētiski pļāpāt ir viegli, bet praktiski ilgi un grūti, ja sveces ir baltas, tad sāc ar abu kvalitātes skrūvju atskrūvēšanu, nu uz 1 pilnu apgriezienu, vai pacel adatas uz vienu zobu. Tad skaties, kur virzīties. Neaizmirsti, ka tev ir 2 cilindri, un beigās regulējumam ir jābūt vienādam.

Offline

Rockstar
26. Sep 2010, 20:11#8123

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Sveiki!
Pirms kāda laika rakstīju, ka man priekšējā dakša pēc kritiena ir šķība, toreiz man ieteica atlaist tiltiņus un pataisnot. Tā arī bija, visu izdarīju un mocis jau bija kā jauns

Bet piektdien atkal neveiksmīgi ( vai varbūt veiksmīgi) nokritu. Un ritenis atkal ir uz vienu sānu par pāris grādiem. Atlaižu skrūves, iztaisnoju, kārtīgi turu un pievelku. Pāris reizes tā darīju, bet max varu iztaisnot tikai par kādiem 50%. Nav jau tur liels tas leņķis, bet ļoti traucē un taisnāku nesanāk dabūt.
Varbūt ir vēl kāds labs ieteikums?

Offline

shtroms
26. Sep 2010, 20:15#8124

Kopš: 01. Mar 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Suzuki GSX R600 K4, Suzuki XF650


26 Sep 2010, 20:11:31 Rockstar rakstīja:
Sveiki!
Pirms kāda laika rakstīju, ka man priekšējā dakša pēc kritiena ir šķība, toreiz man ieteica atlaist tiltiņus un pataisnot. Tā arī bija, visu izdarīju un mocis jau bija kā jauns

Bet piektdien atkal neveiksmīgi ( vai varbūt veiksmīgi) nokritu. Un ritenis atkal ir uz vienu sānu par pāris grādiem. Atlaižu skrūves, iztaisnoju, kārtīgi turu un pievelku. Pāris reizes tā darīju, bet max varu iztaisnot tikai par kādiem 50%. Nav jau tur liels tas leņķis, bet ļoti traucē un taisnāku nesanāk dabūt.
Varbūt ir vēl kāds labs ieteikums?


Ragi nav šķībi? Man oašam tā gadījās, likās ka dakša šķiba, beigās ragi katrs u savu pusi!

Offline

kurbuls
26. Sep 2010, 20:19#8125

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Sep 2010, 20:11:31 Rockstar rakstīja:
Sveiki!
Pirms kāda laika rakstīju, ka man priekšējā dakša pēc kritiena ir šķība, toreiz man ieteica atlaist tiltiņus un pataisnot. Tā arī bija, visu izdarīju un mocis jau bija kā jauns

Bet piektdien atkal neveiksmīgi ( vai varbūt veiksmīgi) nokritu. Un ritenis atkal ir uz vienu sānu par pāris grādiem. Atlaižu skrūves, iztaisnoju, kārtīgi turu un pievelku. Pāris reizes tā darīju, bet max varu iztaisnot tikai par kādiem 50%. Nav jau tur liels tas leņķis, bet ļoti traucē un taisnāku nesanāk dabūt.
Varbūt ir vēl kāds labs ieteikums?

Nospied priešējo bremzi un kārtīgi "izšūpo". Vajadzētu nostāties vietā

-----------------
per rectum ad astra

Offline

Rockstar
26. Sep 2010, 20:26#8126

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525

Ragi nav šķībi? Man oašam tā gadījās, likās ka dakša šķiba, beigās ragi katrs u savu pusi!

Nē, augšpusē viss ir kārtībā, es pat tur visu esmu izmērījis un pārmērījis

Nospied priešējo bremzi un kārtīgi "izšūpo". Vajadzētu nostāties vietā

Pamēģināšu.

Jums ar endūriem un krosa močiem arī krītot šitā sanāk?

Offline

klucis
26. Sep 2010, 20:27#8127

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


26 Sep 2010, 11:16:09 dzerrais rakstīja:

26 Sep 2010, 10:35:14 klucis rakstīja:

25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
man ir 94g transalp. es lasiju ja parmet vadus komutatoriem,tad tahometrs sak gljukot. es parmetu,bet gaja normali.
ieteiktu no kada aiznemties un samainit cdi jo ari tie medz glukot ar tevis aprakstito problemu,it seviski dominatoriem(vacajiem nx ir tads pats cdi ka vacajam transalpam,jaunajiem savadaks,kads ir tev nezinu)


nesapratu ko biji domajis ar vadu parmesanu!!!
panem citu cdi un parbaudi vai vaina nav tur
ja karburators tirits un sveces ir mainitas 3x tad vaina drosi ka tur nebus,skaties ko neesi parbaudijis-pipites,svecvadi,cdi

Offline

kurbuls
26. Sep 2010, 20:42#8128

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 Sep 2010, 20:26:00 Rockstar rakstīja:
Ragi nav šķībi? Man oašam tā gadījās, likās ka dakša šķiba, beigās ragi katrs u savu pusi!

Nē, augšpusē viss ir kārtībā, es pat tur visu esmu izmērījis un pārmērījis

Nospied priešējo bremzi un kārtīgi "izšūpo". Vajadzētu nostāties vietā

Pamēģināšu.

Jums ar endūriem un krosa močiem arī krītot šitā sanāk?

Sanāk gan. Pārvelc tiltiņa skrūves

-----------------
per rectum ad astra

Offline

shtroms
26. Sep 2010, 20:42#8129

Kopš: 01. Mar 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Suzuki GSX R600 K4, Suzuki XF650


26 Sep 2010, 20:26:00 Rockstar rakstīja:
Ragi nav šķībi? Man oašam tā gadījās, likās ka dakša šķiba, beigās ragi katrs u savu pusi!

Nē, augšpusē viss ir kārtībā, es pat tur visu esmu izmērījis un pārmērījis

Nospied priešējo bremzi un kārtīgi "izšūpo". Vajadzētu nostāties vietā

Pamēģināšu.

Jums ar endūriem un krosa močiem arī krītot šitā sanāk?


Man tā sanāca ar manu pirmo ielinieku , tagad kad krīt tad viss šķīst un locās

Offline

bonits
26. Sep 2010, 23:20#8130

Kopš: 26. Sep 2010

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Sveiki biedri!
Esmu iepircis Yamahu R6,iznāca iegrābiens,nedaudz velk uz labo pusi,atlaižot rokas,vai tas kā ietekmē braukšanu?
Nākamgad ir doma pabraukt pa trasi!Moča ģeometrija no tā nemainās,ka nedaudz tas rāmis šķībs,līdz ar to līkumos grūti guldās?

Jau iepriekš paldies!!!

[ Šo ziņu laboja bonits, 26 Sep 2010, 23:21:03 ]

Offline

dzerrais
26. Sep 2010, 23:51#8131

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


26 Sep 2010, 20:27:47 klucis rakstīja:

26 Sep 2010, 11:16:09 dzerrais rakstīja:

26 Sep 2010, 10:35:14 klucis rakstīja:

25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
man ir 94g transalp. es lasiju ja parmet vadus komutatoriem,tad tahometrs sak gljukot. es parmetu,bet gaja normali.
ieteiktu no kada aiznemties un samainit cdi jo ari tie medz glukot ar tevis aprakstito problemu,it seviski dominatoriem(vacajiem nx ir tads pats cdi ka vacajam transalpam,jaunajiem savadaks,kads ir tev nezinu)


nesapratu ko biji domajis ar vadu parmesanu!!!
panem citu cdi un parbaudi vai vaina nav tur
ja karburators tirits un sveces ir mainitas 3x tad vaina drosi ka tur nebus,skaties ko neesi parbaudijis-pipites,svecvadi,cdi
man stav 2 komutatori un es apmainiju vietam stekerus. krievu foruma bija rakstits,ja ir beigts viens no vinjiem,tad tahometrs neis jeb ies nepareizi. es jau labprat panemtu citu cdi,bet kur es vinju nemsu? ja vienigais kads no seienes var iedot uz parbaudi,ne pa velti protams .

Offline

UDT
27. Sep 2010, 08:14#8132

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Sep 2010, 20:42:13 kurbuls rakstīja:

26 Sep 2010, 20:26:00 Rockstar rakstīja:
Ragi nav šķībi? Man oašam tā gadījās, likās ka dakša šķiba, beigās ragi katrs u savu pusi!

Nē, augšpusē viss ir kārtībā, es pat tur visu esmu izmērījis un pārmērījis

Nospied priešējo bremzi un kārtīgi "izšūpo". Vajadzētu nostāties vietā

Pamēģināšu.

Jums ar endūriem un krosa močiem arī krītot šitā sanāk?

Sanāk gan. Pārvelc tiltiņa skrūves


Ja pievelkot skruuves netaisnojas un aiziet skjiibi vienalga droshi vien tiltinsh ir skjiibs vai arii kaads stoks salociits, bet to var iztaisnot, man arii bija tiltinsh salociits bet iztaisnoja loti labi.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

deMarco
27. Sep 2010, 10:31#8133

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Bet varbūt tāpat kā kungiem šeit- dakšā sķībi?
Nu bet ja pats rāmis līks, tad nu nezinu, lai gudrāki vīri runā...



26 Sep 2010, 23:20:43 bonits rakstīja:
Sveiki biedri!
Esmu iepircis Yamahu R6,iznāca iegrābiens,nedaudz velk uz labo pusi,atlaižot rokas,vai tas kā ietekmē braukšanu?
Nākamgad ir doma pabraukt pa trasi!Moča ģeometrija no tā nemainās,ka nedaudz tas rāmis šķībs,līdz ar to līkumos grūti guldās?

Jau iepriekš paldies!!!



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

GR
27. Sep 2010, 13:49#8134

Kopš: 10. Apr 2009

Ziņojumi: 805

Braucu ar: zx6r

Jautājums par antifrīzu, manuālī raxtīts ka jālej atšķaidīts tarhūns 50 uz 50 ar destilēto ūdeni, ja vajag mazliet pieliet arī jāšķaida vai var tīru to tarhūnu pieliet?

Offline

rukitis
27. Sep 2010, 14:46#8135

Kopš: 30. Jul 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 436

Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu

Vai var/ir labi metināt šo vāku (statora) ? Suzuki gsxr 6oo , k6

[ Šo ziņu laboja rukitis, 27 Sep 2010, 14:47:34 ]

Offline

dzeksis
27. Sep 2010, 14:57#8136

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


27 Sep 2010, 13:49:08 GR rakstīja:
Jautājums par antifrīzu, manuālī raxtīts ka jālej atšķaidīts tarhūns 50 uz 50 ar destilēto ūdeni, ja vajag mazliet pieliet arī jāšķaida vai var tīru to tarhūnu pieliet?


es leju 1:1.. un kaartiibaa.. sarkano (long life)

Offline

deMarco
27. Sep 2010, 16:06#8137

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nāksies apbēdināt, ka nekas no tā nesanāks. Tas ir magnēzija un to nevar sametināt (neesmu dzirdējis, ka kādam būtu sanācis). Vienīgi ar epoksīdu


27 Sep 2010, 14:46:54 rukitis rakstīja:
Vai var/ir labi metināt šo vāku (statora) ? Suzuki gsxr 6oo , k6




-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Archy96
27. Sep 2010, 16:48#8138

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Sep 2010, 13:49:08 GR rakstīja:
Jautājums par antifrīzu, manuālī raxtīts ka jālej atšķaidīts tarhūns 50 uz 50 ar destilēto ūdeni, ja vajag mazliet pieliet arī jāšķaida vai var tīru to tarhūnu pieliet?

Leju tīru un neko nešķaidu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

spider
27. Sep 2010, 17:52#8139

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


27 Sep 2010, 16:16:23 Pelekais rakstīja:

27 Sep 2010, 16:06:49 deMarco rakstīja:
Nāksies apbēdināt, ka nekas no tā nesanāks. Tas ir magnēzija un to nevar sametināt (neesmu dzirdējis, ka kādam būtu sanācis). Vienīgi ar epoksīdu


27 Sep 2010, 14:46:54 rukitis rakstīja:
Vai var/ir labi metināt šo vāku (statora) ? Suzuki gsxr 6oo , k6



o jā epoksīds dara brīnumus

starp citu, nav tik slikti. Var ar epoksīdeni, var ar ķīmisko metālu. Pēc tam noslīpē, krāsu pa virsu un hren kāds pateiks, ka caurums bijis

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

dzerrais
27. Sep 2010, 20:11#8140

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


26 Sep 2010, 11:18:29 dzerrais rakstīja:

26 Sep 2010, 11:12:36 zet rakstīja:
Paņem caurspīdīgu šļauciņu un pārbaudi līmeni kā bildē (augšā).Saloci pludiņa mēliti tā lai benzīns pludiņā kamerā paliktu 3-5mm zem pludiņa vāka blīves.Mēgini braukt un pārbaudi to līmeni vēl dažas reizes- viņam jābūt nemainīgam!!!(tas obligāti!!!).Citādi pludiņa adata (vārsts) netur.
biju to limeni parbaudijis,mehanikis kurs to merija, teica ka ir ok. tiko biju izbraucis rinkji,neiet tas suda mocis. pa taisno ari,iedod rucka pec tam biski nomet gazi un kad dodi virsu ,noraustas 2x un brauc talak. jau vemt gribas...
laikam vaina ir atrasta. viss bija daudzreiz vienkarsak,-nodilusi ta zaslonka ar membranu un adatu. tapec vinja tur keras un neveras valja. tas ir +,bet - cenniks tai detalai

Offline