Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem... | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
25 Sep 2010, 02:51:22 DB rakstīja:
Kaads var pastaastiit par kaiti, ka ik pa laikam lec aaraa no roba, kaadi varianti to labot? tirgojas mocis, bet esot vaina, ka lec aaraa no otraa roba. Nezinu iisti, vai dodot ruchkaa vai vienmeeriigi braucot....
tas R6???
Kārba, kārba.. jāšķeļ motorītis.. | Offline | | |
vAldzA | | Kopš: 08. Jul 2010
No: Saldus
Ziņojumi: 40
Braucu ar: CBR125R
| Kādas detaļas būtu jāmaina mazjaudīgam mocim(125), lai tā maksimālais ātrums būtu lielāks?
p.s. tikai nesakat, ka jāpērk jaudīgāgs mocis, jo ar vairāk par 125 cm3 nevaru braukt (16 gadiņi).
----------------- Arī 125cm3 ir motocikli :D | Offline | | |
|
AndrisV | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Ja tam nabagam vari izgriezt 6to līdz tahometra galam, tad aizmugurē zobratu par zobu vai diviem mazāku. Ja nevari, tad nav tolks, ibo ja sākt kautko darīt, tad beigās nostāsies vēlviena mopēda ciparā. | Offline | | |
janiis | | Kopš: 24. Jul 2008
Ziņojumi: 213
Braucu ar: SUPERMOTO
| Kā vislabāk iztaisnot stūri pie ierobežota instrumentu daudzuma ? | Offline | | |
AndrisV | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Uzliekot citu | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
Kāds tev mopēds?Drīzāk gļuko karbiķis.Un drīzāk pludiņa līmenis.Viņš var būt un var nebūt,ja iet uz beigām.Pludiņa adatas sēdvietu pārurb par 0,1-0,2mm lielāku,lai adata sāk blīvoties citā vietā (vai noņem fasku).O-rings sēdvietai tur?Izpūtēja skaņa nav izmainījusies?Tas arī mēdz gļukus vairot.Var būt tu atrodies pāri strīpai ar regulēšanu dēļ kkādas vainas?_http://www.dr800.ru/forum/index.php?showtopic=2...dpost&p=2391[ Šo ziņu laboja zet, 25 Sep 2010, 23:30:40 ] | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
25 Sep 2010, 21:43:59 zet rakstīja:
25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
Kāds tev mopēds?Drīzāk gļuko karbiķis.Un drīzāk pludiņa līmenis.Viņš var būt un var nebūt,ja iet uz beigām.Pludiņa adatas sēdvietu pārurb par 0,1-0,2mm lielāku,lai adata sāk blīvoties citā vietā (vai noņem fasku).O-rings sēdvietai tur?Izpūtēja skaņa nav izmainījusies?Tas arī mēdz gļukus vairot.Var būt tu atrodies pāri strīpai ar regulēšanu dēļ kkādas vainas?
mopeds transalp. izputejs sauj,bet to vins darija vel tad, kad es pirku mo. vienigais man liekas ka vinjs briziem itka burbuljo un mopedam paradas tie gljuki,kad nometu gazi un griezos pavarota... | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Tieši tā.Gļuķi no svārstībām pa labi-kreisi- līmeņa vaina. | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
25 Sep 2010, 16:22:26 dzeksis rakstīja:
25 Sep 2010, 02:51:22 DB rakstīja:
Kaads var pastaastiit par kaiti, ka ik pa laikam lec aaraa no roba, kaadi varianti to labot? tirgojas mocis, bet esot vaina, ka lec aaraa no otraa roba. Nezinu iisti, vai dodot ruchkaa vai vienmeeriigi braucot....
tas R6???
Kārba, kārba.. jāšķeļ motorītis..
Jaa tas R6... Saki skumji tur, ja? | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
25 Sep 2010, 21:43:59 zet rakstīja:
25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
Kāds tev mopēds?Drīzāk gļuko karbiķis.Un drīzāk pludiņa līmenis.Viņš var būt un var nebūt,ja iet uz beigām.Pludiņa adatas sēdvietu pārurb par 0,1-0,2mm lielāku,lai adata sāk blīvoties citā vietā (vai noņem fasku).O-rings sēdvietai tur?Izpūtēja skaņa nav izmainījusies?Tas arī mēdz gļukus vairot.Var būt tu atrodies pāri strīpai ar regulēšanu dēļ kkādas vainas?_http://www.dr800.ru/forum/index.php?showtopic=2...dpost&p=2391
a nevar vienkarsi adatu pacelt? поднял иглу и проблема с провалом решилась, мотоцикл стал даже немного резвей.
У одного только карбюратора? Надо было у обоих. И смесь болтом качества (который под низом) перерегулировать (открутить,чтоб мотор максимально быстро крутился),чтоб не беднила на холостых. izlasiju to suzuki foruma.
| Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
26 Sep 2010, 07:18:54 dzerrais rakstīja:
a nevar vienkarsi adatu pacelt? поднял иглу и проблема с провалом решилась, мотоцикл стал даже немного резвей.
У одного только карбюратора? Надо было у обоих. И смесь болтом качества (который под низом) перерегулировать (открутить,чтоб мотор максимально быстро крутился),чтоб не беднила на холостых. izlasiju to suzuki foruma.
man šķiet, ka pludiņa adata nav tā pati adata, ko te tas suzuki raksta.. pludiņa adatu nevar pacelt, var tikai noregulēt max līmeni benzīnam kamerā, ko var apskatīt repair manual.. minimālo parasti nevar, to regulē tikai mašīnām.. | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
26 Sep 2010, 08:47:17 piter rakstīja:
26 Sep 2010, 07:18:54 dzerrais rakstīja:
a nevar vienkarsi adatu pacelt? поднял иглу и проблема с провалом решилась, мотоцикл стал даже немного резвей.
У одного только карбюратора? Надо было у обоих. И смесь болтом качества (который под низом) перерегулировать (открутить,чтоб мотор максимально быстро крутился),чтоб не беднила на холостых. izlasiju to suzuki foruma.
man šķiet, ka pludiņa adata nav tā pati adata, ko te tas suzuki raksta.. pludiņa adatu nevar pacelt, var tikai noregulēt max līmeni benzīnam kamerā, ko var apskatīt repair manual.. minimālo parasti nevar, to regulē tikai mašīnām..
tad jau nau verts to adatu celt augsa? bus jaurbj curums,ka to raksta ZET. vai pameiginat? | Offline | | |
Burkans | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 36
Braucu ar: Suzuki-RF 600r
| sveiki! kāds var pateikt kur var nopirkt indukciajs spoli un cik vina maksā. | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
ieteiktu no kada aiznemties un samainit cdi jo ari tie medz glukot ar tevis aprakstito problemu,it seviski dominatoriem(vacajiem nx ir tads pats cdi ka vacajam transalpam,jaunajiem savadaks,kads ir tev nezinu) | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| ////// tad jau nau verts to adatu celt augsa? bus jaurbj curums,ka to raksta ZET. vai pameiginat? /////
Pirms urbt,noskaidro vai tur vajadzīgo līmeni(pēc manuala) vai ne.Vairākkart!!! (Saucamās adatas karbī ir divas-pludiņam un vakuma zaslonkai.Te runa iet par pludiņu.)[ Šo ziņu laboja zet, 26 Sep 2010, 10:45:45 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Paņem caurspīdīgu šļauciņu un pārbaudi līmeni kā bildē (augšā).Saloci pludiņa mēliti tā lai benzīns pludiņā kamerā paliktu 3-5mm zem pludiņa vāka blīves.Mēgini braukt un pārbaudi to līmeni vēl dažas reizes- viņam jābūt nemainīgam!!!(tas obligāti!!!).Citādi pludiņa adata (vārsts) netur. | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
26 Sep 2010, 10:35:14 klucis rakstīja:
25 Sep 2010, 14:32:30 dzerrais rakstīja:
kurs var ieteikt labu meisteri ,kas var atrast slepedo defektu. mocis venu dienu brauc normali,bet otra diena var uznakt gljuki. raustas,negrib uznjemt apgriezienus,pec tam sauj ara.kaut kada huinja.. karbikis tirits 3x,sveces mainitas,nekas netek...nezinu ko lai dara. brauc,brauc un un apstajoties pie krusta vairs negrib uznjemt abarotus..pec tam atkal kaut kadigi aizbrauc. vards sakot, briziem negrib stradat uz mazajiem abarotiem...
man ir 94g transalp. es lasiju ja parmet vadus komutatoriem,tad tahometrs sak gljukot. es parmetu,bet gaja normali.
ieteiktu no kada aiznemties un samainit cdi jo ari tie medz glukot ar tevis aprakstito problemu,it seviski dominatoriem(vacajiem nx ir tads pats cdi ka vacajam transalpam,jaunajiem savadaks,kads ir tev nezinu)
| Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
26 Sep 2010, 11:12:36 zet rakstīja:
Paņem caurspīdīgu šļauciņu un pārbaudi līmeni kā bildē (augšā).Saloci pludiņa mēliti tā lai benzīns pludiņā kamerā paliktu 3-5mm zem pludiņa vāka blīves.Mēgini braukt un pārbaudi to līmeni vēl dažas reizes- viņam jābūt nemainīgam!!!(tas obligāti!!!).Citādi pludiņa adata (vārsts) netur.
biju to limeni parbaudijis,mehanikis kurs to merija, teica ka ir ok. tiko biju izbraucis rinkji,neiet tas suda mocis. pa taisno ari,iedod rucka pec tam biski nomet gazi un kad dodi virsu ,noraustas 2x un brauc talak. jau vemt gribas...[ Šo ziņu laboja dzerrais, 26 Sep 2010, 12:02:10 ] | Offline | | |
zet | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Kada krasā sveces uzreiz pēc normalas braukšanas(noslāpē uzreiz!)? Vēlams tumšas ne kā baltas(pelekas,gaiši brunas).Janoskaidro tas uz 2,2-2,8rpm un uz 3,6-4,5rpm. Tad secini kur liess un kur trekns.Attiecīgi maini karbiķim vai nu kvalitātes skrūvi,vai membranas zaslonkas adatas augstumu.Izņem pagaidam gaisa filtru.Pludiņa limenis noregulets OK,vai ir OK? [ Šo ziņu laboja zet, 26 Sep 2010, 15:49:05 ] | Offline | | |
|
|