Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
AndrisV | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.
Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
13 Sep 2010, 17:48:52 baikers rakstīja:
13 Sep 2010, 17:45:09 Lielais rakstīja:
13 Sep 2010, 11:03:26 AndrisV rakstīja:
Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...
Bet vispār tas nav prāta darbs.
Nu reku galerijā ieliku foto, kur redzama plaisa, ko iesakat darīt? Cik tas būtu nopietni metināt??? Lūdzu iesakiet kaut ko!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875
Es nemetinātu...ja vien netaisies ar to moci braukt tikai retromoto parādes braucienā.
Tik traki jau nav, ir metinaatas ritenju aploces krosiniekiem un ar taadaam braukts gonkaas un lekts pa trampliiniem utt... jaasaka gan ka tie metinaajumi netur peec kaada laika plaisas paraadaas atkal, bet taa ka tur momentaa izskjiidiis taa arii nav. Jaaseko liidz, jaaskataas. [ Šo ziņu laboja UDT, 13 Sep 2010, 20:35:49 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
almis | | Kopš: 24. Sep 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 112
Braucu ar: .....
|
13 Sep 2010, 19:21:04 AndrisV rakstīja:
Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.
Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.
viss kārtībā atradu error codu un apzīmējumu arī tikai nesaprotu kas tas ir.
"Secondary throttle control unit" ??? | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Sep 2010, 17:48:52 baikers rakstīja:
13 Sep 2010, 17:45:09 Lielais rakstīja:
13 Sep 2010, 11:03:26 AndrisV rakstīja:
Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...
Bet vispār tas nav prāta darbs.
Nu reku galerijā ieliku foto, kur redzama plaisa, ko iesakat darīt? Cik tas būtu nopietni metināt??? Lūdzu iesakiet kaut ko!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875
Es nemetinātu...ja vien netaisies ar to moci braukt tikai retromoto parādes braucienā.
Labs metinātājs šito skādi sametinās, bet jāuzpasē, lai jaunas plaisas neaiziet
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
13 Sep 2010, 20:38:14 almis rakstīja:
13 Sep 2010, 19:21:04 AndrisV rakstīja:
Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.
Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.
viss kārtībā atradu error codu un apzīmējumu arī tikai nesaprotu kas tas ir.
"Secondary throttle control unit" ???
tulkojumaa = Rezerves droseles kontroles iekaarta...
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
AndrisV | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Es gan nezinu, vai tā ir dabā, bet gan jau ka šitam arī ir kanāla šķērsgriezuma lāpsta (nu tā kā CV tipa karbiķiem ar vakuumu un atsperi), kas tiek raustīta ar kautkādu soļu motorīti, attiecīgi tā visa uzparikte droselēs ir iesprūdusi vai tas motorelis ir kedas atmetis.
Protams, vēl var būt variants ar "zinātni par kontaktiem", tb. pačakarē un iztīri visus kontaktus pie droselēm. Vēl var noraut aķi nost uz nakti, mošk tas ķēms aizmirsīs kur tam mehānismam ir sākuma solis un beigu solis, pārkalibrēsies (tāpat kā tukšgaitas vārsts) un aizies. Tiesa, ja tur kautkas bija sasprūdis, vai kk tā, tad tas tāpat būtu jāārstē.
Bet nu sāc ar kontaktiem, tur tāpat ar klāt tikšanu noteikti būs vairāk kā jautri. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
12 Sep 2010, 10:26:39 UDT rakstīja:
12 Sep 2010, 01:44:00 WickeD rakstīja:
11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:
11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?
Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?
nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu
Es esmu dzirdeejis ka Peeteris Sergjis maina taas gilzas, no sejienes arii kaads laikam bija mainiijis, bet mans viedoklis ir taads ka taa gilzoshana ir taada pagaatnes tehnologija. Sporta rezhiimos vairaak karst utt...
Nezinu vai tas ietaupiijums buus taa veerts, no ebaja veel atsuutiishana tad veel iepreseeshana...
jūs tur baigi neaizraujaties ar giļzām. Kā zināms, nikasilu izmanto tādēļ, ka tam ir ūbersuper laba siltuma novadīšana, virzulis labi dzesējās. Savukārt, čuguna čaula čābīgi atdod siltumu, un kādā garākā stiepienā motorā būs kļins. Ja pa trasi kkur purkšķinās, tad +/-
Personīgi zinu jau divus gadījumus, kad ar giļzu + garais stiepiens pa granteni 2T beidzas ar momentālu kļinu. Teorētiski to varēja novērst ar treknāku maisījumu galā, lai mators "knābātu" un būtu zemāka sadegšanas temperatūra[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Sep 2010, 21:33:35 ] | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Kadi krosacham atrumi un kadi ielas mocim...?
Ja veel butu terauda tas tiltinsh, veel kada ceriiba, bet aluminijs ir diezgan nepateiciigs materials metinashanai...
Es principaa nerisketu shadu detalju lapiit, jo vinas izjukshanas gadijumaa mesli buus veel lielaaki...
13 Sep 2010, 20:34:13 UDT rakstīja:
Tik traki jau nav, ir metinaatas ritenju aploces krosiniekiem un ar taadaam braukts gonkaas un lekts pa trampliiniem utt... jaasaka gan ka tie metinaajumi netur peec kaada laika plaisas paraadaas atkal, bet taa ka tur momentaa izskjiidiis taa arii nav. Jaaseko liidz, jaaskataas.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
| varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Teorētiķi rullē !
13 Sep 2010, 22:30:40 martinss rakstīja:
Kadi krosacham atrumi un kadi ielas mocim...?
Pohuj, ka krosa rēžīmā vis tiek sists un dauzīts - tas jau nerada nekādu slodzi.
Modrs - vai gadijumā nav tā, ka arī nikasils tiek klāts uz čuguna ģilzām ?!
Un manuprāt Nikasilu sāka klāt galvnokārt dēļ tā spējām relatīvi maz izdilt.
-----------------
| Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
14 Sep 2010, 08:46:31 Grants rakstīja:
varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.
Ieteiktu aprunāties ar Mārci te rezultāts
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
13 Sep 2010, 21:31:24 Modrs rakstīja:
12 Sep 2010, 10:26:39 UDT rakstīja:
12 Sep 2010, 01:44:00 WickeD rakstīja:
11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:
11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?
Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?
nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu
Es esmu dzirdeejis ka Peeteris Sergjis maina taas gilzas, no sejienes arii kaads laikam bija mainiijis, bet mans viedoklis ir taads ka taa gilzoshana ir taada pagaatnes tehnologija. Sporta rezhiimos vairaak karst utt...
Nezinu vai tas ietaupiijums buus taa veerts, no ebaja veel atsuutiishana tad veel iepreseeshana...
jūs tur baigi neaizraujaties ar giļzām. Kā zināms, nikasilu izmanto tādēļ, ka tam ir ūbersuper laba siltuma novadīšana, virzulis labi dzesējās. Savukārt, čuguna čaula čābīgi atdod siltumu, un kādā garākā stiepienā motorā būs kļins. Ja pa trasi kkur purkšķinās, tad +/-
Personīgi zinu jau divus gadījumus, kad ar giļzu + garais stiepiens pa granteni 2T beidzas ar momentālu kļinu. Teorētiski to varēja novērst ar treknāku maisījumu galā, lai mators "knābātu" un būtu zemāka sadegšanas temperatūra
Starp virzuli un čaulu vajag pareizu atstarpi,tad nekas neklemmē.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.
-----------------
| Offline | | |
WickeD | | Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 92
Braucu ar: TE510
| Nu man ir četritenis un līdz trasei parasti braucu svauim hodom. Tāpat domāju ka nah to gilzošanu. Ir jauna ideja! Kāds ir licis BIG BORE kitu? TB vai nav jāpārregulē motors vai kaut kāda tāda herņa [ Šo ziņu laboja WickeD, 14 Sep 2010, 09:51:39 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
14 Sep 2010, 09:45:41 MIGs rakstīja:
Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.
protams, ka nav ar krosaču jāvelk, bet nu gadās aizmirst un kirdikt.... | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
14 Sep 2010, 09:51:03 WickeD rakstīja:
Nu man ir četritenis un līdz trasei parasti braucu svauim hodom. Tāpat domāju ka nah to gilzošanu. Ir jauna ideja! Kāds ir licis BIG BORE kitu? TB vai nav jāpārregulē motors vai kaut kāda tāda herņa
Tie, kas izgatavo big bore, parasti arī rekomendē piedāvā nepieciešamos palīgmateriālus. Varētu gadīties, ka cits kompis jāliek
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
14 Sep 2010, 09:45:41 MIGs rakstīja:
Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.
Tas vairāk uz 2T attiecināms. Bet 2T motors maz bremzē, tāpēc nav liela nelaime ik pa brīdim ručku aizvērt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
14 Sep 2010, 08:53:35 Sliktais rakstīja:
14 Sep 2010, 08:46:31 Grants rakstīja:
varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.
Ieteiktu aprunāties ar Mārci te rezultāts
Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?
----------------- "No Club" club | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
14 Sep 2010, 10:08:36 oss rakstīja:
Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?
Ja reduktoram eļļu nenomaina, tad arī kirdik pienāk. Savējam vasarā nomainīju, kaut gan pēc km vēl nevajadzēja .
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Grants | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 100
Braucu ar: BMW R1200GS
|
14 Sep 2010, 10:38:31 Sliktais rakstīja:
14 Sep 2010, 10:08:36 oss rakstīja:
Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?
Ja reduktoram eļļu nenomaina, tad arī kirdik pienāk. Savējam vasarā nomainīju, kaut gan pēc km vēl nevajadzēja .
nu šeit līdzīgs stāsts, pabraucu bez eļļas, līdz galam visu nesaremontēju, nu tagad vnk pienācis brīdis visu atrisināt līdz galam... Gribu visu izjaukt līdz pamatiem un salikt kopā, lai ir 100% pārliecība, ka viss būs ok.
Pret reduktoriem nav nekādu pretenziju vajag vnk remontēt visu līdz galam, nevis pa 1/2.
----------------- braukt ir prieks.. | Offline | | |
|
|