Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
AndrisV
13. Sep 2010, 19:21#8021

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.


Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.

Offline

UDT
13. Sep 2010, 20:34#8022

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


13 Sep 2010, 17:48:52 baikers rakstīja:

13 Sep 2010, 17:45:09 Lielais rakstīja:

13 Sep 2010, 11:03:26 AndrisV rakstīja:
Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...

Bet vispār tas nav prāta darbs.

Nu reku galerijā ieliku foto, kur redzama plaisa, ko iesakat darīt? Cik tas būtu nopietni metināt??? Lūdzu iesakiet kaut ko!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875

Es nemetinātu...ja vien netaisies ar to moci braukt tikai retromoto parādes braucienā.


Tik traki jau nav, ir metinaatas ritenju aploces krosiniekiem un ar taadaam braukts gonkaas un lekts pa trampliiniem utt... jaasaka gan ka tie metinaajumi netur peec kaada laika plaisas paraadaas atkal, bet taa ka tur momentaa izskjiidiis taa arii nav. Jaaseko liidz, jaaskataas.

[ Šo ziņu laboja UDT, 13 Sep 2010, 20:35:49 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

almis
13. Sep 2010, 20:38#8023

Kopš: 24. Sep 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 112

Braucu ar: .....


13 Sep 2010, 19:21:04 AndrisV rakstīja:
Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.


Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.



viss kārtībā atradu error codu un apzīmējumu arī tikai nesaprotu kas tas ir.
"Secondary throttle control unit" ???

Offline

Archy96
13. Sep 2010, 20:40#8024

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Sep 2010, 17:48:52 baikers rakstīja:

13 Sep 2010, 17:45:09 Lielais rakstīja:

13 Sep 2010, 11:03:26 AndrisV rakstīja:
Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...

Bet vispār tas nav prāta darbs.

Nu reku galerijā ieliku foto, kur redzama plaisa, ko iesakat darīt? Cik tas būtu nopietni metināt??? Lūdzu iesakiet kaut ko!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875

Es nemetinātu...ja vien netaisies ar to moci braukt tikai retromoto parādes braucienā.

Labs metinātājs šito skādi sametinās, bet jāuzpasē, lai jaunas plaisas neaiziet

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

UDT
13. Sep 2010, 20:40#8025

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


13 Sep 2010, 20:38:14 almis rakstīja:

13 Sep 2010, 19:21:04 AndrisV rakstīja:
Almis - nu tak sameklē savas motoraškas lietošanas instrukciju un paskaties, ko tas nozīmē Bet nu tas nav F1, bet gan FI manuprāt (fuel injection), karoče jātaisa diagnostika. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=228639 Tur gan ir tikai aptuveni, ko darīt tālāk - parocies pa to pašu forumu.


Lielais - ja gribās dzīvot, tad labāk meklē citu. Ļurkāsies tur viss tāpat, tas metinājums būs vairāk dekoratīvs nekā caurejošs un saturošs. Vobleri arī ar tādu atļurkātu var daudz vienkāršāk norauties, bet tas jau būs sekundāri, ja tas tiltiņš sadalīsies reizinātājos.



viss kārtībā atradu error codu un apzīmējumu arī tikai nesaprotu kas tas ir.
"Secondary throttle control unit" ???


tulkojumaa = Rezerves droseles kontroles iekaarta...

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

AndrisV
13. Sep 2010, 21:07#8026

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Es gan nezinu, vai tā ir dabā, bet gan jau ka šitam arī ir kanāla šķērsgriezuma lāpsta (nu tā kā CV tipa karbiķiem ar vakuumu un atsperi), kas tiek raustīta ar kautkādu soļu motorīti, attiecīgi tā visa uzparikte droselēs ir iesprūdusi vai tas motorelis ir kedas atmetis.

Protams, vēl var būt variants ar "zinātni par kontaktiem", tb. pačakarē un iztīri visus kontaktus pie droselēm. Vēl var noraut aķi nost uz nakti, mošk tas ķēms aizmirsīs kur tam mehānismam ir sākuma solis un beigu solis, pārkalibrēsies (tāpat kā tukšgaitas vārsts) un aizies. Tiesa, ja tur kautkas bija sasprūdis, vai kk tā, tad tas tāpat būtu jāārstē.

Bet nu sāc ar kontaktiem, tur tāpat ar klāt tikšanu noteikti būs vairāk kā jautri.

Offline

Modrs
13. Sep 2010, 21:31#8027

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


12 Sep 2010, 10:26:39 UDT rakstīja:

12 Sep 2010, 01:44:00 WickeD rakstīja:

11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:

11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?


Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?

nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu


Es esmu dzirdeejis ka Peeteris Sergjis maina taas gilzas, no sejienes arii kaads laikam bija mainiijis, bet mans viedoklis ir taads ka taa gilzoshana ir taada pagaatnes tehnologija. Sporta rezhiimos vairaak karst utt...
Nezinu vai tas ietaupiijums buus taa veerts, no ebaja veel atsuutiishana tad veel iepreseeshana...


jūs tur baigi neaizraujaties ar giļzām. Kā zināms, nikasilu izmanto tādēļ, ka tam ir ūbersuper laba siltuma novadīšana, virzulis labi dzesējās. Savukārt, čuguna čaula čābīgi atdod siltumu, un kādā garākā stiepienā motorā būs kļins. Ja pa trasi kkur purkšķinās, tad +/-

Personīgi zinu jau divus gadījumus, kad ar giļzu + garais stiepiens pa granteni 2T beidzas ar momentālu kļinu. Teorētiski to varēja novērst ar treknāku maisījumu galā, lai mators "knābātu" un būtu zemāka sadegšanas temperatūra

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Sep 2010, 21:33:35 ]

Offline

martinss
13. Sep 2010, 22:30#8028

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Kadi krosacham atrumi un kadi ielas mocim...?
Ja veel butu terauda tas tiltinsh, veel kada ceriiba, bet aluminijs ir diezgan nepateiciigs materials metinashanai...

Es principaa nerisketu shadu detalju lapiit, jo vinas izjukshanas gadijumaa mesli buus veel lielaaki...


13 Sep 2010, 20:34:13 UDT rakstīja:

Tik traki jau nav, ir metinaatas ritenju aploces krosiniekiem un ar taadaam braukts gonkaas un lekts pa trampliiniem utt... jaasaka gan ka tie metinaajumi netur peec kaada laika plaisas paraadaas atkal, bet taa ka tur momentaa izskjiidiis taa arii nav. Jaaseko liidz, jaaskataas.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Grants
14. Sep 2010, 08:46#8029

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

MIGs
14. Sep 2010, 08:51#8030

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Teorētiķi rullē !

13 Sep 2010, 22:30:40 martinss rakstīja:
Kadi krosacham atrumi un kadi ielas mocim...?

Pohuj, ka krosa rēžīmā vis tiek sists un dauzīts - tas jau nerada nekādu slodzi.


Modrs - vai gadijumā nav tā, ka arī nikasils tiek klāts uz čuguna ģilzām ?!
Un manuprāt Nikasilu sāka klāt galvnokārt dēļ tā spējām relatīvi maz izdilt.

-----------------

Offline

Sliktais
14. Sep 2010, 08:53#8031

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Sep 2010, 08:46:31 Grants rakstīja:
varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.

Ieteiktu aprunāties ar Mārci te rezultāts

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

elf
14. Sep 2010, 09:43#8032

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


13 Sep 2010, 21:31:24 Modrs rakstīja:

12 Sep 2010, 10:26:39 UDT rakstīja:

12 Sep 2010, 01:44:00 WickeD rakstīja:

11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:

11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?


Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?

nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu


Es esmu dzirdeejis ka Peeteris Sergjis maina taas gilzas, no sejienes arii kaads laikam bija mainiijis, bet mans viedoklis ir taads ka taa gilzoshana ir taada pagaatnes tehnologija. Sporta rezhiimos vairaak karst utt...
Nezinu vai tas ietaupiijums buus taa veerts, no ebaja veel atsuutiishana tad veel iepreseeshana...


jūs tur baigi neaizraujaties ar giļzām. Kā zināms, nikasilu izmanto tādēļ, ka tam ir ūbersuper laba siltuma novadīšana, virzulis labi dzesējās. Savukārt, čuguna čaula čābīgi atdod siltumu, un kādā garākā stiepienā motorā būs kļins. Ja pa trasi kkur purkšķinās, tad +/-

Personīgi zinu jau divus gadījumus, kad ar giļzu + garais stiepiens pa granteni 2T beidzas ar momentālu kļinu. Teorētiski to varēja novērst ar treknāku maisījumu galā, lai mators "knābātu" un būtu zemāka sadegšanas temperatūra

Starp virzuli un čaulu vajag pareizu atstarpi,tad nekas neklemmē.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

MIGs
14. Sep 2010, 09:45#8033

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.

-----------------

Offline

WickeD
14. Sep 2010, 09:51#8034

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 92

Braucu ar: TE510

Nu man ir četritenis un līdz trasei parasti braucu svauim hodom. Tāpat domāju ka nah to gilzošanu. Ir jauna ideja! Kāds ir licis BIG BORE kitu? TB vai nav jāpārregulē motors vai kaut kāda tāda herņa

[ Šo ziņu laboja WickeD, 14 Sep 2010, 09:51:39 ]

Offline

Modrs
14. Sep 2010, 09:57#8035

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


14 Sep 2010, 09:45:41 MIGs rakstīja:
Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.


protams, ka nav ar krosaču jāvelk, bet nu gadās aizmirst un kirdikt....

Offline

kurbuls
14. Sep 2010, 10:03#8036

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


14 Sep 2010, 09:51:03 WickeD rakstīja:
Nu man ir četritenis un līdz trasei parasti braucu svauim hodom. Tāpat domāju ka nah to gilzošanu. Ir jauna ideja! Kāds ir licis BIG BORE kitu? TB vai nav jāpārregulē motors vai kaut kāda tāda herņa

Tie, kas izgatavo big bore, parasti arī rekomendē piedāvā nepieciešamos palīgmateriālus. Varētu gadīties, ka cits kompis jāliek

-----------------
per rectum ad astra

Offline

kurbuls
14. Sep 2010, 10:07#8037

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


14 Sep 2010, 09:45:41 MIGs rakstīja:
Es nez, man fāteris no laika gala dzina iekšā, ka krosa mocis NAV paradzēts lai ar to vilktu garus gabalus pa taisnīti pilnā ručkā. Tam jāļauj "apsiekaloties"
Pieļauju, ka ar tiem 2T notika tas kam bija jānotiek.

Tas vairāk uz 2T attiecināms. Bet 2T motors maz bremzē, tāpēc nav liela nelaime ik pa brīdim ručku aizvērt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

oss
14. Sep 2010, 10:08#8038

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


14 Sep 2010, 08:53:35 Sliktais rakstīja:

14 Sep 2010, 08:46:31 Grants rakstīja:
varbūt šeit kāds var palīdzēt:
tā, nu tas brīdis ir pienācis - varbūt kāds var ieteikt LABU meistaru kurš spētu savest kārtībā BMW R1200GS reduktoru? Pagaidām meklēju vēl citas alternatīvas bez BM Auto; Kā jau minēju nepieciešams labs meistars, kurš varētu visu izjaukt līdz pašiem pamatiem, secināt vainu / pateikt konkrēti kādas detaļas jāmaina / jāremontē utt. respektīvi savest visu šo mezglu kārtībā.
Ir kādam kāds meistars padomā?
info var arī uz PM.

Ieteiktu aprunāties ar Mārci te rezultāts

Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?

-----------------
"No Club" club

Offline

Sliktais
14. Sep 2010, 10:38#8039

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


14 Sep 2010, 10:08:36 oss rakstīja:
Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?

Ja reduktoram eļļu nenomaina, tad arī kirdik pienāk. Savējam vasarā nomainīju, kaut gan pēc km vēl nevajadzēja .


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Grants
14. Sep 2010, 11:15#8040

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS


14 Sep 2010, 10:38:31 Sliktais rakstīja:

14 Sep 2010, 10:08:36 oss rakstīja:
Kapēc šeit neviens BMW jūzeris nav vēl ierakstījis cik bmw ir foršs? Andreit? Nikson?

Ja reduktoram eļļu nenomaina, tad arī kirdik pienāk. Savējam vasarā nomainīju, kaut gan pēc km vēl nevajadzēja .



nu šeit līdzīgs stāsts, pabraucu bez eļļas, līdz galam visu nesaremontēju, nu tagad vnk pienācis brīdis visu atrisināt līdz galam... Gribu visu izjaukt līdz pamatiem un salikt kopā, lai ir 100% pārliecība, ka viss būs ok.
Pret reduktoriem nav nekādu pretenziju vajag vnk remontēt visu līdz galam, nevis pa 1/2.

-----------------
braukt ir prieks..

Offline