Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Rakstu izlasīju. Džeks ļoti kategoriski visam pieiet un pie daļas neveiksmju visi citi vainīgi.
Par CSDD runājot, par tiem ātrumiem var diskutēt vai 49km/h ir ok vai nav. Skaidrs, ka 45-46 km/h nav ok. Kad liku A2 Ventspilī vidusskolas laikā, jo tur tad dzīvoju, ātrās figūras braucām ar 40 km/h, jo laukums par mazu un ieskriešanās sākās jau no ielas. 50 km/h varēja attīstīt, bet tas bija pārāk stresaini un riskanti labam eksāmena resultātam. | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Ā, vēl vienu lietu atcerējos, sakarā par figūru (ne)jēdzīgumu. Goblina palīgs Uvis pamanījās katrai figūrai piemeklēt reālu dzīves situāciju. Piemēram, šķēršļa apbraukšana ar/bez bremzēšanas:
"Tu mierīgi vakarā brauc pa savu rajonu un tur viens pēkšņi rauj vaļā mašīnas durvis." | Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Baigi sālīts pasākums sanāk tās kategorijas iegūšana.
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
|
AnsisR | | Kopš: 06. Oct 2020
No: Ilūkste
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Honda NT 650 V
| Es sāku šī gada maijā. Pirms tam biju braucis jaunībā no 14-16 gadiem ikdeinā ar Minsku.
Teorijas daļa gāja ļoti raiti, noklausījos lekcijas un uzreiz nokārtoju eksāmenu.
Pirmajā praktiskajā nodarbībā biju nedaudz pārsteigts, ka visas braukšanas iemaņas no jaunības bija palikušas kaut kur Dundagas mežos un pat stūrēt bija jāmācās no jauna.
Sākumā laukumā veicās tā, ne visai, līdz youtube atradu viedus vīrus, kas izstāsīja teoriju, un tad jau sāka arī sanākt.
Satiksmē sāku braukt pēc kādas 4ās nodarbības. Teikšu godīgi - gāja grūti ar visu 15 gadu B kategorijas stāžu. Kaut kādā brīdi sāka likties, ka nav īsti vairs progresa un arī pārliecība ka šajā gadā izdosies tikt līdz eksāmenam lēnām sāka izzust, tāpat kā nauda.
Tad nospļāvos uz visu un nopirku moci, bez kategorijas pa LV novizinājos kādus 2000km. Pēc mana NT 650 V braukt ar skolas močiem likās kā ar velosipēdu - viegli. Tā kopā nobraucu kādas 13 braukšanas, katra pa ~2h. Līdz pat pēdējai nodarbībai nemitīgi bija kaut kādas kļūdas.
Pienāca eksāmena diena. Satraukums bija liels, jo zināju, ka ja ne šodien tad tikai nākamgad. Visas figūras izbraucu ar pirmo reizi izņemot laipu un bremzēšanu. Pirmajā bremzēšanas reizē inspektors apgalvoja, ka es esot sācis bremzēt par ātru. Otraja reizē šķiet braucu ātrāk kā pirmajā (spidometrā neskatījos, braucu cik ātri gāja), un ieskaitīja, bet man liekas, ka arī otrajā reizē sāku bremzēt pirmss konusiem. Iespējams inspektora labvēlība! Satiksme bija salīdzinoši vienkārša. Braucu piektdienas pēcpusdienā, iespējams tāpēc arī nekur baigi nedzina. Nogriežoties pa kreisi no ropažu ielas šķiet nepalaidu gājēju, ieraudzīju tikai spogulī, ka inspektors piestāj palaist. Domāju jau, ka viss. Sabesījos un tākāk pat neatceros, kur baucu, laikam caur kaut kādu dzīvojamo zonu. Pirms paša CSDD vēl pārbraucu gājēju pāreju pār dzelteno, Bet eksāmenu ieskaitīja!
Man šis pasākums izmaksāja:
Teorija 85eur
Pirmā palīdzība 40eur
braukšanas 13x50= 650eur
csdd eksāmens 60eur
apliecība 20eur
KOPĀ: 855eur
Pārējās saistītās izmaksas:
Ķivere 60eur
Bikses (lietotas) 40eur
Jaka (lietota) 30eur
cimdi 25eur
Mocis 1700eur
| Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 22. Jul 2020
Ziņojumi: 191
Braucu ar: Yamaha R1
| Es noliku pa 450€ nebūtu pa jaunam medicīniskā jāiet un pirmā palīdzība, tad vispār sanāktu 350€.
Pieredze ari bija tikai uz padomju mototehnikas, kad liku B kategorijas stāžs 18 gadi | Offline | | |
MotoJaanis | | Kopš: 29. Aug 2020
Ziņojumi: 13
Braucu ar:
| Man aptuveni šādi izskatījās viss process, no nulles sāku(nekad nebiju sēdējis uz baika) un noliku 6nedēļu laikā, jāpiemin, ka starp teoriju un pmp braukšanas neņēmu. B kategorija gandrīz 10 gadi
- Teorija - 50€
- PMP - 32€
- 13x 1h braukšana - 390€
- 1x pilsēta 15€
- exāmens - 54,93€ - kuru nenokārtoju
- exāmens - 40€ - otrais mēģinājums - nokārtoju
- Jauna apliecība - 22€
- Ekip noma - 20€
=623€ | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 22. Jul 2020
Ziņojumi: 191
Braucu ar: Yamaha R1
| nah jūs skaitat ekipējumu pie izmaksām? tas tā kā būtu pašsaprotams, ja taisies braukt ar moci, tad ekipējums vismaz minimālais būs nepieciešams | Offline | | |
Tumsa | | Kopš: 23. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: GSR 750/ S1000rr
| Naaah jus moci skaitat?
Tad jau man mocis 7,5, otrs mocis 4,3 un pitbaiks 800 eiro
Zajebis, bez ekipa un parejiem izdevumiem, sanak ka emu vislielakais dalbajobs
----------------- Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 22. Jul 2020
Ziņojumi: 191
Braucu ar: Yamaha R1
| it kā iet runa par to cik maksā iegūt kategoriju nevis visu pārējo, kas seko tam | Offline | | |
AnsisR | | Kopš: 06. Oct 2020
No: Ilūkste
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Honda NT 650 V
| Līdzīgi kā rakstā kas bija augstākminētajā linkā, mācoties sapratu, ka ja nenopirkšu moci un nesākšu braukt, tad motoskolā aizies vēl 500eur.
Bet vairāk aprēķins ir par to, cik tad izmaksāja viss kopā, piepildīt šo sapni, braukt ar moci. | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Jā, nu tā sākot rēķināt, sanāk, ka sievas A kategorija nemaz tik lēti nav izmaksājusi, jo vēl pirms pieteikšanās motoskolā tika nopirkts mocis, benzīns pasvilināts, vizinoties kopā, kaut kas no ekipējuma arī, utt.
Un es pats varētu rēķināt klāt tās piecas reizes, ko pirms došanās pie Goblina biju paņēmis nomā patestēt dažādus 125'niekus un uz savu galvu pavizinājos apkārt (praktiski bez iepriekšējas pieredzes). Protams, ka tas ietaupīja vismaz vienu divas nodarbības, bet uztveru to vairāk kā labi pavadītu laiku. Tad jau varbūt jārēķina klāt arī visi tie n'tie tūkstoši kilometri pie auto stūres, ne? Jo, grozies kā gribi, tam, kurš pa Rīgu braukā ikdienā, satiksmē jūtas kā zivis ūdenī un arī Pārdaugavu pārzin gana labi, ir priekšrocība attiecībā pret tiem, kas atrodas citādā dzīves situācijā. | Offline | | |
new-one | | Kopš: 13. May 2020
No: Salaspils
Ziņojumi: 52
Braucu ar: XJ900
| Bija baigais slinkums rakstit, bet saņēmos, jo citu uzrakstītā pieredze ļoti palīdzēja.
Tape sirry par gramatiskajām klūdām, jo saprotu ka jāraksta būs daudz , un rakstu telefonā. .
Visoār līdz kadiem 20 gadiembija diezgan daudz ( ikdienā) braukts ar javām un dņeprām.
Bet tad kad kad sodi par braukšanu bez tiesībām kļuva ievērojami, diemžēl motopieredze arī beidzās.
Domas par A karegoriju bija jau sen, bet beidzot šī gada augustā saņēmos un ķēros pie rīcības.
Motopover lasu jau sen, tapēc smēlos pēc padoma te.
Protams visi iesaka gobļinu, bet tas man neder. Dzīvoju salaspilī, strādāju jelgavā, tapēc apzinot piedāvājumu, sapratu ka ērtākais tomēr būtu mācīties jelgavā.
Vienīgais ko uz ātro atradu bija motokursi.lv. nācās pierģistrēties šeit lai tiktu pie padima par labu motoskolu jelgavā. Kāds ieteica tieši šo skolu. Ok. Sazvanijos. Viss ok, vienīgi teorijas kursi tikai brīvdienās .
Ok. Neder. Neesmu gatavs veltīt brīvdienas kursiem, bet darbadienu vakarus gan. Sarunājām ka braukšanu mācisis oie viņiem, bet teoriju atradīšu oats.
Cik izmeklējos , vienīgie kas piedāvāja darbadienu vakarus bija mazās krasta ielas motoskola.
Viss ok 85 eur un nāc mācies.
Neatceros pasniedzejas vārdu, bet tā kas motomeiteņu vis, vis.
Kursi bija interesanti, stāstija daudz par pieredzi, ekipējumu, močiem. Itkā ok, bet vairāk gribēju lai velta laiku tieši noteikumiem , jo eksāmenā ir jāatbild tieši par tiem,nevis interesantiem piedzīvojumiem. Bet ok 3 vakari, no kuriem 2h tika veltītas noteikumiem, bet pārējais stāstiem.
Bet atkal ok. Pirmais skolas eksāmens pēc 3 dienām pēc kursu beigšanas. Mācijies nebiju tieši necik tapēc nenoliku. Nākamais tuvākais pēc 2 ned, kārtīgi pēdējās 3dienas pamācijos, un 1 kļūda. Nolikts. Teotija csdd pēctam ar pirmo.
Es priecīgs.
Paralēli jau biju sācis berauksanu jelgavā.
Pirmā nodarbiba . 500cc mocis. Braucis esi? Jā. Braucam. 19 min baiļu, bet tad sapratu ka ir ok. Tad tikamlīdz laikumam. Viss slikti. Sapratu ka manis iedomāto min stundu skaitu nepietiks.
Kopā nobraucu drusku virs 30h
Vispar macibu gaita jelgavā ļoti patika. Apmēram 30 min līdz laukumam pa pilsētu, 30 min laukumā, un 30 min atpakaļ caur pilsētu.
Tā mācijāmies.
Instruktora vardu joprojām nezinu, bet man liekas ka šajā motoskolā viņš ir 1.
Mierīgs savākts, bet no sākuma gribējās lai vairāk stāsta. Vispār jauniešiem vai kautrīgiem cilvēkiem nebija pārāk piemērots, jo kamēr neuzprasi, neko arī nesaka. Man personīgi tā nebija problēma.ja ko nesapratu- jautāju.
Satiksme višš daudzmaz om bet pueņemsim slaloms negāja tik raiti. Šeit gan, tieši par figurām no instrukt9ra gribējās dzirdēt vairāk.
Tad pienāca brīdis kad jāpiesakas eksāmenam.
Tuvākais datums oktobra vidus.sapratu ja ar 1.nebūs tad tikai nākošgad. Tas bija septembra sākumā.
Regulāra csdd cekošana iedeva vietu nedēlu ātrāk.zavnot principā katru dienu , dabuju vietu seprembra 20tajos datumossākumā.
Pārliecības par figūrām nebija nebija necik, par stiksmi -gan.
Figūtlrās likās ka slaloms būs problēma, vai deļ stresa nevarēšu pārbraukt laipai,bet izrādījās ka vienīgā figūra ko izbraucu tikkai ar otro reizi bija šķēršļa apbraukšana bez bremzēšanas, kas samāca tuvu 100%
Ok.satiksme.
Likās būs labi. Biju salasijies ka jābrauc dinamiski, bet kāds teica ka 1dinamiska kļūda un eksāmens beidzies. Sākam braukt. Priekšā smagais . Uzsāk lēni, brauc lēni, bet kursos tadus neapdzinām. Balss rācijā. Teicu ka jāturās tuvu max braukšanas ātrumam. Pāātrinos, eju garām,a smagajam ar2.elpa, nepārkāpjot garām netieku. Pabraucu blakus un ielīdu atpakaļ aizmugurē.
Braucam tālāk ārpus pilsētas. Apgriežamies pie 1 iespējas. Īsta apgriezšanās vieta ar papild apgriezšanās noslām abāspusēs . Ienēmu labo stāvoklili, tad strauji pa kreisi, pie škērsojamās braoktuves apstājos ,brauc auto. Palaižu garām. Uzsāku un noslāpst. Priekšējais ritens takā drusku joslā. Likās viss. Bet nē, braucam tālāk. Pēcluksafora skatos priekšā stāv autom es sāku tormazīt . Otrā josla jau plēš garām normāli uz 60. Iekļauties īsti nevaru.
Nalss rālijā- tu man sāc traucēt. Tajā momentā priekšā stāvošais aizbtauc. Es aiz viņa, bet slikta sajūta jau ir.
Tad kādā momentā neieņēmu pateizo joslu vienvirziena ielā, un braucu pa kreiso. ,Saprotu ka jālien atpakaļ labajā, kur visi viens aizotra, bet tad atskan ,- griežamies pa kreisi. Rs lriecīgs. Griezīšos, tik priecīgs ka pēdējā mirklī pamaniju papildsekciju luksaforā. Paspēju sadzēsties. Tad Jau līdzcsdd.
Pieju, un pirmie vārdi- eksāmens ir nolikts, bet jāpiestrādā pie dinamikas. Pārējais mani īstineinteresēja.
Bet jā. 1kļūda kko idzarot par ātru un viss, labāk pāris reizes nobremzēt nevietā .
Nobeigoms.
Tiesību iegūšana 2 mēn
85eur teorija
45 pirmā palīdzība
~600 braukšana
80 eksāmeni
Stipri aptuveni.
Otro dienu garažā stāv xj900
Bija tā vērts
----------------- http://Stmetallsell.lv | Offline | | |
AivarsL | | Kopš: 07. Oct 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: CBF1000A
|
16 Oct 2020, 07:51:35 booo_kat rakstīja:
Rakstu izlasīju. Džeks ļoti kategoriski visam pieiet un pie daļas neveiksmju visi citi vainīgi.
Par CSDD runājot, par tiem ātrumiem var diskutēt vai 49km/h ir ok vai nav. Skaidrs, ka 45-46 km/h nav ok. Kad liku A2 Ventspilī vidusskolas laikā, jo tur tad dzīvoju, ātrās figūras braucām ar 40 km/h, jo laukums par mazu un ieskriešanās sākās jau no ielas. 50 km/h varēja attīstīt, bet tas bija pārāk stresaini un riskanti labam eksāmena resultātam.
Arī izlasīju rakstu un piekrītu, ka Rīgā skatās rūpīgāk kā laukos, bet te jau satiksmes intensitāte arī cita.
Pieļauju, ka ja tev nemēra ātrumu ar radaru braucot figūras tad noteikti ir mazāks stress.
Mana pieredze - esmu bijis divas reizes uz moča. Pirmā reize bija ar 125cc, kur braucu pa apli un mācijos apstāties. Otrajā reizē tiku pie laikam 690cc aparāta un tika tas prieks pabraukt figūras kā lēnais slaloms/čūska, ātrais slaloms/čūska, astotnieks un laipa.
Nezinu vai tas ir normāli, bet šobrīd ātro slalomu varu izbraukt tikai ar max 22km/h, jo ātrā pagaidām bail, no kritiena. Ar astotnieku būtisku problēmu nebija, bet lēnais slaloms liekas pipec nereāli grūts, jo hvz no cik reizēm uz haļavu tik vienu reizi izbraucu. [ Šo ziņu laboja AivarsL, 17 Oct 2020, 01:37:19 ] | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
17 Oct 2020, 01:32:43 AivarsL rakstīja:
16 Oct 2020, 07:51:35 booo_kat rakstīja:
Rakstu izlasīju. Džeks ļoti kategoriski visam pieiet un pie daļas neveiksmju visi citi vainīgi.
Par CSDD runājot, par tiem ātrumiem var diskutēt vai 49km/h ir ok vai nav. Skaidrs, ka 45-46 km/h nav ok. Kad liku A2 Ventspilī vidusskolas laikā, jo tur tad dzīvoju, ātrās figūras braucām ar 40 km/h, jo laukums par mazu un ieskriešanās sākās jau no ielas. 50 km/h varēja attīstīt, bet tas bija pārāk stresaini un riskanti labam eksāmena resultātam.
Arī izlasīju rakstu un piekrītu, ka Rīgā skatās rūpīgāk kā laukos, bet te jau satiksmes intensitāte arī cita.
Pieļauju, ka ja tev nemēra ātrumu ar radaru braucot figūras tad noteikti ir mazāks stress.
Mana pieredze - esmu bijis divas reizes uz moča. Pirmā reize bija ar 125cc, kur braucu pa apli un mācijos apstāties. Otrajā reizē tiku pie laikam 690cc aparāta un tika tas prieks pabraukt figūras kā lēnais slaloms/čūska, ātrais slaloms/čūska, astotnieks un laipa.
Nezinu vai tas ir normāli, bet šobrīd ātro slalomu varu izbraukt tikai ar max 22km/h, jo ātrā pagaidām bail, no kritiena. Ar astotnieku būtisku problēmu nebija, bet lēnais slaloms liekas pipec nereāli grūts, jo hvz no cik reizēm uz haļavu tik vienu reizi izbraucu.
Es esmu par stingrāku skatīšanos un tā kā B kategoriju esmu licis Talsos, A2 Ventspilī un A Rīgā varu salīdzināt. Satiksmi man vieglāk bija likt Rīgā, jo nav to nejēdzīgi daudzo mazo ieliņu, nepārredzamo krustojumu un ceļazīmju, par kuru eksistenci zina vien instruktori. Rīgā arī vairāk koncentrējas uz to, cik pārliecinoši tu brauc un draudzējies ar veselo saprātu, kamēr abās iepriekš minētajās pilsētās gandrīz tikai fokuss ir uz noteikumu ievērošanu un pārējais ir otršķirīgi. Ventspilī šķiet labs rādītājs tam ir, ka A2 liekot, eksāmenu mašīnu pazaudēju kādas 3 reizes, jo izmantoju iespējas un ieskrējos dinamiski, kā arī ar SuMo nebija vajadzība bremzēt uz dzelzceļa sliedēm un gulošajiem.
Tā ātruma mērīšana uzdzen stresu nedaudz, bet mācoties jau pie tā pierod (Tālredzīgi, pirms pārlikšanas uz A, paņēmu 5 braukšanas).
Par figūrām, prakses jautājums un saprast kur kļūdies. Es, piemēram, A2 braukājot ar klasiku, biju pieradis sēdēt diezgan daudz uz aizmuguri un tāpēc uz MT-07 un Er6n sēdos līdzīgi, jo tā jutos ērti ar saviem 185cm. Bet kaut kā nesanāca lēnās figūras - čuska un 8. Jau pirmajā reizē pienāca Goblins, atņēma moci un parādīja kā es sēžu un kā vajag. Un uzmini ko, pirmais mēģinājums abām figūrām veiksmīgs vispār neiespringstot. Otrs punkts, jābrauc ātrāk nekā sākumā šķiet, ka vajag.
Par slalomu, tolaik vēl A2 bija jābrauc ar mazākām šķirbām kā A, taču SuMo riteņu bāze ir garāka par er6n, taču lielais augstums atļāva laist tuvāk konusiem un pamanījos satrennēties arī izlocīties ar 40-45 km/h. Labs treniņš slalomam ir uz tukšas šosejas lavierēt starp raustītajām līnijām, pakāpeniski palielinot ātrumu, līdz komfortabli var lavierēt ilgāku gabalu. | Offline | | |
SauleSaule | | Kopš: 19. Oct 2020
Ziņojumi: 31
Braucu ar: DL650 V-Strom
| Manas piecas kapeikas.
Nokārtoju A kategoriju šīs vasaras sākumā, Valmierā. Viss process aizņēma precīzi mēnesi laika. Iestājos motoskolā 12. maijā, jauno apliecību saņēmu 13. jūnijā.
Apliecību iegūt biju plānojis jau pagājušajā gadā, un līdz skolas sākumam biju nokārtojis gan medcīnisko, apmaksāja apdrošinātājs, gan pirmo medicīnisko palīdzību, kas darbā ir obligāta un ko apmaksā darba devējs, attiecīgi pie kopējām apliecības izmaksām šī pozīcija bija nulle. Zinu, ka dēļ kovida nenotika OVP un samariešu kursi un daudzi gribētāji netika pie eksāmeniem tikai dēļ šo kursu trūkuma.
Sākotnēji bija doma iestāties kādā no Rīgas skolām, lai būtu vieglāk saplānot braukšanas un, iespējams, kādu varētu mēģināt izbraukt pusdienlaikā, bet... Apzvanīju trīs darbavietai tuvākās skolas, divās pateica, ka teorijas grupa ir pilna un iestāties vairs nevar. Šis fakts gan radīja patiesu izbrīnu, jo maijā visas mācības notika attālināt, attiecīgi īsti nesapratu, kā var būt pilna grupa, jo auditorijā tak nav jāsēž! Trešajā skolā uz telefona zvanu meitene atbildēja krievu valodā un pat necentās ar mani komunicēt latviski, šos automātiski svītroju. Pats dzīvoju Siguldā un nākamais vienkāršākais variants bija kāda autoskola ar filiāli Siguldā. Tur tad arī iestājos. Teorija attālināti, braukšanas Valmierā.
Pēc pirmās teorijas uzreiz pierakstījos uz braukšanām un saplānoju grafiku tā, lai divu nedēļu laikā tiktu galā. B un C kategorija ir 25. gadus un esmu nobraucis daaudz kilometrus, bet ar moci biju braucis mazliet pagājušās sezonas beigās un šīs sezonas sākum. Aprīlī nopirku savu braucamo, ar kura tad kopā ar bračku M vestā pavizinājos, vairāk gan pa grantenēm un mežu.
Braukšanā mazliet problēmas sagādāja lēnais slaloms, bet tikai mazliet. Vienreiz nolikos , un vēl kādas pāris reizes izlaidu pa konusam. Pārējās figūras un pilsēta bez problēmām. Vienīgo aizrādījumu dabūju par to, ka pirms dzelzceļa demonstratīvi nepaskatos uz abām pusēm pagrozot galvu, eksaminētājiem tas varētu nepatikt. Divas nedēļas tiku galā ar teoriju un visām obligātajām braukšanām, pēc instruktora teikā vairāk arī nevajadzēja. Tad izrādījās, ka divas nedēļas jāgaida eksāmens, jo Valmierā notiekot tikai kādās tur nedēļas dienās. Neko, gaidīju. Eksāmens bija sestdienā, kas bija pārceltā darbadiena. Tā kā līdz eksāmenam bija divas tukšuma nedēļas, tad, lai būtu pilnīgi droši, iepriekšējā ceturtdienā pirms eksāmena paņēmu vēl vienu braukšanu.
Eksāmenā instruktors iepazīstināja ar eksāmenu kārtību un pēdējais punkts bija, došanās atpakaļ uz CSDD pa brīvi izvēlētu maršrutu. Velns! Teicu eksaminētājam, ka Valmierā esmu bijis precīzi trīs reizes un tad instruktors austiņā teica kur jābrauc un viens pats no otras pilsētas malas varētu ceļu uz CSDD neatrast. Vienojāmies, ka ja braukšu galīgi prom no CSDD, tad vismaz virzienu norādīs. Sākot braukt jau viss aizgāja kā pa diegu, tiku arī atpakaļ uz CSDD pa savu izvēlēto maršrutu. Pēc 45 min. biju atpakaļ mācību laukumā ar jauno apliecību kabatā. Paldies un sveiki!
Kopā pasākums izmaksāja 418.20€, ieskaitot papildus braukšanas reizi un motocikla īri eksāmenam. Ekipējums jau bija pašam savs.
| Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 951
Braucu ar: ktm LC4
| SauleSaule jums parādīja vieglāko ceļu | Offline | | |
Porsche | | Kopš: 29. Jun 2020
No: Baloži
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA
| Tātad vispirms jānopērk mocis, tad jāpabrauc bez tiesībām un vuallā motoskolā ar minimālo braukšanu skaitu viss sanāk
19 Oct 2020, 17:03:06 motoinstruktors rakstīja:
SauleSaule jums parādīja vieglāko ceļu
| Offline | | |
Pukstis | | Kopš: 06. Sep 2020
Ziņojumi: 78
Braucu ar:
| Paldies par pieredzes stāstiem
Uzrakstīšu arī savējo, jo mans viedoklis ir ļoti svarīgs.
Sāku braukšanu 10 augustā 1motoskolā.
Tiesības saņēmu nupat.
Ar lielo moci nebiju braucis vispār.
Ar kvadru esmu atbraukājies, bet šoreiz jēgas no tā nekādas
Goblina kungu ieteica čoms, kurš arī pie viņa mācījās.
Čomam teicu- gribu iemācīties braukt, nevis tikai knapi visu nahaļavu izvilkt.
Man uzreiz pateica- Goblins ir katra leksikas eksperta sapnis, bet braukt iemācīs labi.
Pirmajā braukšanā sāku ar Hondu- visu laiku braukāju pa apli (kādas 45 min pirmajā ātrumā ). Uzsāku, nobremzēju, uzsāku, nobremzēju utt.
Tad Goblins saka- nu kā ir- es saku- nu interesanti, bet moš otrajā ar likt?- viņš saka- nu vajadzēja pirms tam jau, bet nu davai.
Tā arī braukājos.
Tad sākās figūras- vienīgā reize, kad nokrita mocis bija lēnajā čūskā (nospiedu priekšējās bremzes. Un tā divas reizes). Tad sapratu, ka nah tās priekšējās bremzes tur vispār aiztikt.
Nu un pārējās figūras kā pārējās figūras.
Slalomā parasti bija ātrums pāris km par mazu sākot braukt pēdējos konusus.
Tad es vienkārši jautāju: ar kādu ātrumu to var izbraukt.
Goblins teica, ka ar cik tur km lielāku un tas biš psiholoģiski palīdz, jo zini, ka ir rezerve.
Braucu gandrīz katru nedēļu divus mēnešus.
Pilsētā bija skaidrs, ka traucē tas, ka pirms tam braucu ar mašīnu un ikdienā sanāk braukt biš savādāk, kā vajadzētu pareizi. Un bija jāatceras griezties no vienas vai otras malas.
Pirmajā eksī figūrās izkritu.
Otrajā visas bez kļūdām noliku (vismaz neko neaizrādīja).
Par pilsētu gan man pamācīja kā jābrauc (gaļima atmaska, bet pāris reizes izslēdzu pagriezienu, jo likās, ka esmu viņu jau ieslēdzis. Šoreiz laikam siltie cimdi par labu nenāca)
Liku Rīgā.
Manas pārdomas pa šo visu.
Moto eksī vajag biš skaidrāk nodefinēt pa kurieni jābrauc, jo zinot, ka nākamajā luksoforā pirmā josla iet pa labi, tad es iebraucu otrajā, bet uzreiz pēc tam man pasaka, ka vajag atkal pirmo joslu, jo tomēr jāgriežas pa labi. Nu tās tā, lai attaisnotos.
Respekt Goblinam, ka manis dēļ izvilka ārā močus, lai varu dienu pirms ekša patrenēties.
Citādi izskatījās, ka viss jau cauri
[ Šo ziņu laboja Pukstis, 29 Oct 2020, 09:36:16 ] | Offline | | |
Andzey | | Kopš: 07. Feb 2020
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Ko Goblins dara ziemā? | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
02 Nov 2020, 21:41:56 Andzey rakstīja:
Ko Goblins dara ziemā?
Spridzina | Offline | | |
|
|