Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
WickeD
12. Sep 2010, 01:44#8001

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 92

Braucu ar: TE510


11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:

11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?


Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?

nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu

Offline

AndrisV
12. Sep 2010, 02:10#8002

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Mmmmmmnjāāāāā nu arī tēma panesās

Kashelz - iesākumam noskaidro KAS tev tur ir pārtaisīts (par to vēlāk). Spriežot pēc bildes tur vispār viss ir tups kā otrā pasaules kara traktoram, tb. ir brutāli uztaisīts centrbēdzes sadalītāja elektrisks aizvietotājs, kas arī nav slikti, nav jāņemās ar sadalītāja pautiem utml. putniem. Sāc ar to, ka ir jāpalūr, kas tev tur ir pārtaisīts, JO katram motoram tomēr ir vajadzīgs savs apsteidzes leņķis, i pofig, ka atkarīgs tikai no apgriezieniem, motoraškai to var atļauties tā darīt, īpaši ar lieliem tilpumiem. Vienkārši noskaidro no kā ir tā aizdedzes kaste un pa rupjo, vai tas motors no kā ir uzlikts, vismaz attāli ir līdzīgs tavējam (nu tur stroķa fiziskie mēri, vāles, nu vismaz lai kompresijas pakāpe ir apmēram tā pati). Tajās kaštelēs nav vienkārši linārs grafiks tomēr iekšā.

Kas attiecās par ierobežošanu, nu tak vismaz kautko paskatamies/palasamies un tad murmulējam ..... Karburatoru gadījumā TIKAI un VIENĪGI elektriski iznāks (raujot nost dzirksteli), jebšu jebkurā gadījumā tiks pazaudēta jauda/grieze (caurums tak mazāks). Kā to realizē standartā, tur ir vesels lērums ar dažādām metodēm, sākot no pavisam tupas dzirksteles noraušanas līdz pakāpeniskai leņķa samazināšanai komplektā ar zupas atslēgšanu šprices gadījumā i pa pāriem, i atsevišķi, i pie vēl miljards nosacījumiem. Tur gan viss ir prasti, atkarīgs no tā cik smadzene ir advancēta, STD vadības gadījumā cik kruti inženieri un ko tas mo maksā, regulējamas kastes gadījmā - atkarībā no kastes navarotiem. Labi, aizmuldējos...

Apsūkā MIG'a ideju par grozāmu slēgšanās lampu, pie kā tiešām pieliek parastāko releju. Tur nekā traka, tik cik jāpaseko, lai spole/komutātors nenokurās, kad rauj nost. Šiftlampu ņem no kautkādas autogauges, vai arī no sērijas "salodē" pats, krievu webs ir pilns ar šito lampu shēmu paraugiem.

Pavisam pa lēto - neesi cirvis un skaties ko dari Bonuss - par velti. Un kā jau rakstīja iepriekš, nokautam, aizkautam vai puskautam motoram nepalīdzēs nekāds ierobežotājs, zvezdec tur ir ar parastām sekām - būs ko darīt garajos ziemas vakaros.

Ufff. Visam pamatā NAV droseles stāvoklis, bet gan pieliktā (pieprasītā) slodze attiecīgajos rpm (un tieši pēc šīm te divām asīm (iznāk 3D grafiks) regulē i aizdedzi, i zupu (šprice) . Slodzi mēra dažādi, motoraškām parasti ar droseles stāvokli (ne pārāk precīza metode). Jaunajiem noteikti jau arī pa kādam mapsensoram ir. Vēl pēc droseles pozīcijas vadās visādi palīgalgoritmi špricei, nu tur paātrinātājsūknis, palēninātājsūknis, tukšgaitas režīms, kad ņemt vērā zondes rādījumus, utt. utt (tur var ilgi muldēt, da i tas no smadzenes ir atkarīgs). Tieši tāpēc arī regulējot spīdzina to nabaga motoru, jo lai normāli saregulētu ir tomēr jānoliek motors vairāk vai mazāk visos slodzes režīmos.

Ja nav noslēpums tas dynojet, kas ir pieejams ir inerces stends vai slodzes stends?

Hmzzzz, uz motocikliem būs sākusies debilā elektriskās droseles ēra? Mnde, ekonomija, ekoloģija un muļķuloģija. Bet nu var saprast arī inženierus, drošāk sanāk, idiotiem vairs nav jāmāca starpgāze iedot slēdoties uz leju, mo pats var iedot

[ Šo ziņu laboja AndrisV, 12 Sep 2010, 02:12:03 ]

Offline

UDT
12. Sep 2010, 10:26#8003

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


12 Sep 2010, 01:44:00 WickeD rakstīja:

11 Sep 2010, 21:42:24 UDT rakstīja:

11 Sep 2010, 21:32:45 WickeD rakstīja:
LTZ 400 cilindram var nomainīt gilzu un vai kloķenei var tikai gultņus nomainīt?


Mosh labaak taas gilzas vietaa nikasilu?

nu cik es zinu nikasilu atjaunot maksātu kādi 150ls
a ebay ir gilzas ar nikasilu pa 70$ tik es neesmu dzirdējis ka pie mums kāds būtu mainījis to gilzu


Es esmu dzirdeejis ka Peeteris Sergjis maina taas gilzas, no sejienes arii kaads laikam bija mainiijis, bet mans viedoklis ir taads ka taa gilzoshana ir taada pagaatnes tehnologija. Sporta rezhiimos vairaak karst utt...
Nezinu vai tas ietaupiijums buus taa veerts, no ebaja veel atsuutiishana tad veel iepreseeshana...

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Superyder
12. Sep 2010, 10:41#8004

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


15 Feb 2010, 15:23:02 Modrs rakstīja:
Mirkli atpakaļ uzzvanīju Ainaram Karro, 1. gab bremžu disks no kkāda spešal materiāla maksā 25 lvl!
tas tā, zināšanai

Ir kādam nummurs? vai kaut kādi kontakti? moš kāds zin, TA ar tādiem aizies?
Pa 160ls nu galīgi negribu br. disku..

Offline

Superyder
12. Sep 2010, 16:33#8005

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


12 Sep 2010, 13:49:57 Bagars rakstīja:

12 Sep 2010, 10:41:04 Superyder rakstīja:

15 Feb 2010, 15:23:02 Modrs rakstīja:
Mirkli atpakaļ uzzvanīju Ainaram Karro, 1. gab bremžu disks no kkāda spešal materiāla maksā 25 lvl!
tas tā, zināšanai

Ir kādam nummurs? vai kaut kādi kontakti? moš kāds zin, TA ar tādiem aizies?
Pa 160ls nu galīgi negribu br. disku..

TA neizies!

moš kādam ir varianti?

Offline

EEriks
12. Sep 2010, 18:20#8006

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

ja vizuali disks ir tads pats tad 50/50 ka TA darbiniks nepamanis ka disks nav original,pazinja ar to pasu karro disku izgaja skati lauku rajona

-----------------
mezi rulle

Offline

MCaiv
12. Sep 2010, 19:07#8007

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000

Varūt kāds zin, kur un pa cik (+-) var noaminīt ķiveres kastes slēdzeni? Savādāk izbeidzās slēdzene, bet kaste vēl ir ok..

Offline

Sliktais
12. Sep 2010, 19:35#8008

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


12 Sep 2010, 19:07:31 MCaiv rakstīja:
Varūt kāds zin, kur un pa cik (+-) var noaminīt ķiveres kastes slēdzeni? Savādāk izbeidzās slēdzene, bet kaste vēl ir ok..

Var līdzēt piekaramā atslēga
Ja nopietni, tad Givi un Shad kastēm slēdzeni var pasūtīt, kā citām

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

MCaiv
12. Sep 2010, 20:00#8009

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000


12 Sep 2010, 19:35:35 Sliktais rakstīja:

12 Sep 2010, 19:07:31 MCaiv rakstīja:
Varūt kāds zin, kur un pa cik (+-) var noaminīt ķiveres kastes slēdzeni? Savādāk izbeidzās slēdzene, bet kaste vēl ir ok..

Var līdzēt piekaramā atslēga
Ja nopietni, tad Givi un Shad kastēm slēdzeni var pasūtīt, kā citām

Man ir Givi.. no sākuma jādabū vaļā, lai varētu citu slēdzeni ielikt. Kur var pasūtīt un kur bez "sāpēm" nomainīt nesačakarējot kasti??

Offline

Sliktais
12. Sep 2010, 20:18#8010

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


12 Sep 2010, 20:00:36 MCaiv rakstīja:

12 Sep 2010, 19:35:35 Sliktais rakstīja:

12 Sep 2010, 19:07:31 MCaiv rakstīja:
Varūt kāds zin, kur un pa cik (+-) var noaminīt ķiveres kastes slēdzeni? Savādāk izbeidzās slēdzene, bet kaste vēl ir ok..

Var līdzēt piekaramā atslēga
Ja nopietni, tad Givi un Shad kastēm slēdzeni var pasūtīt, kā citām

Man ir Givi.. no sākuma jādabū vaļā, lai varētu citu slēdzeni ielikt. Kur var pasūtīt un kur bez "sāpēm" nomainīt nesačakarējot kasti??

Givi pārstāvis LV ir Honda Moto, iebrauc, aprunājies.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

maniac
12. Sep 2010, 20:21#8011

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5167

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Man ir Givi.. no sākuma jādabū vaļā, lai varētu citu slēdzeni ielikt. Kur var pasūtīt un kur bez "sāpēm" nomainīt nesačakarējot kasti??


Pamēģini uzzvanīt un piebraukt pie Alekseja (pretī Ziedoņdārzam) 29210062. Man ir līdzējis vairākas reizes. Gan aizdedzei, gan čumodānam.

Offline

MCaiv
12. Sep 2010, 20:30#8012

Kopš: 22. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 156

Braucu ar: suzuki V-S DL1000


12 Sep 2010, 20:21:36 maniac rakstīja:
Man ir Givi.. no sākuma jādabū vaļā, lai varētu citu slēdzeni ielikt. Kur var pasūtīt un kur bez "sāpēm" nomainīt nesačakarējot kasti??


Pamēģini uzzvanīt un piebraukt pie Alekseja (pretī Ziedoņdārzam) 29210062. Man ir līdzējis vairākas reizes. Gan aizdedzei, gan čumodānam.
Ok. Paldies

Offline

AndrisV
13. Sep 2010, 11:03#8013

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...

Bet vispār tas nav prāta darbs.

Offline

piter
13. Sep 2010, 11:56#8014

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


13 Sep 2010, 09:25:20 Lielais rakstīja:
Labdien, gribēju pajautāt, vai ir iespējams sametināt radušos plaisu apakšējā tiltiņā? Kvalitatīvi? Aptuveni tādam kā bildē, vai varbūt ir kādi citi varianti? Ebayā viņi ļoti dārgi maksā... Varbūt ir kāds labs meistars, kas varētu salabot?

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875

vai pēc tām ar tādu metinātu taisies braukt? te jau viens raustīja ratā laikam R1, kamēr uz ielas pārlūza tilts vai rāmis...
..labāk jau nu izfrēzē jaunu..

Offline

uldens2
13. Sep 2010, 11:57#8015

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


12 Sep 2010, 10:41:04 Superyder rakstīja:

15 Feb 2010, 15:23:02 Modrs rakstīja:
Mirkli atpakaļ uzzvanīju Ainaram Karro, 1. gab bremžu disks no kkāda spešal materiāla maksā 25 lvl!
tas tā, zināšanai

Ir kādam nummurs? vai kaut kādi kontakti? moš kāds zin, TA ar tādiem aizies?
Pa 160ls nu galīgi negribu br. disku..
TA iziesi mierigi

Offline

richi1969
13. Sep 2010, 13:04#8016

Kopš: 11. Aug 2010

No: Brocēni

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Yamaha TDM 900A

TDM 900 mazais kedes zobrats uz ass ljurk.itka vaļa skruve lidz galam,zem zobrata šeibas nebij.(ta jabut?)nonjemu palociju robšebu kas no virsas pirms skrūves itka pievilkas,sakuma bij labi ,tagat atkal pi ripinašanas ta patskaņa sak paradities itka zobrats vaļa. Vai ir kadam kas lidzigs bijis.(pats zobr.pizd.kada šaiba trukst? manuali bild neatradu kam tur kompl jabut.Varb kadam ir? TDM 900 2005.

Offline

eds
13. Sep 2010, 13:13#8017

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


12 Sep 2010, 10:41:04 Superyder rakstīja:

15 Feb 2010, 15:23:02 Modrs rakstīja:
Mirkli atpakaļ uzzvanīju Ainaram Karro, 1. gab bremžu disks no kkāda spešal materiāla maksā 25 lvl!
tas tā, zināšanai

Ir kādam nummurs? vai kaut kādi kontakti? moš kāds zin, TA ar tādiem aizies?
Pa 160ls nu galīgi negribu br. disku..


29296100 ainārs

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

almis
13. Sep 2010, 17:44#8018

Kopš: 24. Sep 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 112

Braucu ar: .....

Kas varētu būt par vainu gsxr 600 2002. gada, visu laiku deg displejā sarkanā lampiņa??
Eļļas līmenis ir normāls. Vienīgais kur rāda temperatūru tur mirgo F1 un temperatūras cipari.

Offline

baikers
13. Sep 2010, 17:48#8019

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1448

Braucu ar: Aprilia RSV 1000


13 Sep 2010, 17:45:09 Lielais rakstīja:

13 Sep 2010, 11:03:26 AndrisV rakstīja:
Nu Tu mošk nobildē to savu tiltu, vēlams ar to plaisu redzamu ...

Bet vispār tas nav prāta darbs.

Nu reku galerijā ieliku foto, kur redzama plaisa, ko iesakat darīt? Cik tas būtu nopietni metināt??? Lūdzu iesakiet kaut ko!
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6875

Es nemetinātu...ja vien netaisies ar to moci braukt tikai retromoto parādes braucienā.

-----------------
Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā.

Offline

almis
13. Sep 2010, 18:07#8020

Kopš: 24. Sep 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 112

Braucu ar: .....


13 Sep 2010, 17:44:41 almis rakstīja:
Kas varētu būt par vainu gsxr 600 2002. gada, visu laiku deg displejā sarkanā lampiņa??
Eļļas līmenis ir normāls. Vienīgais kur rāda temperatūru tur mirgo F1 un temperatūras cipari.

Offline