Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
Tumsa | | Kopš: 23. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 190
Braucu ar: GSR 750/ S1000rr
|
05 Oct 2020, 21:03:26 neids rakstīja:
05 Oct 2020, 20:07:30 eddie rakstīja:
Vai nu nebija par ko lamāties.. vai arī - gan jau viņš prot jau startā lieliski novērtēt - ahā, šis kaut kāds trauslais ofisa žurka, davai labāk nelamāšos, ka nesaķer kreņķīti. Ar normāliem večiem atļaujas runāt kā ar večiem pieklājas, kad sāk taisīt kaut kādu herņu uz ceļa.
Neesi padomijā nedaudz aisēdējies ar tiem uzskatiem par to, ka "matam normālos večus var nolamāt, bet pārējie trauslie ofisu žurkas un geji"?
Tad, kad es strādāšu lielveikalā un tu nāksi pie manis ar nenosvērto preci, es tevi arī varēšu nolamāt, par to, cik liels daunis esi, jo nerubī nosvērt preci pirms nākt pie kases? Nu tīri tā, jo tak normāli veči esam, nevis ofisa žurkas kaut kādi?
Vai arī tad, kad uz klavirespēles nodarbībām iesim, tad arī varam lamāties par to, kā jauniņais dornis nemāk akordus nospiest?
Vai varbūt tas tikai sūro motobraucēju aprindās ir norma?
Bet varbūt problēma nemaz nav trauslumā, bet gan tajā, ka "trauslie ofisa žurkas" ir par kārtu gudrāki par tevi, lai pieļautu, ka kaut kāds nepazīstams aborgēns-rupeklis vērstu pret sevi morālo vardarbību? Es saprotu, ka tūlīt protestēsi, ka tā jau nav nekāda vardarbība, bet gan normāls veids, kā boomeri sazinās, bet varu vien noplātīt rokas, ka postpadomju sabiedrība vien esam un tā ir tāda, kāda viņa ir - un nekas tur šausmīgi labs nav.
Brauciet uz krieviju un tur lamājat viens otru.
Cilvēks runā Ģēlu!
Mēs paši atļaujam ar sevi runāt tā domājam ka esam pelnījuši. Ja cilvēks pats sevi neciena tad ari citu acīs viņš būs kājslauķis. Nav svarīgi, skolotājs, instruktors jeb pats dievs mēģina postpadomju valodā runāt, tad lai saņem to pašu atpakaļ. Retu reizi pie kā laba tas noved. Var arī cilvēciski norādīt uz kļūdām, nav japaliek par pimpi.
Tikkai viens būtisks fakts, kurš ierobežo apmācāmo, tas ka instruktors "čakarēs" vinu tālāk, un daļa no samaksātajiem finanšu līdzekļiem tiks izmesta vējā.[ Šo ziņu laboja Tumsa, 05 Oct 2020, 22:12:48 ]
----------------- Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem | Offline | | |
Kristaps92 | | Kopš: 02. Jul 2020
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Cik daudzi var pateikt, ka ir tik kulturāli un nekad pie sevis (vai arī skaļi) nenolamājas par notiekušo uz ceļa vai nepavicina ar roku kādam idiotam, kurš uzskatāmi nesaprot, ko dara?
Es tāpat redzu Goblina lamāšanos - nevis, ka viņš nodirstu mani, bet kā brīdinājumu, ko es varētu dzirdēt no apkārtesošajiem, ja tā vēl kādreiz darīšu + šī leksika ir tikai satiksmē. Gan figūrās, gan atgriežoties laukumā pēc satiksmes, viss ir ļoti solīdi. | Offline | | |
Artis92 | | Kopš: 07. Oct 2020
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki, palasiju topiku un beigās sapratu ka visas skolas un instrokotri ir slikti pēc jūsu visu izteikumiem.
Bet tad kādi ir jūsu ieteikumi kur doties? Gribu pievienoties A kategorijas pūlciņam un ar nākošo sezonu sākt apmācības, pieredze ar moci ir tuvu 0 cik nu ar 125 "lifanu" 15min pa mežu pabraukts. Kādas ir aptuvenās izmakas, ja B kategorija jau pāris gadus makā, kas nepieciešams, lai uzsāktu braukšanas kursus? Pats svarīgākas, kur tad šo visu apgūt? | Offline | | |
|
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Goblins ļoti labi lasa cilvēkus un tur nav runa par personu vājumu vai vēl ko citu. Trīsstāvīgos no viņa nesaņēmu ne reizi (kāds b** komata vietā neskaitās), tā kā pieņemu ka tie leksikā tiek lietoti ar tuvi pazīstamajiem vai ja mācāmies nu ir pilnīgi neadekvāti.
Artim: Izmaksas, par teoriju neatceros, bet daudz nebija, braukšana 40-45 EUR par 1,5-2h, braukšanas eksāmens +/- vienas braukšanas vērtībā, teorija tik pat cik auto.
No instruktoriem - Goblins ar palīgiem pāris nodarbībās ļoti labi apmācīja, tiesa motopieredze kopš 10 gadu vecuma ar palielu pārtraukumu starp vidusskolas beigšanu un tiesību iegūšanu. Vēl labas atsauksmes par Rustamu no Vipmoto(?) un Juri Apini dzirdētas. Kā juris strādā, var paskatīties Youtube Motogurulv kanālā. | Offline | | |
AivarsL | | Kopš: 07. Oct 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: CBF1000A
| Sveiciens visiem!
Pēc n-tajiem komentāriem saprotu, ka viens no top instruktoriem ir Ģirts Vilnis jeb "Goblins", bet kādas atsauksmes par instruktoru Arnis Paure?
Pieredzējušākie braucēji varētu pakomentēt vai ir jēga vēl gada izskaņā kamēr atļauj laikapstākļi pašmācības ceļā pabraukāties ar 125cc mocīti vai to labāk uzticēt motoskolai?
| Offline | | |
ZeDanzz | | Kopš: 28. Aug 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar: Honda CB500
|
07 Oct 2020, 23:07:39 AivarsL rakstīja:
Pieredzējušākie braucēji varētu pakomentēt vai ir jēga vēl gada izskaņā kamēr atļauj laikapstākļi pašmācības ceļā pabraukāties ar 125cc mocīti vai to labāk uzticēt motoskolai?
Neesmu pats pieredzējušākais, tā kā pirms mēneša tik noliktas tiesības, bet neuzskatu, ka tas ir kāds grēks pabraukāties ar 125cc, ja jau B kategorija ir kabatā - sapratne par ceļu satiksmi gan jau ka ir. Pats biju aizņēmies no čoma moci uz pāris dienām, lai saprastu, kā tas ir, pirms pieteicos motoskolā. | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
Neesi padomijā nedaudz aisēdējies ar tiem uzskatiem par to, ka "matam normālos večus var nolamāt, bet pārējie trauslie ofisu žurkas un geji"?
Tad, kad es strādāšu lielveikalā un tu nāksi pie manis ar nenosvērto preci, es tevi arī varēšu nolamāt, par to, cik liels daunis esi, jo nerubī nosvērt preci pirms nākt pie kases? Nu tīri tā, jo tak normāli veči esam, nevis ofisa žurkas kaut kādi?
Vai arī tad, kad uz klavirespēles nodarbībām iesim, tad arī varam lamāties par to, kā jauniņais dornis nemāk akordus nospiest?
Vai varbūt tas tikai sūro motobraucēju aprindās ir norma?
Bet varbūt problēma nemaz nav trauslumā, bet gan tajā, ka "trauslie ofisa žurkas" ir par kārtu gudrāki par tevi, lai pieļautu, ka kaut kāds nepazīstams aborgēns-rupeklis vērstu pret sevi morālo vardarbību? Es saprotu, ka tūlīt protestēsi, ka tā jau nav nekāda vardarbība, bet gan normāls veids, kā boomeri sazinās, bet varu vien noplātīt rokas, ka postpadomju sabiedrība vien esam un tā ir tāda, kāda viņa ir - un nekas tur šausmīgi labs nav.
Brauciet uz krieviju un tur lamājat viens otru.
Piesakoties uz A kategoriju, kad ir B kategorija - saīsināto kursu, tu pats apliecini, ka zini kā piedalīties satiksmē neapdraudot sevi, citus, nepārkāpjot noteikumus un netaisot rupjas muļķības.
Ar moci braukt tu iemācies uz laukuma. Savukārt piedaloties satiksmē atšķirīgas nianses no braukšanas ar B kategoriju principā nav tik daudz.
Ja apmācāmais ir melis (un dara muļķības uz ceļa, kaut arī ir izvēlējies īso kursu, jo B kategorija ir un attiecīgi izpratne par uzvedību uz ceļa), tad viņš ir pelnījis visu, ko, iespējams saņem, it sevišķi, ja viņa darbības apdraud citus satiksmes dalībniekus.
Ja jau saki ka smadzenes ir, tad pielieto tās, lai saprastu arī savu atbildību par notiekošo. | Offline | | |
AivarsL | | Kopš: 07. Oct 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: CBF1000A
| stanks kas ir A kategorijas īsais kurss. Neesmu neko tādu dzirdējis. | Offline | | |
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| ja tev ir B kategorija, tad tu izej 3 stundas, vai 3 dienas, kā tur bija. Ja tev nav nekā, tad kā liels malacis mācies pilnu A/B kategoriju. Un kad sadomāsi likt arī B, tad atkal būs jāiet pilna B kursi | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| sapratni par ceļu satiksmi vajadzeja iegūt jau b kategoriju kārtojot | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
08 Oct 2020, 11:37:46 AivarsL rakstīja:
stanks kas ir A kategorijas īsais kurss. Neesmu neko tādu dzirdējis.
Tas ir tas, ko lielākā daļa iet.
citāts, izkopēts no google atrastas autoskolas lapas:
Ja ir vismaz B kategorija:
Autoskolā jāizmācās 15 stundu teorijas kurss
Braukšanas apmācība pie moto instruktora, min. braukšanas stundu skaits ir 10 (no 2017 gada sezonas visā valstī) .
Ja tev nav vismaz B kategorijas:
Teorijas apmācība autoskolā - 57 stundas
Minimālais braukšanas stundu skaits - 15. | Offline | | |
AivarsL | | Kopš: 07. Oct 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar: CBF1000A
| Man ir B, C1 krietnu laiku. Iestājoties skolā noteikti pastāstīs vajag īso kursu vai standarta.
Pieļauju, ka teorijas summa o tā nemainās un nebūtu problēmas apmeklēt arī pilno kursu, jo 100%, ka daudz kas piemirsts. | Offline | | |
Kristaps92 | | Kopš: 02. Jul 2020
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Nav aktuāli, bet tīri aiz ziņkārības. Kāds vispār nodrošina tos pilnos teorijas kursus priekš tiem, kam nav B kategorijas? Teorētiski sistēma atrunāta, bet vai reāli kāds ar to nodarbojas..
P.S. Ārpus Rīgas vēl varbūt. Bet arī ar to - nezinu, kā varētu justies instruktors, kuram pa priekšu mauc mocis, ar apziņu, ka nav otra pedāļu komplekta un cilvēks nekad nav satiksmē braucis | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| cik dzirdēts, tad pilno kursu var nakties arī gaidīt dažus mēnešus, kamēr savāc grupu ar tādiem pašiem dundukiem, kuri izvēlas sisties ar pieri sienā | Offline | | |
Porsche | | Kopš: 29. Jun 2020
No: Baloži
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA
| Ja ir B kategorija, tad A kategorija izmaksās plus mīnuss ap 600 eiro, ieskaitot visas braukšanas medicīnas izziņas, pirmās palīdzības kursus, pašu teoriju un csdd eksāmenus. Ja esi ļoti apdāvināts un jau labi proti braukt ar moci var arī lētāk sanākt. Vēl papildus jāpierēķina ekipējuma izmaksas, nu tur jau pēc katra spējām un gribēšanas, cipari var saskriet no dažiem simtiem līdz dažiem tūkstošiem. Ar B kategorijas moci, protams ir vērts pabraukt, ar domu, lai saprastu vai vispār tas pasākums kā tāds patīk. Bet salīdzināt ar normālu moci gan nevajag un tāpat īsti nezinu nevienu, kurš apzināti uzkāpis uz moča un pabraucis teiktu, ka ir galīgi garām un man to nevajag.
07 Oct 2020, 10:46:49 Artis92 rakstīja:
Sveiki, palasiju topiku un beigās sapratu ka visas skolas un instrokotri ir slikti pēc jūsu visu izteikumiem.
Bet tad kādi ir jūsu ieteikumi kur doties? Gribu pievienoties A kategorijas pūlciņam un ar nākošo sezonu sākt apmācības, pieredze ar moci ir tuvu 0 cik nu ar 125 "lifanu" 15min pa mežu pabraukts. Kādas ir aptuvenās izmakas, ja B kategorija jau pāris gadus makā, kas nepieciešams, lai uzsāktu braukšanas kursus? Pats svarīgākas, kur tad šo visu apgūt?
| Offline | | |
Sandizz | | Kopš: 11. Dec 2016
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
|
07 Oct 2020, 23:07:39 AivarsL rakstīja:
Sveiciens visiem!
Pēc n-tajiem komentāriem saprotu, ka viens no top instruktoriem ir Ģirts Vilnis jeb "Goblins", bet kādas atsauksmes par instruktoru Arnis Paure?
!!!
Ja izlemsi iet mācīties pie Arni(Motostarts) 100% nenoželosi,pats liku,sieva ari šogad nolika,tik mierīgs un nosvērts cilvēks ,kā prieks doties uz nodarbībām, viennozīmīgi iesaku.Nenožēlosi[ Šo ziņu laboja Sandizz, 12 Oct 2020, 19:54:22 ]
| Offline | | |
Gor777 | | Kopš: 28. May 2020
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Interesants stāsts no A līdz Z ar visām izmaksām
https://strike.lv/journal/2020-9-14-garais-cels...z-a-kat-tiesibam | Offline | | |
Kristaps92 | | Kopš: 02. Jul 2020
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
15 Oct 2020, 21:55:43 Gor777 rakstīja:
Interesants stāsts no A līdz Z ar visām izmaksām
https://strike.lv/journal/2020-9-14-garais-cels...z-a-kat-tiesibam
Njā... īsti nav ko teikt. Eksāmens un figūras bez radara ir spēcīgi, lai neteiktu vairāk. | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 22. Jul 2020
Ziņojumi: 191
Braucu ar: Yamaha R1
| kaut kāds garš savārstījums, kuru nācās pārtīt.
secinājums - kārtējais nejēga | Offline | | |
Kristaps92 | | Kopš: 02. Jul 2020
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
|
15 Oct 2020, 23:24:24 Jurchixx rakstīja:
kaut kāds garš savārstījums, kuru nācās pārtīt.
secinājums - kārtējais nejēga
Galvenais pa vidu pakritizēt, kādu, kurš esot vēl sliktāks
Bet arvien vairāk nesaprotu, wtf... Rīgā pārāk piekasās? Man liktos, ka tas Valmieras stāsts ir pilnīgs BS, ja man kaut ko tādu pateiktu, bez konkrētas info, domātu, ka runa ir par kādu Āfrikas valsti kur radarus vienkārši nevar atļauties.
Ātrumu nav jāmēra, mazā čūska bezjēdzīga. Jā, man negāja pārāk viegli (bet pat ne tuvu šeit aprakstītajam), bet es dzīvoju ar domu, ka ja es nevaru izbraukt figūras pēc zināmiem kritērijiem, zināmos apstākļos, tad uz ceļa, kur jebkas var parādīties, īsti nav ko darīt pagaidām. Protams, iespēja salīdzinoši neliela, ka būs lieli sūdi un cik nav taisni braucēju, kas vispār nemāk manevrēt... Bet ja nu tomēr gadās?
Arī biju 1.motoskolā, tikai ar velosipēda un auto pieredzi. Nezināju, kur sajūgs atrodas... principā zināju tikai par gāzi no TV Pusstunda nepilna ar 125cc Yamahu, stunda ar KTM. Pēc tam tikai lielie moči. Un tad ātri sapratu, braukt taisni ir fufelis. Bet kad aizķertu konusu redzi kā, labākajā gadījumā, celi, kurš atsitas pret atvērtam durvīm un pārāk zemu ātrumu kā mašīnu, kas nones no labās malas... ir par ko padomāt, paldies Uvim! Laikam jānovēl veiksme nenosisties. | Offline | | |
|
|