Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
VATERLAND
05. Nov 2011, 23:24#801

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


05 Nov 2011, 22:59:46 Niksons rakstīja:
Noliku savu motorradu aiz stikliem <c> un iedomājos par baumām par next gen water-cooled boxeri.
Manās acīs RT tomēr ir perfekts ikdienas commuter (nezinu kā to terminu lai latvisko )
Uzlabot perfekto tomēr ir viens fakin grūts uzdevums. Ja man liktu sarakstīt sarakstu, ko es gribētu vēl redzēt tajā mocī man būtu grūtības....
Sarakstiet šeit zemāk, kas jums pietrūkst savos motorrados

Vienīgais ko es varēju izdomāt bez tradicionālā +10 hp; - 10 kg ir:
* vīna dzesētājs lielajā kastē
* numura zīmes automātiskais pielocītājs
* iebūvētā navigācija ar visiem zilzobjiem un mp3 un rādžām
* HID & LED blinglampiņas



Tu piemirsi Slipping Clutch,quickshifteri un ESA2, pilnai laimei

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 05 Nov 2011, 23:37:28 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Grants
05. Nov 2011, 23:28#802

Kopš: 22. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BMW R1200GS

ja tā godīgi es nez, kas būtu tāds kas būtu noteikti jāuzlabo... hmzz, ar dzesēšanu GS`am nav bijušas prblēmas, ar jaudu arī. Ja nu vienīgi beidzot tie speciālisti @ Motorrad varētu beigt dzert alu, un izdomāt normālu / drošu reduktoru priekš GS... Bet nu ja ir vēlme ar to alu turpināt mosh ir vērts aizstaigāt pie japāņiem pēc padoma

-----------------
braukt ir prieks..

Offline

Niksons
07. Nov 2011, 13:09#803

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

@Grants. Negribu vēlreiz vērt vaļā teletiltu par reduktoriem, bet cik esmu pamanijis, tad importa (US&A jo sevišķi) tālšāvēji RT/LT/GT ziņo par viskauko, tikai ne par reduceru problēmām

@ Fāters. Mož uzreiz 6 pakāpju automātisko kārbu ar pazemināto robu rindu
Svars nemainās

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Sliktais
07. Nov 2011, 19:24#804

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Par bembelātu reduktoriem: cik lasīts, problēmas esot GS un GS-A modeļiem, ja vālē offroad un pa tramplīniem lēkā. Pamēģinot "izkārt" pakaļējo riteni kaut vai uz centrālās pekas (manam nav), ieslēdzot robā un sākot griezt ar motoru, tad troksnis no reduktora nāk ne pa jokam . Vēl jau svarīgi ir eļļas maiņas intevāli un atbilstība kā arī eļļas noplūdes piefiksēšana un nekavējoša salabošana. Jāpiekrīt Niksonam, ka par RT/GT/R/S reduktoru problēmām (Mārcis neskaitās ), mazāk dzirdēts, ja vien paši nenokauj ratā raustot.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
09. Nov 2011, 19:48#805

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Attaalinaatais 1992.gads - boxer Motorrads ar Uudensdzesi,Desmodroomiskajiem vaarstiem(4)un 1000CC.....kaut kaa ilgi vinniem sanaacis nochammaaties 20gadu,lai gan uz Desmoo shie taa arii nav pavilkushies.Mosh peec veel 20gadiem







-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
17. Nov 2011, 19:57#806

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Nu tā, tiku pie jauna aķa Vecais bija oridžinal, nokalpoja 5 sezonas, bet rudenī sākās problēmas ar lādēšanu: chardžers uzrāda, ka aķis pilns, bet tas, scuka, negriež , pieliekot jaudīgāku lādētāju kkā aizgāja. Otrdien radās ideja kādu līkumu izbraukt, bet pielaist neizdevās. Paņēmu no Maxmoto (paldies!) "super-duper gudro" lādētāju uz testu, rezultāts tas pats , tā nu nācās autostartā pie Ulda iepirkt jaunu aķi. Pats interesantākais - vecais aķis negriež, gabarītgaismas mirgo pagriezienu režīmā, signalizācija ik pa laikam nopīkst, displejā rādās, ka pakaļējā lampa kirdik, signāls nopīkst un viss nodziest , sākumā nevarēju saprast, kas par herņu, bet laikam "can-bus" sistēmā gļuki ar nosprāgušu aķi. Šovakar uzlikts jaunais, izskatās gerai, gļuki prom
P.S. Kā dzirdēts daudziem bembelātistiem oriģinālais aķis gājis 2-3 gadus, tad jāmaina, man trāpījās ilgdzīvotājs

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
17. Nov 2011, 20:34#807

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Tev pagadījās ilgsprāgonis...
mans pēc aukstas ziemas aukstā garāžā ar triju mēnešu nelādēšanu arī 'pavēlēja ilgi dzīvot'. Otrais orig. nu jau iet no 08. gada pavasara

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
17. Nov 2011, 20:39#808

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Nov 2011, 20:34:01 marcis rakstīja:
Tev pagadījās ilgsprāgonis...
mans pēc aukstas ziemas aukstā garāžā ar triju mēnešu nelādēšanu arī 'pavēlēja ilgi dzīvot'. Otrais orig. nu jau iet no 08. gada pavasara

Pavasarī (atklāšanas tusā) kā reiz par aķiem runājām
Dzirdēju baumas, ka oridžinal cipars ap 100 muļķu zemes naudām , RO nemaz neprasīju, varta izmaksāja 26 LVL, tā kā var mainīt biežāk, ja vajag

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

marcis
18. Nov 2011, 13:01#809

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Kad pirku, liekas, ka 100 nebija, bet 80,-

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

vacsons
20. Nov 2011, 19:55#810

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Sveicināti, motorradu dīdītāji
Pateicoties Jūsu ieteikumiem moča meklējumos izvēles topikā, esmu iegādājis R 1150 RT 03' gada gājuma.
Paldies Vaterland, ka novirzīja manas domas no Deauvilles uz BMW tūreriem.
Paldies arī Sliktais un Maniac, ka neblamēja Hondu, bet netieši norādīja uz kardāna pusi vācu ādā
Pārlasīju visu topiku, bet neatradu info, kur savus močus apkopjat vai remontējat.
Doma ir pašam ar ko padarīt, jo rokas un iespējas ir . Saprotu, ka diagnostikas kompis šamiem ir liels draugs. Var ko pasākt arī bez tā, vai ja izmet ko, tad tikai uz dīlercentru?


Offline

VATERLAND
20. Nov 2011, 20:08#811

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


20 Nov 2011, 19:55:30 vacsons rakstīja:
Sveicināti, motorradu dīdītāji
Pateicoties Jūsu ieteikumiem moča meklējumos izvēles topikā, esmu iegādājis R 1150 RT 03' gada gājuma.
Paldies Vaterland, ka novirzīja manas domas no Deauvilles uz BMW tūreriem.
Paldies arī Sliktais un Maniac, ka neblamēja Hondu, bet netieši norādīja uz kardāna pusi vācu ādā
Pārlasīju visu topiku, bet neatradu info, kur savus močus apkopjat vai remontējat.
Doma ir pašam ar ko padarīt, jo rokas un iespējas ir . Saprotu, ka diagnostikas kompis šamiem ir liels draugs. Var ko pasākt arī bez tā, vai ja izmet ko, tad tikai uz dīlercentru?





Pirmais un noziimiigaakais ieguldiijums,ko tu vari dariit ir sagaadaat jaunu akki,tad nebuus kompim ECU glluki un ABS errori, kurus tavam agregaatam vareesi dabuut nost vien BMAutaa.

Taa kaa esi ticis pie boxera,tad laiku pa laikam naaksies nnemties ar vaarstu atsarpju rikteeshanu....un ,prootams, ellas mainnaam.

Bet jebkuraa gadiijumaa - Lai labi ripinaas!

P.S - Shodien 5h novaaleeju ar moo +10C un juutos vnk lieliski galvenais pareizi noekipeeties


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niksons
20. Nov 2011, 20:21#812

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


18 Nov 2011, 14:09:44 Sliktais rakstīja:

18 Nov 2011, 12:33:30 Negantelis rakstīja:
Nikson?

var redzēt, ka bembelātos neorientējies. Niksonam ir R1200RT

Mans stāv birojā "aiz stikliem" <tm>

Rudenī vēl paskatijos, ka par 2 g lietotiem prasa tik, cik es par jaunu salonā samaksāju

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

marcis
20. Nov 2011, 20:26#813

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


20 Nov 2011, 20:21:35 Niksons rakstīja:

18 Nov 2011, 14:09:44 Sliktais rakstīja:

18 Nov 2011, 12:33:30 Negantelis rakstīja:
Nikson?

var redzēt, ka bembelātos neorientējies. Niksonam ir R1200RT

Mans stāv birojā "aiz stikliem" <tm>

Rudenī vēl paskatijos, ka par 2 g lietotiem prasa tik, cik es par jaunu salonā samaksāju


Jā, tas pareizais K1200GT ir liepājnieka Koļas mocis

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niksons
20. Nov 2011, 20:29#814

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


20 Nov 2011, 19:55:30 vacsons rakstīja:
Sveicināti, motorradu dīdītāji
Pateicoties Jūsu ieteikumiem moča meklējumos izvēles topikā, esmu iegādājis R 1150 RT 03' gada gājuma.
Paldies Vaterland, ka novirzīja manas domas no Deauvilles uz BMW tūreriem.
Paldies arī Sliktais un Maniac, ka neblamēja Hondu, bet netieši norādīja uz kardāna pusi vācu ādā
Pārlasīju visu topiku, bet neatradu info, kur savus močus apkopjat vai remontējat.
Doma ir pašam ar ko padarīt, jo rokas un iespējas ir . Saprotu, ka diagnostikas kompis šamiem ir liels draugs. Var ko pasākt arī bez tā, vai ja izmet ko, tad tikai uz dīlercentru?





Man tāds bija
Eļļu, bremžu klučus nomainīt var dajebkur. Eļļu lej 20W50 - šķidrāka zūd

Fāterlands tā neskaidri izteicās, tāpēc atkārtošu saprotami - gādā lai accu ir gana dūšīgs. 2 gab. 0,6 litru podus ar kompresiju 1:11 iegriezt tāpat nav viegli. Tikko kā accu ir kaut nedaudz zem optimuma - sākās visādi brīnumi. Sprieguma kritumi provocē abs problēmas.

Ārpus tā - foršs, bet mazliet gauss mocis. IMHO - ļoti glīts verķis


Aaa, vajag izvairīties no RxxRT-P. Polizaju moči parasti ir ar lielu nobraukumu un izgulējušies uz visiem sāniem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

vacsons
20. Nov 2011, 21:39#815

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Njā, aķis jau tagad tā dīvaini griež. Errori gan vēl nav novēroti
Laikam būs jāizvelk, jāpalūr kad tas pasākums ražots.
Eļļa parastā? Vai speciāli močiem domāta?

Offline

marcis
20. Nov 2011, 21:49#816

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Aizbrauc uz API un pēc kataloga nopērc! Bet vārstus, dzirdēju, ka Tavam varot saregulēt pats un viegli. Pieļauju, ka netā var dabūt atstarpes aukstam motoram un attiet!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

vacsons
21. Nov 2011, 06:37#817

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Par vārstiem kaut kur lasīju, ka ar šaibām jāregulē. Vēl nav izdevies sakarīgu manuāli netā atrast.
Ja ir kā Tu saki, ka regulējās svoimi silami, tad ir gut.
Cik bieži eļļa jāmaina:
reduktorā
kārbā
matorā

P.S Skatos topiks atdzīvojies. Paldies visiem bembelātistiem

Offline

VATERLAND
21. Nov 2011, 07:03#818

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


21 Nov 2011, 06:37:06 vacsons rakstīja:
Par vārstiem kaut kur lasīju, ka ar šaibām jāregulē. Vēl nav izdevies sakarīgu manuāli netā atrast.
Ja ir kā Tu saki, ka regulējās svoimi silami, tad ir gut.
Cik bieži eļļa jāmaina:
reduktorā
kārbā
matorā

P.S Skatos topiks atdzīvojies. Paldies visiem bembelātistiem

Akkumulaatooru gan uzreiz velc laukaa un samaini uz citu. Pirmaas konkreetaas paziimes par to, ka akkis ir tuvu kritienam zem 12V ,kas ir kritiskais moments pirms saak mest erroru uz ABS ar vienlaiciigi mirgojoshajiem abiem ABS sarkanajiem indikaatootooriem panelii,ir tas,ka spiezzot starta pogu motoo starteejas ar aizkaveeshanos,bet kaa jau teicu, velc veco akki aaraa un dabuun jaunu, un neatstaaj to garazzaa kopaa ar motoo uz ziemu, bet ienes apsildaamaas telpaas, kur ik pa perioodiem pielaadee klaat, vai vnk nopeerc gudro laadeetaaju un atstaaj klaat, tas pats pannems klaat, ja akkis saaks izlaadeeties.

Taa kaa tev ir sausais sajuugs, tad jebkura pussinteetika 15W40 tev derees. ja mana atminna nevill,tad orienteejoshi ik 10K tev ir jaanomaina ella motooraa.Iespeejams, ka kaarbaa drusku ilgaak tas mainnas perioods,taapat kaa arii reduktooraa, jo tev ir veel vecais lielais reduktoors, taapat kaa man.



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

vacsons
21. Nov 2011, 08:07#819

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Mocis stāv apsildāmā garāžā , nebūs jānes siltumā.
Manuprāt aizture biš ir startējot, laikam jābriest uz mainīšanu
Kā ar vārstiem šim motoram? Varu pats saregulēt?
Piešķiļot aukstu vārstus dzird tikai ausi pie galvām pieliekot, tikko uzsilst var jau dzirdēt uz dzirdi. Tā jābūt, vai tieši otrādi jāpaliek klusākiem?

Offline

Sliktais
21. Nov 2011, 09:04#820

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Apsveiksts ar iegādi
Principā jau mo aķi mēdz nosprāgt strauji un negaidīti, tā ka, ja rodas aizdomas, jāmaina nost. Vecajam R-RT laikam nebija "can-bus" sistēma, tad arī gļukiem nevajadzētu parādīties. Manējam gan mo pie pussprāguša aķa interesanti izpildījās , domāju, ka pipec elektrosistēmai, bet uzliekot jauno aķi viss nostājās savās vietās. Par eļļu - teorētiski jau var liet auto eļļu (sausais sajūgs, kārbai cits karteris, bet vai vajag , labāk kā Niksons teica 20W50 un būs gerai.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline