Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķēde vs. siksna
Autors | Ziņojums |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
25 May 2011, 00:42:15 martinss rakstīja:
Nevizhiigi kopjot (smereju tikai kad zvadz, nekad netiriiju) braucot pa granteneem utt, man kede nogaja ap 50 000km. Var jau buut ka maz, bet praavam baram ar kardaniem peec tadiem nobraukumiem arii iet ne visai gludi un tad izmaksas jau pavisam citas... Lai gan man uz kardanu skatiities nav ko, tadus ritenja gajienus, kaa enduro, ar kardanu ir problematiski dabuut...
Principaa man patiktu siksna, bet pastav risks vinu sajaat ietinot vinjaa zarus (reali gadijumi pasham ar kedi samalot kokus kad pa krumiem vizinaajos).
Rokas smerejot keedi, neesmu nosmerejis, jo smereju keedi.
Bet ta ir mana izvele, citiem kriteriji citi un arii izvele cita.
mjā, bmw reduktoriem nav tā labākā slava
lai gan dominatoram esmu nomainījis 3 ķēdes komplektus, patiešām lēti nav un čakars ir + arī man ir gadījies ieraut ķēdē zaru un naktī eļļainām rokām mežā čakarēties.
taisnība gan arī tiem, ka ķēdiniekam parasti visu pakaļrumbu vajadzības gadījumā turpat mežā var arī pārlasīt (ja nav ierūsējusi asīte )[ Šo ziņu laboja peecis, 25 May 2011, 09:42:26 ]
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
and | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
| Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.
[ Šo ziņu laboja and, 25 Sep 2015, 14:43:33 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Sep 2015, 14:41:56 and rakstīja:
Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru [ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Sep 2015, 14:52:58 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
and | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
|
25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru
Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:
25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru
Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag
te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli![ Šo ziņu laboja VATERLAND, 25 Sep 2015, 19:25:31 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
dusk | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
| bija man V-max. nopirku 10 g vecu. nobraucu vēl 8 gadus. pardevu, pagājuši vel 5 gadi. kardanam tikai eļļa mainīta, i to neregulāri.
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
25 Sep 2015, 14:41:56 and rakstīja:
Kā pārliecināts kardānists, kurš saukā ķēžu braucējus par netīriem šmuļiem, varu pateikt, ka esmu vīlies šajā mezglā. Iespējams, ka kardāni ir tiešām opjiem paredzēti. Esmu nokāvis kādus 3 reduktorus krievu smagajiem močiem, kādus 3 bmw un 2012 gada triumfam kardāna krusti neizturēja uztaisot sīku staļingradu pakaļdakšā.
Nākamo moci izvēloties noteikti apsvēršu arī ķēžiniekus Ķēdi un zobratus vismaz nav dārgi kautkur pa pastu aizsūtīt.
and, Tev jau sen, tātad, vajadzēja baznīcā svecīti nolikt
Ja salīdzina kardāna apkopi reizi pa 10k vai 20k, tad eļļu reduktorā var nomainīt ātrāk, nekā kvalitatīvi notīrīt un saeļļot ķēdi. Pie tam tas izdarāms ar tīrām rokām. Ķēde lai paliek maz- un nemotoriem. Baltajiem cilvēkiem ar lieliem motoriem paredzēts kardāns
Un, kā kāds rakstīja, ka 'ķēžu piekritējs' ar netīrām rokām līdz elkoņiem priecājas par 2% jaudas pieaugumu, salīdzinot ar kardānu
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Siksna rullē... | Offline | | |
dusk | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
|
25 Sep 2015, 16:52:01 lomsz rakstīja:
Siksna rullē...
siksnai ir viens galīgi nepatīkams mīnuss, ja kardans pirms nobeigties gaudo, un tu vari izlemt likt mīksto vai tomēr kaut ko darīt lietas laba, tad siksna ,padla, vienkārši var pārplīst bez brīdinajuma!
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5180
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:
25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:
25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru
Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag
te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!
Aber piekrītu! Es kaut kā biju piemirsis, ka kardāns nav gluži pavisam neapkalpojams... Pirmo rezi eļļu samainīju pie kādiem 30000km. Bet neko - viss čikiniekā. | Offline | | |
Andreits | | Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
|
25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:
25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:
25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru
Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag
te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!
vāter, and tak uzrakstīja, ka 3 bmw reduktorus ir nokāvis, kura tad ir tā pareizā marka
P.S. sezonas noslēgumā satiku leiti ar tādu pašu r1100s kā man, viņš teica, ka 10 gadus braukājos un kardānam viss esot čiki, pēdējā laikā gan parādoties dīvaina vibrācija.
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
28 Sep 2015, 11:03:21 Andreits rakstīja:
25 Sep 2015, 15:33:38 VATERLAND rakstīja:
25 Sep 2015, 15:24:18 and rakstīja:
25 Sep 2015, 14:51:12 Archy96 rakstīja:
Kardāns ir domāts tiem, kuri ir pārāk tizli, lai ieeļļotu ķēdi - respektīvi opjiem
Bet ja runāt nopietni, tad ir milzum daudz kardānmoču, kuriem ar šo mezglu nav nekādu problēmu, tā kā te ir jāskata katrs modelis individuāli klāt vēl pierēķinot īpašnieka līkrocības faktoru
Cik esmu dzirdējis, gandrīz visiem eiropas močiem ar kardāniem ir diezgan regulāri problēmas, lai brauktu ar līkām vai taisnām rokām
Ok, pidrasīties un gultņus pārbaudīt regulāri ir tas pats kas eļļot ķēdi. Nah man tādu kardānu nevajag
te nu And var runāt par Triumfa zemo kvalitāti un ar to saistīto pieredzi. Kardāns rullē un par to nākas uztraukties daudz X mazāk kā par ķēdēm un siksnām. Vnk nevajag izvēlēties nepareizā rażotāja mo un modeli!
vāter, and tak uzrakstīja, ka 3 bmw reduktorus ir nokāvis, kura tad ir tā pareizā marka
P.S. sezonas noslēgumā satiku leiti ar tādu pašu r1100s kā man, viņš teica, ka 10 gadus braukājos un kardānam viss esot čiki, pēdējā laikā gan parādoties dīvaina vibrācija.
Andreit, acīmredzot, And ir jābūt arī leitim un nepietiek vnk ar 3 BMW un Triumfa laušanu
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
phaeton | | Kopš: 20. Sep 2015
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 122
Braucu ar: XV 1700 /
|
25 Sep 2015, 21:26:52 Naits rakstīja:
Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi
Ar sisnas piedziņu jau esmu nobraucis nepilnus 10.000 jūdzes un nekādas problēmas un braucu vēl jo projām. | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
28 Sep 2015, 19:24:20 phaeton rakstīja:
25 Sep 2015, 21:26:52 Naits rakstīja:
Siksnai ir vēl viens mīnuss, to nomainīt ir čakarīgāk kā ķēdi
Ar sisnas piedziņu jau esmu nobraucis nepilnus 10.000 jūdzes un nekādas problēmas un braucu vēl jo projām.
Un kā tas attiecas uz manu apgalvojumu
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
|