03 Oct 2016, 18:05:41 PASSATizhi rakstīja:
kkāds nemotors varbūt arī aprīs x2. mans pa štrāsi ar šito būdu paņēma tik kādus pāris litrus klāt.
Man tāpat, atkarībā no vēja svārstījās starp +1 un +2 ar 2,5 besīna dzinēju.
bet nau, ko zīlēt, vaig' paņemt no nomas un paprovēt uz konkrētā vāģa. Vispār jau, it sevišķi, sāļās šļuras laikā ziemā, labāk, ka tas mocītis ir zem tenta vai kāda cietā pārsega labāk.
Neredzu nekādu jēgu no augstā tenta. Tikai ārprāta degvielas patēriņu.
Man reiz bija Avensis ar 2 l bendzīnmotoru. Tam pieliekot tādu piekabi, patēriņš uzkāpa kosmosā.
nezinu, kas jums skaitās MOTORS, ja tas ir nemotors . Nē, nu ja mašīnas izstrādājums tukšs tērē 18, tad ticu, ka ar tādu piekabi būs tikai 20 L/100
Lai gan, ja brauc kā likumā paredzēts - uz 80, tad varbūt arī nav TIK traki. Bet braucot uz 105 patēriņš pieaug radikāli.
Savam ex landroveram un tagadējam volvo piekabes ar augsto tentu pat neesmu mēģinājis kabināt. Jo nav jau tādā īsti ko vest. Man ar bokmaņa standarta 500 mm + 350 mm papildus bortu pietiek pilnībā.
Visādus skarbos tūdus, kā 200 L mucas utt, vedu vispār bez bortiem. Plākšņveida materiālus lieku guļus. Tur svars sasniedz limitu pirms bortu malas. Tā pat ar malku - 2.6 X 1.6 X 0.85 = 3.5 m ^3 jau līdz borta malai.
Lielais tents ļauj iekāpt piekabē neatsitot galvu. Nu un ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
ar 3.2DiD motoru zem pārsega patēriņš pieaug +/- 1 litra robežās velkot 177 cm augstu treili ar mopēdu iekšā -pie atruma 90-110km/h
treilerim ir savi plusi un mīnusi:
ir vieta mocim,gan mantām un pašam ,kur pārģērbties
P.S nevar nepiekrist iepriekš teiktam viedoklim par vieglo auto ekspluatēšanu ar treili aizmugurē - visas bultiņas un signāllampiņas aizvelk "red line "virzienā
man gan šķiet, ka ja jau vispār ir tents, tad tikai augstais. zemo besis katru reizi ņemt nost lai kko ieliktu. augstajam tik viena mala jāatpogā. ja auto un tenta gabarīti daudzmaz sakrīt, tad patēriņš neko diži neatšķiras uz šosejas. pa pilsētu stumdoties protams ir lielāks, jo katru reizi jāizkustina lielāka masa. kad vilku jamo no Viļņas, ar pilnu gāzes balonu nobraucu apmērām to pašu ko bez piekabes. nekāds traģiskais pieaugums nav..
05 Oct 2016, 16:37:47 PASSATizhi rakstīja:
man gan šķiet, ka ja jau vispār ir tents, tad tikai augstais. zemo besis katru reizi ņemt nost lai kko ieliktu. augstajam tik viena mala jāatpogā. ja auto un tenta gabarīti daudzmaz sakrīt, tad patēriņš neko diži neatšķiras uz šosejas. pa pilsētu stumdoties protams ir lielāks, jo katru reizi jāizkustina lielāka masa. kad vilku jamo no Viļņas, ar pilnu gāzes balonu nobraucu apmērām to pašu ko bez piekabes. nekāds traģiskais pieaugums nav..
Jā, bet citi varbūt negrib ikdienā braukt ar vojīti, lai reizi gadā augsto tentu vilktu ar tādu pašu gāzes patēriņu kā bez tenta
04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot
Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?
nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā
04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot
Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?
nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā
Un taspaC no otras pues. Braucu es pa Jūrmalas šosi ar savu bokmani. tukšu, siltā, saulainā dienā. Nav nekāda trafika. Piekabe teicamā stāvoklī, jauna, ar savām bremzēm. Vilcējs arī pietiekoši advancēts - ar piekabes sensitīvu stabilitātes, bremžu & 4X4 sistēmu. Piekabe Vācijai sertificēta braukšanai uz 100.
Un braucot uz 81 es jau pārkāpju
Amatpersonas jau var stāties sakaros ar mani :sex:
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
06 Oct 2016, 10:00:28 Niksons rakstīja:
06 Oct 2016, 09:15:39 rex_saugerty rakstīja:
04 Oct 2016, 21:23:15 Jurchikz rakstīja:
04 Oct 2016, 21:20:33 karlsons rakstīja:
Tik nianse ka max atlajutais ir 80 kmh, taa ka savus 160 kmh... nu nav kur pielietot
Tu ar auto arī pārvietojies max 90km/h?
nēesi aizdomājies, kāpēc ar piekabi jābrauc bik lēnāk? iedomājies, ka tu brauc ar savu autiņu, aizmugurē piekrāmēta piekabe tā čotka līdz max svaram. nu un velc savi ļatvijā ierastie 110-120, smuki ieej lēzenā līkumiņā un tur no sānu ceļa nāk traķis ārā, neredzot tevi. tad nu padomā, kas notiek strauji bremzējot. protams apstākļi var sakrist. bet tieš tas pats attiecās arī pa taisno braucot. strauji bremzējos tiek izjaukts balanss. jo lielāks ātrums, jo vairāk izjauc. kautkā tā
Un taspaC no otras pues. Braucu es pa Jūrmalas šosi ar savu bokmani. tukšu, siltā, saulainā dienā. Nav nekāda trafika. Piekabe teicamā stāvoklī, jauna, ar savām bremzēm. Vilcējs arī pietiekoši advancēts - ar piekabes sensitīvu stabilitātes, bremžu & 4X4 sistēmu. Piekabe Vācijai sertificēta braukšanai uz 100.
Un braucot uz 81 es jau pārkāpju
Amatpersonas jau var stāties sakaros ar mani :sex:
Bija internātā interesants video rullītis, kur uz modeļa maketa uzskatāmi nodemonstrēts, kā mainās auto+piekabe sastāva vadāmība un stabilitāte atkarībā no kravas izvietojuma un smaguma centra, principā - ja krava ir izvietota pareizi, brauc cik ātri gribi, bet ja svars ir stipri uz aizmuguri, jeb kā savādāk novirzīts, tas pasākums kļūst totāli nestabils jau pie mazākiem ātrumiem, un it sevišķi veicot asus manevrus vai bremzējot, tā kā - ne jau piekabes izlaiduma gads vai vilcēja advancētība ir noteicošie faktori.
Par tentu runājot - vedīsi moci ziemā bez tenta - varēsi pēc tam ilgi kasīt nost alumīnija oksīdu no visām detaļām un pucēt kamēr nelabi paliek, sāls ko kaisa uz ceļa nodara dramatiskus kosmētiskus bojājumus mototehnikai, vasarā, protams, viņš nafig nav vajadzīgs, tikai lieks degvielas patēriņš un problēmas ar apdzīšanu NEmotoriem.
Bija internātā interesants video rullītis, kur uz modeļa maketa uzskatāmi nodemonstrēts, kā mainās auto+piekabe sastāva vadāmība un stabilitāte atkarībā no kravas izvietojuma un smaguma centra
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Jā, šis ir tas pats.
Tas jāņem vērā visiem kuteru un laivu īpašniekiem, jo šiem aparātiem dzinējs aizmugurē, kas visu smaguma centru novirza uz turieni, ir redzēts, ka šāds "raskolbass" notiek tieši velkot ūdenstransportu.
06 Oct 2016, 12:06:52 Archy96 rakstīja:
Jā, šis ir tas pats.
Tas jāņem vērā visiem kuteru un laivu īpašniekiem, jo šiem aparātiem dzinējs aizmugurē, kas visu smaguma centru novirza uz turieni, ir redzēts, ka šāds "raskolbass" notiek tieši velkot ūdenstransportu.
Man ir pāris reizes sanācis ar Džipu vilkt uz treilera autiņu otrādi - tas ir motors aizmugurē.
Šādā situācijā jābūt ļoti piesardzīgam,ja sāks mētāt savākt nebūs viegli...
----------------- Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.
Man tieši šis variants ar nepareizu svara sadalījumu bij pagājšnedēļ! Bremzējot sāka mētāt kā video, labi ka varēju pārtraukt bremzēšanu un strauji uzdot gāzi, vismaz sanāca izlīdzināt.