Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kashelz
05. Sep 2010, 19:06#7921

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Itka iet viegli, tur taa lieta, nu neizbegami janjem galva nost lai redzeetu kas ir ar kjeedes spriegotaaju, gan jau tur izbeidzas kkas, jo tagad cik petiju kjede liekas paraak valjiiga, noskruveju to spriegotaju un tas pats par sevi liekas parodija ne spriegotaajs, tik miksta atspere palikusi... to varetu jaunu uzsutiit, jaskatas tagad kada izskatas ta pasha spriegotaaja plastmasa, ceru ka tur ir vaina lai nav paarejais viss jaamaina, jo tad tas ir mega daargi.

Un eljas lampinja nevienaa bridii neiedegas pei rucosha dzineeja, ta ka eljas spiediens kaut kaads bija, kas neliek domaat ka shaales nobirushas buutu...

[ Šo ziņu laboja Kashelz, 05 Sep 2010, 19:07:45 ]

Offline

deMarco
05. Sep 2010, 22:24#7922

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Eļļas lampiņa var rādīt arī līmeni (piemēram R-1 tā ir), bet nerādīt spiedienu.
Ļoti iespējams arī, ka sprieģotājs atteicis un pārlekusi ķēde. Man tā bija ar R1 pie kādi 20 kmh. Rezultātā tiku pie 6 jauniem vārstiem... eBet ja ir skaidas, tad jau noteikti kaut kas ir samalies- jāskatās tikai kas

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Kashelz
05. Sep 2010, 22:33#7923

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu jaa, vajadzetu kaut kam but samaltam, bet ta konkreeti nekas nekrita acisi pec pirmas apskates, cik papetiju manuali tad tas kjeedes spriegotajmehanisms pats par sevi ir diezgan liels suuc, ko var itka regulet bet to nevajag darit ja vien neregulee no jauna visu un to notur kkada velviena atsperiite, kas varetu ari pie lielas vibracijas paarlekt.

Var gadities ka kjede paarleca pie lielas slodzes, bet nu tai pat laikaa vaarsti varetu ari nebut liiki, jo vismaz majas atripinaju uz 2k - 3k rpm un uz priekshu gaaja, jauda bija ja gazeja, tik vien ka kjeede valjiga trobeleeja pa dzineju. Tai bridi nebija citu variantu ka majas tikt un bija jabrauc leni nesteidziigi.

Eljas suknja filtrs bija pilns ar sudiem, bet tas vairak bija ieprieksh kaada liktas bliives vakiem, kas bija platuma zinjaa 5x parspileetas, nevis ka vajag un izjukushas, tapec filtra sietinja arii palikushas. Elju es ari nebiju mainijis un kas zin vai to kaads bija dariijis pirms iegadaaju mociiti tuvaako gadu laikaa

Offline

akamviegli
07. Sep 2010, 17:17#7924

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R

Vajag steidzami 03-04 gada CBR 600 RR labo ručku 45 vai 47 mm, vai mozh var kāds piedāvāt abas sporta par saprātīgu ciparu???

Steidzami!!!

Gribas vel paris treniņus nobraukt

janisspruls@inbox.lv vai 27031731

Offline

Deep
07. Sep 2010, 23:03#7925

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Karoče sāpe tāda. Kādas pāris dienas pastāvot mocim sajūgs paliek kā ļerpata, tikai pie paša gala nošancē, spaidu, bet nekļūst labāk... kad uzsilst viss ir ok...eļļas līmenis ir ok...tai pašā dienā braucot nekādu probroblēmu nav...hvz...atgaisot mēģināju, tas pats- ja esmu pabraucis- sajūgs, kā sajūgs- viss norma...ak jā mo ir GSF1200N...98,


-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

Ivis
08. Sep 2010, 19:37#7926

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?

[ Šo ziņu laboja Ivis, 08 Sep 2010, 19:43:49 ]



-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

UDT
08. Sep 2010, 21:09#7927

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Ivis
08. Sep 2010, 21:16#7928

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Sep 2010, 21:09:58 UDT rakstīja:

08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

Tā skrūve ir uz būra,šaubos vai tas izturēs āmurīti
Ir kāds vel ieteikums?

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Archy96
08. Sep 2010, 21:28#7929

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Sep 2010, 21:16:51 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:09:58 UDT rakstīja:

08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

Tā skrūve ir uz būra,šaubos vai tas izturēs āmurīti
Ir kāds vel ieteikums?

Jā, piemetini uzgriezni un izskrūvē

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Ivis
08. Sep 2010, 21:43#7930

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R


08 Sep 2010, 21:28:42 Archy96 rakstīja:

08 Sep 2010, 21:16:51 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:09:58 UDT rakstīja:

08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

Tā skrūve ir uz būra,šaubos vai tas izturēs āmurīti
Ir kāds vel ieteikums?

Jā, piemetini uzgriezni un izskrūvē

Būšu nekorekti izteicies, iznāca apraut krustiņu apkārt ,pirmo reizi saskaros,tapēc nezinu kā tālāk rīkoties

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

Sliktais
08. Sep 2010, 21:57#7931

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Spečuki iesaka mainīt rudenī, pirms ziemas "guļas"

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

feciic
08. Sep 2010, 22:01#7932

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Maini tagad jo:
1.pavasarī nebūs jāčakarējas
2.visa šņaga kas eļļā pa ziemu nenogulsnēsies
3.labi padarīta darba sajūta visu ziemu

Offline

gaazeejs
08. Sep 2010, 22:04#7933

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:


08 Sep 2010, 22:01:40 feciic rakstīja:

08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Maini tagad jo:
1.pavasarī nebūs jāčakarējas
2.visa šņaga kas eļļā pa ziemu nenogulsnēsies
3.labi padarīta darba sajūta visu ziemu

Viedi vārdi, vai tad jau visi domā par ziemas guļu?

Offline

UDT
08. Sep 2010, 22:21#7934

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


08 Sep 2010, 21:43:14 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:28:42 Archy96 rakstīja:

08 Sep 2010, 21:16:51 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:09:58 UDT rakstīja:

08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

Tā skrūve ir uz būra,šaubos vai tas izturēs āmurīti
Ir kāds vel ieteikums?

Jā, piemetini uzgriezni un izskrūvē

Būšu nekorekti izteicies, iznāca apraut krustiņu apkārt ,pirmo reizi saskaros,tapēc nezinu kā tālāk rīkoties


Nu nesit ar aamuriiti pameegjini izskruuveet ar zvaigzniiti...
iisteniibaa seit loti dereetu ja buutu urbji kas griezh uz otru pusi tad tikai urb kameer skruuve izskruuveejas uz urbja.
Kaads nezin, taadi urbji vispaar eksistee?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Sliktais
08. Sep 2010, 22:22#7935

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


08 Sep 2010, 22:01:40 feciic rakstīja:

08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Maini tagad jo:
1.pavasarī nebūs jāčakarējas
2.visa šņaga kas eļļā pa ziemu nenogulsnēsies
3.labi padarīta darba sajūta visu ziemu

Teorētiski, ja reizi gadā eļļu maina un nenobrauc vairak par 10k km, nekam nevajag notikt.
Man jau patīk arī ziemā parūcināt un kādu līkumu pa rajončiku paripināt Ja nu tiešām noliek "ziemas guļā", tad labāk nomainīt, lai skābes negrauž karteri un kkādi "šlaki" nenosēžas, bet nu tas tā, tikai gudrās grāmatās lasīts

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

EEriks
08. Sep 2010, 22:30#7936

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

mainit ellu vienmer letak ka mainit motoram sales vai virzuli

-----------------
mezi rulle

Offline

EZ
08. Sep 2010, 22:31#7937

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


08 Sep 2010, 22:01:40 feciic rakstīja:

08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Maini tagad jo:
1.pavasarī nebūs jāčakarējas
2.visa šņaga kas eļļā pa ziemu nenogulsnēsies
3.labi padarīta darba sajūta visu ziemu
kautkaa ir sanaacis tikai ellu mainiit pavasarii un esu ari pats motoru paarjaucis nekaadas nogulsnes es tur neatradu

nu ja motors nogaajis 300 K tad varbuut

Offline

partijnieks
08. Sep 2010, 22:48#7938

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


08 Sep 2010, 21:43:14 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:28:42 Archy96 rakstīja:

08 Sep 2010, 21:16:51 Ivis rakstīja:

08 Sep 2010, 21:09:58 UDT rakstīja:

08 Sep 2010, 19:37:41 Ivis rakstīja:
Skrūvējot aprāvu galvu skrūvei,varētu priekš iesācēja ieteikumu kā viegli varētu dabūt laukā skrūvi?


Es esmu dariijis taa - ierubj tajaa kas palicis caurumu - iedzen ar aamuriiti zvaigzniiti ar seskanti otraa galaa, un skruvee aaraa.

Tā skrūve ir uz būra,šaubos vai tas izturēs āmurīti
Ir kāds vel ieteikums?

Jā, piemetini uzgriezni un izskrūvē

Būšu nekorekti izteicies, iznāca apraut krustiņu apkārt ,pirmo reizi saskaros,tapēc nezinu kā tālāk rīkoties


Takš paņem resnāku urbi un nourb skrūvei cepurīti nost, pēc tam vītnes daļu kauč ar pirkstiem izskrūvē.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

feciic
08. Sep 2010, 22:48#7939

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


08 Sep 2010, 22:31:28 EZ rakstīja:

08 Sep 2010, 22:01:40 feciic rakstīja:

08 Sep 2010, 21:51:15 Anta rakstīja:
Varbūt kāds var pateikt, vai mocim eļļu tagad būtu prātīgi mainīt vai labāk atlikt uz pavasari?

Maini tagad jo:
1.pavasarī nebūs jāčakarējas
2.visa šņaga kas eļļā pa ziemu nenogulsnēsies
3.labi padarīta darba sajūta visu ziemu
kautkaa ir sanaacis tikai ellu mainiit pavasarii un esu ari pats motoru paarjaucis nekaadas nogulsnes es tur neatradu

nu ja motors nogaajis 300 K tad varbuut



Nu daudz maz normāls motors jau arī nedilst tā ka skaidas lec
Kapēc gan eļļu ielej dzidru, bet ārā iztek melna ka piķis

Offline

riiga12
09. Sep 2010, 00:41#7940

Kopš: 20. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 205

Braucu ar: k5 1000

spečuku lūdzu palīdziet, kas varētu būt pa problēmu, nomainītas kalotkas, visas gumijas priekšējam bremžu supoertam, visam būtu jābūt kā jaunam.. bremzējas labi, tikai bremžu ručka slīd gandrīz līdz pašai gāzes ručkai.. sistēma itkā atgaisota galvenais cilindrs jo iepriekš pirms visa maiņas spiedās itkā ok..

Offline