Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
23. Aug 2010, 21:16#7821

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Aug 2010, 21:12:29 kurbuls rakstīja:

23 Aug 2010, 18:17:36 Rockstar rakstīja:
Enduro pēc lidojuma grāvī uz sāna palicis grūti vadāms pie maza ātruma.
Tas ir - pie kādiem 0-10 km/h baigi raustās stūre uz sāniem. Pie luksofora pieripot un tamlīdzīgas situācijas ir baigi nepatīkamas.
Vai var būt tā, ka vainīgs ir tikai astotnieks priekšējā ratā? Vai arī jādomā par nopietnāku remontu.. dakšas taisnošana vai maiņa u.t.t. (dakša neizskatās šķība, bet pavisam taisna noteikti nav).

8-nieku pārvelkot spieķus var pataisnot. Bet to labāk lai dara zinātājs. Kur dakša ir līka (tiltiņos vai vnk saliekta). Sākumam ar šīm divām lietām pietiktu

100% dakša tiltiņos savērpusies, vajag atlaist skrūves - pataisnot

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

undo
23. Aug 2010, 21:44#7822

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Par cik tema skar daksas. Man tads jautajums, ka ir ar to daksas "parlasisanu". Cik biezi tas jadara un ka vispar pateikt, ka daksa un amortizators nestrada pareizi. Masinai ta viegli, iesupini vienu sturi un skaties, tad nakamo utt. A Mo, es bez saprasanas...

-----------------
homo homini lupus est

Offline

zet
23. Aug 2010, 22:37#7823

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


23 Aug 2010, 21:44:24 undo rakstīja:
Par cik tema skar daksas. Man tads jautajums, ka ir ar to daksas "parlasisanu". Cik biezi tas jadara un ka vispar pateikt, ka daksa un amortizators nestrada pareizi. Masinai ta viegli, iesupini vienu sturi un skaties, tad nakamo utt. A Mo, es bez saprasanas...
Ja regulējumu nav,tad jāpamēģina dažādas viskozitātes eļļas un dažādus eļļas līmeņus (+-1 cm. no manuala).Tad sāk rasties atšķirība un vismaz kaut kāda sapratne.

Offline

matiicins
23. Aug 2010, 22:38#7824

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Nu mo jau tas pats, kad jūti ka amortizators palicis mīksts vai gājiens ir jau līdz atdurei, tad aizved lai samaina blīvslēgus un eļļu. Dārgi tas nemaksā

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Kashelz
23. Aug 2010, 22:49#7825

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Stastat cik maksaa armetas sljuutenes bremzeem? Nojaucu anti dive nost un bik labaak bremzee, bet tik un taa nav mega cieti nazji, shljuutenes var just ka parastaas nedaudz uzpuushas kad kartiigi nospiezj bremzes... laikam jagreido vai arii jaiztiek ka ir, vel jaiemegjina darba cilindrs cits, tur arii vareetu but kaada siika nianse.

Offline

asdf
23. Aug 2010, 22:52#7826

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Kur un kā 2006/2007.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.

Offline

Rockstar
24. Aug 2010, 00:10#7827

Kopš: 18. Jul 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 334

Braucu ar: EXC525


23 Aug 2010, 21:16:04 Archy96 rakstīja:

23 Aug 2010, 21:12:29 kurbuls rakstīja:

23 Aug 2010, 18:17:36 Rockstar rakstīja:
Enduro pēc lidojuma grāvī uz sāna palicis grūti vadāms pie maza ātruma.
Tas ir - pie kādiem 0-10 km/h baigi raustās stūre uz sāniem. Pie luksofora pieripot un tamlīdzīgas situācijas ir baigi nepatīkamas.
Vai var būt tā, ka vainīgs ir tikai astotnieks priekšējā ratā? Vai arī jādomā par nopietnāku remontu.. dakšas taisnošana vai maiņa u.t.t. (dakša neizskatās šķība, bet pavisam taisna noteikti nav).

8-nieku pārvelkot spieķus var pataisnot. Bet to labāk lai dara zinātājs. Kur dakša ir līka (tiltiņos vai vnk saliekta). Sākumam ar šīm divām lietām pietiktu

100% dakša tiltiņos savērpusies, vajag atlaist skrūves - pataisnot


Paldies par info.
Par to astotnieku it kā skaidrs. (Bet vai ir tā, ka tieši dēļ astotnieka notiek tā mētāšana un stūres raustīšana?)

Varētu vairāk pastāstīt, kā to dakšu pareizi jātaisno tiltiņos? Jāatlaiž skrūves, jāpieliec pareizajā virzienā un jāpievelk skrūves?
Vēl varu piebilst - kad stūre ir noregulēta pilnīgi taisni pret tiltiņiem, tad (turot stūri taisni un braucot) priekšejais ritenis velk moci uz vienu sānu.

Offline

laurichh
24. Aug 2010, 00:23#7828

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:


23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007 begin_of_the_skype_highlighting              2006/2007      end_of_the_skype_highlighting.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.

ar fiziku draudzējies ibio, tam gredzenam viena daļa ir platāka , otra šaurāka un kā tev bļin liekas uz kuru pusi viņš ir jāgriež , ja gribi stngrāku atsperi? jobanie sacīkšu brauceji ibio

-----------------
26697542

Offline

shkapars
24. Aug 2010, 08:18#7829

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.


jā, tas ir īstais gredzens. cik tev ir "race sag"? un kāpēc gribi ko grozīt un uz kuru pusi?

Offline

puisizzz
24. Aug 2010, 08:50#7830

Kopš: 15. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: Yamaha FZS 600 1999

kadam labdarim neatrastos manualis ar shemam vai soli pa solim pamaciba ka nonemt honda cbr 600 1996 f3 jaudas ierobeotaju ? peec idejas tur ir chetri metaala rinkji kas nelauj degvielai piepluus pilnai vai kkaa taa.

-----------------
Latvietis NeLatvijā



Offline

UDT
24. Aug 2010, 08:53#7831

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


24 Aug 2010, 00:10:55 Rockstar rakstīja:

23 Aug 2010, 21:16:04 Archy96 rakstīja:

23 Aug 2010, 21:12:29 kurbuls rakstīja:

23 Aug 2010, 18:17:36 Rockstar rakstīja:
Enduro pēc lidojuma grāvī uz sāna palicis grūti vadāms pie maza ātruma.
Tas ir - pie kādiem 0-10 km/h baigi raustās stūre uz sāniem. Pie luksofora pieripot un tamlīdzīgas situācijas ir baigi nepatīkamas.
Vai var būt tā, ka vainīgs ir tikai astotnieks priekšējā ratā? Vai arī jādomā par nopietnāku remontu.. dakšas taisnošana vai maiņa u.t.t. (dakša neizskatās šķība, bet pavisam taisna noteikti nav).

8-nieku pārvelkot spieķus var pataisnot. Bet to labāk lai dara zinātājs. Kur dakša ir līka (tiltiņos vai vnk saliekta). Sākumam ar šīm divām lietām pietiktu

100% dakša tiltiņos savērpusies, vajag atlaist skrūves - pataisnot


Paldies par info.
Par to astotnieku it kā skaidrs. (Bet vai ir tā, ka tieši dēļ astotnieka notiek tā mētāšana un stūres raustīšana?)

Varētu vairāk pastāstīt, kā to dakšu pareizi jātaisno tiltiņos? Jāatlaiž skrūves, jāpieliec pareizajā virzienā un jāpievelk skrūves?
Vēl varu piebilst - kad stūre ir noregulēta pilnīgi taisni pret tiltiņiem, tad (turot stūri taisni un braucot) priekšejais ritenis velk moci uz vienu sānu.


Panjem riteni starp kaajaam un meegjini iztaisnot, ja nesanaak palaid skruuves tiltinjiem valjaa un dari to pashu. Ja savelkot tiltinju skruuves vienalga ritenis aiziet skjiibi tad tiltinsh saveerpts, bet to var iztaisnot - man viens meistars iztaisnoja.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

asdf
24. Aug 2010, 10:23#7832

Kopš: 10. Jun 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


24 Aug 2010, 08:18:47 shkapars rakstīja:

23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.


jā, tas ir īstais gredzens. cik tev ir "race sag"? un kāpēc gribi ko grozīt un uz kuru pusi?



Ņemot vērā, ka priekšējai dakšai man katram štokam bija saregulēti dažādi uzstādījumi, prasās izmērīt to race (vai rider) sag. Tā kā tas nav vienam īstenojams pasākums, uzreiz arī vajadzētu pieregulēt.
Par gredzena grozīšanu samulsināja tas, ka pēc manuaļa standarta uzstādijums ir 4 robi no full soft, bet šobrīd ir 4 pozīcija no platākā gala (kas pēc loģikas itkā būtu full hard).

Offline

spider
24. Aug 2010, 12:56#7833

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


24 Aug 2010, 00:23:16 laurichh rakstīja:

23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007 begin_of_the_skype_highlighting              2006/2007      end_of_the_skype_highlighting.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.

ar fiziku draudzējies ibio, tam gredzenam viena daļa ir platāka , otra šaurāka un kā tev bļin liekas uz kuru pusi viņš ir jāgriež , ja gribi stngrāku atsperi? jobanie sacīkšu brauceji ibio


sorry, ja kādu aizvainoju, bet šitā rēcis es sen nebiju!

[ Šo ziņu laboja spider, 24 Aug 2010, 12:56:40 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Niksons
24. Aug 2010, 13:55#7834

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


24 Aug 2010, 12:56:13 spider rakstīja:

24 Aug 2010, 00:23:16 laurichh rakstīja:

23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007 begin_of_the_skype_highlighting              2006/2007      end_of_the_skype_highlighting.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.

ar fiziku draudzējies ibio, tam gredzenam viena daļa ir platāka , otra šaurāka un kā tev bļin liekas uz kuru pusi viņš ir jāgriež , ja gribi stngrāku atsperi? jobanie sacīkšu brauceji ibio


sorry, ja kādu aizvainoju, bet šitā rēcis es sen nebiju!


Ne velti TOP GEARā smejas par sacīkšu braucējiem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

spider
24. Aug 2010, 19:36#7835

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


24 Aug 2010, 13:55:30 Niksons rakstīja:

24 Aug 2010, 12:56:13 spider rakstīja:

24 Aug 2010, 00:23:16 laurichh rakstīja:

23 Aug 2010, 22:52:56 asdf rakstīja:
Kur un kā 2006/2007 begin_of_the_skype_highlighting              2006/2007      end_of_the_skype_highlighting.gada CBR1000rr var regulēt aizmugurējās atsperes "preload" (sorry, nezinu kā tas ir pareizi latviski)? Sadabūju manuāli 2004-2007 cbram, bet tur informācija beidzās pie compression un rebound regulēšanas - par aizmugures preload nav ne vārda.

Varbūt kādam ir manuālis, kur šis pasākums ir aprakstīts?

cik pats mēģināju saprast - amartizātora augšpusē nekādi gredzeni/uzgriežņi nav. Apakšā ir kaut kāds gredzens, kam augšējā mala ir viļņota un gredzens nav vienāda platuma. Tas man izskatās pēc īstā, bet kā regulēt (kas jāpalaiž vaļā, uz kuru pusi jāgriež lai paliktu stingrāk utt) īstas skaidrības nav.

ar fiziku draudzējies ibio, tam gredzenam viena daļa ir platāka , otra šaurāka un kā tev bļin liekas uz kuru pusi viņš ir jāgriež , ja gribi stngrāku atsperi? jobanie sacīkšu brauceji ibio


sorry, ja kādu aizvainoju, bet šitā rēcis es sen nebiju!


Ne velti TOP GEARā smejas par sacīkšu braucējiem


Kad brauksim tavu jauno RT pa zemi pavārtīt?

[ Šo ziņu laboja spider, 24 Aug 2010, 19:36:38 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

EEriks
25. Aug 2010, 20:14#7836

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

kas varet but par lietu ka uz siltu bez choka negrib lekt

-----------------
mezi rulle

Offline

Archy96
25. Aug 2010, 20:30#7837

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Aug 2010, 20:14:48 EEriks rakstīja:
kas varet but par lietu ka uz siltu bez choka negrib lekt

Viens no variantiem - vārstu zazori pa mazu

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

EEriks
25. Aug 2010, 22:17#7838

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

karbuzis tirs tape ar aizdomas uz varstiem

-----------------
mezi rulle

Offline

madmike
26. Aug 2010, 13:50#7839

Kopš: 08. Sep 2009

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

kr4 tada ficha.
ir yamaha r1 1998gada
man nelade akji, nevaru atrast kursh ir ladeshans relejs..
agrak mochus nesmu jaucis, generators ir kreisaja puse, un peld elja vai nee, vnk negribaz pa velti jaukt ara, un varetu ludzu kads palidzet atrast elektro shemu... ???

[ Šo ziņu laboja madmike, 26 Aug 2010, 13:51:13 ]

Offline

_CERS_
26. Aug 2010, 13:53#7840

Kopš: 03. Apr 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Husqvarna TE450

Kā var sataisīt radiatoru nemetinot?? Esmu dzirdējis, ka ir kkādi alumīnija stieņi, kurus karsējot vcar aiztaisīt caurumu...
Divkomponent metāla epoksīds netur pat vienu dienu.

-----------------
Practice_Makes_Perfect

www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana

Offline