Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
laurichh
17. Aug 2010, 21:06#7781

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

vel ir tāda fīča, ka ar zobratu palīdzību paceļot jaudu zūd maksimālais ātrums un diezgan spēcīgi viņš zūd. piemēram es uzliekot par diviem zobiem mazaku zobratu priekšā esmu zaudējis vismaz 50km no maksimālā ātruma.itkā patreiz kamēr nebij būris es īpaši par to nesatraucos, bet apziņa ka ar tadiem zobratiem ātrak par 2.5 nepaskriesi ir diezgan spiedoša

-----------------
26697542

Offline

laurichh
17. Aug 2010, 21:07#7782

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

tas K-K tadēļ , ka tu nēsi gudrs

-----------------
26697542

Offline

dzeksis
17. Aug 2010, 21:11#7783

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

vai tie,kas metina alumīniju.. ir iespēja alumīnija detaļā aprautu vītni restaurēt, respektīvi piekausēt klāt aluminku un iegriezt jaunu vītni???

Offline

AndrisV
17. Aug 2010, 21:18#7784

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?

Offline

dzeksis
17. Aug 2010, 21:25#7785

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 17 Aug 2010, 21:30:00 ]

Offline

feciic
17. Aug 2010, 21:35#7786

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te

Offline

dzeksis
17. Aug 2010, 21:37#7787

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te


un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???

Offline

Modrs
17. Aug 2010, 21:52#7788

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


17 Aug 2010, 21:01:47 K-K rakstīja:
Priekšā liec -1, aizmgurē + 15.
Un viss būs kā vajag, man F4i ceļās ar padilušu sajūgu bez probo


ūja, ja +15, tad jau tur jākniedē klāt otra ķēde

Offline

feciic
17. Aug 2010, 21:55#7789

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te


un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???

Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs.

Offline

dzeksis
17. Aug 2010, 22:06#7790

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


17 Aug 2010, 21:55:36 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te


un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???

Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs.


sk, ja man metinātājs prasīs vairāk par 10 LS.. tad meklēšu tādu rekomplemtu..

Offline

feciic
17. Aug 2010, 22:48#7791

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


17 Aug 2010, 22:06:15 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:55:36 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:

17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:

17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.

Kādu vītni vajag?


liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..

Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te


un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???

Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs.


sk, ja man metinātājs prasīs vairāk par 10 LS.. tad meklēšu tādu rekomplemtu..

Es skaitīju tā ka motorā ir gana daudz M6 skrūvju, kuras tiek regulaŗi skrūvētas. Zinot Mērfija likumus kad skruve norauj vītni tieši tad kad vismazāk to gaida un laiku kas tiek patērēts braucot pie metinātāja lētāk sanāca nopirkt pašam + vel tas ka visādu instrumentu nekad nevar būt par daudz

Offline

K-K
17. Aug 2010, 23:27#7792

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


17 Aug 2010, 21:07:21 laurichh rakstīja:
tas K-K tadēļ , ka tu nēsi gudrs
nee, tas taadelj, lai vareetu rataa tukshgaitaa mochiit

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Kashelz
17. Aug 2010, 23:57#7793

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

A kaa tas -1 vai -2 priekshejam zobratam ietekmee zupas pateerinju? Atri ar vinju ta pat nebraucu, nav stikla nekaada priekshaa un talaak ja jakurse parasti braucu mieriigi... tas priekshejais man ka reizi ir smagi nodilis, varetu tur piemekleet citu un iemegjinat jau tagad kkad

Offline

laurichh
18. Aug 2010, 02:10#7794

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

nu pieņemu ,ka braucot ar noteiktu ātrumu motora apgriezieni ir kautkadi noteikti un uzliekot mazaku zobratu priekša palielinoties motora apgriezieniem pieaug arī degvielas pateriņš, līdz tam taču mēs spējam aizdomāties!

-----------------
26697542

Offline

Modrs
18. Aug 2010, 08:44#7795

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

vismazākais degvielas patēriņš ir tajā apgriezienu diapazonā, kad ir vislielākais griezes moments. Tāpat arī matora vadība var būt specifiska, slims karburators un pie augstākiem apgriezieniem ir n-reizes treknāks vai liesāks maisījums. tā kā tas nav viennozīmīgi. Un degvielas patēriņš nebūs mazāks, ja uzliksi priekšā lielāku zvaigzni.
Tas, ka max ātrums būs mazāks, tas ir uzreiz skaidrs. Bet ja nebrauc ar pilnu tāfeli, bet vairāk mīcās ~ 100-150 km/h, starpība būs minimāla.
savam zāģim bija 45/15. Uzliku 45/16 un pie 100 km/h tahometrā bija tikai pa 150 apgr/min mazāk.

un par to ratā raušanu - tik pat labi tev mocim izsvarojums savādāks, t.i., uz priekšu svars un varbūt karbuļiem švaki strādā paātrinātājsūkņi, līdz ar to asums nav.
Un vienam vai otram matoram ir platāka sadalene.

Tā kā sāc vien ar priekšējo zvaigzni -1

[ Šo ziņu laboja Modrs, 18 Aug 2010, 08:49:31 ]

Offline

tankists69
18. Aug 2010, 12:12#7796

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Vai ir kāds tehnisks valmierietis, kas vareetu man oaliidzeet tikt galaa ar sajuuga un bremzes heebeljiem...

plaanoju vakaraa buut valmieraa?!

Uzliktu paasris alinjus....

-----------------
;)

Offline

EEriks
18. Aug 2010, 12:20#7797

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


17 Aug 2010, 23:57:53 Kashelz rakstīja:
A kaa tas -1 vai -2 priekshejam zobratam ietekmee zupas pateerinju? Atri ar vinju ta pat nebraucu, nav stikla nekaada priekshaa un talaak ja jakurse parasti braucu mieriigi... tas priekshejais man ka reizi ir smagi nodilis, varetu tur piemekleet citu un iemegjinat jau tagad kkad

gsx nav gsxr nomain prieksejo zobratu pa zobu mazak bus asaks bet ne ar kadiem zobratiem tas neparvertisises pa 900rr

-----------------
mezi rulle

Offline

Kashelz
18. Aug 2010, 13:17#7798

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tas jau skaidrs ka nebuus 900 un tru vel jaunaaks gads, jaanjem jaaskaita cik tagad ir robi, skatos orgjinaali laikam naak priekshaa 14, aizmuguree 43 vai kas taads, nu varetu prieksha uzlikt 13, tadu vismaz viena weba redzeju piedavajumaa, cenas laikam nekadas baigas jamiem nav... un pieejami gan jau arii ir pie mums, lai nav jaavirpo speciaali vai kas taads jadara.

Un vel pagaidam ciinos ar karburatora problemaam, nevienmeriigi ruka cilindri visi, vajadzetu perfekti liimenjus noreguleet, bet tur vajag to merekli ko karbuzi apakshaa ielikt, lai zin kas un cik ir lai visiem vienaadi dabutu. Varbut kaadam ir? Vai arii zin kaadu karburatora guru? izjaucu, izmazgaaju, vismaz tagad var pielaist Bet ta buutu optimali vel saregulet, lai ir labaaks degmaisijums un idle perfekta + nosinhronizet vel beigas.

[ Šo ziņu laboja Kashelz, 18 Aug 2010, 13:21:59 ]

Offline

emizz
18. Aug 2010, 15:04#7799

Kopš: 06. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: HONDA Civic EH9

Ta varetu but sveces vaina?

Iedarbinu un pec 1 min noslapst pavisam, izskruveju sveci, ta ir slapja bet pec notirisanas ari nav dzirkstele, ielieku otru sveci tai dzirsktele ir..
iedarbinu un atkal tas pats..dzirkstele ir tāda maziņa..

Vai ir vel kadi varianti? Indukcijas spole vaina, vai parak bieza gaisa filtra, ka svece paliek slapja un dzirkstele pazūd, vai tomer pati svece ir nokalpojusi..būtu jauna pamēģinatu..

-----------------


http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..

Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31

Offline

Cognition
18. Aug 2010, 21:37#7800

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

Kurš var izvirpot stūres atsvariņus?


liekas bez viņiem TO nelaida cauri
... šodien konstatēju, ka viens ir kaut kur atdalījies ...

-----------------
The Power of Dreams !

Offline