Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
laurichh | | Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| vel ir tāda fīča, ka ar zobratu palīdzību paceļot jaudu zūd maksimālais ātrums un diezgan spēcīgi viņš zūd. piemēram es uzliekot par diviem zobiem mazaku zobratu priekšā esmu zaudējis vismaz 50km no maksimālā ātruma.itkā patreiz kamēr nebij būris es īpaši par to nesatraucos, bet apziņa ka ar tadiem zobratiem ātrak par 2.5 nepaskriesi ir diezgan spiedoša
----------------- 26697542
| Offline | | |
laurichh | | Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| tas K-K tadēļ , ka tu nēsi gudrs
----------------- 26697542
| Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| vai tie,kas metina alumīniju.. ir iespēja alumīnija detaļā aprautu vītni restaurēt, respektīvi piekausēt klāt aluminku un iegriezt jaunu vītni??? | Offline | | |
|
AndrisV | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag? | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..[ Šo ziņu laboja dzeksis, 17 Aug 2010, 21:30:00 ] | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..
Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..
Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te
un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni??? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
17 Aug 2010, 21:01:47 K-K rakstīja:
Priekšā liec -1, aizmgurē + 15.
Un viss būs kā vajag, man F4i ceļās ar padilušu sajūgu bez probo
ūja, ja +15, tad jau tur jākniedē klāt otra ķēde | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..
Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te
un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???
Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs. | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
17 Aug 2010, 21:55:36 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..
Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te
un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???
Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs.
sk, ja man metinātājs prasīs vairāk par 10 LS.. tad meklēšu tādu rekomplemtu.. | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 Aug 2010, 22:06:15 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:55:36 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:37:32 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:35:31 feciic rakstīja:
17 Aug 2010, 21:25:33 dzeksis rakstīja:
17 Aug 2010, 21:18:19 AndrisV rakstīja:
Tev vienkārši vajag helicoil, kas pēc būtības ir bleķa vītne, ko iegriež esošajā caurumā.
Kādu vītni vajag?
liekās ka tas nederēs, ja vītnei nav atdures punkta.. vītne var tā teikt ir kā caurulē..
Kāda starpība vītnei ir atdure vai nav. To metāla vītni kā atsperi ievelk tamā caurumā un tur viņa arī paliek Lasi te
un cik tāds prieks izmaksātu.. lai izveidotu tādu vītni???
Vienā otrā forumā naži par tādu darbiņu prasa 5-10ls.
Tā kā esmu skops tad iepirku komplektiņu priekš M6 vītnes pa 10ls (vītngriezis, urbis un paši ieliktņi)un pats to vītni atjaunoju desmit minūtēs.
sk, ja man metinātājs prasīs vairāk par 10 LS.. tad meklēšu tādu rekomplemtu..
Es skaitīju tā ka motorā ir gana daudz M6 skrūvju, kuras tiek regulaŗi skrūvētas. Zinot Mērfija likumus kad skruve norauj vītni tieši tad kad vismazāk to gaida un laiku kas tiek patērēts braucot pie metinātāja lētāk sanāca nopirkt pašam + vel tas ka visādu instrumentu nekad nevar būt par daudz | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
17 Aug 2010, 21:07:21 laurichh rakstīja:
tas K-K tadēļ , ka tu nēsi gudrs
nee, tas taadelj, lai vareetu rataa tukshgaitaa mochiit
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| A kaa tas -1 vai -2 priekshejam zobratam ietekmee zupas pateerinju? Atri ar vinju ta pat nebraucu, nav stikla nekaada priekshaa un talaak ja jakurse parasti braucu mieriigi... tas priekshejais man ka reizi ir smagi nodilis, varetu tur piemekleet citu un iemegjinat jau tagad kkad | Offline | | |
laurichh | | Kopš: 07. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1581
Braucu ar:
| nu pieņemu ,ka braucot ar noteiktu ātrumu motora apgriezieni ir kautkadi noteikti un uzliekot mazaku zobratu priekša palielinoties motora apgriezieniem pieaug arī degvielas pateriņš, līdz tam taču mēs spējam aizdomāties!
----------------- 26697542
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| vismazākais degvielas patēriņš ir tajā apgriezienu diapazonā, kad ir vislielākais griezes moments. Tāpat arī matora vadība var būt specifiska, slims karburators un pie augstākiem apgriezieniem ir n-reizes treknāks vai liesāks maisījums. tā kā tas nav viennozīmīgi. Un degvielas patēriņš nebūs mazāks, ja uzliksi priekšā lielāku zvaigzni.
Tas, ka max ātrums būs mazāks, tas ir uzreiz skaidrs. Bet ja nebrauc ar pilnu tāfeli, bet vairāk mīcās ~ 100-150 km/h, starpība būs minimāla.
savam zāģim bija 45/15. Uzliku 45/16 un pie 100 km/h tahometrā bija tikai pa 150 apgr/min mazāk.
un par to ratā raušanu - tik pat labi tev mocim izsvarojums savādāks, t.i., uz priekšu svars un varbūt karbuļiem švaki strādā paātrinātājsūkņi, līdz ar to asums nav.
Un vienam vai otram matoram ir platāka sadalene.
Tā kā sāc vien ar priekšējo zvaigzni -1 [ Šo ziņu laboja Modrs, 18 Aug 2010, 08:49:31 ] | Offline | | |
tankists69 | | Kopš: 10. May 2009
Ziņojumi: 663
Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D
| Vai ir kāds tehnisks valmierietis, kas vareetu man oaliidzeet tikt galaa ar sajuuga un bremzes heebeljiem...
plaanoju vakaraa buut valmieraa?!
Uzliktu paasris alinjus....
----------------- ;) | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
|
17 Aug 2010, 23:57:53 Kashelz rakstīja:
A kaa tas -1 vai -2 priekshejam zobratam ietekmee zupas pateerinju? Atri ar vinju ta pat nebraucu, nav stikla nekaada priekshaa un talaak ja jakurse parasti braucu mieriigi... tas priekshejais man ka reizi ir smagi nodilis, varetu tur piemekleet citu un iemegjinat jau tagad kkad
gsx nav gsxr nomain prieksejo zobratu pa zobu mazak bus asaks bet ne ar kadiem zobratiem tas neparvertisises pa 900rr
----------------- mezi rulle | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tas jau skaidrs ka nebuus 900 un tru vel jaunaaks gads, jaanjem jaaskaita cik tagad ir robi, skatos orgjinaali laikam naak priekshaa 14, aizmuguree 43 vai kas taads, nu varetu prieksha uzlikt 13, tadu vismaz viena weba redzeju piedavajumaa, cenas laikam nekadas baigas jamiem nav... un pieejami gan jau arii ir pie mums, lai nav jaavirpo speciaali vai kas taads jadara.
Un vel pagaidam ciinos ar karburatora problemaam, nevienmeriigi ruka cilindri visi, vajadzetu perfekti liimenjus noreguleet, bet tur vajag to merekli ko karbuzi apakshaa ielikt, lai zin kas un cik ir lai visiem vienaadi dabutu. Varbut kaadam ir? Vai arii zin kaadu karburatora guru? izjaucu, izmazgaaju, vismaz tagad var pielaist Bet ta buutu optimali vel saregulet, lai ir labaaks degmaisijums un idle perfekta + nosinhronizet vel beigas. [ Šo ziņu laboja Kashelz, 18 Aug 2010, 13:21:59 ] | Offline | | |
emizz | | Kopš: 06. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 81
Braucu ar: HONDA Civic EH9
| Ta varetu but sveces vaina?
Iedarbinu un pec 1 min noslapst pavisam, izskruveju sveci, ta ir slapja bet pec notirisanas ari nav dzirkstele, ielieku otru sveci tai dzirsktele ir..
iedarbinu un atkal tas pats..dzirkstele ir tāda maziņa..
Vai ir vel kadi varianti? Indukcijas spole vaina, vai parak bieza gaisa filtra, ka svece paliek slapja un dzirkstele pazūd, vai tomer pati svece ir nokalpojusi..būtu jauna pamēģinatu..
-----------------
http://www.pekausis.lv Rotaļlietas un Drēbes grūtniecēm..
Esmu arī sazvanāms..2-99-187-31 | Offline | | |
Cognition | | Kopš: 03. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1783
Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS
| Kurš var izvirpot stūres atsvariņus?
liekas bez viņiem TO nelaida cauri
... šodien konstatēju, ka viens ir kaut kur atdalījies ...
----------------- The Power of Dreams !
| Offline | | |
|
|