Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
BigMan
17. Oct 2011, 21:49#7701

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2022

Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700


17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:
........... saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem ...........


Nu vot kur šitik skarbi var pateikt.......
Ka kāds neuzmet lūpu....

-----------------
www.durka.lv

Offline

chirkainais
17. Oct 2011, 21:50#7702

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:

17 Oct 2011, 21:28:07 devilxxx rakstīja:
Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīga...
Tapēc es esmu izvēlējies zelta vidus ceļu saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem.

Šeit pilnībā jāpiekrīt. Nu, ja tas nav masīvākais sports, bet šadas sportiski-omulīgas berģu kaplēsanas sesijas, tad principā ir po, galvenais labu riepu un daudz maz sajēdzīgu izsvarojumu svaru turot normas robežās.


-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Garders
17. Oct 2011, 22:22#7703

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html

ar to hondu kaut kas nav tā īsti:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hcngi.html
teksts vienāds, mocis cits un cena 2500, braucis neesmu, esmu tikai mēģinājis XR650, un man liekas ka CRF450X reģistrējams un ar starteri ir sapnis, kurš diez vai piepildās pa 1000Ls.

Offline

devilxxx
17. Oct 2011, 22:24#7704

Kopš: 11. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Suzuki Intruder 1800cc / Can Am Xmr 1000


17 Oct 2011, 21:50:11 chirkainais rakstīja:

17 Oct 2011, 21:37:30 kinigadners rakstīja:

17 Oct 2011, 21:28:07 devilxxx rakstīja:
Piekritīšu 100%, ka jauda mežā ne tuvu ir nozīmīga...
Tapēc es esmu izvēlējies zelta vidus ceļu saprašana un pieredze nāk ar gadiem kā arī braukšanu nevis ar muti bet ar močiem.

Šeit pilnībā jāpiekrīt. Nu, ja tas nav masīvākais sports, bet šadas sportiski-omulīgas berģu kaplēsanas sesijas, tad principā ir po, galvenais labu riepu un daudz maz sajēdzīgu izsvarojumu svaru turot normas robežās.


Vakardiena man bija pirmā reize, kad tā normāli sanāca kopā ar ļoti labu kompāniju pabraukt pa mežiem un arī saprast, ka mans KTM 525 ir daudz par spēcīgu, lai ar nelielo pieredzi es spētu ar viņu tik galā... Kā jau minēja kinigadners - ar mutes braukšanu nekur tālu neaizbraukt ir jābrauc pa mežiem, jātrennējas un arī no tā visa jāizdara secinājumi...

Offline

Archy96
17. Oct 2011, 22:24#7705

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2011, 21:07:47 Manson rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html


Kur tad tik lēta tā Honda

Par garāžu laba ideja

Tas pirmais sludeklis ir uzmetiens, neuzķeries

Runājot par jaudām un kubatūrām - ir sanācis izgāzt ar ļoti daudziem un dažādiem kapļiem, ja priekš motokrosa vai ziemas braukšanas, tad 250 4T vai 250 2T, var arī 125 2T, bet viņam ručkai tikai 2 pozīcijas on/off, man galīgi nepatīk. Ja priekš enduro un mežiem, tad viennozīmīgi 4T lielās kubatūras un vēlams ar elektrostarteri, jo ar tiem braukt ir vieglāk, iemet kādā 3šajā robā un brauc neslēdzoties kā ar automātu + laba grieze pie mazajiem apgriezieniem. Nu tas tīri mans subjektīvais viedoklis. Vēl var apskatīt budžeta risinājumus tīri mierīgai mežu braukšanai DR650, XT/TT600, KLX650, XR600/650, ja vien samierināties ar diezgan lielo svaru un izsmērēto vadāmību.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
17. Oct 2011, 22:42#7706

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


17 Oct 2011, 22:22:23 Garders rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html

ar to hondu kaut kas nav tā īsti:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hcngi.html
teksts vienāds, mocis cits un cena 2500, braucis neesmu, esmu tikai mēģinājis XR650, un man liekas ka CRF450X reģistrējams un ar starteri ir sapnis, kurš diez vai piepildās pa 1000Ls.
Latvijā CRF450X var piereģistrēt tikai, ja tā nākusi no kāds no vecājām EU dalībvalstīm, jo jauno no salona nevar pie mums piereģistrēt... gribētos to uzskatīt par akmentiņu dīlera lauciņā...

Offline

envy
17. Oct 2011, 22:46#7707

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Modrs
17. Oct 2011, 23:06#7708

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

[ Šo ziņu laboja Modrs, 17 Oct 2011, 23:17:36 ]

Offline

dzhanis
17. Oct 2011, 23:16#7709

Kopš: 30. Apr 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar: kx250


17 Oct 2011, 22:24:28 Archy96 rakstīja:

17 Oct 2011, 21:07:47 Manson rakstīja:

17 Oct 2011, 20:33:40 Pauliic rakstīja:
tad šitādu labāk?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...honda/hoexl.html

+ vajadzētu šo garāžu kādiem pāris purniem samesties, lai nav tālu jābrauc

http://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/premises/ga...bergi/chhkc.html


Kur tad tik lēta tā Honda

Par garāžu laba ideja

Tas pirmais sludeklis ir uzmetiens, neuzķeries

Runājot par jaudām un kubatūrām - ir sanācis izgāzt ar ļoti daudziem un dažādiem kapļiem, ja priekš motokrosa vai ziemas braukšanas, tad 250 4T vai 250 2T, var arī 125 2T, bet viņam ručkai tikai 2 pozīcijas on/off, man galīgi nepatīk. Ja priekš enduro un mežiem, tad viennozīmīgi 4T lielās kubatūras un vēlams ar elektrostarteri, jo ar tiem braukt ir vieglāk, iemet kādā 3šajā robā un brauc neslēdzoties kā ar automātu + laba grieze pie mazajiem apgriezieniem. Nu tas tīri mans subjektīvais viedoklis. Vēl var apskatīt budžeta risinājumus tīri mierīgai mežu braukšanai DR650, XT/TT600, KLX650, XR600/650, ja vien samierināties ar diezgan lielo svaru un izsmērēto vadāmību.


pats kapaju ar xr600 pa mezhu.sakuma likas smags un ciets. noregulejot amortizatorus uz mikstaaku rezhimu braukshana pa redeli palika daudz baudamaka. virsu lielaks zobrats-pa shauram vietam, kur jabrauc lenam mocis ripo tukshgaitaa bez gazeshanas un sajuga raustishanas. toties kad jadod ruchka zb pa robiem slegties 1-2-3-4 visu laiku... it ipashi ja jabrauc kaapaas augshaa, kur uzsakot ir 1., tad 2. un tad tas otrais atri izbeidzas un japaspej vel treshajaa parslegt, lai neierokas.


p.s. pa brivdienam gaazham! es ar maticinu jau gatavi pievienoties!

Offline

AK292
17. Oct 2011, 23:29#7710

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350


17 Oct 2011, 23:06:58 Modrs rakstīja:

17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

Katram savs, bet man liekas, ka mans 525 der visam vislabāk- kompaškās, kur tehnikas ir visādas, mans izceļas ar to, ka varu veikt garākus pārbraucienus uz vingrošanas vietām(krosači činkst par motorstundām, par 2T vispār neteikšu) , lielākie (600, 800 endūri) grimst smiltīs, tā nevadās. Par motora resursu arī nav jāuztraucas. Tāka atlikt 2T publisko slavināšanu, ja vien:
1. patīk skūtera skaņa
2. patīk biežāk remontēt (domāju virzuļu maiņas)
3. patīk staipīties(ne braukt) pa purviem
utt

Offline

Archy96
17. Oct 2011, 23:33#7711

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Oct 2011, 23:29:40 AK292 rakstīja:

17 Oct 2011, 23:06:58 Modrs rakstīja:

17 Oct 2011, 22:46:17 envy rakstīja:
pa mežu jābrauc ar lielo 4T krosaču, lai var arī krosiņu dažreiz izgāzt


ja jau reiz te aiziet par izvēli, tad mans stāsts.

man ir 140kg smags zāģis, ar kuru jau braukāju 3,5 gadus. esmu braukājis dažādās kompānijās kopā ar 2T un 4T. Viennozīmīgi maze trimmeri ir jestrāki visādu purvu un šķēršļu pārvarēšanā, mazāki inerces momenti, vieglāk ratā paraut utt.
Jaudas atliektiem galiem, izņemot VARBŪT kkādās smilšainās trasēs/stigās, kur jādod ručkās. Arī 2t, cik novērots, mazāk pākarst purvos

Mana zāģa plusi ir tas, ka līdz tam mežam var no tālākas vietas braukt, resurss, nesēžās vārsti un citas figņas, starteris, kartera ventilācija ir pārdomāta tā, ka ja mocis ir uz mutes, eļļa nesatek filtra kastē un cilindrā. Elektro ventilators un garais virzuļa gājiens ļauj ar zemiem apgriezieniem ilgi muļļāties bezceļos. Mīnuss - lielā svara un vidēja asuma motora dēļ jāpavingro tā dūšīgāk
Bet jebkurā gadījumā 4T mators ir n-reizes kaprīzāks.
Ja man tagad būtu liekas finanses, es priekš meža izvēlētos 250 2T KTM EXC, vai pat 300EXC, kuru "piegrieztu", jo jaudas tur ir atliektiem galiem.

Ko es neņemtu - 4T Gondu, kurai sēžas vārsti, vai arī dajebkādu 250-450ccm 4T mazmotoru, kuram vārsti ir mazā pirkstiņa lielumā, tobiš, visa galva kā pulksteņa smalks mehanisms.

P.S. 17.09.2011 Berģu braucienā aiz lietotāja 450 cieši turējās vairāki 250 2T

P.P.S. vēl uzskati par moča izvēli var atšķirties no tā, kurš ko uzskata par mežā braukšanu. Ja vnk plezīram braukāt pa stigām utt, jā, liela kubatūra OK, bet ja ir reljefains, kočkas, grāvji utt, tad ar to smago vienā setā nogurst rokas, jo smagais mocis vada Jūs, nevis Jūs moci. Smagais mocis ir kā kuģis, tas iesēžas dziļāk piezemējoties un vēlāk atraujas no zemes

Katram savs, bet man liekas, ka mans 525 der visam vislabāk- kompaškās, kur tehnikas ir visādas, mans izceļas ar to, ka varu veikt garākus pārbraucienus uz vingrošanas vietām(krosači činkst par motorstundām, par 2T vispār neteikšu) , lielākie (600, 800 endūri) grimst smiltīs, tā nevadās. Par motora resursu arī nav jāuztraucas. Tāka atlikt 2T publisko slavināšanu, ja vien:
1. patīk skūtera skaņa
2. patīk biežāk remontēt (domāju virzuļu maiņas)
3. patīk staipīties(ne braukt) pa purviem
utt

2T faktiski ir 2 priekšrocības:

1) Prasts kā ķieģelis.
2) Ļoti viegls.

Visi pārējie laikam ir tikai mīnusi, salīdzinot ar 4T.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Voicha
18. Oct 2011, 07:51#7712

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Mezha Kapli

Katram mocim savi +/- , viduscela NAV!

Offline

Garders
18. Oct 2011, 09:10#7713

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

2T prasts kā ķieģelis? Nu beidziet - lai tiktu līdz normālam ķieģelim pagāja vairāki tūkstoši gadu, un joprojām lielāko daļu par labiem nenosaukt un tie kuri ir labi, tur nekā prasta nav!

Offline

dropman
18. Oct 2011, 09:15#7714

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

2t rullē pie maza budžeta jo nevar sanākt tā iegrābties kā ar mazbudžeta nojātu krosaču. Bet principā piekrītu modrim. 525exc un 450exc (bet tieši exc nevis sx) arī rullē mežos protams.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

envy
18. Oct 2011, 09:47#7715

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

eu, vīri, a jums tiešām nekad, nekad neuznāk vēlme uzbraukt krosiņu vai vismaz endurokrosiņu?

amizanti būtu lūkoties uz modri, kas ar zāģi mēģina pa trasi izgāzt.

bet vispār jā, vidusceļa nav.. un modrim labāk patīk braukt pa ielu

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

dropman
18. Oct 2011, 09:58#7716

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

hvz, mežā es nejūtos kā sacensībās un izbaudu braucienu. Arī tuvumā nav trašu kuras man būtu pa spēkam, tāpēc meži rullē. Envy, labāk atbrauc uz berģiem brīvdienās. Atrādīsi jauno kapli.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

TB
18. Oct 2011, 10:14#7717

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

apskatoties meža virinātāju vido, kur tiek šķērsotas upītes grāvīši utt., kur bieži vien visi slapji un vēl arī izdodās norakties vai iekrist ūdenī, tad man liekas, ka šī būtu viena no svarīgajām lietām, ko derētu iemācīties un izmantot tādās vietās
http://www.youtube.com/watch?v=H6Ujt4J-Cac&feature=related

Offline

envy
18. Oct 2011, 11:00#7718

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem


18 Oct 2011, 09:58:09 dropman rakstīja:
hvz, mežā es nejūtos kā sacensībās un izbaudu braucienu. Arī tuvumā nav trašu kuras man būtu pa spēkam, tāpēc meži rullē. Envy, labāk atbrauc uz berģiem brīvdienās. Atrādīsi jauno kapli.

man berģi galīgi nav pa ceļam, mo nav Rīgā kur turēt. es sacensībās iegūstu daudz lielāku baudījumu nekā vizinoties pa mežu, bet arī tas man patīk. + vēl adrenalīns, nē, to nevar salīdzināt.
a kaplim priekšā pilnīga izjaukšana, apčubināšana, pietjūnēšana. Brīvdienās pāris stundas pagāzu, tagad vajag visu sadarīt, lai var sezonu gāzt.

ja izplūstam lirikā - pēc 2 gadu pārtraukuma man nekas nav pa spēkam, pat pašmāju trasīte kartupeļu laukā, bet esmu pārliecināts, ka meža brāļi tīri labi nobrauktu endurokrosa stundiņu, kaut kur viducī

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
18. Oct 2011, 11:02#7719

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Oct 2011, 09:47:23 envy rakstīja:
eu, vīri, a jums tiešām nekad, nekad neuznāk vēlme uzbraukt krosiņu vai vismaz endurokrosiņu?

amizanti būtu lūkoties uz modri, kas ar zāģi mēģina pa trasi izgāzt.

bet vispār jā, vidusceļa nav.. un modrim labāk patīk braukt pa ielu

Man šāda vēlme uznāk

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
18. Oct 2011, 11:29#7720

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

sozona nu ir galā, ceru uzkačāt skilu atpakal uz nākamo sezonu.. domājams, ka visu ziemu gāzīšu

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline