vai tad nevar krosa/enduro mocii piemekleet un ielikt kaukaadus shosejnieka/ielinieka ratus, pielaagot un virinaat? man liekas, ka stpri leetaak par 500-900 sanaak...?
Nu, nu padomā kas notiks ar vidējā japāņu baika ratiem kad ar tiem sāks lēkāt un jāt pa trotuāriem utt. Esmu redzējis GSGR disku ar izlauztiem "spieķiem" - no braukšanas, ne avārijas.
Otrs ir tas, ka arī normālus baika riteņus neviens pa velti neatdod.
trešais - bremzes protams der no baikiem, un pēc defenīcijas supermoto ir baika bremzes. Jautājums vai suports derēs vai nē - katra situācija individuāla, bet ja grib uz krosa enduro dakšas normālas bremzes tad parasti be zpārejas neiztikt. Tātad nav ja starpība uz kādu taisīt, ja reiz jātaisa(vai jāpērk).
Bremžu ručku(darba cilindru) jau ar parasti vajag mainīt - te nu gan nekāda lielā zinātne lai to izdarītu nav. Sakarīgas neviens pa brīvu nedala un pakaļ nemet.
Bremžu disks parasti ir viens un tapēc to vajag labu.
... Tā tās summas arī kopā saskrien.
Protams, ja tas viss stūrī mētājas tad ir vērts, savādāk ...
22 Sep 2011, 18:46:34 dzeervijs rakstīja:
vai tad nevar krosa/enduro mocii piemekleet un ielikt kaukaadus shosejnieka/ielinieka ratus, pielaagot un virinaat? man liekas, ka stpri leetaak par 500-900 sanaak...?
Un tu domā, ka baika ratus pa velti pakaļ met?
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
nu nejau pa velti pakaļ met, bet pāris (bez br. diskiem utt) maksaa mazaak nekaa 400 rublju... vismaz var atrast, ja pameklee... turpretim sumo taa cena taada grozaas..
labs arguments par leekaashanu un trotuaariem, nebiju iedomaajies... momentaali baika diski atkriit...
ja rit +/- bus ok laiks, ir doma izvilkt rūsiņu un izmast kādu loku. Ja ir vēl gribētāji, salasamies
Varētu startēt ap 18:00 kamēr gaišs
Ja laiks sūdā, tad brīvdienās laicīgi
26 Sep 2011, 01:16:40 Wanags rakstīja:
Noslēgumā manīts ivis,gaco,chubaka un vēl daudz jaunas sejas.Žēl ka nesanāca kopā barā visiem uzbraukt,sanāca tāda individuāla braukāšanās.
Jā, sūdīgi ka nesanāca kopīgi, bet to jau var labot - braucam kaut vai šovakar !
Kāds var apstās†īt kautko par šo moci. Nav obligāti par šo konkrēto. Tā taisnība ka vinam tikai 20kW jauda? Pats braucu ar DRZ400sm gribās kautko lielāku un šis tieši maiņu pret tādu piedāvā.
Kāds var apstās†īt kautko par šo moci. Nav obligāti par šo konkrēto. Tā taisnība ka vinam tikai 20kW jauda? Pats braucu ar DRZ400sm gribās kautko lielāku un šis tieši maiņu pret tādu piedāvā.
LC4 salīdiznot ar DRZ400sm liksies kā liela smaga govs. Motors laigan jaudīgāks nebūs tik ass - smagāka kloķene, atsvars utt.
Protams, LC4 labāk perfomē uz šosejas un pārbraucienos.
Ikdienas braukšanai piemērotāks, bet ne huļigānīšanai.
Vispirms jau nu tev vajadzētu izbraukt ar tādiem LC4 lai saprastu !
Bet nu jā, es paliktu pie DRZ Tas DRZ gan ar mazāku jaudu ir tikai kādus 7 kg vieglāks par to KTM. KTM varētu pat likties spriganāks Tas tā, pēc tajā linkā redzamās specifikācijas spriežot.
[ Šo ziņu laboja DoubleZed, 27 Sep 2011, 21:58:32 ]
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO!