Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki Z750

AutorsZiņojums
Indo
02. Jun 2008, 15:58#77

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Matris Fork Springs + Preload Kit for Kawasaki Z 750 04-06

-----------------

Offline

Indo
02. Jun 2008, 16:08#78

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Pazzo Racing Sportbike Levers

-----------------

Offline

RobD
10. Jun 2008, 12:07#79

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Candy Lime Green & Dominatoru


28 May 2008, 18:48:49 sebs rakstīja:
Saņēmu sēnes...



Nū, droši vien esi jau izinstalējis? Kā izdevās?

Offline

Universal
10. Jun 2008, 22:00#80

Kopš: 29. Apr 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

rīt kļūšu par Kawasaki Z750S īpašnieku

Offline

sebs
20. Jun 2008, 20:54#81

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Iepirkts vējstikliņš Tagad varēs arī pakruīzot ar lielāku komfortu

Offline

blondais
20. Jun 2008, 21:13#82

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 337

Braucu ar: Sv650s, seat exeo, mb Slk230


20 Jun 2008, 20:54:06 sebs rakstīja:
Iepirkts vējstikliņš Tagad varēs arī pakruīzot ar lielāku komfortu


bildes studijaa

Offline

RobD
20. Jun 2008, 23:38#83

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 270

Braucu ar: Candy Lime Green & Dominatoru


20 Jun 2008, 20:54:06 sebs rakstīja:
Iepirkts vējstikliņš Tagad varēs arī pakruīzot ar lielāku komfortu

Ls 73.79?

ir kāda jūtama jēga no tā brīnuma ar'?



20 Jun 2008, 21:13:01 blondais rakstīja:
bildes studijaa

[ Šo ziņu laboja RobD, 20 Jun 2008, 23:43:49 ]

Offline

sebs
21. Jun 2008, 10:22#84

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Jā tieši tāds (tikai man mocis arī melns), iepirku KAWASAKI veikalā. Patreiz funktierēju vai skrūvēt tagad vai sezonas beigās, nedaudz žēl caururbt priekšējo šitoku...

Offline

ooze
21. Jun 2008, 17:00#85

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 825

Braucu ar: Алё, это Пакистан?

Priekš kam bojāt plastmasas, ja stikls tā īsti nav vajadzīgs

-----------------
Motorcycle racing is a dangerous hobby for those who've never done it

Football isn't a contact sport, it's a collision sport. Dancing is a contact sport.

Offline

Evil
22. Jun 2008, 22:55#86

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Z750 TG50

Es uzliku, uz šosejas ir krietni labāk...

Offline

sebs
26. Jun 2008, 13:26#87

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Uzliku vējstiklu! Izskatās labi. Vakarā būs jāpamēģina gaitā.

Offline

Ekimons
26. Jun 2008, 21:39#88

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM

kads no shejienieshiem ar oranžu Z750 pirms kādas h uz jurmalenes "starta" bija?

-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

martins
08. Jul 2008, 16:51#89

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

Pamēģināju mazliet paskrūvēt gan priekšā gan aizmugurē spring preload un rebound damping skrūves. Cita lieta, vēl tikai kādreiz jāaizbrauc uz Biķerniekiem un jāpaprovē saprast par cik īsti jāgriež un kā ir labāk, bet izmaiņas vadībā ir.

Varbūt kāds ir manījis kādā ārvalstu resursā "ieteicamos iestatījumus"? R6, R1, GSX-R u.c. močiem ir gandrīz katrā testā, bet z750 neesmu manījis.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

sebs
08. Jul 2008, 17:53#90

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Z750 regulēšana notiek pēc braucēja svara, ja nemaldos standartā ieregulētā atsperes cietība ir priekš vidēja japāņa 65kg kas ir stipri par maz Eiropieša augumam.
P.S. Pats vislaik briestu pieregulēt savu amortiņu cietāk, bet nav tas štrums...

Offline

martins
08. Jul 2008, 18:05#91

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

68kg un pasažieris.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

sebs
08. Jul 2008, 18:08#92

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Tev ir tas štrums, gribu sev saregulēt pēc iespējas cietāk. Kā tur priekšā regulējās?

[ Šo ziņu laboja sebs, 08 Jul 2008, 18:10:26 ]

Offline

martins
08. Jul 2008, 18:11#93

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem


08 Jul 2008, 18:08:57 sebs rakstīja:
Tev ir tas štrums, gribu sev saregulēt pēc iespējas cietāk.


Štrums varētu būt atslēgu maciņā. Mēs izmantojām štrumu no CBR maciņa, gandrīz derēja.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

martins
08. Jul 2008, 18:14#94

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

Priekšā rebound damping regulējas tikai labajai dakšai, ar skrūvgriezi štoka augšā. Spring preload ar štoku galiem, skaties no sāna cik iedaļas iekšā / ārā, abām pusēm jābūt identiski.
Saviem ~90kg priekšējai dakšai uzgriežot rebound damping par 3 klikšķiem asāku un preload par 1 iedaļu iekšā likās stipri labāk, bet noteikti aizbraukšu uz trasi "paspēlēties".

[ Šo ziņu laboja martins, 08 Jul 2008, 18:14:31 ]



-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

sebs
08. Jul 2008, 18:27#95

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Štrums komplektā nenāk Par priekšējo dakšu runājot- ko nozīmē H un S ? HARDER- SOFTER?

Offline

Indo
08. Jul 2008, 18:29#96

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


08 Jul 2008, 18:27:08 sebs rakstīja:
Štrums komplektā nenāk Par priekšējo dakšu runājot- ko nozīmē H un S ? HARDER- SOFTER?


Tieshi to arii noziimee.

-----------------

Offline