Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
piter
23. Jul 2010, 13:45#7481

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..var būt kāds zin, kur var likt veco izstrādāto eļļu.. drīz jau pilna garāža ar kannām būs, jo parasti mocim eļļu mainu pats.. vai to eļļu kāds pieņem?? adresi, kontaktus studijā..

Offline

EZ
23. Jul 2010, 14:54#7482

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


23 Jul 2010, 12:19:12 Bravo rakstīja:

21 Jul 2010, 15:54:55 aracham rakstīja:
Man ir tāda problēma, ka dod kartīgi ručkā, tāda sajūta ir ka uzsit pa sajugu drusku pie lieliem apgriezieniem un ar otro atrumu. Kas varētu būtu pie vainas? Nodilis zobrats otram ātrumam, vai sajūgs beidzās? Mocis ir suzuks gsxr600


Man R6 līdzīga problēma 2 robam. Domāju ka zobrats... Cik saprotu problēma samērā bieži sastopama, bet tiešām, varbūt kāds iesaka kas un kā un vai ir vērts? Nesanāks tā, ka problēmu novērš uz pus gadu un tad atkal...
man tieshi taa pati huinja atkal atgriezusies varu pateikt ka pats paarjaucu motoru un zobrati bija ideaali nomainiju 2 dakshas kas bija sadilushas un viena taka drusku pat liika + nomainiju 4 sajuga starpdiskus un atsperes,diski bija drusku zilaa kraasaa (paarkerseeti) probleema tika atrisinata bet sezonas beigas atkal tas pats prikols saakaas

Offline

deMarco
23. Jul 2010, 16:09#7483

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Skatīt www.atkritumi.lv!
Ja nemaldos BOA laukumos pieņem smērvielas un vēl visādus brīunumus. Pats arī esmu apzinīgs un visu vedu uz turieni


23 Jul 2010, 14:31:33 sigats rakstīja:

23 Jul 2010, 13:45:40 piter rakstīja:
..var būt kāds zin, kur var likt veco izstrādāto eļļu.. drīz jau pilna garāža ar kannām būs, jo parasti mocim eļļu mainu pats.. vai to eļļu kāds pieņem?? adresi, kontaktus studijā..

Servisos kur eļļu maina parasti paņem, daži no tiem ziemā kurinās uz eļļu.


-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Bravo
23. Jul 2010, 16:12#7484

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


23 Jul 2010, 14:54:31 EZ rakstīja:

23 Jul 2010, 12:19:12 Bravo rakstīja:

21 Jul 2010, 15:54:55 aracham rakstīja:
Man ir tāda problēma, ka dod kartīgi ručkā, tāda sajūta ir ka uzsit pa sajugu drusku pie lieliem apgriezieniem un ar otro atrumu. Kas varētu būtu pie vainas? Nodilis zobrats otram ātrumam, vai sajūgs beidzās? Mocis ir suzuks gsxr600


Man R6 līdzīga problēma 2 robam. Domāju ka zobrats... Cik saprotu problēma samērā bieži sastopama, bet tiešām, varbūt kāds iesaka kas un kā un vai ir vērts? Nesanāks tā, ka problēmu novērš uz pus gadu un tad atkal...
man tieshi taa pati huinja atkal atgriezusies varu pateikt ka pats paarjaucu motoru un zobrati bija ideaali nomainiju 2 dakshas kas bija sadilushas un viena taka drusku pat liika + nomainiju 4 sajuga starpdiskus un atsperes,diski bija drusku zilaa kraasaa (paarkerseeti) probleema tika atrisinata bet sezonas beigas atkal tas pats prikols saakaas


štruntīgi, kad ir tā...nez var to labot lai ir uz ilgāku laiku

Offline

elf
23. Jul 2010, 17:06#7485

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


23 Jul 2010, 13:45:40 piter rakstīja:
..var būt kāds zin, kur var likt veco izstrādāto eļļu.. drīz jau pilna garāža ar kannām būs, jo parasti mocim eļļu mainu pats.. vai to eļļu kāds pieņem?? adresi, kontaktus studijā..

Ja gribat tikt vaļā no vecās eļļas zvaniet,paņemsim visu.. Renārs 29188541. Rīga Gustava Zemgala gatve 67 .skatīt www.adrenalin.lv

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

zet
23. Jul 2010, 17:18#7486

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


22 Jul 2010, 23:08:31 ilmarsss rakstīja:
Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.
Nezinu konkrētus izmērus,bet ap 3mm. nokniebt var.No sākuma leks labāk.Bet!-vajag lai gaisa pietiktu.Modificē gaisa filtru,palielina caurspēju un var eksperimentēt.Bet atsperes nav atgriezeniskas!http://farm3.static.flickr.com/2051/2472481158_0490ced7d0.jpg

[ Šo ziņu laboja zet, 23 Jul 2010, 17:59:02 ]

Offline

zet
23. Jul 2010, 17:21#7487

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


23 Jul 2010, 13:45:40 piter rakstīja:
..var būt kāds zin, kur var likt veco izstrādāto eļļu.. drīz jau pilna garāža ar kannām būs, jo parasti mocim eļļu mainu pats.. vai to eļļu kāds pieņem?? adresi, kontaktus studijā..
Laukos koksni apstrādāt...

Offline

ilmarsss
23. Jul 2010, 17:49#7488

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA


23 Jul 2010, 13:45:40 piter rakstīja:
..var būt kāds zin, kur var likt veco izstrādāto eļļu.. drīz jau pilna garāža ar kannām būs, jo parasti mocim eļļu mainu pats.. vai to eļļu kāds pieņem?? adresi, kontaktus studijā..

Ir Rīgā tāda firma ekoosta , kas pieņem filtrus un eļļas, bet pēc 20 litriem diez vai viņi brauks pakaļ

Offline

ilmarsss
23. Jul 2010, 17:58#7489

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA




Es neceru no viņa spridzekli uztaisīt, bet kaut kā diezgan kūtrs, savā laikā Minska jautrāka bija. Gaisa filtru jau nomainīju papīru pret švammi. Jāizjauc vēl un jāpamēra tā atspere saspiestā veidā un cik tur cilindrs atļauj celt uz augšu, ka tik nav speciāli garāka ielikta, nu tjipa ierobežotājs. Jo dažiem modeļiem virs atperes esot atbalsts lai neceļas līdz augšai. Tajā veikalā arī neko nestāsta , lai tik vedot šurp

[ Šo ziņu laboja ilmarsss, 23 Jul 2010, 18:02:59 ]

Offline

zet
23. Jul 2010, 18:04#7490

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Pie pillas gāzes caurumam karbuzī jābūt apaļam (cauram).

Offline

ilmarsss
23. Jul 2010, 18:06#7491

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA


23 Jul 2010, 18:04:36 zet rakstīja:
Pie pillas gāzes caurumam karbuzī jābūt apaļam (cauram).


Nu rīt izjaukšu un pārbaudīšu,

Offline

and
23. Jul 2010, 18:15#7492

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer


23 Jul 2010, 18:04:36 zet rakstīja:
Pie pillas gāzes caurumam karbuzī jābūt apaļam (cauram).

Nee, droseles veras ar vakumu, ar trosi atveras tikai taurenjvaarsts

Offline

ilmarsss
23. Jul 2010, 19:08#7493

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA


23 Jul 2010, 18:15:43 and rakstīja:

23 Jul 2010, 18:04:36 zet rakstīja:
Pie pillas gāzes caurumam karbuzī jābūt apaļam (cauram).

Nee, droseles veras ar vakumu, ar trosi atveras tikai taurenjvaarsts

Nu un vakuuma droseles cilindra apakšā ir adata, kura manam nav regulējama

Offline

zet
23. Jul 2010, 20:23#7494

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

http://www.youtube.com/watch?v=vSZFVqWrHLE&feature=related darbojies pakāpeniski

Offline

ilmarsss
24. Jul 2010, 11:58#7495

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA

Varu izstāstīt par rezultātu Nokniebu trīs vijumus no atsperes un ar rezultātu esmu apmierināts. Motors uzņem apgriezienus labi, jauda -pat jūt ka ir mazliet dzīvīgāks, nekādu tukšumu nav, vai lēnu dod vai strauji dod virsū. Un pats galvenais kas it kā nesaistās kopā-palika stabīlāka tukšgaita, kas iepriekš bija nestabīla, ta slāpa nost ta bij pa daudz.

Offline

zet
24. Jul 2010, 21:28#7496

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Tagad vari pacelt pa 2mm benzīna līmeni pludiņa kamerā un pārregulēt ar kvalitātes skrūvi tukšgaitu lai dzinējs strādā visātrāk (tad nomet ar apgrieziena skrūvi līdz normai).Jābūt vēl labāk.

Offline

ilmarsss
24. Jul 2010, 21:46#7497

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA


24 Jul 2010, 21:28:31 zet rakstīja:
Tagad vari pacelt pa 2mm benzīna līmeni pludiņa kamerā un pārregulēt ar kvalitātes skrūvi tukšgaitu lai dzinējs strādā visātrāk (tad nomet ar apgrieziena skrūvi līdz normai).Jābūt vēl labāk.

OK kad sanāks luste tad pamēģināšu

Offline

ositis
25. Jul 2010, 13:28#7498

Kopš: 12. Oct 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 308

Braucu ar: BMW 730i.... Kawasaki GPZ600

Sveiki,vai seit ir kads kas varetu pa letam naudinam uztaisit jaunas vitnes svecu caurumiem galvai? Gribas salikt otru motoru mocim,bet aprautas vitnes.

Offline

j-ex
25. Jul 2010, 23:09#7499

Kopš: 21. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Honda CBR1000RA

Jautājums par izpūtējiem... Izjaucu Jardine RT-1

http://www.hardracing.com/images/jardine_exhaust.jpg

izpuuteeja bunduli, tur iekšā ir tāda kā caurumota trubiņa, tad paliela gaisa sprauga, tad vate, tad karbona apvalks... vai tai gaisa spraugai starp vati un trubiņu ir jābūt, vai arī izpūtējs ir "izdedzis"?... Problēma ir tāda, ka izpūtējam ar vibrāciju u.t.t. rauj vāciņu nost, to kas piekniedēts atrodas pašā galā...

-----------------
speles zaidimai spiele pelit игры

Offline

GR
26. Jul 2010, 12:07#7500

Kopš: 10. Apr 2009

Ziņojumi: 805

Braucu ar: zx6r

Ir kaut kāds paņēmiens kā pārbaudīt aizmugurējās dakšas gultni, nekaucot ārā? Jo vakar braucot pārņēma kaut kāda dīvaina sajūta, ejot līkumā tā kā mazliet pakaļa ļodzās, var jau būt ka pats biju pārkarsis un sāku ļodzīties

Offline