Autors | Ziņojums |
Modrs | |
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| tas ir kā kuram auto. Manam mocim atmetot gāzi ir ļoti spēcīgi jūtams, ka bremzē mators, jo tiek atslēgta degvielas padeve. Karburatoriem gan neesmu tik izteikti jutis! |
Offline | |
|
feciic | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| ar tomātu tak neko nenobramzēsi
man jau liekas ka vienkārši vajag nomainīt bremžu eļļu un viss būs bumbās tā tik letiņi pieraduši nefiga to škidrumu nemainīt un aizbraucot uz kalniem brīnās ka bremzes uzvārās
ā moci tak vel var ar kājām bremzēt [ Šo ziņu laboja feciic, 21 Jul 2010, 23:04:31 ] |
Offline | |
|
kurbuls | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Ielej Ipone Racing un vajadzētu visam būt feini
----------------- per rectum ad astra |
Offline | |
|
|
MS77 | |
Kopš: 26. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: volvo
| vai ikdiena ar baiku braukaajot ari vajag mainiit kadu ciitu bremzu šķidrumu vai pietiek ar to pashu DOT4? |
Offline | |
|
feciic | |
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
| Nav gluži par moto tēmu bet moš kāds zin kas tas par datčiku dīzeļforda izpūtējā? Temperatūras, spiediena vai vel sazin kā?
|
Offline | |
|
Modrs | |
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| izskatās pēc termopāra, kurš mēra temperatūru |
Offline | |
|
kurbuls | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
21 Jul 2010, 23:13:22 MS77 rakstīja:
vai ikdiena ar baiku braukaajot ari vajag mainiit kadu ciitu bremzu šķidrumu vai pietiek ar to pashu DOT4?
Ikdienā un baikam vajadzētu pietikt ar to pašu. Endūriem bremzes parasti ir "mazākas" un offroudā pakaļējās bremzes strādā vairāk. Tās arī "uzvārās"
----------------- per rectum ad astra |
Offline | |
|
er673 | |
Kopš: 01. Dec 2009
No: Lielvārde
Ziņojumi: 576
Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)
| Sorry kad paceļu vecu komentu - bet varbūt kādam ir Lielvaardes Ivara kontaktinfo?
Esmu no tās puses (Aizkraukle) un mana lamata arī tieši uzprasās uz karburatoru regulāciju/tīrīšanu.
28 Apr 2008, 11:44:05 peecis rakstīja:
Lielvaardes Ivars (viirinsh, kursh ar karbuuzhiem njeemaas) baig slaveeja tos karbuuzhu tiiriishanai paredzeetos aerosolus. taa kjiimija ir tik agresiiva, ka westam vannu apskaadeeja
----------------- Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13 |
Offline | |
|
gonaziy | |
Kopš: 16. Apr 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 633
Braucu ar: šo to....
| Priekšējo amīti pēc izjaukšanas vajag skalot, ja jā, tad ar ko?
----------------- |
Offline | |
|
piter | |
Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
21 Jul 2010, 22:44:30 ehe rakstīja:
Taisos braukt uz Norvēģiju. Paziņas, kuri tur bijuši ar auto, stāsta, ka jāmaina bremžeļļa DOT4 uz DOT5, jo neturot brembzes pa stāvajiem nobraucieniem (pedālis paliek mīksts un pakaļā...) Uz motocikla tas pats būtu?
Ā, un kā tur ir ar tiem benzīntankiem braukājot pa kalniem, ik pa kādiem 200 km atrastu kur uzpildīties?
paziņas noteikti autiņam to bremžu eļļu nekad nebija mainījuši..
..kādi tur norvēģijā tie kalni, aizbrauc šveices un itālijas virzienā... tur gan ir tā, ka atmetot gāzi ar motoru mocis nevis bremzējas, bet vēl paātrinās..
..domāju, nomaini vienkārši bremzeni, uzliec jaunus klučus un brauc bēdu nezinādams.. |
Offline | |
|
piter | |
Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
22 Jul 2010, 13:44:46 gonaziy rakstīja:
Priekšējo amīti pēc izjaukšanas vajag skalot, ja jā, tad ar ko?
es skaloju ar benžu (bija man ļoti netīra eļļa ar visādiem nosēdumiem iekšā), tā fiksi iztvaiko un nekādas antivielas nepaliek uz štokiem.. |
Offline | |
|
EEriks | |
Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
|
21 Jul 2010, 20:10:56 Superyder rakstīja:
21 Jul 2010, 19:10:30 feciic rakstīja:
21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?
...dakšu preži...
Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā
Šitāda veida nav redzēti stendos? Takā maisi.
Pilda tādu pašu funkciju kā šitie -
shitie acebri ir louisa[ Šo ziņu laboja EEriks, 22 Jul 2010, 17:40:10 ]
----------------- mezi rulle |
Offline | |
|
Superyder | |
Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
|
22 Jul 2010, 17:37:06 EEriks rakstīja:
21 Jul 2010, 20:10:56 Superyder rakstīja:
21 Jul 2010, 19:10:30 feciic rakstīja:
21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?
...dakšu preži...
Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā
Šitāda veida nav redzēti stendos? Takā maisi.
Pilda tādu pašu funkciju kā šitie -
shitie acebri ir louisa
jeebajaa arī ir. a lv ir? |
Offline | |
|
EEriks | |
Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| pats sev mekleju un neka,bus kaukad jasuta no de
----------------- mezi rulle |
Offline | |
|
ilmarsss | |
Kopš: 16. Jan 2009
Ziņojumi: 97
Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA
| Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam. |
Offline | |
|
AndrisV | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Tipiski - pazaudēsi apakšu (tā klape tur nekam citam nemaz nav domāta). Proms, tas viss ir jāskatās po faktu, tb. cik vajag kanāla šķērsgriezuma laukumu konkrētajos apgriezienos, tb. saliksi mīkstāku, vienkārši caurums būs lielāks ātrāk, vai būs labāk - nezinu, gan jau dabūsi bedri griezes līknē i visi prieki. |
Offline | |
|
kurbuls | |
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Tik vienkārši nebūs (ar atsperi vien). Vakumniekiem ideja mazliet cita. Droši vien citu 125nieku iegādāties būs lētāk, nekā šo racing tipa pārtaisīt
----------------- per rectum ad astra |
Offline | |
|
dzerrais | |
Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
22 Jul 2010, 23:08:31 ilmarsss rakstīja:
Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.
es savam skuterim uz 1/3 atsperi isaku pataisiju,nekas nemainijas. vismaz es nejutu. |
Offline | |
|
elf | |
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
23 Jul 2010, 06:22:05 dzerrais rakstīja:
22 Jul 2010, 23:08:31 ilmarsss rakstīja:
Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.
es savam skuterim uz 1/3 atsperi isaku pataisiju,nekas nemainijas. vismaz es nejutu.
Ar vakumu ir tāpēc, lai nebūtu pravala ,ja pa strauju atver.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
MIGs | |
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ganjau, ka sajūgs slīd tai brīdī kad mocim ir visvairāk jaudas. Kā arī protams jo lielāks pārnesums jo lielāka slodze uz sajūgu.
Par Yamahu utt varbūtējām kārbu problēmām neko nemāku komentēt.[ Šo ziņu laboja MIGs, 23 Jul 2010, 12:29:17 ]
-----------------
|
Offline | |
|