Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Modrs
21. Jul 2010, 23:01#7461

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tas ir kā kuram auto. Manam mocim atmetot gāzi ir ļoti spēcīgi jūtams, ka bremzē mators, jo tiek atslēgta degvielas padeve. Karburatoriem gan neesmu tik izteikti jutis!

Offline

feciic
21. Jul 2010, 23:03#7462

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

ar tomātu tak neko nenobramzēsi
man jau liekas ka vienkārši vajag nomainīt bremžu eļļu un viss būs bumbās tā tik letiņi pieraduši nefiga to škidrumu nemainīt un aizbraucot uz kalniem brīnās ka bremzes uzvārās

ā moci tak vel var ar kājām bremzēt

[ Šo ziņu laboja feciic, 21 Jul 2010, 23:04:31 ]

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 23:05#7463

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Ielej Ipone Racing un vajadzētu visam būt feini

-----------------
per rectum ad astra

Offline

MS77
21. Jul 2010, 23:13#7464

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo

vai ikdiena ar baiku braukaajot ari vajag mainiit kadu ciitu bremzu šķidrumu vai pietiek ar to pashu DOT4?

Offline

feciic
21. Jul 2010, 23:15#7465

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Nav gluži par moto tēmu bet moš kāds zin kas tas par datčiku dīzeļforda izpūtējā? Temperatūras, spiediena vai vel sazin kā?

Offline

Modrs
21. Jul 2010, 23:18#7466

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

izskatās pēc termopāra, kurš mēra temperatūru

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 23:22#7467

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


21 Jul 2010, 23:13:22 MS77 rakstīja:
vai ikdiena ar baiku braukaajot ari vajag mainiit kadu ciitu bremzu šķidrumu vai pietiek ar to pashu DOT4?

Ikdienā un baikam vajadzētu pietikt ar to pašu. Endūriem bremzes parasti ir "mazākas" un offroudā pakaļējās bremzes strādā vairāk. Tās arī "uzvārās"

-----------------
per rectum ad astra

Offline

er673
22. Jul 2010, 09:48#7468

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Sorry kad paceļu vecu komentu - bet varbūt kādam ir Lielvaardes Ivara kontaktinfo?

Esmu no tās puses (Aizkraukle) un mana lamata arī tieši uzprasās uz karburatoru regulāciju/tīrīšanu.



28 Apr 2008, 11:44:05 peecis rakstīja:
Lielvaardes Ivars (viirinsh, kursh ar karbuuzhiem njeemaas) baig slaveeja tos karbuuzhu tiiriishanai paredzeetos aerosolus. taa kjiimija ir tik agresiiva, ka westam vannu apskaadeeja


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

gonaziy
22. Jul 2010, 13:44#7469

Kopš: 16. Apr 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 633

Braucu ar: šo to....

Priekšējo amīti pēc izjaukšanas vajag skalot, ja jā, tad ar ko?

-----------------

Offline

piter
22. Jul 2010, 15:45#7470

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


21 Jul 2010, 22:44:30 ehe rakstīja:
Taisos braukt uz Norvēģiju. Paziņas, kuri tur bijuši ar auto, stāsta, ka jāmaina bremžeļļa DOT4 uz DOT5, jo neturot brembzes pa stāvajiem nobraucieniem (pedālis paliek mīksts un pakaļā...) Uz motocikla tas pats būtu?
Ā, un kā tur ir ar tiem benzīntankiem braukājot pa kalniem, ik pa kādiem 200 km atrastu kur uzpildīties?

paziņas noteikti autiņam to bremžu eļļu nekad nebija mainījuši..
..kādi tur norvēģijā tie kalni, aizbrauc šveices un itālijas virzienā... tur gan ir tā, ka atmetot gāzi ar motoru mocis nevis bremzējas, bet vēl paātrinās..
..domāju, nomaini vienkārši bremzeni, uzliec jaunus klučus un brauc bēdu nezinādams..

Offline

piter
22. Jul 2010, 15:48#7471

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


22 Jul 2010, 13:44:46 gonaziy rakstīja:
Priekšējo amīti pēc izjaukšanas vajag skalot, ja jā, tad ar ko?

es skaloju ar benžu (bija man ļoti netīra eļļa ar visādiem nosēdumiem iekšā), tā fiksi iztvaiko un nekādas antivielas nepaliek uz štokiem..

Offline

EEriks
22. Jul 2010, 17:37#7472

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610


21 Jul 2010, 20:10:56 Superyder rakstīja:

21 Jul 2010, 19:10:30 feciic rakstīja:

21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?
...dakšu preži...

Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā

Šitāda veida nav redzēti stendos? Takā maisi.

Pilda tādu pašu funkciju kā šitie -


shitie acebri ir louisa

[ Šo ziņu laboja EEriks, 22 Jul 2010, 17:40:10 ]



-----------------
mezi rulle

Offline

Superyder
22. Jul 2010, 18:19#7473

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


22 Jul 2010, 17:37:06 EEriks rakstīja:

21 Jul 2010, 20:10:56 Superyder rakstīja:

21 Jul 2010, 19:10:30 feciic rakstīja:

21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?
...dakšu preži...

Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā

Šitāda veida nav redzēti stendos? Takā maisi.

Pilda tādu pašu funkciju kā šitie -


shitie acebri ir louisa

jeebajaa arī ir. a lv ir?

Offline

EEriks
22. Jul 2010, 18:43#7474

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

pats sev mekleju un neka,bus kaukad jasuta no de

-----------------
mezi rulle

Offline

ilmarsss
22. Jul 2010, 23:08#7475

Kopš: 16. Jan 2009

Ziņojumi: 97

Braucu ar: GENERIC @ TOYOTA

Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.

Offline

AndrisV
23. Jul 2010, 01:14#7476

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

Tipiski - pazaudēsi apakšu (tā klape tur nekam citam nemaz nav domāta). Proms, tas viss ir jāskatās po faktu, tb. cik vajag kanāla šķērsgriezuma laukumu konkrētajos apgriezienos, tb. saliksi mīkstāku, vienkārši caurums būs lielāks ātrāk, vai būs labāk - nezinu, gan jau dabūsi bedri griezes līknē i visi prieki.

Offline

kurbuls
23. Jul 2010, 01:46#7477

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Tik vienkārši nebūs (ar atsperi vien). Vakumniekiem ideja mazliet cita. Droši vien citu 125nieku iegādāties būs lētāk, nekā šo racing tipa pārtaisīt

-----------------
per rectum ad astra

Offline

dzerrais
23. Jul 2010, 06:22#7478

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


22 Jul 2010, 23:08:31 ilmarsss rakstīja:
Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.
es savam skuterim uz 1/3 atsperi isaku pataisiju,nekas nemainijas. vismaz es nejutu.

Offline

elf
23. Jul 2010, 09:12#7479

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


23 Jul 2010, 06:22:05 dzerrais rakstīja:

22 Jul 2010, 23:08:31 ilmarsss rakstīja:
Padalaties ar info par karbūžiem!!!! Kas notiks ar motora gaitu ja samazinātu atsperes garumu virs gumijas membrānas, vai motors nepaliks dzīvīgāks , jo to cilindru cilā ar vakuuma palīdzību. Tas ir 4taktu 125 cm motors skūtajam.
es savam skuterim uz 1/3 atsperi isaku pataisiju,nekas nemainijas. vismaz es nejutu.

Ar vakumu ir tāpēc, lai nebūtu pravala ,ja pa strauju atver.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

MIGs
23. Jul 2010, 12:28#7480

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ganjau, ka sajūgs slīd tai brīdī kad mocim ir visvairāk jaudas. Kā arī protams jo lielāks pārnesums jo lielāka slodze uz sajūgu.
Par Yamahu utt varbūtējām kārbu problēmām neko nemāku komentēt.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 23 Jul 2010, 12:29:17 ]



-----------------

Offline