Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Niksons
21. Jul 2010, 11:15#7441

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


21 Jul 2010, 10:56:01 xmax rakstīja:

Pateicos


Ņem par labu.
Aaa un par dabūšanu piekabē - man ir sava sliņķu metode.
Piebrauc piekabes pakaļu pie trotuāra un tad ar moci uz trotuāra un no tā - piekabē. Nevajag nekādas rampas un laipas. Pat mana lielā 300 kg govs tā mierīgi iekšā/ārā iet

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Shmaarts
21. Jul 2010, 11:48#7442

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: drz400

Iesakat lūdzu tehniska rakstura spečuku pie kā aizvest savu SV650.

Ik pa laikam parādās kaitinoša graboņa, nevar saprast no izpūtēja vai motora.

Paldies

Offline

elf
21. Jul 2010, 13:29#7443

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


21 Jul 2010, 10:56:01 xmax rakstīja:

21 Jul 2010, 10:28:55 Niksons rakstīja:

21 Jul 2010, 08:51:20 xmax rakstīja:
Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?


Piekabē ieskrūvē šādu:

Kontaktēt ar šo tipu - uwaga matains maniaks

Tad certexā vai alex indastrial vai krautā nopērc mazās stropes + gumijas paliktņus (aizsargi, lai krāsu nenoberž). Mazās ir nevis tās ķīniešu padjobkas, bet tādas kā fūrēm X 0.7
Moci iedzen turētājā + aiz ragiem iestropē.
Uwaga - jāiestropē tā lai amorts ir vismaz par 80 - 90 % ievilkts.
Īsajiem gabaliem pakaļratu imo nevajag fiksēt. Ja pa jevropu - uzmet arī tur trešo stropi

Pateicos

Šādu parikti vajag tikai tad, ja ir tikai piekabes rāmis.Ja priekšpusē ir borts,tad pietiek pie grīdas pieskrūvēt 2 koka reikas.Lai rati neslīd uz sāniem.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Helioss
21. Jul 2010, 14:34#7444

Kopš: 05. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: SUZUKI GSF600S

Labdien!
Varbūt ir kāds zinošs, kurš varētu pastāstīt kāpēc manam mocītim, aptuveni pie 4,5 - 6,5 apgriezieniem motors vibrēt vairāk nekā pie 4 vai 7 8 ... apgriezieniem.

Mans mocis:
Suzuki GSF600S
2004. gada modelis

Offline

arturio3003
21. Jul 2010, 15:33#7445

Kopš: 08. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: transalp 650


21 Jul 2010, 14:34:56 Helioss rakstīja:
Labdien!
Varbūt ir kāds zinošs, kurš varētu pastāstīt kāpēc manam mocītim, aptuveni pie 4,5 - 6,5 apgriezieniem motors vibrēt vairāk nekā pie 4 vai 7 8 ... apgriezieniem.

Mans mocis:
Suzuki GSF600S
2004. gada modelis


Nesatraucies. Man arī tas pats Laikam suga tāda Parasti vibrācija motoram ir atkarīga no izsvarošanas.

Offline

Niksons
21. Jul 2010, 15:52#7446

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


21 Jul 2010, 13:29:50 elf rakstīja:

Šādu parikti vajag tikai tad, ja ir tikai piekabes rāmis.Ja priekšpusē ir borts,tad pietiek pie grīdas pieskrūvēt 2 koka reikas.Lai rati neslīd uz sāniem.


Protams, ka var. Man pirmais tuvinājums bija brusu kurpe no krautas + saplākšņa spārniņi.
Bet tai Lauriča hujācijai lielais plus ir tāds, ka ieliekot tajā priekšratu mocis uzreiz nostājas vertikāli un tu vari mierīgi ņemties ar stropēšanu.
Ja tev tur tikai dēlīši, tad jāliek uz sānu kājas, jāmēģina iesiet labā puse tā lai +/- turās, tad jāskatās lai kāju var ievilkt atpakaļ (ja mocis jau būs nosiets, tad nesanāks ). Nu karoč baigā žonglēšana un ņemšanās. No Lauriča par 20 lašiem dabon garantiju, ka moci nenolaidīsi uz sāniem. Manam mocim spogulis maksāja dārgāk
Katram pašam jāskatās, kā nu ir ētāk. Ja bieži un daudz mocis jāved - viennozīmīgi jāpērk norm klamburs

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

aracham
21. Jul 2010, 15:54#7447

Kopš: 29. Sep 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Suzuki GSXR600

Man ir tāda problēma, ka dod kartīgi ručkā, tāda sajūta ir ka uzsit pa sajugu drusku pie lieliem apgriezieniem un ar otro atrumu. Kas varētu būtu pie vainas? Nodilis zobrats otram ātrumam, vai sajūgs beidzās? Mocis ir suzuks gsxr600

Offline

Sliktais
21. Jul 2010, 15:59#7448

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


21 Jul 2010, 15:52:01 Niksons rakstīja:

Bet tai Lauriča hujācijai lielais plus ir tāds, ka ieliekot tajā priekšratu mocis uzreiz nostājas vertikāli un tu vari mierīgi ņemties ar stropēšanu.
No Lauriča par 20 lašiem dabon garantiju, ka moci nenolaidīsi uz sāniem. Manam mocim spogulis maksāja dārgāk
Katram pašam jāskatās, kā nu ir ētāk. Ja bieži un daudz mocis jāved - viennozīmīgi jāpērk norm klamburs

Taisnība
Bet vienreizējam pasākumam var uznaglot šādu:


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

AndrisV
21. Jul 2010, 18:24#7449

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu


21 Jul 2010, 00:03:42 kurbuls rakstīja:

It kā standarts ir VP racing C12 un C13 (abas ap RON112). Diemžēl pie mums nav atrodamas. Pieejamā Hiperflo ir ar 102 - tas tomēr ir nedaudz labāk un stabilāk. Igauņi varot piedāvāt apšaubāmu 108, jo nekas neliecina, ka tāda tiek oficiāli importēta. Tāpēc tika nolemts kontrolēti pazemināt kompresiju


Nu beidz, nekā traka tur nav, trahreiseriem ir, ibo ir auto ar tādu regulēts. Piezvani un paprasi - 29205525 Namejs. Tas ir par VP zupu.

[ Šo ziņu laboja AndrisV, 21 Jul 2010, 18:25:58 ]

Offline

dropman
21. Jul 2010, 18:28#7450

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?


-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

feciic
21. Jul 2010, 19:10#7451

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?


Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā

Offline

Superyder
21. Jul 2010, 20:10#7452

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


21 Jul 2010, 19:10:30 feciic rakstīja:

21 Jul 2010, 18:28:27 dropman rakstīja:
Vai mūsu motoveikali piedāvā tādus dakšu prežus?
...dakšu preži...

Man liekas ka kautkur redzēju-vainu serģī vai favorītā

Šitāda veida nav redzēti stendos? Takā maisi.

Pilda tādu pašu funkciju kā šitie -

[ Šo ziņu laboja Superyder, 21 Jul 2010, 20:11:13 ]

Offline

zona
21. Jul 2010, 20:13#7453

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru

Puisis Fāterlandē iepircis jaunu Peugeot Satelis 125 Compressor skūteri. Lai palīstu zem B kategorijas viņam itkā ir mākslīgi ierobežota jauda. Jautājums protams skaidrs- kā to ierobežojumu nahrenizēt? Un vispār kā viņš izpaužas kāda mehāniska figņa ko var amputēt vai elektronikā jājaucas?

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

dzerrais
21. Jul 2010, 20:52#7454

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


21 Jul 2010, 20:13:49 zona rakstīja:
Puisis Fāterlandē iepircis jaunu Peugeot Satelis 125 Compressor skūteri. Lai palīstu zem B kategorijas viņam itkā ir mākslīgi ierobežota jauda. Jautājums protams skaidrs- kā to ierobežojumu nahrenizēt? Un vispār kā viņš izpaužas kāda mehāniska figņa ko var amputēt vai elektronikā jājaucas?
izputejs sasaurinats var but,citiem karbiki lieks dzelza suds ar cauruminjem un variatora saiba laikam...

Offline

klucis
21. Jul 2010, 21:27#7455

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


21 Jul 2010, 20:52:19 dzerrais rakstīja:

21 Jul 2010, 20:13:49 zona rakstīja:
Puisis Fāterlandē iepircis jaunu Peugeot Satelis 125 Compressor skūteri. Lai palīstu zem B kategorijas viņam itkā ir mākslīgi ierobežota jauda. Jautājums protams skaidrs- kā to ierobežojumu nahrenizēt? Un vispār kā viņš izpaužas kāda mehāniska figņa ko var amputēt vai elektronikā jājaucas?
izputejs sasaurinats var but,citiem karbiki lieks dzelza suds ar cauruminjem un variatora saiba laikam...

"maksligi ierobezots"-vai vispar tad tur kkas ir ierobezots?viniem ari patik ierobezot,tad uztaisit papirus un pec tam visus ierobezojumus pa kluso nonemt
ja ir ierobezots tad visatrakais ko vacietis vareja izdarit ir ielikt ierobezojumu uz droseles atversanu(neatver pilnigi vala)jo sis drosi vien ir ar iesprici un (mehaniski var vel ierobezot variatoru un izpludi) viss parejais vinam daras caur kompi ka normalam auto
katra gadijuma viss ir jaredz daba tad var teikt kko precizak

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 21:53#7456

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


21 Jul 2010, 18:24:58 AndrisV rakstīja:

21 Jul 2010, 00:03:42 kurbuls rakstīja:

It kā standarts ir VP racing C12 un C13 (abas ap RON112). Diemžēl pie mums nav atrodamas. Pieejamā Hiperflo ir ar 102 - tas tomēr ir nedaudz labāk un stabilāk. Igauņi varot piedāvāt apšaubāmu 108, jo nekas neliecina, ka tāda tiek oficiāli importēta. Tāpēc tika nolemts kontrolēti pazemināt kompresiju


Nu beidz, nekā traka tur nav, trahreiseriem ir, ibo ir auto ar tādu regulēts. Piezvani un paprasi - 29205525 Namejs. Tas ir par VP zupu.

Paldies!

-----------------
per rectum ad astra

Offline

zona
21. Jul 2010, 22:02#7457

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: Intruderi un Dominatoru


21 Jul 2010, 21:27:03 klucis rakstīja:

21 Jul 2010, 20:52:19 dzerrais rakstīja:

21 Jul 2010, 20:13:49 zona rakstīja:
Puisis Fāterlandē iepircis jaunu Peugeot Satelis 125 Compressor skūteri. Lai palīstu zem B kategorijas viņam itkā ir mākslīgi ierobežota jauda. Jautājums protams skaidrs- kā to ierobežojumu nahrenizēt? Un vispār kā viņš izpaužas kāda mehāniska figņa ko var amputēt vai elektronikā jājaucas?
izputejs sasaurinats var but,citiem karbiki lieks dzelza suds ar cauruminjem un variatora saiba laikam...

"maksligi ierobezots"-vai vispar tad tur kkas ir ierobezots?viniem ari patik ierobezot,tad uztaisit papirus un pec tam visus ierobezojumus pa kluso nonemt
ja ir ierobezots tad visatrakais ko vacietis vareja izdarit ir ielikt ierobezojumu uz droseles atversanu(neatver pilnigi vala)jo sis drosi vien ir ar iesprici un (mehaniski var vel ierobezot variatoru un izpludi) viss parejais vinam daras caur kompi ka normalam auto
katra gadijuma viss ir jaredz daba tad var teikt kko precizak
OK paldies, tātad jāatrāda spečukiem, tāds bija arī mans domu gājiens tik naiva cerība ka kāds pateiks tipa norauj to tur sūdu un viss būs OK

-----------------
Ride hard, or stay home!

Offline

ehe
21. Jul 2010, 22:44#7458

Kopš: 03. Dec 2009

Ziņojumi: 45

Braucu ar: KTM 790 adv R

Taisos braukt uz Norvēģiju. Paziņas, kuri tur bijuši ar auto, stāsta, ka jāmaina bremžeļļa DOT4 uz DOT5, jo neturot brembzes pa stāvajiem nobraucieniem (pedālis paliek mīksts un pakaļā...) Uz motocikla tas pats būtu?
Ā, un kā tur ir ar tiem benzīntankiem braukājot pa kalniem, ik pa kādiem 200 km atrastu kur uzpildīties?

Offline

Modrs
21. Jul 2010, 22:48#7459

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

ar matoru tak arī var bremzēt....

Offline

ehe
21. Jul 2010, 22:55#7460

Kopš: 03. Dec 2009

Ziņojumi: 45

Braucu ar: KTM 790 adv R

es jau tāpat domāju, bet kurš ar mani dalījās pieredzē braucot ar auto, ieliekot 1.robā taķis ir līdz galam un jābremzē tā ka tā.

Offline