Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
MS77 | | Kopš: 26. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: volvo
|
20 Jul 2010, 16:34:11 gaazeejs rakstīja:
20 Jul 2010, 16:31:04 andrisD rakstīja:
vai kāds zian kāpec BMW F650 96 g nestrādā tahometrs
Iedziļinoties lietas būtībā ir 2 varianti:
1) Nav iedarbināts motors
2) Tahometrs ir salūzis
PS. Ja nav pirmais variants, tad noteikti otrais
| Offline | | |
ralfonsino | | Kopš: 25. Jan 2009
Ziņojumi: 494
Braucu ar: GSX Inazuma
| Kāds nevar pakonsultēt, ar kādu spēku jāpievelk motora galva ZX9R Kawasaki (1996.g.)? | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
20 Jul 2010, 16:55:34 ralfonsino rakstīja:
Kāds nevar pakonsultēt, ar kādu spēku jāpievelk motora galva ZX9R Kawasaki (1996.g.)?
jaunas skruves m10 ar 54 nm,lietotas ar 49 nm,m6 ar 12 nm | Offline | | |
|
wheels | | Kopš: 22. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: K7
| Kurš monte,balansē mo ripuļus?
----------------- Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com | Offline | | |
virsnieks | | Kopš: 31. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1153
Braucu ar: R1200GS & FIESTA
|
20 Jul 2010, 18:32:32 wheels rakstīja:
Kurš monte,balansē mo ripuļus?
Jebkurš moto serviss!!
----------------- ko gribu to daru | Offline | | |
wheels | | Kopš: 22. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: K7
| Biju domājis varbūt kāds no šejieniešiem ar to nodarbojas.
----------------- Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com | Offline | | |
virsnieks | | Kopš: 31. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1153
Braucu ar: R1200GS & FIESTA
|
20 Jul 2010, 18:39:32 wheels rakstīja:
Biju domājis varbūt kāds no šejieniešiem ar to nodarbojas.
Vienalga tas ap 5 Ls maksās, vismaz es mazāk neņemtu. Vienīgais es nevaru nobalansēt tapēc arī svešajiem nepiedāvāju.
----------------- ko gribu to daru | Offline | | |
RU | | Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
20 Jul 2010, 18:32:32 wheels rakstīja:
Kurš monte,balansē mo ripuļus?
Jautā Zigmundam | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.
Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Jul 2010, 22:31:03 kurbuls rakstīja:
19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.
Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.
ja motors ir bijis paredzēts braukt ar sporta degvielu, tad tam var būt arī pārtaisīta vēlāka aizdedze, jo sporta degvielai (augsta oktānskaitļa) ir lielāks sadegšanas ātrums | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
20 Jul 2010, 23:12:21 shkapars rakstīja:
20 Jul 2010, 22:31:03 kurbuls rakstīja:
19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.
Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.
ja motors ir bijis paredzēts braukt ar sporta degvielu, tad tam var būt arī pārtaisīta vēlāka aizdedze, jo sporta degvielai (augsta oktānskaitļa) ir lielāks sadegšanas ātrums
Pēc manas saprašanas, sporta degviela "piecieš" lielāku kompresiju bez eksplodēšanas pirms dzirksteles (aizdedze). Ja esmu sapratis pareizi, tad tā saucamā detonācija arī veicina virzuļa kušanu.
Droši vien aizdedze ir vēlāka. Bet nekur neesmu lasījis, ka aizdedze var novērst detonāciju, jo tas notiek spontāni - pirms kompresijas augšējās robežas.
Neesmu tik stiprs fiziķis
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ar detonāciju tiešām tur nav nekāda sakara, bet ar parasto degvielu var būt aizdedze par vēlu. tiesa, nav nekādas informācijas par Neste Racing kvalitāti un salīdzinošiem rādītājiem ar speciāli sportam paredzētajām degvielām (arī tās neesmu lietojis) | Offline | | |
MS77 | | Kopš: 26. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 249
Braucu ar: volvo
|
20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!
savai ninjai liidziiga problēma. Pēc manuāļa srpiežot vai nu ventilators vai dačiks. Saliekot ventilators vadus, kā tas norādits manuālii, ventilaators griež, tatad dačiks. Esmu nopircis vietaa lietotu, bet nav sanācis apmainiit. Bet liekas ka taja vaina. | Offline | | |
dzivnieks | | Kopš: 15. Sep 2008
Ziņojumi: 555
Braucu ar: Hayabusa
|
20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!
Sakumaa norauj ventilatora shtekeri no dachika kas iesledz ventilatoru, vinjam vajadzetu but ieskruvetam kaut kur radiatoraa. samauc tai shtekerii vadus kopaa un paskaties vai ventilators stradaa, ja stradaa tad ventilatoram viss ok tad vaina ir dachikaa. tad var parbaudit dachiku karsejot un parbaudit vai iesledzas vai nee.
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
20 Jul 2010, 23:37:31 shkapars rakstīja:
ar detonāciju tiešām tur nav nekāda sakara, bet ar parasto degvielu var būt aizdedze par vēlu. tiesa, nav nekādas informācijas par Neste Racing kvalitāti un salīdzinošiem rādītājiem ar speciāli sportam paredzētajām degvielām (arī tās neesmu lietojis)
It kā standarts ir VP racing C12 un C13 (abas ap RON112). Diemžēl pie mums nav atrodamas. Pieejamā Hiperflo ir ar 102 - tas tomēr ir nedaudz labāk un stabilāk. Igauņi varot piedāvāt apšaubāmu 108, jo nekas neliecina, ka tāda tiek oficiāli importēta. Tāpēc tika nolemts kontrolēti pazemināt kompresiju
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
xmax | | Kopš: 22. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660
| Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē? | Offline | | |
Bravo | | Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
20 Jul 2010, 23:46:24 shakalx rakstīja:
20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!
Sakumaa norauj ventilatora shtekeri no dachika kas iesledz ventilatoru, vinjam vajadzetu but ieskruvetam kaut kur radiatoraa. samauc tai shtekerii vadus kopaa un paskaties vai ventilators stradaa, ja stradaa tad ventilatoram viss ok tad vaina ir dachikaa. tad var parbaudit dachiku karsejot un parbaudit vai iesledzas vai nee.
Skaidrs! Būs jājauc un jāskatās... | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
21 Jul 2010, 08:51:20 xmax rakstīja:
Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?
Piekabē ieskrūvē šādu:
Kontaktēt ar šo tipu - uwaga matains maniaks
Tad certexā vai alex indastrial vai krautā nopērc mazās stropes + gumijas paliktņus (aizsargi, lai krāsu nenoberž). Mazās ir nevis tās ķīniešu padjobkas, bet tādas kā fūrēm X 0.7
Moci iedzen turētājā + aiz ragiem iestropē.
Uwaga - jāiestropē tā lai amorts ir vismaz par 80 - 90 % ievilkts.
Īsajiem gabaliem pakaļratu imo nevajag fiksēt. Ja pa jevropu - uzmet arī tur trešo stropi
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
pff | | Kopš: 02. Apr 2009
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Kads te nodarbojas ar ECU remontu,programešanu?
PM | Offline | | |
xmax | | Kopš: 22. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660
|
21 Jul 2010, 10:28:55 Niksons rakstīja:
21 Jul 2010, 08:51:20 xmax rakstīja:
Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?
Piekabē ieskrūvē šādu:
Kontaktēt ar šo tipu - uwaga matains maniaks
Tad certexā vai alex indastrial vai krautā nopērc mazās stropes + gumijas paliktņus (aizsargi, lai krāsu nenoberž). Mazās ir nevis tās ķīniešu padjobkas, bet tādas kā fūrēm X 0.7
Moci iedzen turētājā + aiz ragiem iestropē.
Uwaga - jāiestropē tā lai amorts ir vismaz par 80 - 90 % ievilkts.
Īsajiem gabaliem pakaļratu imo nevajag fiksēt. Ja pa jevropu - uzmet arī tur trešo stropi
Pateicos | Offline | | |
|
|