Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
MS77
20. Jul 2010, 16:53#7421

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo


20 Jul 2010, 16:34:11 gaazeejs rakstīja:

20 Jul 2010, 16:31:04 andrisD rakstīja:
vai kāds zian kāpec BMW F650 96 g nestrādā tahometrs

Iedziļinoties lietas būtībā ir 2 varianti:
1) Nav iedarbināts motors
2) Tahometrs ir salūzis
PS. Ja nav pirmais variants, tad noteikti otrais

Offline

ralfonsino
20. Jul 2010, 16:55#7422

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Kāds nevar pakonsultēt, ar kādu spēku jāpievelk motora galva ZX9R Kawasaki (1996.g.)?

Offline

klucis
20. Jul 2010, 18:06#7423

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


20 Jul 2010, 16:55:34 ralfonsino rakstīja:
Kāds nevar pakonsultēt, ar kādu spēku jāpievelk motora galva ZX9R Kawasaki (1996.g.)?

jaunas skruves m10 ar 54 nm,lietotas ar 49 nm,m6 ar 12 nm

Offline

wheels
20. Jul 2010, 18:32#7424

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: K7

Kurš monte,balansē mo ripuļus?

-----------------
Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com

Offline

virsnieks
20. Jul 2010, 18:35#7425

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


20 Jul 2010, 18:32:32 wheels rakstīja:
Kurš monte,balansē mo ripuļus?

Jebkurš moto serviss!!

-----------------
ko gribu to daru

Offline

wheels
20. Jul 2010, 18:39#7426

Kopš: 22. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: K7

Biju domājis varbūt kāds no šejieniešiem ar to nodarbojas.

-----------------
Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com

Offline

virsnieks
20. Jul 2010, 18:41#7427

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


20 Jul 2010, 18:39:32 wheels rakstīja:
Biju domājis varbūt kāds no šejieniešiem ar to nodarbojas.

Vienalga tas ap 5 Ls maksās, vismaz es mazāk neņemtu. Vienīgais es nevaru nobalansēt tapēc arī svešajiem nepiedāvāju.

-----------------
ko gribu to daru

Offline

RU
20. Jul 2010, 18:52#7428

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


20 Jul 2010, 18:32:32 wheels rakstīja:
Kurš monte,balansē mo ripuļus?


Jautā Zigmundam

Offline

kurbuls
20. Jul 2010, 22:31#7429

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.


Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.

-----------------
per rectum ad astra

Offline

shkapars
20. Jul 2010, 23:12#7430

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


20 Jul 2010, 22:31:03 kurbuls rakstīja:

19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.


Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.


ja motors ir bijis paredzēts braukt ar sporta degvielu, tad tam var būt arī pārtaisīta vēlāka aizdedze, jo sporta degvielai (augsta oktānskaitļa) ir lielāks sadegšanas ātrums

Offline

kurbuls
20. Jul 2010, 23:22#7431

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


20 Jul 2010, 23:12:21 shkapars rakstīja:

20 Jul 2010, 22:31:03 kurbuls rakstīja:

19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.


Prātīgi ar to aparātu braukt grūti.
Šodien to visu ilgi pētīju. Esošā kompresija varētu būt 14.9:1. Ar speciālām blīvēm to varētu dabūt līdz 13.8 : 1. Tad jau ar nestes 100to var izlīdzēties.


ja motors ir bijis paredzēts braukt ar sporta degvielu, tad tam var būt arī pārtaisīta vēlāka aizdedze, jo sporta degvielai (augsta oktānskaitļa) ir lielāks sadegšanas ātrums

Pēc manas saprašanas, sporta degviela "piecieš" lielāku kompresiju bez eksplodēšanas pirms dzirksteles (aizdedze). Ja esmu sapratis pareizi, tad tā saucamā detonācija arī veicina virzuļa kušanu.
Droši vien aizdedze ir vēlāka. Bet nekur neesmu lasījis, ka aizdedze var novērst detonāciju, jo tas notiek spontāni - pirms kompresijas augšējās robežas.
Neesmu tik stiprs fiziķis

-----------------
per rectum ad astra

Offline

shkapars
20. Jul 2010, 23:37#7432

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ar detonāciju tiešām tur nav nekāda sakara, bet ar parasto degvielu var būt aizdedze par vēlu. tiesa, nav nekādas informācijas par Neste Racing kvalitāti un salīdzinošiem rādītājiem ar speciāli sportam paredzētajām degvielām (arī tās neesmu lietojis)

Offline

MS77
20. Jul 2010, 23:41#7433

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo


20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!

savai ninjai liidziiga problēma. Pēc manuāļa srpiežot vai nu ventilators vai dačiks. Saliekot ventilators vadus, kā tas norādits manuālii, ventilaators griež, tatad dačiks. Esmu nopircis vietaa lietotu, bet nav sanācis apmainiit. Bet liekas ka taja vaina.

Offline

dzivnieks
20. Jul 2010, 23:46#7434

Kopš: 15. Sep 2008

Ziņojumi: 555

Braucu ar: Hayabusa


20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!


Sakumaa norauj ventilatora shtekeri no dachika kas iesledz ventilatoru, vinjam vajadzetu but ieskruvetam kaut kur radiatoraa. samauc tai shtekerii vadus kopaa un paskaties vai ventilators stradaa, ja stradaa tad ventilatoram viss ok tad vaina ir dachikaa. tad var parbaudit dachiku karsejot un parbaudit vai iesledzas vai nee.

Offline

kurbuls
21. Jul 2010, 00:03#7435

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


20 Jul 2010, 23:37:31 shkapars rakstīja:
ar detonāciju tiešām tur nav nekāda sakara, bet ar parasto degvielu var būt aizdedze par vēlu. tiesa, nav nekādas informācijas par Neste Racing kvalitāti un salīdzinošiem rādītājiem ar speciāli sportam paredzētajām degvielām (arī tās neesmu lietojis)

It kā standarts ir VP racing C12 un C13 (abas ap RON112). Diemžēl pie mums nav atrodamas. Pieejamā Hiperflo ir ar 102 - tas tomēr ir nedaudz labāk un stabilāk. Igauņi varot piedāvāt apšaubāmu 108, jo nekas neliecina, ka tāda tiek oficiāli importēta. Tāpēc tika nolemts kontrolēti pazemināt kompresiju

-----------------
per rectum ad astra

Offline

xmax
21. Jul 2010, 08:51#7436

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?

Offline

Bravo
21. Jul 2010, 10:00#7437

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


20 Jul 2010, 23:46:24 shakalx rakstīja:

20 Jul 2010, 23:31:44 Bravo rakstīja:
Kāds iesakiet ar ko sākt - Yamaha R6 neslēdzas iekšā dzesēšanas ventilators, kā rezultātā pilsētā mocim tieksme pārkarst (cenšos nepieļaut, bet tomēr). Drošinātājus pārbaudīju, bet ar tiem viss ok. Varbūt kāds bija ar ko līdzīgu saskāries un ar ko sākt - ar temp. datčiku vai pašu ventilatoru vai ko citu?!


Sakumaa norauj ventilatora shtekeri no dachika kas iesledz ventilatoru, vinjam vajadzetu but ieskruvetam kaut kur radiatoraa. samauc tai shtekerii vadus kopaa un paskaties vai ventilators stradaa, ja stradaa tad ventilatoram viss ok tad vaina ir dachikaa. tad var parbaudit dachiku karsejot un parbaudit vai iesledzas vai nee.



Skaidrs! Būs jājauc un jāskatās...

Offline

Niksons
21. Jul 2010, 10:28#7438

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


21 Jul 2010, 08:51:20 xmax rakstīja:
Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?


Piekabē ieskrūvē šādu:

Kontaktēt ar šo tipu - uwaga matains maniaks

Tad certexā vai alex indastrial vai krautā nopērc mazās stropes + gumijas paliktņus (aizsargi, lai krāsu nenoberž). Mazās ir nevis tās ķīniešu padjobkas, bet tādas kā fūrēm X 0.7
Moci iedzen turētājā + aiz ragiem iestropē.
Uwaga - jāiestropē tā lai amorts ir vismaz par 80 - 90 % ievilkts.
Īsajiem gabaliem pakaļratu imo nevajag fiksēt. Ja pa jevropu - uzmet arī tur trešo stropi

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

pff
21. Jul 2010, 10:37#7439

Kopš: 02. Apr 2009

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Kads te nodarbojas ar ECU remontu,programešanu?
PM

Offline

xmax
21. Jul 2010, 10:56#7440

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660


21 Jul 2010, 10:28:55 Niksons rakstīja:

21 Jul 2010, 08:51:20 xmax rakstīja:
Vakar tika uzmontēts piekabes āķis, lai mo varētu pārvietot uz trasi un no. Jautājums sekojošs - kā pareizi/ērtāk mo dabūt un nostiprināt piekabē?


Piekabē ieskrūvē šādu:

Kontaktēt ar šo tipu - uwaga matains maniaks

Tad certexā vai alex indastrial vai krautā nopērc mazās stropes + gumijas paliktņus (aizsargi, lai krāsu nenoberž). Mazās ir nevis tās ķīniešu padjobkas, bet tādas kā fūrēm X 0.7
Moci iedzen turētājā + aiz ragiem iestropē.
Uwaga - jāiestropē tā lai amorts ir vismaz par 80 - 90 % ievilkts.
Īsajiem gabaliem pakaļratu imo nevajag fiksēt. Ja pa jevropu - uzmet arī tur trešo stropi

Pateicos

Offline