Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 18:31:44 emizz rakstīja:
Šodien biju šokā, kad paskatijos uz motora eļļas kontrolles lodziņu..taja nebij redzama eļļa vispār..
Nesaprotu, kā ta pēkšņi varēja pazust..katru dienu skatos visam līmeņus..
Jāzin tik kada eļļa vajadzīga precīzi, varbūt arī statoil var dabūt..
Skaties garažā uz grīdas. Ja tur nav, tad noliec mosi taisni un skaties vēlreiz lodziņā (kādu min. pagaidi, lai paspēj notecēt)
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
OLAFS | | Kopš: 04. Feb 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Yamaha
|
19 Jul 2010, 20:54:00 ieinteresetais rakstīja:
Vai kāds var pateikt cik voltiem jābūt pie akumulatora darbojoties motoram Hondai XR, ar gaismām pēc kādA LAIKA nevar ar elektrisko starteri pielaist. Man rāda tikai 11.6 Volti. Manuprāt jābūt vairāk. Kā pareizi atrast vainu.
Nu riktīgi nezinu bet jebkurai tehnikai jābūt virs 13 Voltiem bet parasti ap 13,5 volti
-----------------
| Offline | | |
creasy | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: KS
|
19 Jul 2010, 20:54:00 ieinteresetais rakstīja:
Vai kāds var pateikt cik voltiem jābūt pie akumulatora darbojoties motoram Hondai XR, ar gaismām pēc kādA LAIKA nevar ar elektrisko starteri pielaist. Man rāda tikai 11.6 Volti. Manuprāt jābūt vairāk. Kā pareizi atrast vainu.
Jabut virs 14. Visdrizak relejs nomira... zvani sitam http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...pment/ihdpe.html
vins tev visu parbaudis un sataisis
----------------- Born to bi wild!!! | Offline | | |
|
Speelmanis | | Kopš: 12. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar:
|
18 Jul 2010, 10:14:42 didzis_ rakstīja:
un vai kaut kur vai no kaada var aiznjemties mocha pacelaaju priekshai - vajag prieksheejo ratu nonjemt, lai mocis neapgazhas...
PM arii kaadreiz lasi | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
19 Jul 2010, 12:48:15 shkapars rakstīja:
man pulciņā ar vienam mocim S12 pumpas norāva Zorģos, kur akmeņi tik vietām Man turās labi, bet tas arī ir ātrāks braucējs. dīvaini, jo Michelin tieši visu laiku asociējās ar ilgizturību
značit sūdīga partija. Līdz šim par S12 atsauksmes tikai tās labākās. Jo dēļ mīkstuma pumpas dilst kantainas, nevis apaļojas! | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Jautājums Honda zinātājiem:
Ir Honda TRX kvadrs, 2005 gada motors (tas pats, kas CRF, bet lielākss virzuļa gājiens un mazāks diametrs). Motors pārtaisīts DASA Racing (gaisa ieplūde 11,5cm, karburatoram pārvīlēts uz apm 44mm, galvenā dīze 220). Virzulis no JE Pistons, bet taisīts uz DASA rasējumu, tāpēc kompresija nav norādīts. Normālu virzuli tur neiebāzt, jo sitas pret vārstiem (nevar pateikt, kas vīlēts - galvai vai cilindrs, mož abi). Esošajam, salīdzinot ar orģinālo, padziļinātas vārstu vietas. Dasa Racing ar atbildēm skopa. It kā kā paredzēts 113 oktānskaitļa degvielai (ja kompresija ir virs 13:1). Uzlikts arī WEB CAM, kas arī "tjipa" augstai kompresijai.
Ar kurbuli nomērījām 9,5:1, bet tas nebūs objektīvi, jo nostrādā dekompresors. Nezinu, kā lai to izdara savādāk. Vai ir kāds algoritms, kā aprēķināt?
Šodien izbraucu ar 98to, detonāciju nedzirdēju arī pie slodzes. Problēma varot būt pārkaršana. Izplešanās traukā līmenis turās normāls. Biš izspieda (piles 5-6) caur "potruboku" zem sūķņa.
Biš samocīti, bet mož saprast var
P.S. Motors griežas vājprātā, nezināju, ka 450nieki var TĀ griezties
[ Šo ziņu laboja kurbuls, 19 Jul 2010, 22:12:22 ]
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
19 Jul 2010, 22:11:30 kurbuls rakstīja:
Jautājums Honda zinātājiem:
Ir Honda TRX kvadrs, 2005 gada motors (tas pats, kas CRF, bet lielākss virzuļa gājiens un mazāks diametrs). Motors pārtaisīts DASA Racing (gaisa ieplūde 11,5cm, karburatoram pārvīlēts uz apm 44mm, galvenā dīze 220). Virzulis no JE Pistons, bet taisīts uz DASA rasējumu, tāpēc kompresija nav norādīts. Normālu virzuli tur neiebāzt, jo sitas pret vārstiem (nevar pateikt, kas vīlēts - galvai vai cilindrs, mož abi). Esošajam, salīdzinot ar orģinālo, padziļinātas vārstu vietas. Dasa Racing ar atbildēm skopa. It kā kā paredzēts 113 oktānskaitļa degvielai (ja kompresija ir virs 13:1). Uzlikts arī WEB CAM, kas arī "tjipa" augstai kompresijai.
Ar kurbuli nomērījām 9,5:1, bet tas nebūs objektīvi, jo nostrādā dekompresors. Nezinu, kā lai to izdara savādāk. Vai ir kāds algoritms, kā aprēķināt?
Šodien izbraucu ar 98to, detonāciju nedzirdēju arī pie slodzes. Problēma varot būt pārkaršana. Izplešanās traukā līmenis turās normāls. Biš izspieda (piles 5-6) caur "potruboku" zem sūķņa.
Biš samocīti, bet mož saprast var
P.S. Motors griežas vājprātā, nezināju, ka 450nieki var TĀ griezties
Cik tev kompresijas pakape ir tagad???Nevis kompresija. | Offline | | |
shkapars | | Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nu ir tāds vasks, vai kaut kas tamlīdzīgs, ko iepildi degkamerā, tad aizgriez līdz augšējam punktam, tas sacietē, jauc ārā, ņem nost to vasku un mēri tilpumu. vispā baigi zinātnisks process, jo jāmēra jau arī ar ūdens izspiešanas metodi.
13,5:1 zinu 250niekam ir normāli ar 98to, kaut gan Muižnieks teica, ka esot redzējis diezgn daudz plīsušus virzuļus , kas droši, a esot sliktās degvielas dēļ. | Offline | | |
otomars | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| kad buuveeju bembim dzineeju,izmantoju calculaatorus webaa galvai tilpumu meeriiju ar shprici.tjipa shaadu kalkulaatoru:
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
pakaapi sareizinot ar 1,3 dabuu zinaat kaads buus spiediens manometraa[ Šo ziņu laboja otomars, 19 Jul 2010, 22:31:26 ] | Offline | | |
otomars | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| jaaizmeera arii tilpums,kurs sanaak virzulja padziljinaajumos,tos ari ar shprici | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 22:23:12 shkapars rakstīja:
nu ir tāds vasks, vai kaut kas tamlīdzīgs, ko iepildi degkamerā, tad aizgriez līdz augšējam punktam, tas sacietē, jauc ārā, ņem nost to vasku un mēri tilpumu. vispā baigi zinātnisks process, jo jāmēra jau arī ar ūdens izspiešanas metodi.
13,5:1 zinu 250niekam ir normāli ar 98to, kaut gan Muižnieks teica, ka esot redzējis diezgn daudz plīsušus virzuļus , kas droši, a esot sliktās degvielas dēļ.
Laikam var mēģināt piejaucēt Neste Racing. Maksā gan 2,31LVL litrā. Mož liesie, bet man tas nedraud, jo galvenā dīze 220
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 22:17:22 uldens2 rakstīja:
Cik tev kompresijas pakape ir tagad???Nevis kompresija.
HVZ. Ja es zinātu, kādu virzuli ielikuši. Palasījos forumos. Iekš US tie oktāskaitļi tiek savādāk rēķināti, viņiem 93 ir norma. Detonācija esot pirmā pazīme. It kā nedzird. Bet trobels baiss, jo truba taisna un resna un vēl arī pakojums sācis dalīties.
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Un Hinson sajūgs ir tās naudas vērts. Sajūgs Hondai mehānisks, bet strādā labi.
Kas Hinsonu tirgo LV? Ja nu kāda detaļa nobirst
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 22:30:31 otomars rakstīja:
kad buuveeju bembim dzineeju,izmantoju calculaatorus webaa galvai tilpumu meeriiju ar shprici.tjipa shaadu kalkulaatoru:
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
pakaapi sareizinot ar 1,3 dabuu zinaat kaads buus spiediens manometraa
Baigi zinātnisks Tev tas pasākums. Tā kā no orģonāla tur nekā nav, baigi sarežģiti to visu samērīt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| kompresijas pakāpe ir divu tilpumu attiecība. tātad, kad virzulis ir AMP, ielej motoreļļu pa sveces caumuru ar šļirci, tad lej eļļu iekšā, kad virzulis ir ZMP. Saskaiti mililitrus, pakalkulē un būs okei
nu tas tā pa prasto pa gaternieku metodei | Offline | | |
otomars | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 1094
Braucu ar: jawa 634.7 , elektro glide ,cezet 472.4 cz 175,450,2 jawa 250|559.02 ,xlh 883,jawa 634.01
| izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 23:11:09 Modrs rakstīja:
kompresijas pakāpe ir divu tilpumu attiecība. tātad, kad virzulis ir AMP, ielej motoreļļu pa sveces caumuru ar šļirci, tad lej eļļu iekšā, kad virzulis ir ZMP. Saskaiti mililitrus, pakalkulē un būs okei
nu tas tā pa prasto pa gaternieku metodei
Šajā raskladā man arī tas viss nepatīk. Kalkulācija būs sūdīga. Tāpēc es arī eju pa grantinieku modei - kad izspiedīs tosolu, tad domās ko darīt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
19 Jul 2010, 23:16:31 otomars rakstīja:
izjauktam tas viegli izdaraams,praatiigi jaabraukaa, jaalej max augstas markas benjdzu.
Labi, rīt piejaucēšu Nesti
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
andrisD | | Kopš: 07. Jul 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| vai kāds zian kāpec BMW F650 96 g nestrādā tahometrs | Offline | | |
gaazeejs | | Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
20 Jul 2010, 16:31:04 andrisD rakstīja:
vai kāds zian kāpec BMW F650 96 g nestrādā tahometrs
Iedziļinoties lietas būtībā ir 2 varianti:
1) Nav iedarbināts motors
2) Tahometrs ir salūzis
PS. Ja nav pirmais variants, tad noteikti otrais | Offline | | |
|
|