Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
feciic
21. May 2016, 14:04#741

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


11 May 2016, 20:32:24 lockhead rakstīja:

10 May 2016, 19:33:43 motoinstruktors rakstīja:
...service manual viss apraxtīts...
visi mērījumi...vecākam mod.620 bija vaina ģeneratorā


Nav man sapraššanas gar špana lietām, tāpēc nogrūdu meistaram. Tas visu izslēdza, paliek vien cdi. Bļaha, ebajā ari nekā nav
Iespējams drīz uz tirdziņu būs čupa ar rezerves daļām no sumo

ķer ciet!
Links
Ja nu galīgi nekā, varu notestēt Tavu CDI.

Offline

Raulsr
22. May 2016, 06:12#742

Kopš: 19. May 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 640 ADV


21 May 2016, 14:04:27 feciic rakstīja:

11 May 2016, 20:32:24 lockhead rakstīja:

10 May 2016, 19:33:43 motoinstruktors rakstīja:
...service manual viss apraxtīts...
visi mērījumi...vecākam mod.620 bija vaina ģeneratorā

Kas tieši bija vanas ģenģerim? Cik atceros, tad te forumā bija rakstīts, ka Krāsotāju ielā ir labs meistars, kurš kvalitatīvi pārtin ģenģerim tinumus, mājas nr. Neatceros, bet likas ka kaut kur ap 60 vai 70. Iegugleē!


-----------------
KTM - Kā Tikt Mājās

Offline

endurists
22. May 2016, 17:54#743

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Esmu vedis tur kādiem 4-5 močiem. Parasti bija 25Ls vai 30 eur, taču LC4 620 SEM aizdedzi neuzņēmās tīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

lockhead
22. May 2016, 18:41#744

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


21 May 2016, 09:48:20 ANR rakstīja:
Izrādījās, ka dzinēja vadības bloks nemaz nav pie vainas?

Atbilde no "meistara" - ved šurp citu cdi, lai var notestēt mani ne sūda neapmierina. Vēl jo vairāk, tos cdi tā vienkārī nevar dabūt, bet īstais maksā kosmosu. Pāris motopower biedri piedāvāja savus, bet nosūtot bildes meistaram, tika izbrāķēti. Viens ok, galīgi nav tāds, bet otrs - negribu ticēt, štekeri vienādi, bet itkā nederot. Krč, nahuj tādus meistarus

Offline

lockhead
22. May 2016, 18:43#745

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


21 May 2016, 14:04:27 feciic rakstīja:
Ja nu galīgi nekā, varu notestēt Tavu CDI.

Sonedēļ būs mo atpakaļ, domāju, ka varētu nosūtīt pa pasta staciju testam...

Offline

Raulsr
22. May 2016, 18:45#746

Kopš: 19. May 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 640 ADV


22 May 2016, 18:41:57 lockhead rakstīja:

21 May 2016, 09:48:20 ANR rakstīja:
Izrādījās, ka dzinēja vadības bloks nemaz nav pie vainas?

Atbilde no "meistara" - ved šurp citu cdi, lai var notestēt mani ne sūda neapmierina. Vēl jo vairāk, tos cdi tā vienkārī nevar dabūt, bet īstais maksā kosmosu. Pāris motopower biedri piedāvāja savus, bet nosūtot bildes meistaram, tika izbrāķēti. Viens ok, galīgi nav tāds, bet otrs - negribu ticēt, štekeri vienādi, bet itkā nederot. Krč, nahuj tādus meistarus


Ieleic foto, kāds CDI tev nepieciešams, varbūt varu izlīdzēt!

-----------------
KTM - Kā Tikt Mājās

Offline

lockhead
22. May 2016, 20:03#747

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990



[ Šo ziņu laboja lockhead, 22 May 2016, 20:04:22 ]

Offline

Raulsr
23. May 2016, 10:53#748

Kopš: 19. May 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar: KTM 640 ADV


22 May 2016, 20:03:21 lockhead rakstīja:




Man ir šāds CDI, pilnīgi jauns. Aprunājies ar savu meistaru, vai Tev tāds der!https://mail.inbox.lv/view?msgmailbox=INBOX&...c1f1a2531534e95a

-----------------
KTM - Kā Tikt Mājās

Offline

lockhead
23. May 2016, 18:31#749

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


23 May 2016, 10:53:18 Raulsr rakstīja:
Man ir šāds CDI, pilnīgi jauns. Aprunājies ar savu meistaru, vai Tev tāds der!https://mail.inbox.lv/view?msgmailbox=INBOX&...c1f1a2531534e95a

Līks links. Salabo, lūdzu.

Offline

mexa
24. May 2016, 08:36#750

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tak paga, mocim taču ir devējs kuram ir štekeris, ir spole, pareizi? to taču var notestēt bez CDI. ņemam oscilogrāfu un baudam kas ne tā . mainīt CDI ir vienkāršākais variants neiedziļinoties... lai uz osciļa nobauda cik stiprs atnāk signāls no kloķenes, varbūt pavisam drusku nepietiek lai aizdedzināt...
būtībā nedziļinājos, vai var devējam tā tikt klāt utt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

feciic
09. Jul 2016, 20:05#751

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Vajadzīga palīdzība ar idejām/risinājumiem.

Pacients LC4 640 ar melno motoru(ne High flow).
Izveikts pilns kapremonts-jauns nikasils, wossner virzulis, cita galva un sadalene(uz aci original), jauns klanis(tiesa nezināmas izcelsmes), tāpat karburatorā(Mikuni) samainītas visas dilstošās daļas-drosele, droseles vadotne, membrāna, adatas.
Pēc remonta lec un rūc kā vajag bet pie slodzes 4-5 ātrumā pamatīgi detonē, esmu pārbaudījis:
1. Gāzu sadales mehānisms viss pa metkām
2. Benzīns mainīts, tāpat mēģināts 98
3. vecā dīze (150) nomainīta uz 155, stokā nāk 142,5
4. adata pacelta līdz pašai augšai

Cilindra un galvas blīves oem, nemēģināju likt oriģinālo klusinātāju, šobrīd orloff ražojums.

Idejas?

Offline

GUN
11. Jul 2016, 10:04#752

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

domāju ka ir vērts paspēlēties ar kaburatoru, vienkāršakais pamainīt adatas pozīciju un pavērot kas mainās, pirms sākt regulēt droši vien būtu vēts iztīrīt filtru

Offline

vovonkuls
12. Jul 2016, 20:30#753

Kopš: 29. Nov 2012

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Duke

tā kā karbis izskatās nav pie vainas, atliek meklēt vakūma noplūdi pirms karbja, skatīties aizdedzi ar strobu, nomainīt sveci un vadu, vakuuma nopluudi var atrast spriceejot carb cleaneri visur uz iepludes un klausoties vai mainas darbiba motora

[ Šo ziņu laboja vovonkuls, 12 Jul 2016, 20:35:20 ]

Offline

shhh
22. Jul 2016, 20:01#754

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM

LC4 640 '99 braucot lēnā satiksmē pārkarst - iedegās lampiņa, sāk slāpt neitrālajā un nelec.

Radiators paliek karsts, ventilators slēdzās iekšā/ārā, dzese līmenī.

Sākumā neitrālajā sāk krist apgriezieni (no 2tūkst uz 1.5..1tūkst) un sāk raustīties. Braucot mazliet arī tāda skaņa takā spļaudītos. Mazliet bažīja, ka eļļas līmenis līdz ar max., bet airboxā no eļļas tikai minimāls izsvīdums uz sieniņām.

Kur skatīties, vai pie kā labāk vērsties?

[ Šo ziņu laboja shhh, 22 Jul 2016, 20:06:53 ]

Offline

ANR
22. Jul 2016, 20:31#755

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


22 Jul 2016, 20:01:39 shhh rakstīja:
LC4 640 '99 braucot lēnā satiksmē pārkarst - iedegās lampiņa, sāk slāpt neitrālajā un nelec.

Radiators paliek karsts, ventilators slēdzās iekšā/ārā, dzese līmenī.

Sākumā neitrālajā sāk krist apgriezieni (no 2tūkst uz 1.5..1tūkst) un sāk raustīties. Braucot mazliet arī tāda skaņa takā spļaudītos. Mazliet bažīja, ka eļļas līmenis līdz ar max., bet airboxā no eļļas tikai minimāls izsvīdums uz sieniņām.

Kur skatīties, vai pie kā labāk vērsties?

varbūt antifrīza pumpis nestrādā
Links

Offline

bukte
01. Aug 2016, 13:33#756

Kopš: 14. Mar 2012

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Skudru

Sāpe sekojoša - papildus starterim kapitulēja manuālā dekompresora trose, kura bija spurojusies pirms tam, tā nu attiecīgi vēlējos uzjautāt vai kādam ir kāds tāds brīnums aizķēries vai arī jāsūta augšā?
Serģa bodē uz vietas šobrīd nav, vai pastāv iespēja vēl kur Rīgas pusē tādu nomedīt?

Offline

helmis
01. Aug 2016, 16:50#757

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.


01 Aug 2016, 13:33:17 bukte rakstīja:
Sāpe sekojoša - papildus starterim kapitulēja manuālā dekompresora trose, kura bija spurojusies pirms tam, tā nu attiecīgi vēlējos uzjautāt vai kādam ir kāds tāds brīnums aizķēries vai arī jāsūta augšā?
Serģa bodē uz vietas šobrīd nav, vai pastāv iespēja vēl kur Rīgas pusē tādu nomedīt?

Man ir automātiskais dekompresors,neko labāku nezinu lai nečakarētu starteri Bet trosi takš ņem nost lai redz galu garumus,un ta jau piemeklēt iespējams ka var daudzos motoveikalos,tik cik jābraukā pa bodēm

Offline

ralfonsino
01. Aug 2016, 19:53#758

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Man ir starteris. Ja ir vajadzība, raksti PM.

Offline

shhh
02. Aug 2016, 00:04#759

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM


22 Jul 2016, 20:31:25 ANR rakstīja:

22 Jul 2016, 20:01:39 shhh rakstīja:
LC4 640 '99 braucot lēnā satiksmē pārkarst...

...Kur skatīties, vai pie kā labāk vērsties?

varbūt antifrīza pumpis nestrādā
Links


Nav pazīmju. Eļļa normāla, radiatorā līmenis turās. Dzirdēts, ka tam sūknim lāpstiņas mēdz nolūzt, kā arī, ka termostats daļēji tikai paveras. Vēl tas, ka ir vecā tipa ventilators bez gaisa novades uz lielāku radiatora laukumu. Kas no variantiem ticamāks?

Vēl varbūt degvielas maisījums nepareizs, bet vai ar to dzesēšanai nebūtu jāvar tikt galā?

Offline

ANR
02. Aug 2016, 09:05#760

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


02 Aug 2016, 00:04:07 shhh rakstīja:

22 Jul 2016, 20:31:25 ANR rakstīja:

22 Jul 2016, 20:01:39 shhh rakstīja:
LC4 640 '99 braucot lēnā satiksmē pārkarst...

...Kur skatīties, vai pie kā labāk vērsties?

varbūt antifrīza pumpis nestrādā
Links


Nav pazīmju. Eļļa normāla, radiatorā līmenis turās. Dzirdēts, ka tam sūknim lāpstiņas mēdz nolūzt, kā arī, ka termostats daļēji tikai paveras. Vēl tas, ka ir vecā tipa ventilators bez gaisa novades uz lielāku radiatora laukumu. Kas no variantiem ticamāks?

Vēl varbūt degvielas maisījums nepareizs, bet vai ar to dzesēšanai nebūtu jāvar tikt galā?

Nu tak noskrūvē sūkni un apskaties, kas tur darās, pāris skrūves tik jāatskrūvē. To saiti ieliku kā uzskates materiālu. Sveci jau arī varēji izskrūvēt un apskatiities. Pusstundas labi ja padarbošanās....

[ Šo ziņu laboja ANR, 02 Aug 2016, 09:06:05 ]

Offline