Autors | Ziņojums |
Sturmer | |
Kopš: 06. Jun 2010
Ziņojumi: 20
Braucu ar: pagaidām ar lisapēdu un B kat.
| Minska ar doķiem ssā sākās no 140, kāmēr lētākais importa suzuks 125nieks iet pa 350. Kam vēl jāpieskaita ekipējuma un reģistrācijas papīru izmaksas. Imho sākumam priekš mācīšanās braukt un skrūvēt par krīzes ciparu minska būtu normāls aparāts.
Vai tad minska tik liels lūznis ir, ka pēc stundas braukšanas vajadzes 2h garāžā defektus novērst? [ Šo ziņu laboja Sturmer, 01 Oct 2010, 01:41:15 ] |
Offline | |
|
baikers | |
Kopš: 01. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1448
Braucu ar: Aprilia RSV 1000
|
01 Oct 2010, 01:40:26 Sturmer rakstīja:
Vai tad minska tik liels lūznis ir, ka pēc stundas braukšanas vajadzes 2h garāžā defektus novērst?
Pirms tām 2 stundām garāžā vēl pieskaiti laiku,ko patērēsi atstumjot atpakaļ to minsku no vietas, līdz kurai pa stundu aizbrauci.
----------------- Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā. |
Offline | |
|
Icaks | |
Kopš: 29. Dec 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 109
Braucu ar: vellapēdu
| Nu nez' vai patiesi minnele būtu labāka par ķīnieti??
----------------- http://www.cirsma.lv/
Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi. |
Offline | |
|
|
nelaime | |
Kopš: 12. Sep 2010
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
|
01 Oct 2010, 09:30:56 Icaks rakstīja:
Nu nez' vai patiesi minnele būtu labāka par ķīnieti??
ķīnietis ir lielāks mēsls par padomju tehniku, lai nu ko pirkt bet ķīnieti jau nu noteikti ne, tad es labāk ar deltu braucu. |
Offline | |
|
emils90 | |
Kopš: 07. Sep 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 713
Braucu ar: cbr1000rr
| Vaig tik meklēt,domajams,ka pa kādiem 200Lsiem ganjau var kādu 80to gadu šosejnieku izcelt |
Offline | |
|
princis | |
Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
| Nezinu gan vai tiešām tādu minsku vairs būtu vērts pirkt.. Pārdevu gandrīz visu kas man toreiz piederēja ričuku, mopēdu, kas nu vēl tur un nopirku minēli ar 90km nobraukumu. Nobraucu kādus pāris tūkstošus, neko remontēt vispār nevajadzēja, tikai spieķi lūza ārā. Bet nu šodien, gan jau kautkam labākam vari piekrāt. Nu tas pirms 1X gadiem. [ Šo ziņu laboja princis, 01 Oct 2010, 14:06:24 ]
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons |
Offline | |
|
Arturs | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
| Dziļi manas domas, ka pirmais motocikls ir vairāk vai mazāk ar nelielām jaudām, sekojoši 600 ccm. Mācījos internetu un uzdūros šādam raxtam:
2007 Supersport Comparison
P.S. admini! ir 4-6 topiki ar vienadu nosaukumu un saturu "motocikla izvele" varbut vajadzētu apvienot |
Offline | |
|
peecis | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
04 Oct 2010, 11:57:09 Arturs rakstīja:
Dziļi manas domas, ka pirmais motocikls ir vairāk vai mazāk ar nelielām jaudām, sekojoši 600 ccm. Mācījos internetu un uzdūros šādam raxtam:
2007 Supersport Comparison
P.S. admini! ir 4-6 topiki ar vienadu nosaukumu un saturu "motocikla izvele" varbut vajadzētu apvienot
tur jau tikai šķībacaiņu izstrādājumi apskatīti
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! |
Offline | |
|
Zigmunds | |
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
04 Oct 2010, 11:57:09 Arturs rakstīja:
P.S. admini! ir 4-6 topiki ar vienadu nosaukumu un saturu "motocikla izvele" varbut vajadzētu apvienot
..offtopik, bet tomēr,
man citreiz liekas ka motopower.lv forumā kaut kas nav kārtība, jo ir kaut kāda paranoja uz vairāku topiku esamību!!!!! varbūt vispār nevajag topikus ?? bet taisam visu vienā LIELĀ topikā ??? bļins, cik esmu lietojis ārzemju forumus tur ir daudz topiku un ieejot ir videji 3 lapas kur par KONKRĒTU tēmu var izlasīt konkrētas atbildes - ŠEIT ir jāšķirsta neskaitāmas lapas lai atrastu kaut ko noderīgu!!!!!!![ Šo ziņu laboja Zigmunds, 04 Oct 2010, 12:25:46 ] |
Offline | |
|
Arturs | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
04 Oct 2010, 12:06:46 peecis rakstīja:
tur jau tikai šķībacaiņu izstrādājumi apskatīti
parādi man kaut vienu šī segmenta motociklu, kuru ir vērts apskatīt no cita ražotāja. Kurš ir konkurētspējīgs - cena/performance
P.S. par 2010 gada Daytonu piekritīšu, ka ir kaut kas līdzīgs tehnikai. Taču mūsu republikā ir grūtības ar detaļām uz vietas.
+ kā tur ir ar ķēdes spriegošanu, priekšējā riteņa nomaiņu. Teiksim, cik viegli (saražģīti) to ir izdarīt?
|
Offline | |
|
Rockstar | |
Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Sveiki.
Vajadzētu padomu motocikla iegādei.
Nākamā gada sākumā kārtošu A* (ierobežoto) kategoriju. Līdz ar to derētu iegādāties arī atbilstošu A* kat. mocīti (arī nākamgad).
Interesē, kādi vispār moči ietilpst šajā kategorijā (zinu ka līdz 34zs un vēl noteiktiem kW/kg), kādi ir konkrēti modeļi UN kam jābūt tā motocikla dokumentos saistībā ar max jaudu un jaudas/svara attiecību? Jo bieži sanāk lasīt, ka ļoti jaudīgiem močiem jauda nav norādīta dokumentos un līdz ar to var braukt ar ierobežoto kategoriju, tāpēc man sāk rasties šaubas un nesaprašana.
Un kāds motocikls varētu būt labākais šajā kategorijā ap 500Ls max 600Ls? Vislabāk kaut kas no enduro vai supermoto (par ielas/šosejas moci vēl domāju) ar laiku jau vajadzētu visus izmēģināt, lai atrastu īsto.
Tātad īsumā - kam jābūt šī moto tehniskajā pasē un kuri varētu būt labākie moči pēc augstākminētajiem kritērijiem [ Šo ziņu laboja Rockstar, 07 Oct 2010, 20:56:07 ] |
Offline | |
|
AndrisV | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar: samokatu
| Nu pasē ir jābūt atbilstošajiem kw, ko skatīties - dajebko, kas ir max. vieglāks - visa filozofija.
Kas attiecās par bundžetu, tad ummm, normālu motociklu var nopirkt tikai ar 4ciparu skaitli (nu paskatīsies uz lietām reāli), pretējā gadījumā Tu principā pērc konstruktoru, kas būs jāpārkrāmē. Ja ir kur un ar ko skrūvēt + pašam ir saprašana, tad viss notiek, ja pēdējo trīs elementu nav, tad tās būs tikai mocības un raudāšana spilvenā. |
Offline | |
|
Rockstar | |
Kopš: 18. Jul 2010
No: Ogre
Ziņojumi: 334
Braucu ar: EXC525
| Par budžetu skaidrs, ka tas ir ļoti mazs, bet braukt jau gribās.
Nu, piemēram, kuri varētu būt tie labākie A* moto, ko varētu dabūt, ja vēl izdotos piekrāt līdz vismazākajam 4ciparu skaitlim? |
Offline | |
|
svesais | |
Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
| Pareizais risinājums sākt ar kautko mazāku un braukt uz augšu(nevis ar litru kā daudzi). Radīsies iemaņas un veselība saglabāsiies . Grūti vienīgais no tiem mazajiem vaļā tikt.
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! |
Offline | |
|
garfs | |
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| ja labs mopēds (125cc) un adekvāta cena tad pircējs būs
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
gintars | |
Kopš: 10. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 412
Braucu ar: HONDA CBR , FC - 106
|
08 Oct 2010, 22:19:29 svesais rakstīja:
Pareizais risinājums sākt ar kautko mazāku un braukt uz augšu(nevis ar litru kā daudzi). Radīsies iemaņas un veselība saglabāsiies . Grūti vienīgais no tiem mazajiem vaļā tikt.
Nu ko tu, kas par latvieti bez litra Kā pirmais ir ok un vajag jaunu no salona[ Šo ziņu laboja gintars, 08 Oct 2010, 22:23:14 ] |
Offline | |
|
garfs | |
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| galvenais lai pie laiminjas var piestutēt
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
svesais | |
Kopš: 23. Nov 2009
Ziņojumi: 274
Braucu ar: zxr750
| Pa kādu litru bazars . Principā jau katram galvā rakstīts ar kādu drīkst braukt . Ir kas no 7 gadiem var ir kas nekad .
----------------- Kas neriskē - to neģipsē! |
Offline | |
|
wheels | |
Kopš: 22. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: K7
|
08 Oct 2010, 22:19:29 svesais rakstīja:
Pareizais risinājums sākt ar kautko mazāku un braukt uz augšu(nevis ar litru kā daudzi).
ļjer ļjer ļjer
----------------- Autoevakuātors un Tehniskā palīdzība!
Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com |
Offline | |
|
garfs | |
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| viss atkarīgs no p* leņķa un urīna pakāpes galvā [ Šo ziņu laboja garfs, 08 Oct 2010, 22:51:47 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|