Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
14 Jul 2010, 13:19:31 Bullis rakstīja:
Kādam nav aizķēries manuālis no KLE 500 94 gada modelim, gribu noskaidrot cik apgriezienus ir jāizsktūvē karbjiem degv. padeves skrūves pēc ražotāja vadlīnijām?
Paldies
1,5 | Offline | | |
Shmaarts | | Kopš: 24. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: drz400
| Sveiki,
Mocis Suzuki SV650 2006g
Pēkšņi vienā brīdi mo sāka izdvest dīvanu viendabīgu skaņu, skaņa dzirdama tajā brīdi kad tiek dots ručkā, kad ripinās nekādas skaņas nav. Skaņa nav mehāniska, kā arī nav ļoti skaļa škiet ka tā varētu būt ķēde. Ķēde oriģināla nobraukusi 12000. Ieeļojot ķēdi skaņa šķiet kļuva klusāka.
1.Aptuveni cik bieži ir jāmaina ķede un zobrati?
2.Kā pareizi noteikt ķēdei un zobratiem nodiluma pakāpi?
3. Kā pareizi noteikt vai ķēde nav kļuvusi vaļīga? Kādi ir iespējamie draudi braucot ar vaļīgu ķēdi?
Jau iepriekš paldies.
[ Šo ziņu laboja Shmaarts, 14 Jul 2010, 14:58:56 ] | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| 1. tad kad paatrinati stiepjas / nevar vairs nospriegot pareizi / partrukst
2. izmerit (precizi) attalumu starp vairakiem posmiem. cik tieshi jabut - nezinu, bet manualjos jabut rakstitam. Ja zobrats priekshaa ir nokalpojis tad jamaina ari kede. padilushus zobratus var noteikt uz aci - bus redzams ka uz vienu pusi nodilis vairak un zobs nav simetrisks.
3. katram mocim savadak. skaties manualii. ja bus par valigu tad var sakt sisties pret raami vai ari nolekt no zobrata.[ Šo ziņu laboja dropman, 14 Jul 2010, 15:04:44 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
|
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| triumfam sanāca mainīt dēļ nevienmērīga diloņa. viens meistars teica, ka jaudīgājiem aparātiem tas ir normāli :hwz:
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
operators | | Kopš: 02. Aug 2009
Ziņojumi: 151
Braucu ar: Street Triple
|
14 Jul 2010, 14:58:22 Shmaarts rakstīja:
Sveiki,
Mocis Suzuki SV650 2006g
Pēkšņi vienā brīdi mo sāka izdvest dīvanu viendabīgu skaņu, skaņa dzirdama tajā brīdi kad tiek dots ručkā, kad ripinās nekādas skaņas nav. Skaņa nav mehāniska, kā arī nav ļoti skaļa škiet ka tā varētu būt ķēde. Ķēde oriģināla nobraukusi 12000. Ieeļojot ķēdi skaņa šķiet kļuva klusāka.
1.Aptuveni cik bieži ir jāmaina ķede un zobrati?
2.Kā pareizi noteikt ķēdei un zobratiem nodiluma pakāpi?
3. Kā pareizi noteikt vai ķēde nav kļuvusi vaļīga? Kādi ir iespējamie draudi braucot ar vaļīgu ķēdi?
Jau iepriekš paldies.
Nu man ir identisks mocis, noskrējiens arī tāds pats, bet ķēdi vēl var braukt un braukt. Paskaties pakaļējai dakšai kur tās atzīmes spriegošanai ir. Ja tā bultiņa jau ir uz pēdējo atzīmi tad ķēde pēc idejas ir metama.
Bet vispār jau parasti ķēde trokšņo pie zemiem abarotiem, jo dodot ručkā viņa nospriegojās un nekur klāt neskarās. Vismaz cik man comiem ir bijusi šaize ar ķēdi- tad vienmēr viņa ir likusi par sevi manīt tieši mazos abarotos.
Par ķēdes nospriegošanu man vienmēr ir bijis 3cm gājiens no augšas uz apakšu. | Offline | | |
Fastarow | | Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| nu ne vienmēr... tipa ja skaties uz aizmugurējo zvaigzni no sāna, sadali pa stundām. Paņemot ķēdi pulkstens 3 un velkot pa labi viņai nevajadzētu padoties... ja padodas - jāsāk domāt par skriešanu uz veikalu, ja nē - vienk pievelc. [ Šo ziņu laboja Fastarow, 14 Jul 2010, 16:14:51 ]
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
| Offline | | |
Shmaarts | | Kopš: 24. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: drz400
| Ķēdes vaina laikam tā nebūs. Ķēdi vēl var pievilkt dafiga. Un tas gājiens ko minēja operators arī ir tieši tik cik vajag 30 mm.
Pirms tam visu ko nezināju varēju uzjautāt Negantelim tagad, kā bez rokām.
Varbūt varat ieteikt kādu spečuku pie kura varu piebraukt parunāties iedot izbraukt, bez latu iejaukšanās?[ Šo ziņu laboja Shmaarts, 14 Jul 2010, 16:38:12 ] | Offline | | |
operators | | Kopš: 02. Aug 2009
Ziņojumi: 151
Braucu ar: Street Triple
|
14 Jul 2010, 16:36:01 Shmaarts rakstīja:
Ķēdes vaina laikam tā nebūs. Ķēdi vēl var pievilkt dafiga. Un tas gājiens ko minēja operators arī ir tieši tik cik vajag 30 mm.
Pirms tam visu ko nezināju varēju uzjautāt Negantelim tagad, kā bez rokām.
Varbūt varat ieteikt kādu spečuku pie kura varu piebraukt parunāties iedot izbraukt, bez latu iejaukšanās?
Labāk jau aizbrauc uz kādu moto servisu. Nepažēlo pāris latus ja nav pārliecības, kas pa vainu. | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Kur visletak var nopirkt cukurvati izputejam | Offline | | |
spridzons1 | | Kopš: 13. Jul 2010
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 10
Braucu ar: HONDA XL250
| sveik, lieta tada ka mocis nelec. un ta, uzsit vienu dzirksteliti ja pagriez atslegu,visu laiku vinjnju nesit kad startee.
itka ir doma ka b°vainigs komutators.Ko jus domajat?
a un vel ieliku citu spoli, tai dzirksteles bija bet neleca taa vai taa. spole bija savadaka neka originalaa.
vakar izmeginaju savu komutatoru citam mocim honda xl degree 250. man ir honda ax1(esot lidzigi nx250) un dzitksteles tam vispar nesit. pat to vienu nee.
un tagadd ta ja kads varbut zin kur komutatoru var sataisit vai ka savadak, tad varbut varat ko ieteikt veel.
| Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
|
14 Jul 2010, 17:03:10 uldens2 rakstīja:
Kur visletak var nopirkt cukurvati izputejam
ss`ā bija sludeklis, pačka 7ls
čeku reku [ Šo ziņu laboja Gacho, 14 Jul 2010, 19:27:14 ]
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| sveiki! kurs zin cik lielas galvenas dizes stav Transalp 600 94g. man stav 128 un 130. krievu foruma raksta 96 gadam stav 118 un 120.vaitad motori atskiras pec gada? paldies. [ Šo ziņu laboja dzerrais, 14 Jul 2010, 19:44:24 ] | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Jautājums par 98 gada ninju
Kura no attelā redzamajām skrūvēm ir oriģinālā un kur viņa skrūvējas?
Respektīvi atskrūvējās kreisā skrūve un tagad visa bāka sākusi vibrēt noteiktos apgriezienos, mēģināju skrūvēt klāt, bet griežas pa tukšo un nekas nepievelkas, jautājums - vai apakšā ir kautkāds uzgrieznis, vai arī rāmi ir vītne? Kā izvilkt šo skrūvi vispār ārā? mēģināju viņu vilkt ārā, bet nenāca, un raut no visa spēka negribējās.
:help:
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Jul 2010, 21:41:57 DOPING rakstīja:
Jautājums par 98 gada ninju
Kura no attelā redzamajām skrūvēm ir oriģinālā un kur viņa skrūvējas?
Respektīvi atskrūvējās kreisā skrūve un tagad visa bāka sākusi vibrēt noteiktos apgriezienos, mēģināju skrūvēt klāt, bet griežas pa tukšo un nekas nepievelkas, jautājums - vai apakšā ir kautkāds uzgrieznis, vai arī rāmi ir vītne? Kā izvilkt šo skrūvi vispār ārā? mēģināju viņu vilkt ārā, bet nenāca, un raut no visa spēka negribējās.
:help:
Tur ir sūdi tādi, ka rāmī iekniedēta vītne, un kawasaķiem tās vītnes mēdz izļurkāties un griežas pa tukšo apkārt , tur vienīgais risinājums izurbt viņu laukā un ar speciālu pistoli iekniedēt jaunu iekšā, pistole un kniedējamās vītnes skrūvju veikalos dabonamas, bet maksā tas štrums dafiga, tā kā izdevīgāk to no kāda aizņemties
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
14 Jul 2010, 19:27:53 dzerrais rakstīja:
sveiki! kurs zin cik lielas galvenas dizes stav Transalp 600 94g. man stav 128 un 130. krievu foruma raksta 96 gadam stav 118 un 120.vaitad motori atskiras pec gada? paldies.
man liekas, ka motori mainījās ap 2000gadu... līdz tam bija tādi riboti..
..domāju, ka krieviem vari ticēt, parasti jau tie ir visu izurbuši cauri..
..noliec pludiņa līmeni un pagriez tač to maisījuma skrūvi, lai ir treknāks..
un modeļi mainījās šadi (no wikipedias)
# 1994–1995 XL600V-R
# 1996 XL600V-T
# 1997 XL600V-V
..bet motori tie paši[ Šo ziņu laboja piter, 14 Jul 2010, 22:06:27 ] | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Paldies!
Iepriecināji, man ar šito moci veicas.... | Offline | | |
deMarco | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Steidzami vajar 1998- 2001. gada R1 EXUP sistēmu - motoru un/vai tā kontrolieri (kompi? )!!! Manējam kaut kas jūdzās nost un netieku gudrs kas pie vainas
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| paldies par padomiem,meiginasu kautko darit... | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
CDI repair
14 Jul 2010, 19:07:33 spridzons1 rakstīja:
sveik, lieta tada ka mocis nelec. un ta, uzsit vienu dzirksteliti ja pagriez atslegu,visu laiku vinjnju nesit kad startee.
itka ir doma ka b°vainigs komutators.Ko jus domajat?
a un vel ieliku citu spoli, tai dzirksteles bija bet neleca taa vai taa. spole bija savadaka neka originalaa.
vakar izmeginaju savu komutatoru citam mocim honda xl degree 250. man ir honda ax1(esot lidzigi nx250) un dzitksteles tam vispar nesit. pat to vienu nee.
un tagadd ta ja kads varbut zin kur komutatoru var sataisit vai ka savadak, tad varbut varat ko ieteikt veel.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Palaižot vaļā stūri pie apm 60 viegli purina.
Ātrāk un lēnāk - nee
Riepas nav balansētas, bet agrāk ko tādu nebiju piefiksējis
Ko darīt ?
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
|
|