vai arī fizioterapeits, pie kura iet paši TOS ķirurgi un citi ārsti, kā arī daudzi sportisti. http://arsauskis.lv/
nepārzinu nozari šobrīd, bet pirms gadiem desmit bija līderis.
dārgs, bet faktiski pietiek ar pirmreizējo vizīti un vienu individuāli pielāgotu vingrojumu nodarību. tālāk var pats veikt to pašu mājās.
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
28 Jun 2023, 22:31:24 ksneps rakstīja:
Galvenais pēc šādām traumām - fizioterapija. Piemēram, ORTO.
Jā, to man ķirurgs pat pirms operācijas pateica ka operācija ir 50% no rezultāta, pārējais rehabilitācija. Nu biš jau ir tur konveijers iekš TOS un katra informācija pašam jāvelk ārā. Par laimi iepriekš nav bijusi pieredze ar šāda mēroga traumām, celis un potīte vēl sapampuši un stīvi, bet nu būs kāda 11. pēcoperācijas diena, tādas izteiktas sāpes nav un jāsāk stiept ārā.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Kad man taisīja PKS rekonstrukciju, tad no nākamās dienaa sāc vingrod. Cik lasīju, cīpslas tas padara stiprākas un labāks rezultāts. Tā kā lasi un meklē iespējami daudz informācijas, lai zinātu kātrāk un labāk atlabt.
Tieši pie Z-Toweriem šosejnieks mētājas pie sadalošajām redelēm un poliči jau pāris stundas tur rosās, raideri nemanīju, bet neizskatās pēc viegla kritiena.
30 Jun 2023, 00:37:23 Archii rakstīja:
Tieši pie Z-Toweriem šosejnieks mētājas pie sadalošajām redelēm un poliči jau pāris stundas tur rosās, raideri nemanīju, bet neizskatās pēc viegla kritiena.
Šis ir moments, ko nevar ne paredzēt ne izvairīties, ja notiek tev pāris metru priekšā, pirms nedēļas paziņam mežā cūka uzskrēja virsū - ceļgals lupatās.
man allaž veicās, visi kustoņi ceļā izlīduši reakcijas attālumā, bet viens piedzīvojums bija iespaidīgs - gāju krietni virs divīša un poda vizierī izšķīda maijvabole. labi, ka nebiju līkumā, jo ekrāns aizlija ar dzeltenu šķidrumu. troksnis podā apdullinošs.
bet nu laikam arī skaitās, ka esmu saskrējies ar lopu.
Līdz šim bija gadījies ka zvirbulis trāpa pa krūtīm un vienreiz arī vanags cēlās no dziļa grāvja un trāpīja priekšējā ritenī, spalvu un gaļas mākonis pa gaisu, bet manu kustību baigi neietekmēja.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Un tagad uz brīdi ielūkosimies tajā auto.
Pilsonis nervozi lūkojas visos virzienos-blad,auto nāk un nāk abos virzienos,nu tā var gaidīt līdz vakaram,bet lūk-krustojumā sarkanais,vēl pāris auto no kreisās,krustojumā joprojām sarkanais,vēl viens no kreisās,beidzot griežam!
Bet no krusta jestri pacēlušais motociklists jau ir klāt...
Protams vainīgs,nepalaida pa galveno ielu braucošo,bet mocists arī sūdīgi nolasīja ceļu,jo ja kāds taisās izgriezt-tas noteikti izgriezīs un neatkarīgi no situācijas juridiskās puses,saudzējot savu veselību un dzīvību vienmēr jābūt tam gatavam.
19 Sep 2023, 14:41:25 vour rakstīja:
Kāds sakars tam visam ar ABS?
vistiešākais - pilots par vēlu pamanīja šķērsli, instinktīvi paņēma pilnu sauju ar bremzēm, rats(i) sabloķējās un sāka šļūkt, kā rezultātā mocis slīpi.