Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
barons13
07. Aug 2018, 21:14#7261

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku

Rīgā atlaides uz km/h pa lielam netiek dotas, ja būs 49 tad varbūt ieskaitīs. Ja pateizi atceros, lietus gadījumā bija pieļaujams -10% attiecīgi 45km/h.
Bremzes priekšējās + pakaļējās, priekšējās sāku spiest par gramu agrāk un AR JŪTĀM. Ja smagi notarkšķēs abs, tad figūru neieskaitīs. Yamahām ABS esot krietni jūtīgāks kā Kwikasfaki (cik Goblins teica, pašam eksī iekrita kawa). Sajūgu izspiedu jau kad bija krietni ātrums pakrities.

[ Šo ziņu laboja barons13, 07 Aug 2018, 21:17:08 ]



-----------------
NOFUXGIVN

Offline

Zomberts
07. Aug 2018, 21:43#7262

Kopš: 12. Jun 2017

Ziņojumi: 499

Braucu ar: mopēdu

Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti?

Offline

_ix_
07. Aug 2018, 21:55#7263

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


07 Aug 2018, 21:43:30 Zomberts rakstīja:
Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti?

Aizmuguējās bremzes ir vajadzīgas 2 gadījumos
1. lai ratā nepārrautu
2. lai sānslīdi uzsāktu
Placī pietiek ar priekšējām, sajūgu spied uzreiz !
Protams nevajag klausīt vecos loxus kas bremzēt nerubī klausi kādu kas tikko tiesības nolicis tas jau xyiņa ka viņš noteikti stresā nemaz neatcerās ko un kādā secībā ir spiedis toties tagad toč pastāstīs kā pareizi bremzēt

[ Šo ziņu laboja _ix_, 07 Aug 2018, 21:58:37 ]



-----------------

Offline

Zomberts
07. Aug 2018, 21:58#7264

Kopš: 12. Jun 2017

Ziņojumi: 499

Braucu ar: mopēdu

Aha, un ar 400cm3 arī mēs visi ratā protam paraut
Īsāk sakot - domā līdzi

[ Šo ziņu laboja Zomberts, 07 Aug 2018, 21:59:25 ]

Offline

mezamaris
07. Aug 2018, 22:29#7265

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Sajūgam ar bremzēšanu maz sakara-sajūgu spiež kad esi sabremzējies,stājies un jūti ka,dzinējs noslāps.
Īstenībā ixsam taisnība,pieredzējis braucējs Tev padomu nedos,jo balstās uz izjūtām un visu dara automātiski...
Neliec mierā instruktoru-viņš saņem ar to Tavu naudu ,izstāsti problēmu un patrenējiet konkrēto pozīciju.

Offline

PASSATizhi
07. Aug 2018, 22:52#7266

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

pirms stoplīnijas sākumā ir jānospriego piekšējā dakša, nedaudz piebremzējot, un tad var spiest cik spēka. ja spiež uzreiz pa nažiem, pārlidosi pāri stoplīnijai ar bezjēgā stradājošu abs. šito spēj pastāstīt tikai retais instruktors.

Offline

vlkpc
07. Aug 2018, 23:07#7267

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Visiem kripata taisnības. Mēģināšu savilkt - koncentrējies uz bremzēšanu, kad labā roka būs pareizajā uzspiedienā, cita starpā kreisā atradīs laiku sajūgam. Un, kā man iemācīja Lelde no motomeitenes.lv - uz sausa var savāk ar priekšu vien pat no 60...

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Rudz_x
08. Aug 2018, 01:36#7268

Kopš: 19. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Yamaha FZ8

Par +/- ātrumu varu teikt arī kā paveicās ar eksāmena pieņēmēju. Kārtoju figūras Rīgā pagājušogad un čalis nevienā reizē neizvilka savu ātruma mērītāju. Uz stoplīnijas ieskrējos pēc sajūtām un tad jau apstāšanās process. Tur gan neko prātīgu nepateikšu, neatceros kā bija pareizi

Offline

PASSATizhi
08. Aug 2018, 01:42#7269

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā?

Offline

Staris
08. Aug 2018, 01:46#7270

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

man pirms gadiem arī neviens nemērīja ātrumu. Uz aci skatījās

Offline

Rudz_x
08. Aug 2018, 02:23#7271

Kopš: 19. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Yamaha FZ8


08 Aug 2018, 01:42:54 PASSATizhi rakstīja:
tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā?
[/

Ieraksta ko vajag

Offline

instruktors
09. Aug 2018, 00:07#7272

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet

Kā kurš māca,teikt ka tas nav pareizi laikam nav īstais vārds!Yamahai ir nevis ABS jūtīgs,bet mikstāka priekšēja dakša,kas pie straujas bremžes noved pie ABS nostradāšanas!
Jāsāk ar to ka sākumā bremzēm ar pakałējām bremzēm,jo strauji uzñemot ātrumu noslogo pakałējo dakšu tātad sakere aizmugure ir lielāka un tad uzreiz spiežam priekšējās bet tas jāspiež maigi,jo dakša jāsedina pakapeniski lai ABS nestradā un pašās beigas sajūgu,jo dzinējs ari tiri labi dzēš ātrumu.
Noteikti var visādi mēgināt,man škiet ka tā tīri labi sanāk vismaz skolnieki noliek tīri labi.

-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

klepzers
09. Aug 2018, 13:04#7273

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Fartwind

Ja bremzēšana nesanāk, vajag noziedot tos 40eur (vai cik tur) un vienu nodarbību veltīt tikai bremzēšanai. Tas tomēr ir pietiekami svarīgs process, īpaši, ja personiskais mocis būs bez ABS vai ABS nestrādās. Citādi braucot mājup uznāks lietutiņš, izskries stirna vai kas un ar pilnu spēku iekrampējoties priekšējā bremzē - ziepes vien sanāks.
Tāpat ja gribēsi apdzīt vai aizmirsīsi distanci un priekšā braucošais kaut ko sadomās. Līdzīgi kā rapšu pļavas video (tur gan bija jāizstūrē, bet prasme bremzēt dod pārliecību un drošību).

Bet princips vienkāršs - pakaļējo bremzi spiež tikai drusciņ (es mācījos bez ABS, tādēļ sākumā visu laiku pakaļrats šļūca pie stoplīnijas, pat nedaudz uzspiežot), bet priekšējo iesāk spiest mīksti, arvien stingrāk, un tieši pirms līnijas tik pat maigi laiž vaļā. Lai tā kustība ir kā sinusoīda (var sagūglēt kā tāda izskatās, ja nav skaidrs). Sajūgu pašās beigās. Un īsti nav nozīmes - ir ABS vai nav ABS, tas vienkārši var paglābt no lažām.

Pats gan arī sevi šad tad pieķeru pie domas, ka "vajadzētu jau aizbraukt uz kādu laukumu atkal patrennēties bremzēšanu" un par baigo profu sevi neuzskatu

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 12:50#7274

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,

Par stoplinija!
Tātad sākam ar to kad visu šo vajag darīt! Pirmkārt jau pirms bremzēšanas vajag sagatavot motociklu! Ieskrienamies līdz 56-58 ar Yamaha MT-07 un metrus 5-7 pirms konusiem taisam gāzi ciet, vienlaicīgi novacot brivgajienu priekšējām bremzēm!
Tā kā gāze ir aiztaisīta laicīgi tad priekšas dakša jau būs noslogota, un pie konusiem MT-07 modelim spiežam abas bremzes vienlaikus, paturot prātā ka noslodzes jābūt aptuveni 70% priekšā un 30% aizmugurē. Šis lielums var mainīties atkarībā no riepām.

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 12:52#7275

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,

Ja kādam interesē tad šovakar 28.08 18:00 ir motokursi! Varat padalīties ja kādam vajag! Rakstot pm, vai zvanot uz 26308477!
Viss notiek Riepinieku iela 4

Offline

Motogurulv
28. Aug 2018, 14:09#7276

Kopš: 27. Apr 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,


25 Jul 2018, 14:26:41 klepzers rakstīja:
Vajag A kategorijas likšanas procesā ielikt vienu elementāru lietu - obligāta nodarbība trasē (+ izbraukt ar kontrollaiku).

Nodarbībā sākumā teorija gan arī braukšana. Trases - 333 un reģionālās.
Izmaksas nebūtu kosmoss (grūtāk braucējiem samenedžēties, bet varētu gan grupiņā ar savu instruktoru gan arī uz vietas trasē un tur iedod sertifikātu).

Tam nevajadzētu būt kosmiski dārgi (skolas mocis plus trases īre tur 10 cilvēkiem uz stundu).
Ar pareizu teorijas apmācību nevajadzētu aicināt cilvēkus uz to, ka ielās jābrauc pilnā ručkā.
Kontrollaikam jābūt gana garam, bet lai drusku ir jāiespringst.

Un vairāk jārāda "motorcycle crashes" kursu procesā kā arī vairāk jāmāca bremzēšanu, lai nav bail bremzēt un lai zina, ka bremzēšana taisno moci.

Man tada lieta ir visiem, visi ir braukusi pa trasi un pameginajusi pretsturesanu, un miljons citu lietu kas jāzin, sākot ar sēdēšanas pozīciju beidzot ar bremzēšanu likumā

Offline

rams
17. Sep 2018, 13:05#7277

Kopš: 29. Mar 2018

Ziņojumi: 176

Braucu ar: RallyTouring

Kāds var padalīties ar instruktora Dmitrija Krutika kontaktiem?

-----------------
When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough!

Offline

iv4o
22. Nov 2018, 17:50#7278

Kopš: 07. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: Honda NT650V Deauville

Kaut kur driz bus A kategorijas teorija kurs?

Offline

Edmunds-G
22. Nov 2018, 22:02#7279

Kopš: 18. Oct 2018

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

X moto skola. Nodarbības sākas nākamo pirmdien.

Offline

PASSATizhi
23. Nov 2018, 14:23#7280

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

kāda jēga iet likt teoriju, ja līdz braukšanai vēl pusgads?

Offline