Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
barons13 | | Kopš: 19. Jul 2012
Ziņojumi: 175
Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku
| Rīgā atlaides uz km/h pa lielam netiek dotas, ja būs 49 tad varbūt ieskaitīs. Ja pateizi atceros, lietus gadījumā bija pieļaujams -10% attiecīgi 45km/h.
Bremzes priekšējās + pakaļējās, priekšējās sāku spiest par gramu agrāk un AR JŪTĀM. Ja smagi notarkšķēs abs, tad figūru neieskaitīs. Yamahām ABS esot krietni jūtīgāks kā Kwikasfaki (cik Goblins teica, pašam eksī iekrita kawa). Sajūgu izspiedu jau kad bija krietni ātrums pakrities. [ Šo ziņu laboja barons13, 07 Aug 2018, 21:17:08 ]
----------------- NOFUXGIVN | Offline | | |
Zomberts | | Kopš: 12. Jun 2017
Ziņojumi: 499
Braucu ar: mopēdu
| Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti? | Offline | | |
_ix_ | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2889
Braucu ar: Kartingu
|
07 Aug 2018, 21:43:30 Zomberts rakstīja:
Visprecīzāk kāds instruktors izstāstīs, bet sajūgu izspiest sākumā gan nav prāta darbs. Tomēr bremzēšana ar dzinēju arī ir ātruma samazināšana => vieglāk apstāties.
Un nevajag klausīties "vecos" kadrus, kas saka, ka reāli dzīvē tikai ar priekšējām bremzēm vajag bremzēt. Jā priekšējās ir labākas, bet kālab tad moči ar pakaļējām vispār tiek ražoti?
Aizmuguējās bremzes ir vajadzīgas 2 gadījumos
1. lai ratā nepārrautu
2. lai sānslīdi uzsāktu
Placī pietiek ar priekšējām, sajūgu spied uzreiz !
Protams nevajag klausīt vecos loxus kas bremzēt nerubī klausi kādu kas tikko tiesības nolicis tas jau xyiņa ka viņš noteikti stresā nemaz neatcerās ko un kādā secībā ir spiedis toties tagad toč pastāstīs kā pareizi bremzēt [ Šo ziņu laboja _ix_, 07 Aug 2018, 21:58:37 ]
-----------------
| Offline | | |
|
Zomberts | | Kopš: 12. Jun 2017
Ziņojumi: 499
Braucu ar: mopēdu
| Aha, un ar 400cm3 arī mēs visi ratā protam paraut
Īsāk sakot - domā līdzi [ Šo ziņu laboja Zomberts, 07 Aug 2018, 21:59:25 ] | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Sajūgam ar bremzēšanu maz sakara-sajūgu spiež kad esi sabremzējies,stājies un jūti ka,dzinējs noslāps.
Īstenībā ixsam taisnība,pieredzējis braucējs Tev padomu nedos,jo balstās uz izjūtām un visu dara automātiski...
Neliec mierā instruktoru-viņš saņem ar to Tavu naudu ,izstāsti problēmu un patrenējiet konkrēto pozīciju. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| pirms stoplīnijas sākumā ir jānospriego piekšējā dakša, nedaudz piebremzējot, un tad var spiest cik spēka. ja spiež uzreiz pa nažiem, pārlidosi pāri stoplīnijai ar bezjēgā stradājošu abs. šito spēj pastāstīt tikai retais instruktors. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Visiem kripata taisnības. Mēģināšu savilkt - koncentrējies uz bremzēšanu, kad labā roka būs pareizajā uzspiedienā, cita starpā kreisā atradīs laiku sajūgam. Un, kā man iemācīja Lelde no motomeitenes.lv - uz sausa var savāk ar priekšu vien pat no 60...
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Rudz_x | | Kopš: 19. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 101
Braucu ar: Yamaha FZ8
| Par +/- ātrumu varu teikt arī kā paveicās ar eksāmena pieņēmēju. Kārtoju figūras Rīgā pagājušogad un čalis nevienā reizē neizvilka savu ātruma mērītāju. Uz stoplīnijas ieskrējos pēc sajūtām un tad jau apstāšanās process. Tur gan neko prātīgu nepateikšu, neatceros kā bija pareizi | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 331
Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08
| man pirms gadiem arī neviens nemērīja ātrumu. Uz aci skatījās | Offline | | |
Rudz_x | | Kopš: 19. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 101
Braucu ar: Yamaha FZ8
|
08 Aug 2018, 01:42:54 PASSATizhi rakstīja:
tas vnk nav iespējams, ka nemēra ātrumus. ko tad viņš pildot ekša protokolu ciparus no zila gaisa izdomās? ka vārdā?
[/
Ieraksta ko vajag
| Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
| Kā kurš māca,teikt ka tas nav pareizi laikam nav īstais vārds!Yamahai ir nevis ABS jūtīgs,bet mikstāka priekšēja dakša,kas pie straujas bremžes noved pie ABS nostradāšanas!
Jāsāk ar to ka sākumā bremzēm ar pakałējām bremzēm,jo strauji uzñemot ātrumu noslogo pakałējo dakšu tātad sakere aizmugure ir lielāka un tad uzreiz spiežam priekšējās bet tas jāspiež maigi,jo dakša jāsedina pakapeniski lai ABS nestradā un pašās beigas sajūgu,jo dzinējs ari tiri labi dzēš ātrumu.
Noteikti var visādi mēgināt,man škiet ka tā tīri labi sanāk vismaz skolnieki noliek tīri labi.
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
klepzers | | Kopš: 18. Jun 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Fartwind
| Ja bremzēšana nesanāk, vajag noziedot tos 40eur (vai cik tur) un vienu nodarbību veltīt tikai bremzēšanai. Tas tomēr ir pietiekami svarīgs process, īpaši, ja personiskais mocis būs bez ABS vai ABS nestrādās. Citādi braucot mājup uznāks lietutiņš, izskries stirna vai kas un ar pilnu spēku iekrampējoties priekšējā bremzē - ziepes vien sanāks.
Tāpat ja gribēsi apdzīt vai aizmirsīsi distanci un priekšā braucošais kaut ko sadomās. Līdzīgi kā rapšu pļavas video (tur gan bija jāizstūrē, bet prasme bremzēt dod pārliecību un drošību).
Bet princips vienkāršs - pakaļējo bremzi spiež tikai drusciņ (es mācījos bez ABS, tādēļ sākumā visu laiku pakaļrats šļūca pie stoplīnijas, pat nedaudz uzspiežot), bet priekšējo iesāk spiest mīksti, arvien stingrāk, un tieši pirms līnijas tik pat maigi laiž vaļā. Lai tā kustība ir kā sinusoīda (var sagūglēt kā tāda izskatās, ja nav skaidrs). Sajūgu pašās beigās. Un īsti nav nozīmes - ir ABS vai nav ABS, tas vienkārši var paglābt no lažām.
Pats gan arī sevi šad tad pieķeru pie domas, ka "vajadzētu jau aizbraukt uz kādu laukumu atkal patrennēties bremzēšanu" un par baigo profu sevi neuzskatu | Offline | | |
Motogurulv | | Kopš: 27. Apr 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,
| Par stoplinija!
Tātad sākam ar to kad visu šo vajag darīt! Pirmkārt jau pirms bremzēšanas vajag sagatavot motociklu! Ieskrienamies līdz 56-58 ar Yamaha MT-07 un metrus 5-7 pirms konusiem taisam gāzi ciet, vienlaicīgi novacot brivgajienu priekšējām bremzēm!
Tā kā gāze ir aiztaisīta laicīgi tad priekšas dakša jau būs noslogota, un pie konusiem MT-07 modelim spiežam abas bremzes vienlaikus, paturot prātā ka noslodzes jābūt aptuveni 70% priekšā un 30% aizmugurē. Šis lielums var mainīties atkarībā no riepām. | Offline | | |
Motogurulv | | Kopš: 27. Apr 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,
| Ja kādam interesē tad šovakar 28.08 18:00 ir motokursi! Varat padalīties ja kādam vajag! Rakstot pm, vai zvanot uz 26308477!
Viss notiek Riepinieku iela 4 | Offline | | |
Motogurulv | | Kopš: 27. Apr 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: CBR600RR, GSX-R, Hornet, yz400f,
|
25 Jul 2018, 14:26:41 klepzers rakstīja:
Vajag A kategorijas likšanas procesā ielikt vienu elementāru lietu - obligāta nodarbība trasē (+ izbraukt ar kontrollaiku).
Nodarbībā sākumā teorija gan arī braukšana. Trases - 333 un reģionālās.
Izmaksas nebūtu kosmoss (grūtāk braucējiem samenedžēties, bet varētu gan grupiņā ar savu instruktoru gan arī uz vietas trasē un tur iedod sertifikātu).
Tam nevajadzētu būt kosmiski dārgi (skolas mocis plus trases īre tur 10 cilvēkiem uz stundu).
Ar pareizu teorijas apmācību nevajadzētu aicināt cilvēkus uz to, ka ielās jābrauc pilnā ručkā.
Kontrollaikam jābūt gana garam, bet lai drusku ir jāiespringst.
Un vairāk jārāda "motorcycle crashes" kursu procesā kā arī vairāk jāmāca bremzēšanu, lai nav bail bremzēt un lai zina, ka bremzēšana taisno moci.
Man tada lieta ir visiem, visi ir braukusi pa trasi un pameginajusi pretsturesanu, un miljons citu lietu kas jāzin, sākot ar sēdēšanas pozīciju beidzot ar bremzēšanu likumā | Offline | | |
rams | | Kopš: 29. Mar 2018
Ziņojumi: 176
Braucu ar: RallyTouring
| Kāds var padalīties ar instruktora Dmitrija Krutika kontaktiem?
----------------- When you ride hard on a your motorcycle, sometimes you fall, otherwise you’re not riding hard enough! | Offline | | |
iv4o | | Kopš: 07. Nov 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 74
Braucu ar: Honda NT650V Deauville
| Kaut kur driz bus A kategorijas teorija kurs? | Offline | | |
Edmunds-G | | Kopš: 18. Oct 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| X moto skola. Nodarbības sākas nākamo pirmdien. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| kāda jēga iet likt teoriju, ja līdz braukšanai vēl pusgads?
| Offline | | |
|
|