Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
AndrisV
29. Sep 2010, 01:41#721

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: samokatu

A kas vainas litrīgam skūterim?

Offline

LLA
29. Sep 2010, 07:31#722

Kopš: 08. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 851

Braucu ar: GSX600R

skuterpower.lv

-----------------
http://www.draivs.lv
Evakuators http://draivs.lv/auto-evakuators
http://www.demontaza.lv

Offline

Icaks
29. Sep 2010, 09:14#723

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

patēriņš 500-650 cc aparātam ar karbūžiem būs ~6 l


6l/100km!!! Vai ta viņiem visiem bākas cauras?! Man tīri ņipri minot pat pilnpiedziņas aparāts RAV4 ar 7,1 uz simtu iztiek!!! Tiesa gan - dīzeli 7,1 ... Tikai remonti un apkopes visu ietaupījumu uz degvielu kā govs ar mēli ...
Ko darīt, ko darīt?
Kā dzīvot tālāk? vai :alkofest
Ar galīgo mopedku tādi attālumi ikdienā nav veicami (protams, ja nav vēlēšanās celties divi stundas agrāk un attiecīgu laika sprīdi veltīt ceļošanai. Un Mopedka ilgi tādā režīmā nenovilks ...
Vai tiešām nav aparāta, kurš iztiktu ar nepilniem 3l/100km, bet tai pašā laikā ļautu pārvietoties cilvēka cienīgā veidā???
Laikam jāpazemo sevi līdz 125..250cc, bet vai tas ir risinājums?
Tikai ne škūteri!!!

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

peecis
29. Sep 2010, 09:17#724

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Sep 2010, 09:14:56 Icaks rakstīja:
patēriņš 500-650 cc aparātam ar karbūžiem būs ~6 l


6l/100km!!! Vai ta viņiem visiem bākas cauras?! Man tīri ņipri minot pat pilnpiedziņas aparāts RAV4 ar 7,1 uz simtu iztiek!!! Tiesa gan - dīzeli 7,1 ... Tikai remonti un apkopes visu ietaupījumu uz degvielu kā govs ar mēli ...
Ko darīt, ko darīt?
Kā dzīvot tālāk? vai :alkofest
Ar galīgo mopedku tādi attālumi ikdienā nav veicami (protams, ja nav vēlēšanās celties divi stundas agrāk un attiecīgu laika sprīdi veltīt ceļošanai. Un Mopedka ilgi tādā režīmā nenovilks ...
Vai tiešām nav aparāta, kurš iztiktu ar nepilniem 3l/100km, bet tai pašā laikā ļautu pārvietoties cilvēka cienīgā veidā???
Laikam jāpazemo sevi līdz 125..250cc, bet vai tas ir risinājums?
Tikai ne škūteri!!!


250 cc ar šprici varētu būt labs varijants, tik vai tas iekļausies 1000 LVL?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Icaks
29. Sep 2010, 09:22#725

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

.. ja gribi pist kapeiku ..


Man nav nekāda naida arī pret lata . Tikai ... visiem priekiem to latu nepietiek.

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

Icaks
29. Sep 2010, 09:23#726

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

250 cc ar šprici varētu būt labs varijants, tik vai tas iekļausies 1000 LVL?


Konkrēti modeļi???

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

peecis
29. Sep 2010, 10:03#727

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Sep 2010, 09:23:51 Icaks rakstīja:
250 cc ar šprici varētu būt labs varijants, tik vai tas iekļausies 1000 LVL?


Konkrēti modeļi???


nezinu, neesmu par tādiem nopietni interesējies.

kawasaki klx250?

3.3 sēņojot, 3.8-4 - atvelkot

The hard, narrow seat is okay for short jaunts, not so much for extended trips. Which isn’t a problem because, even though the KLX returns a miserly 3.8 to 4 L/100 km (72 mpg) fuel consumption, the 7.7 litre tank means you can massage life back into your buns at the frequent gas stops. Kawasaki claims 3.3 L/100 km (86 mpg) but my “normal” riding (i.e. wringing it for all it was worth) couldn’t match those figures.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Marko
29. Sep 2010, 10:05#728

Kopš: 06. Apr 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 1376

Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.


29 Sep 2010, 09:14:56 Icaks rakstīja:
Vai tiešām nav aparāta, kurš iztiktu ar nepilniem 3l/100km, bet tai pašā laikā ļautu pārvietoties cilvēka cienīgā veidā???
Laikam jāpazemo sevi līdz 125..250cc, bet vai tas ir risinājums?
Tikai ne škūteri!!!

Honda Varadero 125ccm ~3,5l/100km, max ātrums 120km/h, apdzīt fūres, kuras brauc uz 100km/h, ļoti grūti, pa pilsētu ripināt ir ok!
Viens no retajiem 125iem, kas vizuāli līdzinās mocim.

Offline

Icaks
29. Sep 2010, 11:01#729

Kopš: 29. Dec 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 109

Braucu ar: vellapēdu

Par Varadero tas taisnība.
Kāds skats uz to pašu Kawu KLX250 vai KLE250Anhelo?

-----------------
http://www.cirsma.lv/

Specializēts sludinājumu portāls.
Cirsmas, pakalpojumi, mežu īpašumi.

Offline

maniac
29. Sep 2010, 11:43#730

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5147

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Honda Varadero 125ccm ~3,5l/100km, max ātrums 120km/h, apdzīt fūres, kuras brauc uz 100km/h, ļoti grūti, pa pilsētu ripināt ir ok!
Viens no retajiem 125iem, kas vizuāli līdzinās mocim.

Ir mēģināts. Tiešām tāds "pieaudzis" pēc sajūtām Tiesa, tas konkrētais laikam bija ar ierobežotāju - 105 un ne grama vairāk. Bet līdz tiem 105 - ļoti mundri pat divatā

Offline

Tvinky
29. Sep 2010, 15:28#731

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu

Mans Ninja 250R 2008 ir ok, novīlējis esmu 25k km un nav nekādu problēmu :-) Btw, ir doma pārdot, bet ja nepārdosies - vīlēšu tālāk

Max 163km/h+ (ja pagaida ar atgriestu ručku gan jau līdz 170-175 aizies). Patēriņš 3-5 (atkarīgs no tā kā griež, ja 90-100km/h, tad 3-4, ja virs un visu laiku tad var sanākt visi 5. Smuki zaļā krāsā, ar iešprici un neesmu vēl par divām sezonām uz gurķa paņēmis. Tālākais gabals ko esmu veicis Daugavpils -> Palanga (Lietuva), uzvedās ok :-)

Es tik leju zupu, mainu eļļas filtrus un eļļu ik pēc 6k km + tīru gaisa filtru un pagaišās sezonas sākumā tika nomainīts priekšējie bremžu kluči (šodien mainu aizmugurējos). Kopš salona ir nomainīta arī aizmugurējā riepa, nākošās sezonas sākumā domāju priekšējo nomainīt (: Bet nepadomā, ka tev tik bieži tas būs jādara - paskaties kāds man noskrējiens, raķetes 95 gada ar tādiem noskrējieniem netirgo - jo tie bieži ar šortiem tikai svētdienās pa 20km nobrauc

Offline

baikers
30. Sep 2010, 09:01#732

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1448

Braucu ar: Aprilia RSV 1000

Tātad,plāns ir tāds-jāpārdod Aprilia un jānopērk baiks trasei,ar kuru nav žēl nokrist un moci izbraucieniem, ar kuru var braukt pa mežu,pilsētu un ,piemēram, Norvēģijas kalnu ceļiem.
Cik lasīts,Transalps vai KTM , BMW ?

-----------------
Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā.

Offline

Sliktais
30. Sep 2010, 19:36#733

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


30 Sep 2010, 09:01:02 baikers rakstīja:
Tātad,plāns ir tāds-jāpārdod Aprilia un jānopērk baiks trasei,ar kuru nav žēl nokrist un moci izbraucieniem, ar kuru var braukt pa mežu,pilsētu un ,piemēram, Norvēģijas kalnu ceļiem.
Cik lasīts,Transalps vai KTM , BMW ?

Par baiku trasei - spečuki pateiks
Transalps ir Ok, tikai jaudas būs pamaz (pašam bija Deauville, motors tas pats);
KTM - viss forši, bet nu vairāk neceļiem, nekā pa šoseju, izbraucu, bet kkas ne tā ;
BMW R1200GS būtu arī mana izvēle, gan jau būs,

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Archy96
30. Sep 2010, 19:46#734

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Sep 2010, 09:01:02 baikers rakstīja:
Tātad,plāns ir tāds-jāpārdod Aprilia un jānopērk baiks trasei,ar kuru nav žēl nokrist un moci izbraucieniem, ar kuru var braukt pa mežu,pilsētu un ,piemēram, Norvēģijas kalnu ceļiem.
Cik lasīts,Transalps vai KTM , BMW ?

Vo , viedi vārdi - pēc not mīzinga āķis lūpā?

Priekš trases iesaku meklēt kādu avarējušu moci no DE jeb GB, tādu, kam plastmasas sasistas, bet hadene vesela, būs krietni lētāk un nebūs žēl vēlreiz sasist, kā arī tepat uz vietas dotajā brīdī jau trasei sagatavoti mocīši pa labām cenām dabonami.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

baikers
30. Sep 2010, 19:56#735

Kopš: 01. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1448

Braucu ar: Aprilia RSV 1000


30 Sep 2010, 19:46:06 Archy96 rakstīja:

30 Sep 2010, 09:01:02 baikers rakstīja:
Tātad,plāns ir tāds-jāpārdod Aprilia un jānopērk baiks trasei,ar kuru nav žēl nokrist un moci izbraucieniem, ar kuru var braukt pa mežu,pilsētu un ,piemēram, Norvēģijas kalnu ceļiem.
Cik lasīts,Transalps vai KTM , BMW ?

Vo , viedi vārdi - pēc not mīzinga āķis lūpā?

Priekš trases iesaku meklēt kādu avarējušu moci no DE jeb GB, tādu, kam plastmasas sasistas, bet hadene vesela, būs krietni lētāk un nebūs žēl vēlreiz sasist, kā arī tepat uz vietas dotajā brīdī jau trasei sagatavoti mocīši pa labām cenām dabonami.
Ja,es jau palūrēju pa UK dzīlēm,kas dabūjams. Ir pat jau sagatavoti trasei nopērkami. Bet nu,kad būs 100% skaidrs, jautāšu Tev tuvāk,ko un kā palūrēt.

-----------------
Rajons mums ir kluss... visi ar klusinātājiem staigā.

Offline

Archy96
30. Sep 2010, 20:14#736

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 Sep 2010, 19:56:53 baikers rakstīja:

30 Sep 2010, 19:46:06 Archy96 rakstīja:

30 Sep 2010, 09:01:02 baikers rakstīja:
Tātad,plāns ir tāds-jāpārdod Aprilia un jānopērk baiks trasei,ar kuru nav žēl nokrist un moci izbraucieniem, ar kuru var braukt pa mežu,pilsētu un ,piemēram, Norvēģijas kalnu ceļiem.
Cik lasīts,Transalps vai KTM , BMW ?

Vo , viedi vārdi - pēc not mīzinga āķis lūpā?

Priekš trases iesaku meklēt kādu avarējušu moci no DE jeb GB, tādu, kam plastmasas sasistas, bet hadene vesela, būs krietni lētāk un nebūs žēl vēlreiz sasist, kā arī tepat uz vietas dotajā brīdī jau trasei sagatavoti mocīši pa labām cenām dabonami.
Ja,es jau palūrēju pa UK dzīlēm,kas dabūjams. Ir pat jau sagatavoti trasei nopērkami. Bet nu,kad būs 100% skaidrs, jautāšu Tev tuvāk,ko un kā palūrēt.

OK.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mm85
30. Sep 2010, 21:46#737

Kopš: 30. Sep 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki,

Kāds jau te minēja par ratu taisīšanu ziemā... tad nu palīdzēsiet man arī pirmā moča izvēlē? Ir ar kaut kādiem motorolleriem arī braukts, bet nu to neuzskatu nopietni.
Pašreiz skatos ielas moci (pārsvarā pa pilsētu, pa retam ārpus un stipri maz, bet tomēr iespējams arī kādreiz pa grunti), robežās 500-700kubi (nejūtos vēl tik pieredzes bagāts, lai ņemtu ko jaudīgāku) un budžetā līdz 1000,- Ls.
Cik te ss.lv esmu paracies, tad pašreiz vai nu Kawasaki ER-5, Suzuki SV650S vai arī tas pats Suzuki Bandit šķiet sakarīgs variants.
Ko ieteiksiet? Kam pievērst uzmanību?
Paldies.

Offline

Archy96
30. Sep 2010, 21:48#738

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Nu šis temats, man liekas, jau 100x šurpu turpu izmuļļāts, palasies topiku uz atpakaļ

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mm85
30. Sep 2010, 22:05#739

Kopš: 30. Sep 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nu laaabi... nepatīk gan man atpakaļgaitā lasīt, bet pacentīšos.
P.S. Bandit kā opcija atmests. Priekšgalā izvirzās SV650S.

[ Šo ziņu laboja mm85, 30 Sep 2010, 22:22:01 ]

Offline

Sturmer
01. Oct 2010, 01:10#740

Kopš: 06. Jun 2010

Ziņojumi: 20

Braucu ar: pagaidām ar lisapēdu un B kat.

Kāda ir situācija ar vecajām minskām? Cik lēti remonti (aļa detaļas pa latu spainī) un cik stiprs ir standarta 125nieka motors priekš pilsētas un vai derēs, ja gribēs pa kādu meža stigu grantētu vai nedubļainu izvirināt?
Tā kā finanšu dēļ neiznāca šogad līdz galam pabeigt A kategorijas apgūšanu, ir doma paņemt minsku un satrenēties, lai nav atkal jāgāž 17ls stundā, bet ir jau skills sakačāts +-
Ir dzirdēts, ka minskas un voshoda motora stiprinājumi plus mīnus tādi paši - vai būs salīdzinoši viegli iestādīt minskā voshoda 175nieku un cik daudz tas dos uzlabojumu?

Plus no juridiskās puses - ss'ā ir daudzi minsku sludekļi bez dokumentiem, vai ir kautkada legāla procedūra, kā tos dokumentus no jauna izgatavot, lai varētu ar pa krīzes cenu nopirkto minsku piedalīties satiksmē?

Offline