Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārijas ar moto
Autors | Ziņojums |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Klasika-viņš izraisa avārijas situāciju,tu cenšoties izvairīties novārties,bet viņš tevi nav aizskāris un ,,сам дурак,,... [ Šo ziņu laboja mezamaris, 17 Oct 2021, 21:00:12 ] | Offline | | |
Christian_letti | | Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
|
17 Oct 2021, 18:27:47 mezamaris rakstīja:
Klasika-viņš izraisa avārijas situāciju,tu venšoties izvairīties novārtoes,bet viņš tevi nav aizskāris un сам дурак...
tieši tā - pretējā gadījumā distances neievērošana, jo visi liecinieki uzreiz CP teica, ka izgrieza priekšā, bet tā kā es negribēju ieskriet aizmugurē un neprognozējami lidot izplatījumā, nemainīju braukšanas virzienu, kreisajā pusē saliņa, labajā pusē zināju, ka uzreiz ir auto aiz manis, nebija variantu kā palikt joslā ar izrietošajām sekām. mierinājums, ka jālāpa tikai moča plasmasas
| Offline | | |
Christian_letti | | Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
| tā ka meklēju Suzuki GSF 600 S plasmasas | Offline | | |
|
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
17 Oct 2021, 18:04:42 Christian_letti rakstīja:
... mocis bremzējas un ir daudz nestabilāks par mašīnu...
Arī klasika, to ka jāmāk bremzēt izdomāt jau pēc kritiena.
PS ja vien tu netrāpi izgriezuša transportlīdzekļa sānā (apdzīvotas vietas ātrumu zonas ietvaros), tev praktiski vienmēr ir viens no diviem - iespēja ieraudzīt un piebremzēt laicīgi, iespēja nobremzēt. Tie kas neizmanto pirmo, mēģina izmantot otro. | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Kursi ir labi un vajadzīgi, bet bez kursiem, kad moci būsi savedis kārtībā, noteikti aizbrauc uz kādu asfaltētu placi vai tukšu ceļa posmu un ieskrienies un bremzē. Lai interesantāk, paņem konusus un atmēri tos eksāmena 11m no 50km/h. Reāli palīdz saprast kā mocis stājas vislabāk.
Protams, papildus vēlama teorija.
| Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
17 Oct 2021, 18:04:42 Christian_letti rakstīja:
Pirmkārt to, ka mocis bremzējas un ir daudz nestabilāks par mašīnu.
Ja, nu jāmācās ir DĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀUUUDZ, jo micis nav nestabilāks par mašīnu un bremzējas tiesi tāpat kā mašīna
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
Christian_letti | | Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
| motocikla 2 saskares punkti pret mašīnas 4 saskares punktiem, turklāt bremzēšanas laukums atšķiras....
Lijis lietus, daži grādi virs nulles... Noteikti, ka varēja un vajadzēja rīkoties savādāk, bet ir tā kā ir. Pirmā sezona, pirmā pieredze, salīdzinoši veiksmīgi. Viela pārdomām.[ Šo ziņu laboja Christian_letti, 19 Oct 2021, 09:17:03 ] | Offline | | |
stanks | | Kopš: 04. Sep 2019
Ziņojumi: 174
Braucu ar:
|
19 Oct 2021, 09:15:58 Christian_letti rakstīja:
motocikla 2 saskares punkti pret mašīnas 4 saskares punktiem, turklāt bremzēšanas laukums atšķiras....
Lijis lietus, daži grādi virs nulles... Noteikti, ka varēja un vajadzēja rīkoties savādāk, bet ir tā kā ir. Pirmā sezona, pirmā pieredze, salīdzinoši veiksmīgi. Viela pārdomām.
Pieļauju, ka nav ABS un tā arī bija galvenā problēma, bremzējot krīt, ja bloķē priekšējo riteni - attiecīgi jāmācās bremzēt (it sevišķi bez ABS to nedarīt var būt ļoti bīstami). | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
19 Oct 2021, 09:15:58 Christian_letti rakstīja:
motocikla 2 saskares punkti pret mašīnas 4 saskares punktiem, turklāt bremzēšanas laukums atšķiras....
Lijis lietus, daži grādi virs nulles... Noteikti, ka varēja un vajadzēja rīkoties savādāk, bet ir tā kā ir. Pirmā sezona, pirmā pieredze, salīdzinoši veiksmīgi. Viela pārdomām.
1. Kas pa vietu, ātrums?
2. Moto vs auto bremzāšana ir līdzvērtīga, pat efektīvāka, ja ievēro dažus priekšnoteikumus. [ Šo ziņu laboja sandors, 19 Oct 2021, 11:06:24 ] | Offline | | |
Teiksmaqq | | Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
|
19 Oct 2021, 09:15:58 Christian_letti rakstīja:
motocikla 2 saskares punkti pret mašīnas 4 saskares punktiem, turklāt bremzēšanas laukums atšķiras....
Lijis lietus, daži grādi virs nulles... Noteikti, ka varēja un vajadzēja rīkoties savādāk, bet ir tā kā ir. Pirmā sezona, pirmā pieredze, salīdzinoši veiksmīgi. Viela pārdomām.
saskares punktu skaits un laukums neietilpst vienādojumā
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
Porsche | | Kopš: 29. Jun 2020
No: Baloži
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA
| +1
atļautajos pilsētas ātrumos, tas ir līdz 70-80km/h, man šķiet, ka mocis stājas ātrāk par auto, tīri pēc sajūtām un bremzēšanas dinamikas. Bet nu bremzēt ir jāprot un ABS būs draugs ekstremālā bremzēšanā.
Galvenais bremzējot un paātrinoties ir masa jeb svars, kurš jāstopē vai jākustina, tad tālāk ir visi citi faktori. Līdz ar to, pat teorētiski, mocim ar 10 mazāku svaru vajadzētu stāties ātrāk par auto.
Bet nu turās un nakošsezon uz riteņiem.
18 Oct 2021, 21:59:25 Teiksmaqq rakstīja:
17 Oct 2021, 18:04:42 Christian_letti rakstīja:
Pirmkārt to, ka mocis bremzējas un ir daudz nestabilāks par mašīnu.
Ja, nu jāmācās ir DĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀUUUDZ, jo micis nav nestabilāks par mašīnu un bremzējas tiesi tāpat kā mašīna
| Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Valkyrie Interstate
| Nu var pirkt arī smagos kruīzerus un ar mazlitrāžas automobīļiem un to parodijām droši cīnīties vienā svara (cruiserweight, nu tur kur arī Briedis cīnās) kategorijā, ejot uz visu banku (full contact)
Sorrū, bet streetfight'ā tā šad-tad pacīnīties ir sanācis ...
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
20 Oct 2021, 11:50:51 Porsche rakstīja:
+1
atļautajos pilsētas ātrumos, tas ir līdz 70-80km/h, man šķiet, ka mocis stājas ātrāk par auto, tīri pēc sajūtām un bremzēšanas dinamikas. Bet nu bremzēt ir jāprot un ABS būs draugs ekstremālā bremzēšanā.
Galvenais bremzējot un paātrinoties ir masa jeb svars, kurš jāstopē vai jākustina, tad tālāk ir visi citi faktori. Līdz ar to, pat teorētiski, mocim ar 10 mazāku svaru vajadzētu stāties ātrāk par auto.
Bet nu turās un nakošsezon uz riteņiem.
18 Oct 2021, 21:59:25 Teiksmaqq rakstīja:
17 Oct 2021, 18:04:42 Christian_letti rakstīja:
Pirmkārt to, ka mocis bremzējas un ir daudz nestabilāks par mašīnu.
Ja, nu jāmācās ir DĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀUUUDZ, jo micis nav nestabilāks par mašīnu un bremzējas tiesi tāpat kā mašīna
Bet praksē tā nav. Masa vienādojumā nepiedalās. Tikai ātrums un saķeres koeficients. | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
20 Oct 2021, 11:50:51 Porsche rakstīja:
atļautajos pilsētas ātrumos, tas ir līdz 70-80km/h, man šķiet, ka mocis stājas ātrāk par auto
1. Ar labu tehniku, draiveriem un labaratorijas apstākļos ir otrādi. Zemi ātrumi, auto stājas mazliet ātrāk, lieli - moto īsāks bremzēšanas ceļs.
2. Sadzīves apstākļos, parasti - aizmugures bremzes, panika, nav iemaņu efektīvā bremzēšanā, bremzes nav labā kartībā, bailes no bremzēšanas, pirksti nav uz bremzes = noliek uz mutes vai kontakts ar objetu. | Offline | | |
Gasjs | | Kopš: 17. Jun 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 265
Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)
| Visi tik trenēti, ka bail.
Paņemam panikas situāciju. Diemžēl tādas gadās i ar auto, i ar moto, jo 100% situāciju uz ceļa neparedzēs pat vispieredzējušākais un uzmanīgākais braucējs.
Ar auto Tu nedomā ne par segumu, ne par izsvarojumu, ne par segumu - vienkārši bremze grīdā un pārējo paveic ABS un riepas. Līdzīgs rezultāts i svētdienas braucējam, i trešdienas.
Ar moto. Ja braucējs neļaujas panikai (bik pretruna ar nosacījumiem, vai ne), tad notiek kontrolēta bremzēšana. Iznākums atkarīgs no iemaņām, riepām, seguma utt. Kļūda vienā parametrā un, zlaukts, gar zemi.
Ja vēl uznāk panika un paķer pilnu priekšējo bremzi, uz slapja, auksta asfalta, trūdošām lapām uz ceļa, cietām bet ilgmūžīgām riepām, tad zlaukts ir gandrīz vai garantēts ar visiem ABS.
Morāle īsa - ekstrēma (bez sagatavošanās kā treniņā) bremzēšana ar auto tomēr ir muļķudrošāka.
Ja vēl iznāk braukt, darām to mierīgi. Tumsa, aukstums un slapums nav mocistu draugi | Offline | | |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
20 Oct 2021, 20:26:55 Gasjs rakstīja:
Visi tik trenēti, ka bail.
Paņemam panikas situāciju. Diemžēl tādas gadās i ar auto, i ar moto, jo 100% situāciju uz ceļa neparedzēs pat vispieredzējušākais un uzmanīgākais braucējs.
Ar auto Tu nedomā ne par segumu, ne par izsvarojumu, ne par segumu - vienkārši bremze grīdā un pārējo paveic ABS un riepas. Līdzīgs rezultāts i svētdienas braucējam, i trešdienas.
Ar moto. Ja braucējs neļaujas panikai (bik pretruna ar nosacījumiem, vai ne), tad notiek kontrolēta bremzēšana. Iznākums atkarīgs no iemaņām, riepām, seguma utt. Kļūda vienā parametrā un, zlaukts, gar zemi.
Ja vēl uznāk panika un paķer pilnu priekšējo bremzi, uz slapja, auksta asfalta, trūdošām lapām uz ceļa, cietām bet ilgmūžīgām riepām, tad zlaukts ir gandrīz vai garantēts ar visiem ABS.
Morāle īsa - ekstrēma (bez sagatavošanās kā treniņā) bremzēšana ar auto tomēr ir muļķudrošāka.
Ja vēl iznāk braukt, darām to mierīgi. Tumsa, aukstums un slapums nav mocistu draugi
+1
Tikai gribu piebilsts, treniņš mazliet (bet ne tuvu pilnībā) samazina panikas iespēju, līdz ar to arī asfalta iepazīšanu.
Braucam prātīgi! | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Vislabāk paniku mazina pieredze,bremzē,krīti,bremzē krīti,bremzē nekrīti... | Offline | | |
Christian_letti | | Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
| ui, nebiju domājis izraisīt diskusijas. Pats sevi varu mierīgi nosaukt par muļķi, kapeikpis..ju, neprašu. Panikas nebija, bet savācās daudzi faktori. It kā sezonas sākumā gribēju tikt pie kāda instruktora atsvaidzināt iemaņas, bet atgādinu, ka sākumā pēc lokdauņa autoskolas un instruktori bija pārbāzti ar gribētājiem, tā nu atliku un atliku līdz pēdējais piektdienai. Kā tur bija par to dzīves skolu - dārgi, bet efektīvi | Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| pa lielam situācijā, kad visu izšķir sekundes 100 daļas, tad strādā tikai un vienīgi instinkti.
ar auto ...
tīra fizioloģija. parādījās briesmas uz ceļa, tu spied bremzes cik vien iespējams dziļi un ilgi, cerībā, ka pietiks. muskulis saspringa, un to vairs nav tik viegli atslābināt. tāpēc izgudroja ABS, kas cilvēka vietā atslābina spiedienu uz bremžēm un atkal piespiež.
domājams, ka situācija ar moto baigi neatšķiras. tur vēl nāk papildus nianses. ja ir laika sagatavoties, tad viss ir OK. a ja nav laika, tad nu ir foruma biedri, kas pastāsta ka nu viņi gan visu izdarītu pareizi ....
pēc tam jau visi gudri, tajā skaitā iesaistītais. var prātā pārtīt visas sekundes 100 daļas, lai saprastu kāda bija pareizā kustību secība.
p.s.
šajā sakarā ir laba filma par lidmašīnas nolaišanos Hudzonas upē (laikam).
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
Christian_letti | | Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 97
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
|
p.s.
šajā sakarā ir laba filma par lidmašīnas nolaišanos Hudzonas upē (laikam).
Jā, kad bija izvērtēšana, tad Toms Hens prasīja, cik datorsimulācijas veica, pirms izdevās manevrs. It kā pareizais bija pāri 100 reizēm, kamēr izdevās, bet viņam bija viena iespēja | Offline | | |
|
|