Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| a vispār, piemēram, šajā vīkendā kāds no Rīgas negrib atgāzt pie Talsu egoniem....? Var nodot tā, ka maz neliekas! | Offline | | |
java | | Kopš: 11. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3
| Morāle : Ja gribi būt kārtīgs endūrīsts(īsts mačo), tad kurbulis ir must have | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Jul 2011, 12:38:19 Bagars rakstīja:
Starteris, protams, ir laba lieta. Bet vai tas ir galvenais kāpēc izvēlēties/neizvēlēties konkrēto dzelzi
Tev laikam nekad nav gadījies meža vidū, pilnīgā spēku izsīkumā kurbulēt endūriķi, kurš nezin kāpēc negrib vairs īsti pielekt, jeb ir aizlējies, jo tas ir kā mērfija likums - ja mocim ir tikai kurbulis, tam noteikti kādreiz kas nojuks ar pielekšanu, tamdēļ elektrostarteris ir rullējoša štelle, je vien neesi mazohists, kam patīk sevi pāšam čakarēt.
Bet nost to starteri ņem pro braucēji svara ekonomijas nolūkos, un pro braucēji reti krīt, un viņiem moči reti slāpst nost, tā lūk
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| Nu tagad vismaz Ausers zinās, ka dažiem ir svarīgs starters, dažiem nē. Bet par grūtību pārvarēšanu nu tas ir dziļi filozofisks jautājums, un katram pašam jāatrod motivācija piecelt pakaļu no dīvāna un braukt čakarēties pa meža dubļiem. Un vienam patiks takas, vienam peļķes, citam kurbuls | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Jul 2011, 13:05:52 Bagars rakstīja:
..un endūru esmu braucis arī ar koka ižu
Malacis Agrāk arī zobus rāva bez narkozes, bet vai tas ir tas uz ko tiekties, un vai to vajag Katrā ziņā starteris ir štelle, kas stipri atvieglo dzīvi amatiera līmeņa braucējam un kamdēļ to neizmantot, ja ir šāda opcija [ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Jul 2011, 13:11:27 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
EEriks | | Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| xr650r un citiem zveriem ar kurbuli ietecama laba fiziska forma un augums ap 180cm
----------------- mezi rulle | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Jul 2011, 13:11:44 EEriks rakstīja:
xr650r un citiem zveriem ar kurbuli ietecama laba fiziska forma un augums ap 180cm
Braucot ar enduro bez fiziskās formas vispār nav ko meklēt
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
26 Jul 2011, 13:21:41 Bagars rakstīja:
...bet visvairāk mani sajūsmina tie dzelži, kuriem līkā vispār nav bet ir tikai starteris...
...a tu esi meža vidū, pilnīgā spēka izsīkumā.. aķis nosprādzis, vai relejs nokūpējis, vai starteris izbeidzies, kautvai startera poga iznīcināta bietējot... par pēkšņu zaļo vados nemaz nerunājot...
a līko var tikai pazaudēt..
Katram savas priekšrocības
Tāpēc KTM 250,450,525 EXC rullē, ja nobeidzies akiņs, uzsit pa kurbuli un aiziet tālāk! | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
26 Jul 2011, 12:34:00 Bagars rakstīja:
26 Jul 2011, 11:39:33 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?
Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak
Pirmajam neslāpst...
Varbūt kāds, man neatjautīgajam, var paskaidrot, kāpēc daudzi, piem, WEC braucēji tādu devaisu, kā starteris, amputē vispār?
... tādi mani novērojumi apmeklējot dažus šos pasākumus...
Nu piemeeram mani noveerojumi pie KTM ruupniicas telts MX1 bija taadi ka neviens neko neraveeja nost.
Peec katras gonkas njeema nost akumulatoru, laikam laadeeja vai lika citu.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
26 Jul 2011, 13:11:44 EEriks rakstīja:
xr650r un citiem zveriem ar kurbuli ietecama laba fiziska forma un augums ap 180cm
Kas kuram svarīgāks!!! Viens no iemesliem kāpēc ar brāli mainījām dzinējus, bija tas, ka manam bija elektrostarters un kiks, kas bračkam GONKĀ ar KLUSO startu ir liels pluss, bet man pa mežiem vizinoties pa lielam poh, jo biju jau pieradis kurbulēt dēļ iepriekš neejoša startera bendiksa.
LC4 Adventurei kādu brīdi čikājās startera relejs, un no vietas uzkurbulēt bija grūti ar saviem 77/182, parasti kurbulēju atspiežot pret sienu, koku vai uz peciņas, bet nu sēžot virsū to dzelzi pielaist nevarēju.[ Šo ziņu laboja endurists, 26 Jul 2011, 13:29:25 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
26 Jul 2011, 13:25:03 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 12:34:00 Bagars rakstīja:
26 Jul 2011, 11:39:33 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?
Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak
Pirmajam neslāpst...
Varbūt kāds, man neatjautīgajam, var paskaidrot, kāpēc daudzi, piem, WEC braucēji tādu devaisu, kā starteris, amputē vispār?
... tādi mani novērojumi apmeklējot dažus šos pasākumus...
Nu piemeeram mani noveerojumi pie KTM ruupniicas telts MX1 bija taadi ka neviens neko neraveeja nost.
Peec katras gonkas njeema nost akumulatoru, laikam laadeeja vai lika citu.
Jo brauc bez ģenerātora.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
26 Jul 2011, 13:37:47 Archy96 rakstīja:
26 Jul 2011, 13:25:03 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 12:34:00 Bagars rakstīja:
26 Jul 2011, 11:39:33 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?
Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak
Pirmajam neslāpst...
Varbūt kāds, man neatjautīgajam, var paskaidrot, kāpēc daudzi, piem, WEC braucēji tādu devaisu, kā starteris, amputē vispār?
... tādi mani novērojumi apmeklējot dažus šos pasākumus...
Nu piemeeram mani noveerojumi pie KTM ruupniicas telts MX1 bija taadi ka neviens neko neraveeja nost.
Peec katras gonkas njeema nost akumulatoru, laikam laadeeja vai lika citu.
Jo brauc bez ģenerātora.
nuja generatora tur nav. Katraa zinjaa starteris ir forshi, jo taa kurbuleeshana baigi daudz speeka panjem.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
26 Jul 2011, 13:40:24 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 13:37:47 Archy96 rakstīja:
26 Jul 2011, 13:25:03 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 12:34:00 Bagars rakstīja:
26 Jul 2011, 11:39:33 UDT rakstīja:
26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?
Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak
Pirmajam neslāpst...
Varbūt kāds, man neatjautīgajam, var paskaidrot, kāpēc daudzi, piem, WEC braucēji tādu devaisu, kā starteris, amputē vispār?
... tādi mani novērojumi apmeklējot dažus šos pasākumus...
Nu piemeeram mani noveerojumi pie KTM ruupniicas telts MX1 bija taadi ka neviens neko neraveeja nost.
Peec katras gonkas njeema nost akumulatoru, laikam laadeeja vai lika citu.
Jo brauc bez ģenerātora.
nuja generatora tur nav. Katraa zinjaa starteris ir forshi, jo taa kurbuleeshana baigi daudz speeka panjem.
ja braukā ar endūru savam priekam, pa meža ceļiem un nelien lielos ūdeņainos purvos, tad pilnīgi pietiek ar kurbuli.. kā jau sākās Hard Enduro, elekt.satarteris, tas ir kā auksta ūdens malks tuksnesī.. to zina tikai tie, kas ir jājušiem līdz bezspēkiem pa visādām ellēm.. | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Šodien tieši rēcu par šo: Links
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
26 Jul 2011, 15:16:51 dropman rakstīja:
Šodien tieši rēcu par šo: Links
komentā: nice vid and horse by the way | Offline | | |
java | | Kopš: 11. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 119
Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3
| Vispār, nav saprotams, kāpēc no Dakāras(un citiem enduro) autiņiem izņemts kurbulis.. tā taču hārdāks enduro sanāk
Starting up a T-Ford 1923 | Offline | | |
Manson | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Nu par kurbuli un magic button runājot ... tas man liekas ir must have kombinācija. Kurbulis gadījumiem, kad ir aķis d... vai kas cic. Savādāk nekāda bauda cenšoties no kaut kādām auzām tikt ārā, kur piekusis vairs nepaspēj izspiest laikā sajūgu un ik pa laikam noslāpst. Man jau ar savu cāļa svaru 74/180 tā ir uz līdzenas vietas grūti Husi uzsist, kur nu kādā purviņā.
----------------- www.aragro.lv | Offline | | |
Manson | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| ... pie tam tikko Virgas Manevros vajadzēja slāpēt 100 x moci un Alvja KTM kaut kā negribēja no startera lekt. Tad nu malacis ar kurbuli vislaik cīnījās, bet kad bija bik besis, tas nebija tik aizraujoši. Beigās, gan starteris sāka griezt. Braukt jau var ar jebko, bet nu mocis man šķiet mums te 90% ir pirmām kārtām izklaide, tādēļ tai jābūt patīkamai
----------------- www.aragro.lv | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| KTM - Kick Ten Minutes | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| riit starp citu ar Void maucam pa Bolderaaju no 21-22.00., lai stigas neaizaug galiigi. | Offline | | |
|
|