Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
kinigadners
25. Jul 2011, 11:46#6941

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


25 Jul 2011, 09:57:29 java rakstīja:

23 Jul 2011, 19:52:32 kinigadners rakstīja:

23 Jul 2011, 19:24:20 java rakstīja:

23 Jul 2011, 19:20:18 kinigadners rakstīja:
Nu kas notie?!Esmu izgludinājis bildināmās bikses un ielicis ilgviļņus Rīt varam braukt,bet neredzu aktivitātes,agrāk kā ierasts pa 11.00 nav jēga sākt jo karsts būs tā vai kā.Ja kādam ir varianti ar izbraukšanas laiku jo ir plāni uz vakaru,tad varu pielāgoties,nav problēmu.

Karstums pazudis, 11 bus ok... karo4e man jaiet uz 3d poteru -> gulēt -> rīt būšu braucējs
Sarunāts.


Kas tur ar bildēm?(kaut kas sanāca?)
Kāds episko dragreisu nesafočēja?
Bildes neko daudz nebija,likt iekšā nav jēgas lai lasītu muļķīgus komentārus no cilvēkiem kas nekad mūžā nav izbaudījuši brauciena un brīvības garšu.

Offline

Manson
25. Jul 2011, 12:56#6942

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


25 Jul 2011, 11:05:18 Bagars rakstīja:

24 Jul 2011, 21:59:49 Auser rakstīja:
Sumināti bezceļa karaļi. Ko sakāt par modeli Honda XR 650 R? To ka derīgs meža virināsānai, tas skaidrs. Kā ar citiem aspektiem - resurss, apkopes, lūzt/nelūzt utt?

Super dzelzis mežam UN ceļam.
Patiesībā jautājumi par resursu utt blā-blā-blā brīžiem kaitina. Kāds resurss ir tosterim vai veļasmašīnai... a zobu bakstāmajam?
Ja bail rokas sasmērēt - nepērc. Kā smērēsi, tā brauksi. Sameklē internātā attiecīgo manuāli un palasi. Tur par apkopēm viss uzraxtīc. A muļķis kailām rokām tērauda lodi pārlauzīs...
Bet iXeRs ir arī 250 un 400cc. Pie pareizas kopšanas nenobraucams.


Zelta vārdi

-----------------
www.aragro.lv

Offline

java
25. Jul 2011, 13:53#6943

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3

Manson, kuru vietu tad īsti dabūjāt? ( Un cik dalībnieki)

Cik $$$ viss pasākums kopā izmaksāja? (iesk. visu)

[ Šo ziņu laboja java, 25 Jul 2011, 13:54:13 ]

Offline

Garders
25. Jul 2011, 16:27#6944

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

kas par episko dragreisu?

Offline

Garders
25. Jul 2011, 16:36#6945

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


25 Jul 2011, 12:56:30 Manson rakstīja:

25 Jul 2011, 11:05:18 Bagars rakstīja:

24 Jul 2011, 21:59:49 Auser rakstīja:
Sumināti bezceļa karaļi. Ko sakāt par modeli Honda XR 650 R? To ka derīgs meža virināsānai, tas skaidrs. Kā ar citiem aspektiem - resurss, apkopes, lūzt/nelūzt utt?

Super dzelzis mežam UN ceļam.
Patiesībā jautājumi par resursu utt blā-blā-blā brīžiem kaitina. Kāds resurss ir tosterim vai veļasmašīnai... a zobu bakstāmajam?
Ja bail rokas sasmērēt - nepērc. Kā smērēsi, tā brauksi. Sameklē internātā attiecīgo manuāli un palasi. Tur par apkopēm viss uzraxtīc. A muļķis kailām rokām tērauda lodi pārlauzīs...
Bet iXeRs ir arī 250 un 400cc. Pie pareizas kopšanas nenobraucams.


Zelta vārdi

vienīgi tam XRam nav starters, un tas gaaaaliiigi nav rokenrols, mežā to lielo karsto motoru no neērtas pozīcijas (parasti noslāpst dubļos) piespert nav viegli. Kā teica Kinigadners - mazā maģiskā podziņa ir baigi svarīga.

Offline

Manson
25. Jul 2011, 16:46#6946

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad


25 Jul 2011, 13:53:28 java rakstīja:
Manson, kuru vietu tad īsti dabūjāt? ( Un cik dalībnieki)

Cik $$$ viss pasākums kopā izmaksāja? (iesk. visu)


Provizoriski esam otrie, bet vēl jau bildes jāakceptē. Un te nu mums fočiks dažas tādas nelabas ir uztaisījis. Bet cerams ieskaitīs visas.
Izmaksas komandai:
Dalības maksa - 40ls
Bencīns - 20 ls
Užavas alus 5l - 6ls
Naktsmājas ar vēlo karbonādi - 30ls
Kompasi x2 - 30 ls (nav vajadzīgi, bet ir prasība no orgu puses)
Pluss vēl visādi sīkumi, kas nepieciešami

Jārēķinās tikai, ka pēc tam vēl 24 h sirgsti ar māniju meklēt apslēptas zīmes

-----------------
www.aragro.lv

Offline

java
26. Jul 2011, 10:06#6947

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3


26 Jul 2011, 01:12:23 Bagars rakstīja:

25 Jul 2011, 16:36:28 Garders rakstīja:

Ā-ha! A no džipa pat ārā nav jākāpj... aizsūti sešiniekus, lai vinčas krampi ap tuvāko priedi apsien....

Dīvains komentārs kaut kāds Skaidrs, ka ar pogu ir daudz ērtāk.. kolēģis tieši pārdeva savu XR'u dēļ pogas neesamības(nomocījās ar startēšanām aukstam/karstam).
Btw tagad KTM/husqvarna/(nezinu par citiem) krosa/enduro jaunajiem močiem liek tikai elektro starterus.

Offline

dropman
26. Jul 2011, 11:26#6948

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?

[ Šo ziņu laboja dropman, 26 Jul 2011, 11:26:48 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

UDT
26. Jul 2011, 11:39#6949

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?


Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dropman
26. Jul 2011, 12:16#6950

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nu bet XR650R neviens nepērk lai vinnētu sacensībās Es tikai uzsveru to, ka ja ir problēmas iedarbināt karstu, tad iespējams ir jāpiestrādā pie vārstiem un karburatora.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Modrs
26. Jul 2011, 12:32#6951

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tev tur var ar zelta malām būt tināna vārsti un megakvazodinamometriskais karburators, bet ja pēc kāda mega offroad nav speēks uzsist pa kurbuli, nu tad nav, un tur nekas nepalīdzēs. Noraujot uz acīm lielas pūles ir piecelt moci, kur nu vēl uzsist pa kurbuli.

ja ir 2T, tad paļubomu tur kurbuli 100 gadus nevajag, arī vieglam 4T krosačam bijis nebijis tas starteris.

Offline

Modrs
26. Jul 2011, 12:34#6952

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

a vispār, piemēram, šajā vīkendā kāds no Rīgas negrib atgāzt pie Talsu egoniem....? Var nodot tā, ka maz neliekas!

Offline

java
26. Jul 2011, 12:37#6953

Kopš: 11. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Husky te510, ИЖ Юпитер3

Morāle : Ja gribi būt kārtīgs endūrīsts(īsts mačo), tad kurbulis ir must have

Offline

Archy96
26. Jul 2011, 12:56#6954

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jul 2011, 12:38:19 Bagars rakstīja:
Starteris, protams, ir laba lieta. Bet vai tas ir galvenais kāpēc izvēlēties/neizvēlēties konkrēto dzelzi

Tev laikam nekad nav gadījies meža vidū, pilnīgā spēku izsīkumā kurbulēt endūriķi, kurš nezin kāpēc negrib vairs īsti pielekt, jeb ir aizlējies, jo tas ir kā mērfija likums - ja mocim ir tikai kurbulis, tam noteikti kādreiz kas nojuks ar pielekšanu, tamdēļ elektrostarteris ir rullējoša štelle, je vien neesi mazohists, kam patīk sevi pāšam čakarēt.

Bet nost to starteri ņem pro braucēji svara ekonomijas nolūkos, un pro braucēji reti krīt, un viņiem moči reti slāpst nost, tā lūk

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Garders
26. Jul 2011, 13:01#6955

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

Nu tagad vismaz Ausers zinās, ka dažiem ir svarīgs starters, dažiem nē. Bet par grūtību pārvarēšanu nu tas ir dziļi filozofisks jautājums, un katram pašam jāatrod motivācija piecelt pakaļu no dīvāna un braukt čakarēties pa meža dubļiem. Un vienam patiks takas, vienam peļķes, citam kurbuls

Offline

Archy96
26. Jul 2011, 13:10#6956

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jul 2011, 13:05:52 Bagars rakstīja:
..un endūru esmu braucis arī ar koka ižu

Malacis Agrāk arī zobus rāva bez narkozes, bet vai tas ir tas uz ko tiekties, un vai to vajag Katrā ziņā starteris ir štelle, kas stipri atvieglo dzīvi amatiera līmeņa braucējam un kamdēļ to neizmantot, ja ir šāda opcija

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Jul 2011, 13:11:27 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

EEriks
26. Jul 2011, 13:11#6957

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

xr650r un citiem zveriem ar kurbuli ietecama laba fiziska forma un augums ap 180cm


-----------------
mezi rulle

Offline

Archy96
26. Jul 2011, 13:21#6958

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jul 2011, 13:11:44 EEriks rakstīja:
xr650r un citiem zveriem ar kurbuli ietecama laba fiziska forma un augums ap 180cm


Braucot ar enduro bez fiziskās formas vispār nav ko meklēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

dzeksis
26. Jul 2011, 13:23#6959

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


26 Jul 2011, 13:21:41 Bagars rakstīja:
...bet visvairāk mani sajūsmina tie dzelži, kuriem līkā vispār nav bet ir tikai starteris...
...a tu esi meža vidū, pilnīgā spēka izsīkumā.. aķis nosprādzis, vai relejs nokūpējis, vai starteris izbeidzies, kautvai startera poga iznīcināta bietējot... par pēkšņu zaļo vados nemaz nerunājot...
a līko var tikai pazaudēt..
Katram savas priekšrocības


Tāpēc KTM 250,450,525 EXC rullē, ja nobeidzies akiņs, uzsit pa kurbuli un aiziet tālāk!

Offline

UDT
26. Jul 2011, 13:25#6960

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Jul 2011, 12:34:00 Bagars rakstīja:

26 Jul 2011, 11:39:33 UDT rakstīja:

26 Jul 2011, 11:26:32 dropman rakstīja:
Jā vārsti un karburators noregulēts tad vajadzētu kurbulēties bez problēmām. Protams, ka būs grūti ja mocis būs dubļos vai kādā stāvā nogāzē, bet vaitad enduro jābūt viegli?


Vispaar jau gan krosaa gan enduro meerkjis ir lai noslaapshanas gadiijumaa vareetu iedarbinaat aatri. Sacensiibas vinne tas kursh ir pirmais nevis tas kuram ir bijis visgruutaak

Pirmajam neslāpst...
Varbūt kāds, man neatjautīgajam, var paskaidrot, kāpēc daudzi, piem, WEC braucēji tādu devaisu, kā starteris, amputē vispār?
... tādi mani novērojumi apmeklējot dažus šos pasākumus...


Nu piemeeram mani noveerojumi pie KTM ruupniicas telts MX1 bija taadi ka neviens neko neraveeja nost.
Peec katras gonkas njeema nost akumulatoru, laikam laadeeja vai lika citu.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline