Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Avārijas ar moto

AutorsZiņojums
Tumsa
06. Oct 2020, 23:23#6881

Kopš: 23. Apr 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 190

Braucu ar: GSR 750/ S1000rr


06 Oct 2020, 22:31:54 AnsisR rakstīja:
Vai šis nebūtu pietiekams iemesls ierosināt mainīt likumu, un noteikt, ka vismaz teorijas eksāmens ir jāpārliek reizi ~5 gados? :/


Un katrus 5 gadus atkal $ prieksh csdd....

Nu raz takaja pjanka, davaj ari braukshanas eksamenus parliekam.... un katrai kategorijai/!

-----------------
Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem

Offline

Archy96
07. Oct 2020, 00:58#6882

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Drīzāk iesaku veikt plānprātības testu visiem, kam pāri 50, reizi 5 gados, kamēr pakavus atmet. Nekāda sarkasma, bet cilvēki daudzi ,vecumam pienākot, paliek vienkārši par muļķiem, tālu nav jāmeklē

[ Šo ziņu laboja Archy96, 07 Oct 2020, 00:58:52 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

booo_kat
07. Oct 2020, 08:20#6883

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


07 Oct 2020, 00:58:10 Archy96 rakstīja:
Drīzāk iesaku veikt plānprātības testu visiem, kam pāri 50, reizi 5 gados, kamēr pakavus atmet. Nekāda sarkasma, bet cilvēki daudzi ,vecumam pienākot, paliek vienkārši par muļķiem, tālu nav jāmeklē

Bet ir jau vecākiem cilvēkiem (no 60 laikam) veselības pārbaude reizi 3 gados jāiet, kurā teorētiski ir arī tevis pieminētais tests tikai ar nedaudz maigāku nosaukumu.
Problēma jau ir tā, ka lielākoties ģimenes ārsti (īpaši reģionos) ir dabūjušu visu to vajadzīgo speciālistu licences un veselības pārbaude aprobežojas ar anketas aizpildīšanu un labākajā gadījumā paskatīšanos virsū. Ja tā ārstu komisija normāli pieietu un tiešām pārbaudītu (vismaz man priekš darba OVP kārtīgi VC4 pārbaudīja visu ko nu tur vajag, kaut esmu biroja žurka tipiskā), tad domāju ka daudzi tiktu noņemti no trases vismaz uz laiku.

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 12:57#6884

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 00:58:10 Archy96 rakstīja:
Drīzāk iesaku veikt plānprātības testu visiem, kam pāri 50, reizi 5 gados, kamēr pakavus atmet. Nekāda sarkasma, bet cilvēki daudzi ,vecumam pienākot, paliek vienkārši par muļķiem, tālu nav jāmeklē


Šitā muldot var arī norauties... Es teiktu, Tevis pieminēto testu vajadzētu visiem jau no 18, jo tajās galvās situācija bieži ir sūdīgāka, kā tajās pēc 50....

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 13:04#6885

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem

Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm.... Neaizmirsīsim vienu lietu- mēs visi piedalāmies ceļu satiksmē, kontrolējam paaugstinātas bīstamības objektu. Un gadīties var jebkas un IKVIENAM... Sākot ar tehniskām un beidzot ar veselības problēmām un problēmiņām. Nepārvērtēsim savu lomu pasaules kārtības uzturēšanā, bet CENTĪSIMIES (un tikai, jo galvot nevaram)braukt tā, lai neviens no mūsu darbībām neciestu. Tad jau būsim plānu izpildījuši. Jauku visiem šo skaisto rudens dienu!

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

martinss
07. Oct 2020, 13:48#6886

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Un ja tev sāk gadīties nejauši braukt pāri nepārtrauktai līnijai, laiks pie acu ārsta kā minimums...
Otrs ir tas, ka ļoti lielai daļai cilvēku, piemēram, reakcijas ātrums nav pietiekams lai veiktu pat elementārākos izvairīšanās manevrus laicīgi.
Kā arī vēl visādas garīgi-fizioloģiskas īpatnības, kuras braukšanu padara bīstamu sev un citiem. Jau padomju laikos, atceros, bija raksti par šo tēmu. Un toreiz jau teica, ka šo iemeslu dēļ labi ja 1/3 tikai no tiem, kas ir pie stūres, tur varētu atrasties... Bet kā tu, mūsdienu vienlīdzīgajā sabiedrībā, es atvainojos, tizlenim nedosi tiesības braukt ar auto? A nekā. Tad nu ir tas, kas ir... Nav ko cepties par to, vienkārši esam uzmanīgi, otras dzīvības mums nav un neviens mūs labāk kā paši sevi, nepasargās.


07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm.... Neaizmirsīsim vienu lietu- mēs visi piedalāmies ceļu satiksmē, kontrolējam paaugstinātas bīstamības objektu. Un gadīties var jebkas un IKVIENAM... Sākot ar tehniskām un beidzot ar veselības problēmām un problēmiņām. Nepārvērtēsim savu lomu pasaules kārtības uzturēšanā, bet CENTĪSIMIES (un tikai, jo galvot nevaram)braukt tā, lai neviens no mūsu darbībām neciestu. Tad jau būsim plānu izpildījuši. Jauku visiem šo skaisto rudens dienu!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 13:56#6887

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 13:48:40 martinss rakstīja:
Un ja tev sāk gadīties nejauši braukt pāri nepārtrauktai līnijai, laiks pie acu ārsta kā minimums...
Otrs ir tas, ka ļoti lielai daļai cilvēku, piemēram, reakcijas ātrums nav pietiekams lai veiktu pat elementārākos izvairīšanās manevrus laicīgi.
Kā arī vēl visādas garīgi-fizioloģiskas īpatnības, kuras braukšanu padara bīstamu sev un citiem. Jau padomju laikos, atceros, bija raksti par šo tēmu. Un toreiz jau teica, ka šo iemeslu dēļ labi ja 1/3 tikai no tiem, kas ir pie stūres, tur varētu atrasties... Bet kā tu, mūsdienu vienlīdzīgajā sabiedrībā, es atvainojos, tizlenim nedosi tiesības braukt ar auto? A nekā. Tad nu ir tas, kas ir... Nav ko cepties par to, vienkārši esam uzmanīgi, otras dzīvības mums nav un neviens mūs labāk kā paši sevi, nepasargās.


07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm.... Neaizmirsīsim vienu lietu- mēs visi piedalāmies ceļu satiksmē, kontrolējam paaugstinātas bīstamības objektu. Un gadīties var jebkas un IKVIENAM... Sākot ar tehniskām un beidzot ar veselības problēmām un problēmiņām. Nepārvērtēsim savu lomu pasaules kārtības uzturēšanā, bet CENTĪSIMIES (un tikai, jo galvot nevaram)braukt tā, lai neviens no mūsu darbībām neciestu. Tad jau būsim plānu izpildījuši. Jauku visiem šo skaisto rudens dienu!


Ja tev sāk gadīties, tad izdzen no sevis vispārējo nihilismu un beidz spļaut virsū visiem apkārtējiem. Tam nav nekāda sakara ar acu ārstu. Bez tam, reakcijas ātrumu var palielināt, noliekot telefonu, kad sēdi pie stūres, neēdot burgerus un nepīpējot vadītāja krēslā un atkal, nekāds, pat ģimenes ārsts nav vajadzīgs.
Tā arī skaidri pasaki, ka ļoti negribas atzīt savas neizdarības, bet dikti gribas atrast kādu malējo...

[ Šo ziņu laboja mezhavecs, 07 Oct 2020, 13:58:21 ]



-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 14:01#6888

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 13:48:40 martinss rakstīja:
Un ja tev sāk gadīties nejauši braukt pāri nepārtrauktai līnijai, laiks pie acu ārsta kā minimums...
Otrs ir tas, ka ļoti lielai daļai cilvēku, piemēram, reakcijas ātrums nav pietiekams lai veiktu pat elementārākos izvairīšanās manevrus laicīgi.
Kā arī vēl visādas garīgi-fizioloģiskas īpatnības, kuras braukšanu padara bīstamu sev un citiem. Jau padomju laikos, atceros, bija raksti par šo tēmu. Un toreiz jau teica, ka šo iemeslu dēļ labi ja 1/3 tikai no tiem, kas ir pie stūres, tur varētu atrasties... Bet kā tu, mūsdienu vienlīdzīgajā sabiedrībā, es atvainojos, tizlenim nedosi tiesības braukt ar auto? A nekā. Tad nu ir tas, kas ir... Nav ko cepties par to, vienkārši esam uzmanīgi, otras dzīvības mums nav un neviens mūs labāk kā paši sevi, nepasargās.


07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm.... Neaizmirsīsim vienu lietu- mēs visi piedalāmies ceļu satiksmē, kontrolējam paaugstinātas bīstamības objektu. Un gadīties var jebkas un IKVIENAM... Sākot ar tehniskām un beidzot ar veselības problēmām un problēmiņām. Nepārvērtēsim savu lomu pasaules kārtības uzturēšanā, bet CENTĪSIMIES (un tikai, jo galvot nevaram)braukt tā, lai neviens no mūsu darbībām neciestu. Tad jau būsim plānu izpildījuši. Jauku visiem šo skaisto rudens dienu!


Starpcitu- izvairīšanās manevrus laicīgi veikt nevajag. To jādara, tad, kad tas nepieciešams. Pārējie dažādus profilaktīvus manevrus var pārprast un domās, ka pilots pilnā pie stūres...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

martinss
07. Oct 2020, 14:04#6889

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Vēl viena forumu "žanra klasikas" atbilde!


07 Oct 2020, 13:56:48 mezhavecs rakstīja:
...
Tā arī skaidri pasaki, ka ļoti negribas atzīt savas neizdarības, bet dikti gribas atrast kādu malējo...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 14:12#6890

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 14:04:29 martinss rakstīja:
Vēl viena forumu "žanra klasikas" atbilde!


07 Oct 2020, 13:56:48 mezhavecs rakstīja:
...
Tā arī skaidri pasaki, ka ļoti negribas atzīt savas neizdarības, bet dikti gribas atrast kādu malējo...

visi jau nav forumu klasiķi, kā daži, kas tik ar klaviatūru brauc...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

martinss
07. Oct 2020, 14:14#6891

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Klasiķi nav, bet tradīcijas vienalga ievēro...


07 Oct 2020, 14:12:38 mezhavecs rakstīja:
visi jau nav forumu klasiķi, kā daži, kas tik ar klaviatūru brauc...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 14:28#6892

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem

Lai daži klātesošie varētu saldāk gulēt, tad es savos 57-os , akurāt 12. oktobrī iešu ārsta komisiju. Un apsolos īstenos braucējus informēt par ārstu verdiktu, vai turpināšu apdraudēt satiksmes dalībniekus, vai vairāk nē...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Cupix
07. Oct 2020, 15:04#6893

Kopš: 24. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm....


Pag , pag , pag ! Protams, VISI kas brauc šad, tad kļūdās , nepamana , nezina , tieši šī iemesla dēļ ja ievēro csn gan viens ,gan otrs ļauj izvairīties no otra cilvēka kļūdas ( mazāks bremzēšanas ceļš , spēja apstāties/ izvairīties no sadursmes. Gājējam uz gājēju parejas apstāties....

Ir starpība taču katrā situācijā , kā rīkoties un pie kā tas noved galu galā .
Konkrētajā gadījumā sliktākais scenārijs. Ja daudz maz saprastu , kur cilvēks atrodas , tad labākajā gadījumā dotajā situācijā čalis vnk šķerotu nepārtrauktu līniju un būtu stereotipa "bmw/audi/mersedes vadītājs).
Jautājums pareizi būtu noformulēts , kuršs rupji pārkāpj noteikumus un apzinās to sekas un ir gatavs nest atbildību un kuršs nesaprot par kādu atbildību iet runa...

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 15:28#6894

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 15:04:50 Cupix rakstīja:

07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm....


Pag , pag , pag ! Protams, VISI kas brauc šad, tad kļūdās , nepamana , nezina , tieši šī iemesla dēļ ja ievēro csn gan viens ,gan otrs ļauj izvairīties no otra cilvēka kļūdas ( mazāks bremzēšanas ceļš , spēja apstāties/ izvairīties no sadursmes. Gājējam uz gājēju parejas apstāties....

Ir starpība taču katrā situācijā , kā rīkoties un pie kā tas noved galu galā .
Konkrētajā gadījumā sliktākais scenārijs. Ja daudz maz saprastu , kur cilvēks atrodas , tad labākajā gadījumā dotajā situācijā čalis vnk šķerotu nepārtrauktu līniju un būtu stereotipa "bmw/audi/mersedes vadītājs).
Jautājums pareizi būtu noformulēts , kuršs rupji pārkāpj noteikumus un apzinās to sekas un ir gatavs nest atbildību un kuršs nesaprot par kādu atbildību iet runa...

Tieši tā, bet te iepriekš daži aizrunājās ne tajā stepē... Te viņiem opis, te acu ārsts vainīgs, te vēl vells viņu zina , kas. Gribas kādu vainot, bet nesaprot kuru.. Runa ir vienkārša. Pārkāpi? Atbildi. Pilnīgi nevienu neinteresē, saproti vai nesaproti savu atbildību. Un nav svarīgi, vai pie stūres bij opis, zaļknābis, vai vēl kas. Un visa šī zobu klabināšana kulaku vicināšana pēc kautiņa, kurā cietušais ir tikai viens, kura viedokli vairs neviens neuzzinās. Pārējie var sniegt liecības, ja ko redzēja klātienē, vai visgudri vāvuļot šeit. Lūk arī viss sausais atlikums...
Galu galā, jā, man ir krietni pāri 50,braucu es gan ar autiņu, gan moci, gan arī ar traktoru un daru to no laikiem, kad daži te vēl pamperos krāmēja, bet nestāstiet man, kas man būtu jādara (psihologs, psihiatrs, okulists vai proktologs jāapmeklē)... Pretējā gadījumā neapvainojieties, ja pateikšu, kur jums jāiet..
Lieta ir pavisam banāli prasta. Mēs visi, kas braucam, visi par savām rīcībām arī atbildam Un būtu tikai jauki, ja to pieņemtu un saprastu arī tie, kuri domā citādi. Priekā!

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Sergejs80
07. Oct 2020, 15:32#6895

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Prātīgi miliči
https://youtu.be/cD9XYet7GcQ

Offline

Tomucis
07. Oct 2020, 15:44#6896

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

bet, bet... diemžēl, tik tiešām jebkuram no mums pat pašam veselīgākam, un vienalga vai 57 gados vai 27 gados uz ceļa var samesties slikti, tā ka uzreiz un pavisam. Mēs neivens no tā neesam pasargāts.

Labāk tad jau dzīvot alā ar ķiveri galvā

Offline

Cupix
07. Oct 2020, 16:13#6897

Kopš: 24. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


07 Oct 2020, 15:28:13 mezhavecs rakstīja:

07 Oct 2020, 15:04:50 Cupix rakstīja:

07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm....


Pag , pag , pag ! Protams, VISI kas brauc šad, tad kļūdās , nepamana , nezina , tieši šī iemesla dēļ ja ievēro csn gan viens ,gan otrs ļauj izvairīties no otra cilvēka kļūdas ( mazāks bremzēšanas ceļš , spēja apstāties/ izvairīties no sadursmes. Gājējam uz gājēju parejas apstāties....

Ir starpība taču katrā situācijā , kā rīkoties un pie kā tas noved galu galā .
Konkrētajā gadījumā sliktākais scenārijs. Ja daudz maz saprastu , kur cilvēks atrodas , tad labākajā gadījumā dotajā situācijā čalis vnk šķerotu nepārtrauktu līniju un būtu stereotipa "bmw/audi/mersedes vadītājs).
Jautājums pareizi būtu noformulēts , kuršs rupji pārkāpj noteikumus un apzinās to sekas un ir gatavs nest atbildību un kuršs nesaprot par kādu atbildību iet runa...

Tieši tā, bet te iepriekš daži aizrunājās ne tajā stepē... Te viņiem opis, te acu ārsts vainīgs, te vēl vells viņu zina , kas. Gribas kādu vainot, bet nesaprot kuru.. Runa ir vienkārša. Pārkāpi? Atbildi. Pilnīgi nevienu neinteresē, saproti vai nesaproti savu atbildību. Un nav svarīgi, vai pie stūres bij opis, zaļknābis, vai vēl kas. Un visa šī zobu klabināšana kulaku vicināšana pēc kautiņa, kurā cietušais ir tikai viens, kura viedokli vairs neviens neuzzinās. Pārējie var sniegt liecības, ja ko redzēja klātienē, vai visgudri vāvuļot šeit. Lūk arī viss sausais atlikums...
Galu galā, jā, man ir krietni pāri 50,braucu es gan ar autiņu, gan moci, gan arī ar traktoru un daru to no laikiem, kad daži te vēl pamperos krāmēja, bet nestāstiet man, kas man būtu jādara (psihologs, psihiatrs, okulists vai proktologs jāapmeklē)... Pretējā gadījumā neapvainojieties, ja pateikšu, kur jums jāiet..
Lieta ir pavisam banāli prasta. Mēs visi, kas braucam, visi par savām rīcībām arī atbildam Un būtu tikai jauki, ja to pieņemtu un saprastu arī tie, kuri domā citādi. Priekā!


Gan jā / gan nē , jo tu esi 1 no10 vai 100 varbūt... kas ir adekvāts , tad vismaz uz 1 adekvātu ir vismaz 2 neadekvāti , kas ir MILZĪGS cipars. Tad varbūt tomēr ir vērts vienam iztērēt nedaudz laika dēļ vairākuma , lai neadekvātos noņem no ceļa?

Offline

mezhavecs
07. Oct 2020, 18:31#6898

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


07 Oct 2020, 16:13:24 Cupix rakstīja:

07 Oct 2020, 15:28:13 mezhavecs rakstīja:

07 Oct 2020, 15:04:50 Cupix rakstīja:

07 Oct 2020, 13:04:39 mezhavecs rakstīja:
Un tagad cienījamie kungi un dāmas, paceliet rokas visi, kuriem visu dzīvi uz ceļa viss bijis tā pa smuko, bez misēkļiem, bez sodiem, bez visādām citādām ķibelēm....


Pag , pag , pag ! Protams, VISI kas brauc šad, tad kļūdās , nepamana , nezina , tieši šī iemesla dēļ ja ievēro csn gan viens ,gan otrs ļauj izvairīties no otra cilvēka kļūdas ( mazāks bremzēšanas ceļš , spēja apstāties/ izvairīties no sadursmes. Gājējam uz gājēju parejas apstāties....

Ir starpība taču katrā situācijā , kā rīkoties un pie kā tas noved galu galā .
Konkrētajā gadījumā sliktākais scenārijs. Ja daudz maz saprastu , kur cilvēks atrodas , tad labākajā gadījumā dotajā situācijā čalis vnk šķerotu nepārtrauktu līniju un būtu stereotipa "bmw/audi/mersedes vadītājs).
Jautājums pareizi būtu noformulēts , kuršs rupji pārkāpj noteikumus un apzinās to sekas un ir gatavs nest atbildību un kuršs nesaprot par kādu atbildību iet runa...

Tieši tā, bet te iepriekš daži aizrunājās ne tajā stepē... Te viņiem opis, te acu ārsts vainīgs, te vēl vells viņu zina , kas. Gribas kādu vainot, bet nesaprot kuru.. Runa ir vienkārša. Pārkāpi? Atbildi. Pilnīgi nevienu neinteresē, saproti vai nesaproti savu atbildību. Un nav svarīgi, vai pie stūres bij opis, zaļknābis, vai vēl kas. Un visa šī zobu klabināšana kulaku vicināšana pēc kautiņa, kurā cietušais ir tikai viens, kura viedokli vairs neviens neuzzinās. Pārējie var sniegt liecības, ja ko redzēja klātienē, vai visgudri vāvuļot šeit. Lūk arī viss sausais atlikums...
Galu galā, jā, man ir krietni pāri 50,braucu es gan ar autiņu, gan moci, gan arī ar traktoru un daru to no laikiem, kad daži te vēl pamperos krāmēja, bet nestāstiet man, kas man būtu jādara (psihologs, psihiatrs, okulists vai proktologs jāapmeklē)... Pretējā gadījumā neapvainojieties, ja pateikšu, kur jums jāiet..
Lieta ir pavisam banāli prasta. Mēs visi, kas braucam, visi par savām rīcībām arī atbildam Un būtu tikai jauki, ja to pieņemtu un saprastu arī tie, kuri domā citādi. Priekā!


Gan jā / gan nē , jo tu esi 1 no10 vai 100 varbūt... kas ir adekvāts , tad vismaz uz 1 adekvātu ir vismaz 2 neadekvāti , kas ir MILZĪGS cipars. Tad varbūt tomēr ir vērts vienam iztērēt nedaudz laika dēļ vairākuma , lai neadekvātos noņem no ceļa?

Piekrītu, bet ne vecums re ir noteicošs. No gandrīz 40 nobrauktiem gadiem 34-us es izturēju instruktora darbu, tā ka gan ar zināšanām, gan nerviem viss ok. Tikai, man bija redzēt sabiedrības "attīstību". Aizgāju no pasniedzēja un instruktora darba, jo aizraujošāki lekcinās kļuva telefoni... Noteikumus nevienam nevajadzēja. Tad kāda velna pēc man klases priekšā klaunu tēlot? Lai iet un pērk tiesības centrāltirgū. Tā ka problēmas, tikai citas, ir arī jaunajai paaudzei...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

karlsons
07. Oct 2020, 22:49#6899

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


06 Oct 2020, 22:31:54 AnsisR rakstīja:

06 Oct 2020, 10:23:03 Cupix rakstīja:

Vakar sanāca ar kolēģi parunāt , kura +- sanāk iesaistīta bija visā šajā situācijā.(VW vadītāja)

Viņa izbrauca uz ieskriešanās joslu(no Gaujas ielas) un pirms izbraukt uz šoseju (A1) redzēja moci aizmugurējā spogulī. Lēnu garu brauca , lai palaistu viņu , bet pēķšņi blīķšķis. Pretīm nākošāis auto (vecs opis ) nolēma nogriezties pa kreisi pāri nepārtrauktajai līnijai , kur teorētiski vispār nav iespējams nogriezties , nedodot ceļu HD. Tālākais jau visiem zināms.
CP liecības nodotas uz vietas , jo kaut kādas detaļas skāra viņas auto.


Īsti nesaprotu , kāpēc vēl liecinieki vēl ir vajadzīgi , ja it kā viss ir skaidrs.


Vai šis nebūtu pietiekams iemesls ierosināt mainīt likumu, un noteikt, ka vismaz teorijas eksāmens ir jāpārliek reizi ~5 gados? :/



No zinama cecuma regularu pārbaudi

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

karlsons
07. Oct 2020, 22:52#6900

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Un pendžām pēc pirmā stulbā negadījuma atnemt tiesības. Ogrē gaišā dienas laika onka krustojumā vnk pohujā izgrieza otram onkam priekšā, dabūka pasralu sānā. Ble nu tur liels plašs krustojums, nu kā var meredzēt.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline