23 Jul 2020, 23:04:29 Gvido777 rakstīja:
Palasot visu šo, sapratu, ka letiņi ir vieni tukši mutes dzesètàji.. Varkšč, ka tantes uz soliņa..
Domāju ka viss ir daudz sliktāk, ja mēs, diskutējot mēģinam kaut ko objektīvi izspriest, tad dabā, bez papildus motivācijas, atbildīgie meklē vienkāršāko un ātrāko veidu kā noslēgt keisu, likuma pantu ietvaros i vsjo!
Reiz motobariņā braucot , biju liecinieks avārijai, kurā cieta moto. Starp motobraucējiem un cietušais bija no militāristiem. CP mūs 'apkalpoja' kā VIP klientus.
23 Jul 2020, 01:52:16 kaarlis rakstīja:
Velkam paralēles, mazliet attālas. 1. novembrī nosvinēju savu otro dzimeni. Krita ledus no krievu fūres jumta. Nespēju savākties tieši tā pat kā pārējie uz šosejas. Rezultātā laimīgas sagadīšanās pēc 3 nedēļas sāpošas ribas un aizķerts vieglais auto. Jobano mentu slēddziens- distances neievērošana. Kāds sakars ar apdraudējumu no nenostiprinātas kravas (ledus uz fūres jumta) ar distanci un rezultējošu avārijas situāciju???
Ledus no fūres, tas man patīk... Es šito apguvu pašmācības ceļā, paldies Dievam, bez zaudējumiem, bet kad sēdēju instruktora beņķī, saviem skolnieciņiem aukstajos rītos, kad dienā kūst un naktī piesalst, šo visai lielo iespējamību centos izskaidrot un rekomendēju distanci palielināt, lai iegūtu laika rezervi vajadzības gadījumā. Es ceru, ka viņiem kas aizķērās smadzenēs no stāstītā...
Neesmu arī ar pliku roku ņemams un ne pirmo gadu desmitu uz riteņiem. Dažus kilometrus pirms kraša redzēju kā ledus krita no fūres jumta. Ieturēju pauzi (mērena distance). Pēc avārijas runājoties ar citiem iesaistītajiem secinājums: kļūda tāda pati kā pārējiem- ledus nokritis, var maukt. Izrādās maldījās vairāki iesaistītie. Un saskaņā ar csn kā lai paredz un ievēro distanci šādās situācijās???
Ar mantu krišanu no fūres jumta, no kravas kastes, atbildīgais ir attiecīgā spēkrata stūrmanis. Uz mūkusalas ielas reiz mums priekšā no metālistu kravas izlidoja saplacināta cinkotā vannīte. Kaut kā ar kursantu pa abiem no ķezas izvairījāmies, bet nelaimīgā kārtā tas notika policijas ekipāžas redzeslokā. Sekojoši, MAZists tika nolikts malā un kā varēja saprast, ekipāžai bija izteikti seksuāls noskaņojums attiecībā uz konkrēto vadītāju....
Slikti ir, ja nav liecinieku vai poliču tuvumā, kas attiecīgo faktu var apstiprināt, īpaši ledus gadījumā. Kamēr ieradīsies ekipāža, ledus var negaidīt...
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..
Šorīt pie spices viens nepaspēja sabremzēt aiz strauji bremzējoša busa. Izskatījās, kā braucējam viss ok, pajautāju, vai nevajag ko paļīgot - nevajadzēja, aizbraucu tālāk.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!
----------------- Vajag izmērīt kloķa klaņa mehānisma aksiālo kardānpievadu attiecībā pret primārās vārpstas sekundārā griezes momenta ietekmi uz oktānskatli un galvasblīvi. Ja tā ir lielāka tad jā bet ja nē tad viens no diviem
Mēģinot ielīst motodīdītāja ādā, iedomājos sevi sēžam pie moto stūres, uzgāzējam, bet nākamajā mirklī tādā pašā pozā jau uz motora pārsega.
cik gan es būtu dusmīgs par šādu pazemojumu!)))
01 Aug 2020, 15:47:18 Niere rakstīja:
Mēģinot ielīst motodīdītāja ādā, iedomājos sevi sēžam pie moto stūres, uzgāzējam, bet nākamajā mirklī tādā pašā pozā jau uz motora pārsega.
cik gan es būtu dusmīgs par šādu pazemojumu!)))
tas nav pazemojums, tā bija iespēja, kas netika izmantota, nesodīti izsist auto priekšējo stiklu ar ķiveri
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!