Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārijas ar moto
Autors | Ziņojums |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Paldies par novēlējumu.Un Tev lai Goldvings ieliek purnā, velkot pa pretējo. | Offline | | |
marekovich | | Kopš: 10. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii
| Volvo gājiens, protams, reti tizls, jo kur viņš brauca, pats īpaši neskatījās. Kā variants, ka muldēja pa telefonu, tad ar daudzi paliek infantīli
Bet nu vaina tur grozīsies ap 50/50 vai 60/40
Jo mocis diemžēl nav gluži balts un pūkains | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 23. Mar 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 786
Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition
| Filma ir, rezultāts ir, ir no kā mācīties. Interesē apstiprināts spriedums uz papīra no cp. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| abi divi jenoti, viens neskatās, kur griežās, otrs nejēdz analizēt situāciju uz ceļa.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 27. Jan 2010
Ziņojumi: 48
Braucu ar:
|
22 Jul 2020, 18:30:37 martinss rakstīja:
Nē, noteikti kļūdies, motociklists sāka apdzīšanu braucot līdz tam pirms filmētāja auto, tiko līnija bija raustīta, viņš teleportējās blakus joslā un ieskrēja volvo...
Augstāk advokāts tā sludina | Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
| Velkam paralēles, mazliet attālas. 1. novembrī nosvinēju savu otro dzimeni. Krita ledus no krievu fūres jumta. Nespēju savākties tieši tā pat kā pārējie uz šosejas. Rezultātā laimīgas sagadīšanās pēc 3 nedēļas sāpošas ribas un aizķerts vieglais auto. Jobano mentu slēddziens- distances neievērošana. Kāds sakars ar apdraudējumu no nenostiprinātas kravas (ledus uz fūres jumta) ar distanci un rezultējošu avārijas situāciju???
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Ja man trāpa šis ledus,es krītu un mocis iepis kādā auto-tas ir viens.
Ja ledus krīt,es rauju malā un iepisu citā auto-tas ir pavisam kas cits.Tici man,jo fūre iebrauca pretājā joslā,man protams negribājās viņu purnā,kā rezultātā izvairoties aizķēru malā stāvošu auto.Ar fūri kontakta nav.
Slēdziens-izvēlējies nepareizu braukšanas ātrumu,fūre izraisīja avārijas situāciju,avāriju izraisīju tu.(neaizmirstiet samaksāt par trolejbusu divu stundu dīkstāvi)
| Offline | | |
mezhavecs | | Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
22 Jul 2020, 19:55:37 Teiksmaqq rakstīja:
Nav savarīgi, kur sāka apdzīšanu, kaut vai no pašas Rīgas brauca pa pretējo. Vienīgais svarīgais ir tas, ka sadursmes vietā apdzīšana ir atļauta, un volvo no labās puses mauca pa kreisi neieslēdzot pagrieziena signālu pirms manevra, un nepārliecinoties par drošību, nogrieza ceļu motociklam, kurš dotajā brīdī nepārkāpa nevienu CSN punktu.
Pilnībā izskatās, ka volvo speciāli slēpās un gaidīja moto, lai varētu nogriezt ceļu - kā filmās.
Visiem, kuri domā, ka kaut daļa vainas ir moto, vajadzētu saņemt baļķvedēju sānā, veicoot šitik debīlus manevrus.
Nu, nu, nepārspīlē nu ar to kokvedēju... Motociklisti piedalās ceļu satiksmē, ar visām no tā izrietošām sekām. Ja brauc, tad skaties un domā līdzi tam, ko redzi, ibio!
Priekšā autiņu rinda- redzu, saprotu,
pagrieziens beidzas un priekšā ceļš brīvs- viss skaidrs,
nepārtrauktā līnija (rausta valodu, bet līniju pārtrauc), arī viss skaidrs, bet pārtraukuma vietās atļauts to šķērsot,
Pēkšņi visa rinda paliek lēna, visi bremzē, tas ir skaidrs, bet KĀPĒC?? A no šitās vietas sākas mocista problēma. Visi saprot, ka jāliek pa ķīļiem, jo ir problēma, tikai motociklistam problēmu nav (līdz šim brīdim), un velk visiem garām. Un tad seko atbilde uz iepriekšminēto jautājumu... Un nu jau problēmas ir mocistam nu vēl volvistam.... Pa manam, nevienā avārijā 100% nav viena pilota vaina, ja iesaistīti vairāk par vienu spēlētāju (ceļu šķērsojoši koki neskaitās). Vienmēr kāda kripata vainas ir uz otru, tik ej nu izvērtē un kuram tur dikti gribas ķēpāties un provocēt tiesu darbus...
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Tev arī "nepielec" Teiksmaqq nestā vēstijuma būtība- motociklistam vienmēr ir taisnība, bet ja nav, tad lasīt no sākuma?
23 Jul 2020, 12:51:21 mezhavecs rakstīja:
Nu, nu, nepārspīlē nu ar to kokvedēju... Motociklisti piedalās ceļu satiksmē, ar visām no tā izrietošām sekām. Ja brauc, tad skaties un domā līdzi tam, ko redzi, ibio!
Priekšā autiņu rinda- redzu, saprotu,
pagrieziens beidzas un priekšā ceļš brīvs- viss skaidrs,
nepārtrauktā līnija (rausta valodu, bet līniju pārtrauc), arī viss skaidrs, bet pārtraukuma vietās atļauts to šķērsot,
Pēkšņi visa rinda paliek lēna, visi bremzē, tas ir skaidrs, bet KĀPĒC?? A no šitās vietas sākas mocista problēma. Visi saprot, ka jāliek pa ķīļiem, jo ir problēma, tikai motociklistam problēmu nav (līdz šim brīdim), un velk visiem garām. Un tad seko atbilde uz iepriekšminēto jautājumu... Un nu jau problēmas ir mocistam nu vēl volvistam.... Pa manam, nevienā avārijā 100% nav viena pilota vaina, ja iesaistīti vairāk par vienu spēlētāju (ceļu šķērsojoši koki neskaitās). Vienmēr kāda kripata vainas ir uz otru, tik ej nu izvērtē un kuram tur dikti gribas ķēpāties un provocēt tiesu darbus...
[ Šo ziņu laboja martinss, 23 Jul 2020, 12:56:50 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mezhavecs | | Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
23 Jul 2020, 01:52:16 kaarlis rakstīja:
Velkam paralēles, mazliet attālas. 1. novembrī nosvinēju savu otro dzimeni. Krita ledus no krievu fūres jumta. Nespēju savākties tieši tā pat kā pārējie uz šosejas. Rezultātā laimīgas sagadīšanās pēc 3 nedēļas sāpošas ribas un aizķerts vieglais auto. Jobano mentu slēddziens- distances neievērošana. Kāds sakars ar apdraudējumu no nenostiprinātas kravas (ledus uz fūres jumta) ar distanci un rezultējošu avārijas situāciju???
Ledus no fūres, tas man patīk... Es šito apguvu pašmācības ceļā, paldies Dievam, bez zaudējumiem, bet kad sēdēju instruktora beņķī, saviem skolnieciņiem aukstajos rītos, kad dienā kūst un naktī piesalst, šo visai lielo iespējamību centos izskaidrot un rekomendēju distanci palielināt, lai iegūtu laika rezervi vajadzības gadījumā. Es ceru, ka viņiem kas aizķērās smadzenēs no stāstītā...
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
mezhavecs | | Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
23 Jul 2020, 12:55:34 martinss rakstīja:
Tev arī "nepielec" Teiksmaqq nestā vēstijuma būtība- motociklistam vienmēr ir taisnība, bet ja nav, tad lasīt no sākuma?
23 Jul 2020, 12:51:21 mezhavecs rakstīja:
Nu, nu, nepārspīlē nu ar to kokvedēju... Motociklisti piedalās ceļu satiksmē, ar visām no tā izrietošām sekām. Ja brauc, tad skaties un domā līdzi tam, ko redzi, ibio!
Priekšā autiņu rinda- redzu, saprotu,
pagrieziens beidzas un priekšā ceļš brīvs- viss skaidrs,
nepārtrauktā līnija (rausta valodu, bet līniju pārtrauc), arī viss skaidrs, bet pārtraukuma vietās atļauts to šķērsot,
Pēkšņi visa rinda paliek lēna, visi bremzē, tas ir skaidrs, bet KĀPĒC?? A no šitās vietas sākas mocista problēma. Visi saprot, ka jāliek pa ķīļiem, jo ir problēma, tikai motociklistam problēmu nav (līdz šim brīdim), un velk visiem garām. Un tad seko atbilde uz iepriekšminēto jautājumu... Un nu jau problēmas ir mocistam nu vēl volvistam.... Pa manam, nevienā avārijā 100% nav viena pilota vaina, ja iesaistīti vairāk par vienu spēlētāju (ceļu šķērsojoši koki neskaitās). Vienmēr kāda kripata vainas ir uz otru, tik ej nu izvērtē un kuram tur dikti gribas ķēpāties un provocēt tiesu darbus...
Nēnu pret vēstījumu man iebildumu nav, pret novēlējumu ir....
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
| Jēziņ, divu lohu problēmas. Nu tagad nedēļām skaldīs matus forumā, kurš vainīgāks | Offline | | |
mezhavecs | | Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
23 Jul 2020, 13:18:34 RapidBelge rakstīja:
Jēziņ, divu lohu problēmas. Nu tagad nedēļām skaldīs matus forumā, kurš vainīgāks
Vismaz viens forums, kurā covidu neapspriež un atkal klātesošiem nepatīk
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
22 Jul 2020, 19:55:37 Teiksmaqq rakstīja:
Nav savarīgi, kur sāka apdzīšanu, kaut vai no pašas Rīgas brauca pa pretējo. Vienīgais svarīgais ir tas, ka sadursmes vietā apdzīšana ir atļauta, un volvo no labās puses mauca pa kreisi neieslēdzot pagrieziena signālu pirms manevra, un nepārliecinoties par drošību, nogrieza ceļu motociklam, kurš dotajā brīdī nepārkāpa nevienu CSN punktu.
Pilnībā izskatās, ka volvo speciāli slēpās un gaidīja moto, lai varētu nogriezt ceļu - kā filmās.
Visiem, kuri domā, ka kaut daļa vainas ir moto, vajadzētu saņemt baļķvedēju sānā, veicoot šitik debīlus manevrus.
Kristieša cienīgi vārdi !
Var redzēt, ka argumentācija tev beidzas reizē ar saprātu.
-----------------
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
22 Jul 2020, 23:11:49 Archy96 rakstīja:
abi divi jenoti, viens neskatās, kur griežās, otrs nejēdz analizēt situāciju uz ceļa.
Pareizākais komentārs par avāriju !
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
23 Jul 2020, 13:37:02 MIGs rakstīja:
22 Jul 2020, 19:55:37 Teiksmaqq rakstīja:
Nav savarīgi, kur sāka apdzīšanu, kaut vai no pašas Rīgas brauca pa pretējo. Vienīgais svarīgais ir tas, ka sadursmes vietā apdzīšana ir atļauta, un volvo no labās puses mauca pa kreisi neieslēdzot pagrieziena signālu pirms manevra, un nepārliecinoties par drošību, nogrieza ceļu motociklam, kurš dotajā brīdī nepārkāpa nevienu CSN punktu.
Kristieša cienīgi vārdi !
Var redzēt, ka argumentācija tev beidzas reizē ar saprātu.
Teiksmaqq komentārs ir labs piemērs tam, kā domā daļa satiksmes dalībnieku, bet...
Menti, pēc video un likuma pantiem par nogriešanos izraisot avāriju, uz desas uzvilks Volvo.
Apdrošinātājs uz desas gribēs uzvilkt arī moto.
Bet cietušais, no savas oficālās nevainības diez vai atgūs lauztos kaulus, nočakarēto laiku un nervus un visu pārejo gemoroja komplektu.
Šoreiz moto vadītājs, varēj izbēgt no traumām, ja vērtētu satiksmi no situāciju pieredzes punkta nevis CSN.
[ Šo ziņu laboja sandors, 23 Jul 2020, 15:37:32 ] | Offline | | |
ogee | | Kopš: 21. Apr 2020
Ziņojumi: 11
Braucu ar: GSF650SA K9
|
23 Jul 2020, 15:37:21 sandors rakstīja:
23 Jul 2020, 13:37:02 MIGs rakstīja:
22 Jul 2020, 19:55:37 Teiksmaqq rakstīja:
Nav savarīgi, kur sāka apdzīšanu, kaut vai no pašas Rīgas brauca pa pretējo. Vienīgais svarīgais ir tas, ka sadursmes vietā apdzīšana ir atļauta, un volvo no labās puses mauca pa kreisi neieslēdzot pagrieziena signālu pirms manevra, un nepārliecinoties par drošību, nogrieza ceļu motociklam, kurš dotajā brīdī nepārkāpa nevienu CSN punktu.
Kristieša cienīgi vārdi !
Var redzēt, ka argumentācija tev beidzas reizē ar saprātu.
Teiksmaqq komentārs ir labs piemērs tam, kā domā daļa satiksmes dalībnieku, bet...
Menti, pēc video un likuma pantiem par nogriešanos izraisot avāriju, uz desas uzvilks Volvo.
Apdrošinātājs uz desas gribēs uzvilkt arī moto.
Bet cietušais, no savas oficālās nevainības diez vai atgūs lauztos kaulus, nočakarēto laiku un nervus un visu pārejo gemoroja komplektu.
Šoreiz moto vadītājs, varēj izbēgt no traumām, ja vērtētu satiksmi no situāciju pieredzes punkta nevis CSN.
Ja volvo, tad pēc mentu loģikas sanāk, ka apdzīšana neatļautā vietā nav sodāmā, ja iekļūsti avārijā dēļ kāda kas veico kreiso manevru?
Es domāju ka mocis jau kādu laiku vilka garām, pamanija, dzēsās un nesadzēsās | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
23 Jul 2020, 16:06:29 ogee rakstīja:
Es domāju ka mocis jau kādu laiku vilka garām, pamanija, dzēsās un nesadzēsās
Pieņēmumi un tas ko Tu, vai kāds domā, nav sakara ar to ko var pierādīt.
1. Moto varēja būt uzsācis apdzīšanu krietni pirms avārijas.
2. Moto varēja izsākt apdzīšanu tieši pirms avārijas, tur sākas nepartraukta līnija.
3. Palasi punktus par par nogriešanos pa kreisi. Tas ko video var 100% redzēt kā Volvo nolažo visus punktus kas regulē , kā jānogriežas pa kreisi. | Offline | | |
Gvido777 | | Kopš: 29. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: Street; HD
| Palasot visu šo, sapratu, ka letiņi ir vieni tukši mutes dzesètàji.. Varkšč, ka tantes uz soliņa..
"Es eju kost.." [ Šo ziņu laboja Gvido777, 23 Jul 2020, 23:05:00 ]
----------------- Pret Vèju. | Offline | | |
kaarlis | | Kopš: 06. Aug 2011
Ziņojumi: 171
Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.
|
23 Jul 2020, 12:59:25 mezhavecs rakstīja:
23 Jul 2020, 01:52:16 kaarlis rakstīja:
Velkam paralēles, mazliet attālas. 1. novembrī nosvinēju savu otro dzimeni. Krita ledus no krievu fūres jumta. Nespēju savākties tieši tā pat kā pārējie uz šosejas. Rezultātā laimīgas sagadīšanās pēc 3 nedēļas sāpošas ribas un aizķerts vieglais auto. Jobano mentu slēddziens- distances neievērošana. Kāds sakars ar apdraudējumu no nenostiprinātas kravas (ledus uz fūres jumta) ar distanci un rezultējošu avārijas situāciju???
Ledus no fūres, tas man patīk... Es šito apguvu pašmācības ceļā, paldies Dievam, bez zaudējumiem, bet kad sēdēju instruktora beņķī, saviem skolnieciņiem aukstajos rītos, kad dienā kūst un naktī piesalst, šo visai lielo iespējamību centos izskaidrot un rekomendēju distanci palielināt, lai iegūtu laika rezervi vajadzības gadījumā. Es ceru, ka viņiem kas aizķērās smadzenēs no stāstītā...
Neesmu arī ar pliku roku ņemams un ne pirmo gadu desmitu uz riteņiem. Dažus kilometrus pirms kraša redzēju kā ledus krita no fūres jumta. Ieturēju pauzi (mērena distance). Pēc avārijas runājoties ar citiem iesaistītajiem secinājums: kļūda tāda pati kā pārējiem- ledus nokritis, var maukt. Izrādās maldījās vairāki iesaistītie. Un saskaņā ar csn kā lai paredz un ievēro distanci šādās situācijās???[ Šo ziņu laboja kaarlis, 24 Jul 2020, 00:30:57 ]
----------------- Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā. | Offline | | |
|
|