Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
xb2 | | Kopš: 18. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: R1200GSA
| nebūs vis.. bet var sanākt tā, ka kamēr baksties, iecerētais pieejamais laiks pazūd jo kāds cits paspēja ātrāk ..un tad var sanākt izvēlēties neizdevīgāku, kā bija, bet to atkal var samainīt pret ērtāku..
| Offline | | |
Sonx33 | | Kopš: 03. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 232
Braucu ar: BMW F650Gs
| Kas ir ar tiem jaunajiem grozijumiem ko valdiba pieņema, uz A kategoriju ari attiecas? | Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
| Reku ka darbojas valsts iestāde csdd!
http://www.sudzibas.lv/csdd/csdd-krapsanas-c276079
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
28 Jun 2016, 21:59:56 instruktors rakstīja:
Reku ka darbojas valsts iestāde csdd!
http://www.sudzibas.lv/csdd/csdd-krapsanas-c276079
Nu kkāds pamats jau tam ir. Kkādu kārtību jau visur vajag. Gan jau ir bijuši neapmierinātie, kas domā, ka par daudz samaksājuši un gribētu zināt vai kaut daļa no stundām par ko ir maksāts, ir oficiāli reģistrētas un par tām nodokļi nomaksāti.
Bet tas protams rada papildus birokrātiju, kas rada papildus darbu, līdz ar to izmaksas, kas beigās nonāk līdz patērētājam un protams mazajiem šis sitīs vairāk, nekā lielākiem konveijeriem.. | Offline | | |
bukte | | Kopš: 14. Mar 2012
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Skudru
| Sveika tauta!
Jautājums par sekojošu lietu - tiek kārtota B kategorija un ir plānots pēc tam arī A kategoriju (gadi atļauj), ir iegādāts mocīts kurš iekrīt A kategorijā un ar to tiek piebraukāts uz tuvējo asfaltēto zemes pleķi (privātīpašums) vingrināties figūru braukšanā utt., taču līdz šim spotam ir aptuveni kilometrs kurš jāpieveic pa koplietošanas ceļiem.
Mocim ir M burts uzlīmēts, ir baltās, ir viss kā nākas, tikai ne vienmēr var saganīt kādu ar stāžu lai pavada turp un atpakaļ laukuma.
Vai braucot vienam pašam, apturēšanas gadījumā likumsargi novilktu ādu pār acīm, vai arī būtu daudz maz saprotoši?
Ir kāda pieredze varbūt kādam šādā lietā?
Katru reizi kad vienam sanāk braukt, visur rādās poliči un sirds kāpj pa kaklu augšā | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
01 Jul 2016, 01:45:12 bukte rakstīja:
Sveika tauta!
Katru reizi kad vienam sanāk braukt, visur rādās poliči un sirds kāpj pa kaklu augšā
Garantijas nav un nebūs. Ja nav 3-gadīga 'instruktora' pakaļā vai supertruper jurista rados, tad labāk nevelc to 'M'. Ja lauki, tad učaskovijs, nosodītie vai rotētie kratīs visus pēc kārtas, un tad jau mazas izredzes tikt sveikā cauri. Ja nav pat B, tad lieta grozās ap 300 ērikiem un gada celibātu motorizētu TL studijām, tak banānu republika
Goblins esot teicis - galvenais nemīzt. No Goblina esmu dzirdējis - brauc, tev tak mocis ir! [ Šo ziņu laboja vlkpc, 01 Jul 2016, 02:11:49 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Kilometrs protams nav daudz, bet apturēt tevi var arī tajā teritorijā.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
UgunsX | | Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
|
28 Jun 2016, 22:24:20 JohnyW rakstīja:
28 Jun 2016, 21:59:56 instruktors rakstīja:
Reku ka darbojas valsts iestāde csdd!
http://www.sudzibas.lv/csdd/csdd-krapsanas-c276079
Nu kkāds pamats jau tam ir. Kkādu kārtību jau visur vajag. Gan jau ir bijuši neapmierinātie, kas domā, ka par daudz samaksājuši un gribētu zināt vai kaut daļa no stundām par ko ir maksāts, ir oficiāli reģistrētas un par tām nodokļi nomaksāti.
Bet tas protams rada papildus birokrātiju, kas rada papildus darbu, līdz ar to izmaksas, kas beigās nonāk līdz patērētājam un protams mazajiem šis sitīs vairāk, nekā lielākiem konveijeriem..
Tad tur visa brēka ir par to, ka būs jāmaksā nodokļi?
Raksts ir kaut kādā klaču portālu stilā uzrakstīts, nekādu konkrētu faktu nav, nekā nevar saprast, ja neskaita to, ka CSDD ir sliktie | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
01 Jul 2016, 06:53:06 Negantelis rakstīja:
Kilometrs protams nav daudz, bet apturēt tevi var arī tajā teritorijā.
1) 1km var aizstumt ja nav jāstumj kalnā. Ja riktīgi gribēs braukt tad aizstums turp un atpakaļ.
2) apturēt jau var bet ko tālāk ja apturēšana nenotiek uz koplietošanas ceļa? Es šādā situācijā noskaidrotu ka teritorija pa kuru vizinos ir patiešām ne_ceļš, ja tā vēl piederētu man tad pirms iebraukšanas šajā teritorijā uzstādītu attiecīgu ceļazīmi,p un tad droši pa turieni slīpētu, ja ierodas CP pajautātu kāda mārrutka pēc viņi iebraukuši manā teritorijā zem attiecīgas zīmes iepriekš nesaņemot atļauju no zemes īpašnieka. Nu un zinot ka pēkšņi pelēkā viela var pašaizvietoties ar brūno uzreiz uzzvanītu vietējiem mentiem un painformētu ka ne_policisti (satiksmes uzraudzības biroja darbinieki) iedriftējuši slēgtā privātā teritorijā un uzjautātu ko tagad at tiem fruktiem darīt. Kaut kā tā. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
01 Jul 2016, 11:49:16 S19 rakstīja:
01 Jul 2016, 06:53:06 Negantelis rakstīja:
Kilometrs protams nav daudz, bet apturēt tevi var arī tajā teritorijā.
1) 1km var aizstumt ja nav jāstumj kalnā. Ja riktīgi gribēs braukt tad aizstums turp un atpakaļ.
2) apturēt jau var bet ko tālāk ja apturēšana nenotiek uz koplietošanas ceļa? Es šādā situācijā noskaidrotu ka teritorija pa kuru vizinos ir patiešām ne_ceļš, ja tā vēl piederētu man tad pirms iebraukšanas šajā teritorijā uzstādītu attiecīgu ceļazīmi,p un tad droši pa turieni slīpētu, ja ierodas CP pajautātu kāda mārrutka pēc viņi iebraukuši manā teritorijā zem attiecīgas zīmes iepriekš nesaņemot atļauju no zemes īpašnieka. Nu un zinot ka pēkšņi pelēkā viela var pašaizvietoties ar brūno uzreiz uzzvanītu vietējiem mentiem un painformētu ka ne_policisti (satiksmes uzraudzības biroja darbinieki) iedriftējuši slēgtā privātā teritorijā un uzjautātu ko tagad at tiem fruktiem darīt. Kaut kā tā.
postpadomijas domāšana varbūt vajag civilizēti mācīties tam domātos laukumos ar instruktoru, kurš pavēro no malas un iesaka ko un kā labāk. nevis vienam pašam, pāķos, iekalt iemaņās paša sagenerētas kļūdas | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
01 Jul 2016, 11:58:39 PASSATizhi rakstīja:
01 Jul 2016, 11:49:16 S19 rakstīja:
01 Jul 2016, 06:53:06 Negantelis rakstīja:
Kilometrs protams nav daudz, bet apturēt tevi var arī tajā teritorijā.
1) 1km var aizstumt ja nav jāstumj kalnā. Ja riktīgi gribēs braukt tad aizstums turp un atpakaļ.
2) apturēt jau var bet ko tālāk ja apturēšana nenotiek uz koplietošanas ceļa? Es šādā situācijā noskaidrotu ka teritorija pa kuru vizinos ir patiešām ne_ceļš, ja tā vēl piederētu man tad pirms iebraukšanas šajā teritorijā uzstādītu attiecīgu ceļazīmi,p un tad droši pa turieni slīpētu, ja ierodas CP pajautātu kāda mārrutka pēc viņi iebraukuši manā teritorijā zem attiecīgas zīmes iepriekš nesaņemot atļauju no zemes īpašnieka. Nu un zinot ka pēkšņi pelēkā viela var pašaizvietoties ar brūno uzreiz uzzvanītu vietējiem mentiem un painformētu ka ne_policisti (satiksmes uzraudzības biroja darbinieki) iedriftējuši slēgtā privātā teritorijā un uzjautātu ko tagad at tiem fruktiem darīt. Kaut kā tā.
postpadomijas domāšana varbūt vajag civilizēti mācīties tam domātos laukumos ar instruktoru, kurš pavēro no malas un iesaka ko un kā labāk. nevis vienam pašam, pāķos, iekalt iemaņās paša sagenerētas kļūdas
Protams ka vajag! Un tas būtu vislabākais un pareizākais bet ne to kadrs jautāja. Un vai mēs darām tikai tā kā vajag?
Nu labi, var "salabot" vadīšanas tehniku ar instruktoru un skillu pakačāt savā laukumā ar savu mopēdu. Galu galā arī materiālais aspekts nav mazsvarīgs.
Es pats kaut ko tādu darītu tikai ja placis reāli liels un asfalts labs jo ja nomaucas bremzēšanas figūrā tad var būt visādi un stāvoklī "visādi" vārtīties pa asfaltu nekurienes vidū lepnā vientulībā nav tas ar ko man gribētos izpildīties. Kautkā tā... | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Koplietošaās vai nekoplietošanas bet tiesībām jābūt kabatā arī vizinoties pa savu privāto pļavu.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
01 Jul 2016, 15:10:22 Negantelis rakstīja:
Koplietošaās vai nekoplietošanas bet tiesībām jābūt kabatā arī vizinoties pa savu privāto pļavu.
Vai tiešām
CSN 34. 'braucot pa ceļiem, kā arī pa citām vietām, kurās iespējama transportlīdzekļu braukšana'. Pieliekam CSL ceļa definīciju, un saprotam, ka vietai jābūt kaut kādām pazīmēm, lai uz to attiektos prasība par tiesībām vadīt TL. Privātai pļavai ir vismazāk šo pazīmju.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
01 Jul 2016, 11:58:39 PASSATizhi rakstīja:
postpadomijas domāšana varbūt vajag civilizēti mācīties tam domātos laukumos ar instruktoru, kurš pavēro no malas un iesaka ko un kā labāk. nevis vienam pašam, pāķos, iekalt iemaņās paša sagenerētas kļūdas
Pārgudreļu domāšana. Painteresējies, kādā kārtībā notiek vadītāju apmācība citā EU un ārpus valstīs. Varbūt viedoklis par to, kā jābūt, kļūs mazāk binārs
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
Kavacky | | Kopš: 05. Jun 2011
No: Salaspils
Ziņojumi: 392
Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind
|
01 Jul 2016, 16:47:48 vlkpc rakstīja:
Vai tiešām
CSN 34. 'braucot pa ceļiem, kā arī pa citām vietām, kurās iespējama transportlīdzekļu braukšana'. Pieliekam CSL ceļa definīciju, un saprotam, ka vietai jābūt kaut kādām pazīmēm, lai uz to attiektos prasība par tiesībām vadīt TL. Privātai pļavai ir vismazāk šo pazīmju.
Tāda CSN punkta jau vairāk kā pusgaidu nav.
Bet, vispārīgi runājot, ja tu pa brauc pa pļavu, tad pa pļavu acīmredzot ir iespējama transportlīdzekļu braukšana. Secinājumi lai paliek kā uzdevums lasītājam.
-----------------
| Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
01 Jul 2016, 20:29:34 Kavacky rakstīja:
Tāda CSN punkta jau vairāk kā pusgaidu nav.
Bet, vispārīgi runājot, ja tu pa brauc pa pļavu, tad pa pļavu acīmredzot ir iespējama transportlīdzekļu braukšana. Secinājumi lai paliek kā uzdevums lasītājam.
Vēl jo labāk, tad atliek CSL ietvertā definīcija un mazāk šaubu. Arī iepriekšējā CSN redakcijā transportlīdzeklis ir domāta random tačka bez īpašām prasībām pret klīrensu, piedziņu vai riepām. Vecā redakcija vēl ir aizķērusies CSL punktā par negadījumiem.[ Šo ziņu laboja vlkpc, 01 Jul 2016, 20:41:27 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Csn regulē satiksmi un tās organizāciju uz ceļiem,
No likuma:
ceļš — jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas, elektrotransporta kontakttīkli un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi)
Ja vieta pa kuru vizinies neatbilst terminam "ceļš" tad pa to darbojoties nav jāievēro CSN. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
| Lūdzu ieteikumu:
Paziņa bez moča un bez jebkādas pieredzes motorizētu divriteņu transportlīdzekļu vadīšanā, ir ieinteresēts iemācīties braukt ar motocikletu, ar mērķi apgūt braukšanas prasmes un iegūt "A" kategorijas vadītāja tiesības. Lūdzu iesakiet sakarīgu un pacietīgu "A" kategorijas instruktoru, kurš var palīdzēt čalim. Cik atceros, foruma biedru sarakstā arī ir tādi. (Goblins...?) | Offline | | |
Imhoteps | | Kopš: 27. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: Nebraucu ar TRAM/TROL/T
|
01 Jul 2016, 20:29:34 Kavacky rakstīja:
Tāda CSN punkta jau vairāk kā pusgaidu nav.
Kā redzams, likumus lasa tikai retais: [..CSL 01.01.2016: .. Transportlīdzekļa vadītājam jāievēro šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu ceļu satiksmi reglamentējošu normatīvo aktu prasības, pārvietojoties pa ceļiem, kā arī PA CITĀM VIETĀM, kurās iespējama transporta kustība..]
Lai kādos kuitos, briežu takās vai pamestajās fabrikās arī nenotiktu mācīšanās vadīt moci, ja tas notiek bez instruktora, tā ir TL vadīšana bez kategorijas. Maksā - līdz 280 eiro. Plus trīs soda punkti personām ar mehānisko TL vadīšanas tiesībām.
Cieņā,
Retais[ Šo ziņu laboja Imhoteps, 02 Jul 2016, 09:33:13 ]
----------------- You say alcoholic. I'll say alcohol enthusiast! | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
02 Jul 2016, 01:45:26 JZ rakstīja:
Lūdzu ieteikumu:
Paziņa bez moča un bez jebkādas pieredzes motorizētu divriteņu transportlīdzekļu vadīšanā, ir ieinteresēts iemācīties braukt ar motocikletu, ar mērķi apgūt braukšanas prasmes un iegūt "A" kategorijas vadītāja tiesības. Lūdzu iesakiet sakarīgu un pacietīgu "A" kategorijas instruktoru, kurš var palīdzēt čalim. Cik atceros, foruma biedru sarakstā arī ir tādi. (Goblins...?)
Goblins - noteikti jā.
Motomeitene stāstīja ka nodarbojoties ar īpaši smagiem gadījumiem. Bet vispār gan jau ka pie jebkura instruktora no sākuma var uzsēsties uz 125-ka un pavingrot pa laukumu un kad vairs nejūties pilnīgi tizls tad sēsties uz normāla aparāta. | Offline | | |
|
|