Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
dzeervijs | | Kopš: 26. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: YZ250
|
14 May 2011, 21:52:02 rax12 rakstīja:
13 May 2011, 21:16:59 Adza rakstīja:
13 May 2011, 19:21:35 dzeervijs rakstīja:
nu tad arkli ko noleemushi...??? sveetdien--> talsi, brgji, kas cits...
man sestdiena garaam, jaanjemaas ar 4ritenju transportu...
Ja svētdien nelīst startējam 11;00 no Berģu Statoila.
Es arī rīt būšu 11:00 staķikā
man beidzaas buss, liidz ar to nav ar ko aiztransporteeties uz bergjiem...
sii juu nekst taim... | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| stāstīju sīkiem kā darbojas motors un sieva uzdeva āķīgu jautājumu: vai ieplūstošais gaisa daudzums cilindrā visos ciklos ir vienāds? sākumā saku jā, jo cilindra tilpums tak nemainās, bet ko tad dara akseleratora drosele (gāzes ručka)? ai kamēr rakstīju pats sapratu, ka mainās ieplūstošais gaisa daudzums atbilstoši apgriezienu cēlienam. visiem paldies.
| Offline | | |
DeadmaroZ-TLOTL | | Kopš: 25. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: Dodge - Caravan
| Labas ziņas no "Zosu Kāsis 2011"
Pirmā labā ziņa, ka dalības maksas lielums paliek nemainīgs līdz pat pasākuma diena:
OFFROAD un SUV klasei
o Līdz 15.maijam: 30ls
o Līdz 21.maijam: 35ls 30ls
o Pasākuma dienā: 40ls 35ls
ATV un SOLO klasei
o Līdz 15.maijam: 20ls
o Līdz 21.maijam: 35ls 20ls
o Pasākuma dienā: 30ls 25ls
Kluba biedriem atlaide 5ls*
Otra labā ziņa, ka mūsu draugs un atbalstītājs http://www.navishop.lv uzsauc balvu:
MULTINAVI GPS 80ls vērtībā
un 4x4lv.lv dāvina 200ls atlaidi vinčas iegādei un uzstādīšanai iekš http://www.4x4lv.lv
----------------- Ārā spīd saule , bet ne visiem!
www.4x4klubs.lv
www.eoz.lv
www.4x4forums.lv
ftp://maps:maps@ftp.4x4klubs.lv
skype:deadmaroz-tlotl | Offline | | |
|
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk? | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
|
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
augstaaks, smagaaks, vairaak zupas var staipiit apkaart... ja liekas sliipi,vairaak jaasabozj olas, lai dabuutu apakalj uz ratiem...pa lielam , kaa pac jau sapeetiijis, ja tavam elja ar pa raami dziivojaas, tad biidels ar taakaa 1:1... | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
16 May 2011, 22:56:52 hla rakstīja:
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
augstaaks, smagaaks, vairaak zupas var staipiit apkaart... ja liekas sliipi,vairaak jaasabozj olas, lai dabuutu apakalj uz ratiem...pa lielam , kaa pac jau sapeetiijis, ja tavam elja ar pa raami dziivojaas, tad biidels ar taakaa 1:1...
augstāks? smagāks laikam jau tikai par ielietās degvielas tiesu, vismaz spriežot pēc http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4%2001.htm , kur abiem ir 154kg sausais. bet vai dakšas pozīcijas ir vienādas, nav svars vairāk uz priekšu? sēdpozīcijas līdzīgas? | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
|
16 May 2011, 23:20:10 Garders rakstīja:
16 May 2011, 22:56:52 hla rakstīja:
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
augstaaks, smagaaks, vairaak zupas var staipiit apkaart... ja liekas sliipi,vairaak jaasabozj olas, lai dabuutu apakalj uz ratiem...pa lielam , kaa pac jau sapeetiijis, ja tavam elja ar pa raami dziivojaas, tad biidels ar taakaa 1:1...
augstāks? smagāks laikam jau tikai par ielietās degvielas tiesu, vismaz spriežot pēc http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_lc4%2001.htm , kur abiem ir 154kg sausais. bet vai dakšas pozīcijas ir vienādas, nav svars vairāk uz priekšu? sēdpozīcijas līdzīgas?
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_640_lc4_adventure_r_2000.php ... nava seedeejis uz LC4... kaut gan skatiijaas ar uz taadu, bet kaut kaa sanaaca shitais, peec papiiriem utt sanaak, ka taads pac vien ira,bet LC4 vairaak taakaa pa mezju... pac pa Riigu dauzaas, ja interese, var saskrieties | Offline | | |
JuriZ | | Kopš: 03. Nov 2008
Ziņojumi: 87
Braucu ar: KTM EXC
|
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
Kad tikko ieguvu savu Lc4-SXC, pameegjinaaju arii mazo Adventuri. Likaas taa kaa tramvajs, bet tas viennoziimiigi deelj lielaas baakaas un buura, kas rada iespaidu, ka stuure nevada moci, bet mocis visu laiku iet taisni.. Un baaka tieshaam ir liela..
----------------- Jo dziļāk purvā, jo vairāk ūdens!! | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 May 2011, 00:24:41 JuriZ rakstīja:
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
Kad tikko ieguvu savu Lc4-SXC, pameegjinaaju arii mazo Adventuri. Likaas taa kaa tramvajs, bet tas viennoziimiigi deelj lielaas baakaas un buura, kas rada iespaidu, ka stuure nevada moci, bet mocis visu laiku iet taisni.. Un baaka tieshaam ir liela..
Nav ne vainas mocim, 2gadus ar tādu spridzināju! Ir nedaudz smagāka priekša kā plikajam LC4 un tāpēc sūdīgāk ratā paraut, ja vajag kādam kokam vai peļķei pārcelt pāri. Bet nu vadās forši, ideāls verķis grantij un meža celiniem.[ Šo ziņu laboja endurists, 17 May 2011, 01:09:38 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| Endurist, Modri--> kad būs razklads, kā frīkam ar veselību, Boicim, ja nemaldos....
Kā dzīst???
Un kur stāsts par rallija apmeklējumiem?
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
Atvars | | Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 241
Braucu ar: BMW R65
|
Gravitātei- nē !
-----------------
| Offline | | |
Edza_ups | | Kopš: 12. Apr 2010
Ziņojumi: 35
Braucu ar: Renegade XXC
| Normāls enduro elements | Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
| sestdien liekam vagā | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
17 May 2011, 01:09:24 endurists rakstīja:
17 May 2011, 00:24:41 JuriZ rakstīja:
16 May 2011, 22:39:35 Garders rakstīja:
kāds gadienā nezin atšķirības starp LC4-640 un lc4-640-adventuri. Ir atšķirības izsvarojumā, amortizācijā, vai tikai lielāka bāka un lukturi vairāk?
Kad tikko ieguvu savu Lc4-SXC, pameegjinaaju arii mazo Adventuri. Likaas taa kaa tramvajs, bet tas viennoziimiigi deelj lielaas baakaas un buura, kas rada iespaidu, ka stuure nevada moci, bet mocis visu laiku iet taisni.. Un baaka tieshaam ir liela..
Nav ne vainas mocim, 2gadus ar tādu spridzināju! Ir nedaudz smagāka priekša kā plikajam LC4 un tāpēc sūdīgāk ratā paraut, ja vajag kādam kokam vai peļķei pārcelt pāri. Bet nu vadās forši, ideāls verķis grantij un meža celiniem.
Atšķīru 2003 gada modeļu katalogu un redzu ka LC4 enduro un adventure atšķirība ir tā ka adventurei ir niknāka priekšējā dakša ar resnākiem štokiem un garāku gājienu, biku lielāku priekšējo bremžu disku, diviem centimetriem augstāu sēdekli un 9kg lielāku sauso svaru (158 vs 149).
Tas lielais būris psiholoģiski traucē tikai tad kad lēnām kautkur jāgrozās, tāpat ja riktīgi krāmē jāskatās tālu uz priekšu. A tā pa leilam no tā būra tolka varētu būt augumā mazākiem braucējiem, bāka? jā liela-ar pilnu smiltīs smuki velk pie zemes
Sestdien varētu pakaplēt tik mators vel ilgi pa galdu būs izbērts | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
17 May 2011, 08:36:06 BigMan rakstīja:
Endurist, Modri--> kad būs razklads, kā frīkam ar veselību, Boicim, ja nemaldos....
Kā dzīst???
Un kur stāsts par rallija apmeklējumiem?
par frīku man ziņu nav.
Par ralliju - bijām neliels bariņš 6dien pa dopiem, un tad es vienatnē pahuļigāniju Pa Talsu pilsētu. 1x CP brauca pretī, otreiz pabraucām garām stāvošai, 3x stāvēja izkāpuši ceļmalā, tad gan neriskēju braukt garām .
secinājums - dubļu rūķus un pārējos offroudistus CP liek mierā, ja akurāti brauc pa ceļa nomali.
Pēc tam vakarā dubļaino moci nomazgāju, izpūtu ar gaisu, iestūmu garāža, noslāpēju, un ieslēdzu aizdedzi, jo īsi pirms mājām tā kā gurdenāks palika. Un skuju - degvielas sūknis klusē. Uzdauzot viekli ar garu stieni atsāk strādāt, bet gausi. Gaalvenais, ka ar Enduristu no rīta runāju, ka esmu lasījis forumos, ka degvielas sūkņi mēdz izbeigties. Nu vot i man izbeidzās pēc 4 gadu lietošanas.
jauns motosportā 330lvl, caur galiem 100lvl, tagad meklēju iespējas remontēt vai piedzīt no kāda auto.
pati bandura:
pats sūknis. Itkā japāņiem un Chrysler Vojager esot tādi tievi
garums 10cm, diametrs 3cm.
alternatīvas:
Walbro GCA338
AC Delco EP490
AirTex E8285M
Delphi 25337934
Delphi FE0200
Federal Mogul/Carter P72252
Denso 9510008
GM 25313959
Hella H75014421
Jaguar JLM12159
Jaguar JLM12204
vai arī moš kādam ir Ducati:
Ducati models: MH900e (all years), S2R1000, S2R800, 999, 749, Multistrada MTS, Hypermotard HM, S4Rs.
varot arī tā:
tādā gadījumā izmaksas ir 35-50lvl.
P.S. Starp citu, pārējie EFI husqvarnas īpašnieki padomājiet, jo viņš izbeidzās šā kā tā. Labi, ka man tas nenotika kādā mežā [ Šo ziņu laboja Modrs, 17 May 2011, 21:38:38 ] | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
17 May 2011, 19:25:16 450 rakstīja:
sestdien liekam vagā
mosh sveetdien? | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| vakar un šorīt testēju savu dl.
itkā jau braucu pa šoseju,bet tā kā braucu uz laukiem,tad asfalts vietām bija tik sūdīgs kā bezceļā,tāpēc rakstu te.
pirmie 450 km nobraukti.
No rīta slapjais brauciens,fu.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
17 May 2011, 21:24:19 Modrs rakstīja:
17 May 2011, 08:36:06 BigMan rakstīja:
Endurist, Modri--> kad būs razklads, kā frīkam ar veselību, Boicim, ja nemaldos....
Kā dzīst???
Un kur stāsts par rallija apmeklējumiem?
par frīku man ziņu nav.
Par ralliju - bijām neliels bariņš 6dien pa dopiem, un tad es vienatnē pahuļigāniju Pa Talsu pilsētu. 1x CP brauca pretī, otreiz pabraucām garām stāvošai, 3x stāvēja izkāpuši ceļmalā, tad gan neriskēju braukt garām .
secinājums - dubļu rūķus un pārējos offroudistus CP liek mierā, ja akurāti brauc pa ceļa nomali.
Pēc tam vakarā dubļaino moci nomazgāju, izpūtu ar gaisu, iestūmu garāža, noslāpēju, un ieslēdzu aizdedzi, jo īsi pirms mājām tā kā gurdenāks palika. Un skuju - degvielas sūknis klusē. Uzdauzot viekli ar garu stieni atsāk strādāt, bet gausi. Gaalvenais, ka ar Enduristu no rīta runāju, ka esmu lasījis forumos, ka degvielas sūkņi mēdz izbeigties. Nu vot i man izbeidzās pēc 4 gadu lietošanas.
jauns motosportā 330lvl, caur galiem 100lvl, tagad meklēju iespējas remontēt vai piedzīt no kāda auto.
pati bandura:
pats sūknis. Itkā japāņiem un Chrysler Vojager esot tādi tievi
garums 10cm, diametrs 3cm.
alternatīvas:
Walbro GCA338
AC Delco EP490
AirTex E8285M
Delphi 25337934
Delphi FE0200
Federal Mogul/Carter P72252
Denso 9510008
GM 25313959
Hella H75014421
Jaguar JLM12159
Jaguar JLM12204
vai arī moš kādam ir Ducati:
Ducati models: MH900e (all years), S2R1000, S2R800, 999, 749, Multistrada MTS, Hypermotard HM, S4Rs.
varot arī tā:
tādā gadījumā izmaksas ir 35-50lvl.
P.S. Starp citu, pārējie EFI husqvarnas īpašnieki padomājiet, jo viņš izbeidzās šā kā tā. Labi, ka man tas nenotika kādā mežā
Man ir no 1,6L Ford Focus jauns, rādīja, ka auto nepietiek speidiens, gan mocim būs ok. par atlīdzību gan vienosimies. [ Šo ziņu laboja endurists, 17 May 2011, 23:41:55 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dzeervijs | | Kopš: 26. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: YZ250
|
17 May 2011, 22:29:54 Garders rakstīja:
17 May 2011, 19:25:16 450 rakstīja:
sestdien liekam vagā
mosh sveetdien?
klau, a mosh savaacaas kaads barinjsh, panjemam kaadu cepamgalju, sulu, aizlaizham uz kaadu trasiiti (maaksliigu vai dabiigu) un pavirinam...?
manu 2T vienkaarshi garie gabali un paarbraucieni liekas, ka nogalina... | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
18 May 2011, 10:52:59 dzeervijs rakstīja:
17 May 2011, 22:29:54 Garders rakstīja:
17 May 2011, 19:25:16 450 rakstīja:
sestdien liekam vagā
mosh sveetdien?
klau, a mosh savaacaas kaads barinjsh, panjemam kaadu cepamgalju, sulu, aizlaizham uz kaadu trasiiti (maaksliigu vai dabiigu) un pavirinam...?
manu 2T vienkaarshi garie gabali un paarbraucieni liekas, ka nogalina...
Tieši ar to arī Mežabrāļi atšķiras no Dubļu ēdājiem, Motokrossistiem un Motoendūronavigatoriem......
Motokrosisti ņem piekabes, močus, gaļu, grillu un ekipējumu, brauc uz kādu trasi, riktīgi trennējas 5, 6 reizes pa 10, 15 minūtēm ar pilnu atdevi, tad cep gaļu, atpūšās un brauc mājās........
Dubļus gribošie arī ņem piekabēs močus, gaļu, grillu, teltis, ekipējumu un brauc meklēt lielu dubļu pļančku, saģērbjās, sēžās uz močiem, iepis līdz hēbeļiem purvā, tā, lai uz priekšu un arī apakaļu ir vismaz 100 metri, un lieliski pavada piecas, sešas stundas ar pilnu atdevi, velkot, stiepjot, burbuļojot, sadalot moci reizinātājos, lai vieglāk izvilkt, un visādi citādi izņemoties pa purviem/dubļiem, lai tad arī vakarpusē atpūstos, ceptu gaļu, paliktu varbūt teltīs un brīnišķīgi pavadot laiku..........
Motoendūronavigatori citu starpā izceļās ar sapulci pirms gāziena, sastellējot satelītus gaumīgās, kārtīgās rindās pa pieci, uzstādot tiem Latvijas laiku, saskaņo laikus, un tad raiti aizbrauc no Berģu Statoila līdz Garkalnei, tad ir lielais pitstops , kura laikā tiek spriests, vai satelīti precīzi ir iezīmējuši treku un kur kāds satelīts ir peiļāvis kļūdu.........
Savukārt Mežabrāļi atvelk ~160 km , izskrienoties pa meža stigām, celiņiem, grants ceļiem, apskrienot lielu gabalu piecās, sešās stundās, un pēc tāda pārskrējiena arī atvadās un velk katrs uz savu pusi, jo maksimālais ekips ir mugursoma , kurā galveno vietu aizņem riepu diegi, balons ar putām un savilcēji.....
Tā ka katram savs prieciņš!!!
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
|
|