Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Darbs, darba vakances, piepelnīšanās iespējas
Autors | Ziņojums |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Kā refs var samazināt saldēšana jaudu, ja pie piegādes jāuzrāda režīma izdruka? | Offline | | |
mouss | | Kopš: 23. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1733
Braucu ar: Zigi Aprīli
|
24 Jan 2014, 18:08:02 semjonoff rakstīja:
Kā refs var samazināt saldēšana jaudu, ja pie piegādes jāuzrāda režīma izdruka?
nezinu - kaa jau teicu "viena tante teica" ....neesmu speciaalists shajaa lietaa!
----------------- reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS
| Offline | | |
partijnieks | | Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
24 Jan 2014, 17:46:17 BigMan rakstīja:
24 Jan 2014, 16:14:11 naatre rakstīja:
Ja mehāniķis pieķer, ka riepā nav spiediens, no algas nost. Ja pārtēriņš, no algas nost.
Nu un kā to reāli( legāli) var izdarīt? Ja "pelēkā" alga, tad saprotu, a ja visa "balta"???
Es te vienai brigādei mēģināju 'novilkt' no katra pa 10,-Ls ( pagāšgad), par to, ka savācot materiālus, tika aizmirsti sīkumi, kuriem brauca pakaļ- protams, divatā, tad ap 13:00 aizbrauca pusdienās, tad ap 16:00 atčohājās, ka nav vēl kaut kādi sīkumi, atkal aizbrauca uz veikalu, atkal-protams, divatā, tad nu beidzot ap ~20:00 padeva ūdeni mājai. No rīta, protams, darbu vadītājam mēģināja iebīdīt darba stundu atskaiti par ~10 darba stundām katrs. Kā uzzināja, ka tiks atvilkts no algas profilakses nolūkos, tā ar darba/VID/cilvēktiesību aktiem un pārbaudēm sāka draudēt....
Parunāju ar gudriem cilvjiem- tie tā arī pateica- ja gribi problēmas, tad atvelc.
Kāda citiem pieredze?
Viss ir atkarīgs no tā kas rakstīts darba līgumos/amatu aprakstos. Bet no algas atvilkt nedrīksti, ja vien darba līgumā nav paredzēta materiālā atbildība par zaudējumiem, un darbinieks pats tam ir piekritis.
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
|
mdriver | | Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: BMW 1600 GTL
|
24 Jan 2014, 16:14:11 naatre rakstīja:
24 Jan 2014, 15:05:44 Niere rakstīja:
660km diennaktī.
ir jau autosi, uz kura trīs šoferi pa maiņām un rukā 24/7. pat kociniekiem tas ir normāli. jo lielāka noslodze autosam, jo augstāka rentabilitāte.
Vīri ar iekšām parasti velk līdz pat Frankfurt Oder West, tur liels parkings un var pagulēt. Tas ir apmēram 1100 km dienā. Es kā iesācējs atplīstu kaut kur 200 km līdz PL/DE robežai. Tas protams pa melno. Atkarīgs arī no tā, pa kurieni brauc, pa bāni vai caur pilsētām.
Par Kreisu dzirdēts, ka tur maksā uz kabīni, ko jādala uz divi, jo brauc divatā. Divas dienas brīvas un atkal reisā. Ja mehāniķis pieķer, ka riepā nav spiediens, no algas nost. Ja pārtēriņš, no algas nost. Un braukt divatā diviem vīriešiem, tas nav viegli. Pretī brauks Kreiss un tu pajautāsi ceļu, tev neatbildēs vispār vai kaut kādi īgni krieviņi maybe BY vai RUS pilsoņi. Neko labs iespaids nav par to kantori. Kā skola vajadzīga, bet kā darbavieta manuprāt neder.
Daži vārdi par "SIA" Kreiss.
Lielākais kantoris Latvijā uz šo brīdi ~ 800 + vilcēji, piekabes ~ vēl +200.
~ 2000 tikai šoferu, viesiem labs nebūsi, kā arī tik lielā skaitā nevar būt ideāls kolektīvs
Autoskola ir nepieciešamība gan Kreissam, gan Latvijas mērogā. Tālbraucējus nekur negatavo, bez pieredzes nekur neņem. (saņem kategoriju, un dari, ko gribi). (Tieši tādēļ rācijā var arī nesaprast latviski, jo trūkst speciālistu, daudz ir RUS, BY, UKR, un vietējie analfabēti )
Vienīgie arī piedāvā apmācību un eksāmenu ar "fūru"
Darbs SIA "KREISS"
Pa Eiropu brauc tikai un vienīgi legāli !
Diviem vadītājiem pa 18 h nobraukt 650 km nav problēmu, kā arī 2x nedēļā 20h drīkst braukt.
Alga ir uz kabīni, kā arī proporcionāla degvielas patēriņam (nav sods par pārtēriņu, ir lielāka alga par mazu patēriņu, mazāka par lielu.)
Vienkāršs piemērs Tev ir auto, par fraktu maksā konkrētu summu. Kilometri/amortizācija ir nemainīgs lielums, ietaupīt var degvielu. Jo vairāk ietaupīji, jo vairāk palika pāri.
Intensīvais darbs ir 45 h mājās, un atkal reisā, savukārt piķis kabatā, un viss legāli. Pēc 3 mēnešiem 2 nedēļas var prasīt atpūtu.
Ir arī varianti (slaistiem) - 3 cilvēki uz vienu auto, attiecīgi mazāk naudas.
Maz vakances - Skandināvija, brauc pa vienam.
Nauda tiek samaksāta bez aizkavēšanās katru nedēļu ! (Nav mazsvarīgs faktors.)
Par sodiem.
Nav firmas mērķis sodīt, ka tik sataupīt. Sodi ir tikai par reāliem zaudējumiem.
Direktors NAV vainīgs, ja šoferis nemāk strādāt, un rada zaudējumus !
(Par spiedienu riepās nesoda, bet gan par sekām - sabojāta riepa, nepareiza slodze uz asīm, patēriņš lielāks)
Tiem kas ilgus gadus strādā Kreissā, viss ir labi, tie kas nemāk strādāt - vaino citus.....
Kaut kā tā, ja ir vēlme, laini lūgti !
Kreiss vakances
Šī nav SIA Kreiss oficiālā informācija
Tas ir mans personīgais viedoklis.
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
24 Jan 2014, 18:03:09 mouss rakstīja:
par degvielas nolieshanu.....viena tante teica
no baakas noliet neviens neriskee, bet no cooleru baakaam gan , attieciigi samazinot saldeeshanas jaudu! tas lika padomaat,kaadaa staavoklii tad pie mums nonaak Spaanijas tomaati un galja!
nevajag jau noliet..var jau arī neieliet :aizliet_garām:
bet no coolera nolej ne tikai tāpēc ka vieglāk, bet arī tāpēc, ka tur parasti lej labāku saļaru Vilcējs visādas brīnumpiedevas vieglāk piedod, bet tas mazais motorīts tur augšā ir jūtīgāks un krava tomēr ir vissvarīgākā
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 24 Jan 2014, 21:44:18 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| a un par to dienas režīmu...atbrauc vadila no Azerbaidžānas es šim, cik ātri lidz Baku...šis nu ilgākais ir uz robežas LV Rus un ieskaitot to 3 dienās 3 000km (ja Dagestan Aze robeža nečakarē)
Es saku kā ar "šaibu" šis rausta plecus īsti nevar saprast...esot viņam tur tāds agregāts, bet to ripu ārā neesot ņemis man liekas viņam jau tur tā šaiba grafīta blīvē pārvērtusies
Nu un laikam very lucky, jo sodus nav vēl noķēris
p.s normāli skaitās 5-7 dienas ar robežām un brauc viens!
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
24 Jan 2014, 21:40:16 zazzaa rakstīja:
24 Jan 2014, 18:03:09 mouss rakstīja:
par degvielas nolieshanu.....viena tante teica
no baakas noliet neviens neriskee, bet no cooleru baakaam gan , attieciigi samazinot saldeeshanas jaudu! tas lika padomaat,kaadaa staavoklii tad pie mums nonaak Spaanijas tomaati un galja!
nevajag jau noliet..var jau arī neieliet :aizliet_garām:
bet no coolera nolej ne tikai tāpēc ka vieglāk, bet arī tāpēc, ka tur parasti lej labāku saļaru Vilcējs visādas brīnumpiedevas vieglāk piedod, bet tas mazais motorīts tur augšā ir jūtīgāks un krava tomēr ir vissvarīgākā
aizlejot garām var uzrauties uz nesakritību tankštelles izdrukā un izsekošanas rādījumam.
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Rosini | | Kopš: 01. Oct 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 101
Braucu ar: HONDA CX 650/V-Max
|
24 Jan 2014, 22:43:36 Bagars rakstīja:
24 Jan 2014, 18:13:33 partijnieks rakstīja:
24 Jan 2014, 17:46:17 BigMan rakstīja:
24 Jan 2014, 16:14:11 naatre rakstīja:
Ja mehāniķis pieķer, ka riepā nav spiediens, no algas nost. Ja pārtēriņš, no algas nost.
Nu un kā to reāli( legāli) var izdarīt? Ja "pelēkā" alga, tad saprotu, a ja visa "balta"???
Es te vienai brigādei mēģināju 'novilkt' no katra pa 10,-Ls ( pagāšgad), par to, ka savācot materiālus, tika aizmirsti sīkumi, kuriem brauca pakaļ- protams, divatā, tad ap 13:00 aizbrauca pusdienās, tad ap 16:00 atčohājās, ka nav vēl kaut kādi sīkumi, atkal aizbrauca uz veikalu, atkal-protams, divatā, tad nu beidzot ap ~20:00 padeva ūdeni mājai. No rīta, protams, darbu vadītājam mēģināja iebīdīt darba stundu atskaiti par ~10 darba stundām katrs. Kā uzzināja, ka tiks atvilkts no algas profilakses nolūkos, tā ar darba/VID/cilvēktiesību aktiem un pārbaudēm sāka draudēt....
Parunāju ar gudriem cilvjiem- tie tā arī pateica- ja gribi problēmas, tad atvelc.
Kāda citiem pieredze?
Viss ir atkarīgs no tā kas rakstīts darba līgumos/amatu aprakstos. Bet no algas atvilkt nedrīksti, ja vien darba līgumā nav paredzēta materiālā atbildība par zaudējumiem, un darbinieks pats tam ir piekritis.
.. pie kam rakstiski un vēlams par katru epizodi atsevišķi.
Līgums jāslēdz pa minimālo. pārējo maksā kā prēmiju. Viss oficiāli,visi nodokļi oficiāli, bet jebkurā laikā prēmiju var samazināt un viss ir likumīgi. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nu daudzās vietās tas notiek vienkārši - vai nu pieņem darba devēja spēles noteikumus, jeb čāpo tālāk, jo 10 citi jau rindā stāv.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Mashele | | Kopš: 25. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: KTM Duke, Honda CBR600RR
| Ja nav darbinieka prettiesiska rīcība, kādēļ ir zaudējumi, neko neatvilksi. un atvilk arī var tikai ar darbinieka rakstveida piekrišanu.
Tev ir iespēja piemērot disciplinār sodu- piezīmi, rājienu, par nekvalitatīvi padarītu darbu vai luņa laišanu. (Skatīt DL 90.pantu)
Piezīmei un rājienam nav īpašas atšķirības. vispār tie ir audzinoša rakstura, piemēram, ja uzņēmumā ir prēmijas, tad pastāv iespēja kādam prēmiju nepiešķirt, jo viņš ir disciplināri sodīts.
Protams, aŗi par disciplnārsodu darbinieks var izkasīties un piedraudēt ar VDI utt. Tā ka, darba procesā labāk visu fiksēt, likt atskaitīties, lai ir kaut kāds dokumentāls pamats tam, ko Tu vēlies darīt.
Varbūt kaut kur varu nokļūdīties.
[ Šo ziņu laboja Mashele, 25 Jan 2014, 01:30:35 ]
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Jan 2014, 01:26:25 Bagars rakstīja:
25 Jan 2014, 01:23:23 Archy96 rakstīja:
Nu daudzās vietās tas notiek vienkārši - vai nu pieņem darba devēja spēles noteikumus, jeb čāpo tālāk, jo 10 citi jau rindā stāv.
Tāpēc jau dd brēc, ka nav normālu kadru kas strādā. Jo tie, kas k-ko saprot, čāpo tālāk. Bet rindā stāv neveiksminieki
Ir dažādi gadījumi, dažādi uzņēmumi un dažādi frīki abās frontes pusēs, protams, ja satiekās divi seski, tad dialogu grūti atrast.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Jan 2014, 01:57:25 Bagars rakstīja:
25 Jan 2014, 01:37:05 Archy96 rakstīja:
25 Jan 2014, 01:26:25 Bagars rakstīja:
25 Jan 2014, 01:23:23 Archy96 rakstīja:
Nu daudzās vietās tas notiek vienkārši - vai nu pieņem darba devēja spēles noteikumus, jeb čāpo tālāk, jo 10 citi jau rindā stāv.
Tāpēc jau dd brēc, ka nav normālu kadru kas strādā. Jo tie, kas k-ko saprot, čāpo tālāk. Bet rindā stāv neveiksminieki
Ir dažādi gadījumi, dažādi uzņēmumi un dažādi frīki abās frontes pusēs, protams, ja satiekās divi seski, tad dialogu grūti atrast.
Spēles noteikumi, patiesībā, visiem ir vienādi. Problēmas sākas tad, ja dd, savas nekompetences dēļ, mēģina šajos noteikumos k-ko samudrīt. Latvijas republikā ir tāds brīnišķīgs pasākums, kas saucas Darba likums, kurā viss (gandrīz viss) ir ļoti detalizēti aprakstīts, kā nevienam citam. Tik smalki, ka patiesībā jebkurā darba līgumā vulgaris būtu jānorāda tikai prof.klasifikatora nr, līguma termiņš, darba laiks, darba vieta, darba algas apmērs un pušu rekvizīti. Viss pārējais ir saistīts ar dd prasmi DL pielietot. Bet te jau sākas problēma. Jo dd neko par DL nav dzirdējuši, jo "es taču maksāju algu!" un tev par to ir jābūt man pateicīgam. Gudrs dd apzinās, ka pievienoto vērtību rada cilvēki, kuri viņam to pārdod par cenu un tādā kvalitātē kā puses ir vienojušās.
Nu Tu gan īstā pasakā dzīvo, nevis LV tipiskajā
Sāksim jau ar to, ka vēl joprojām aploksne - aploksnīte rullē uz nebēdu, un šis moments automātiski pārvelk pāri svītru lielākajai daļai no DL punktiem. Tā teikt - teorija ir viens - bet prakse, pavisam kas cits.[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Jan 2014, 02:02:17 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Jan 2014, 02:01:56 Coooool rakstīja:
25 Jan 2014, 01:59:53 Archy96 rakstīja:
Nu Tu gan īstā pasakā dzīvo, nevis LV tipiskajā
Tad te arī paliks, kas dzīvo pasakā. Archy96 varēs viens pats sēdēt pie savas virpas un pārdot savas šeiba sev.
Umņik - tev smadzenes pa ausīm ārā nespiežās????? Nevajag kādu samorezu ieskrūvēt?[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Jan 2014, 02:04:20 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kapēc nekompetence? ar aploksni ir tikai viena problēma darba inspekcija, bet arī to apiet var diezgan primitīvi, feikojot papīrus pēc norunas utt.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
ixers | | Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
|
25 Jan 2014, 00:35:48 Rosini rakstīja:
24 Jan 2014, 22:43:36 Bagars rakstīja:
24 Jan 2014, 18:13:33 partijnieks rakstīja:
24 Jan 2014, 17:46:17 BigMan rakstīja:
24 Jan 2014, 16:14:11 naatre rakstīja:
Ja mehāniķis pieķer, ka riepā nav spiediens, no algas nost. Ja pārtēriņš, no algas nost.
Nu un kā to reāli( legāli) var izdarīt? Ja "pelēkā" alga, tad saprotu, a ja visa "balta"???
Es te vienai brigādei mēģināju 'novilkt' no katra pa 10,-Ls ( pagāšgad), par to, ka savācot materiālus, tika aizmirsti sīkumi, kuriem brauca pakaļ- protams, divatā, tad ap 13:00 aizbrauca pusdienās, tad ap 16:00 atčohājās, ka nav vēl kaut kādi sīkumi, atkal aizbrauca uz veikalu, atkal-protams, divatā, tad nu beidzot ap ~20:00 padeva ūdeni mājai. No rīta, protams, darbu vadītājam mēģināja iebīdīt darba stundu atskaiti par ~10 darba stundām katrs. Kā uzzināja, ka tiks atvilkts no algas profilakses nolūkos, tā ar darba/VID/cilvēktiesību aktiem un pārbaudēm sāka draudēt....
Parunāju ar gudriem cilvjiem- tie tā arī pateica- ja gribi problēmas, tad atvelc.
Kāda citiem pieredze?
Viss ir atkarīgs no tā kas rakstīts darba līgumos/amatu aprakstos. Bet no algas atvilkt nedrīksti, ja vien darba līgumā nav paredzēta materiālā atbildība par zaudējumiem, un darbinieks pats tam ir piekritis.
.. pie kam rakstiski un vēlams par katru epizodi atsevišķi.
Līgums jāslēdz pa minimālo. pārējo maksā kā prēmiju. Viss oficiāli,visi nodokļi oficiāli, bet jebkurā laikā prēmiju var samazināt un viss ir likumīgi.
Oooo, blaa šo shēmu arī es biju vienā no savām bijušajām darba vietām sastapis.
Nevelti algas dienas tika sauktas kā patiesības dienas, jo hvz kāds urīns bosam būs galvā sakāpis. Tobiš, pēc aprēķiniem sanāk cipars ttt a boss izštuko, ka padaudz saņem vai netā pasmaidīji un citi sūdi tad attiecīgi noost. [ Šo ziņu laboja ixers, 25 Jan 2014, 11:54:19 ] | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Omg kaa piedirsts
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
|
25 Jan 2014, 11:52:57 karlsons rakstīja:
Omg kaa piedirsts
Droši, ka aploksnes/atvilkumi/šefa sliktā oma algas dienās/kompetences trūkums vai pārbagātība daudziem ir sāpīga tēma..........
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| Btw, ~10 gadus nebiju ķēries pie, manuprāt galējā līdzekļa- kaut kādas tipa- soda naudas ieturēšanas formā, biju tikai solījis, ka kādreiz tā diena pienāks, bet kad pamēģināju- tādas vibrācijas sākās, ka maz nelikās..........
Tāpat arī prēmijas- uz Z-svētkiem pirmo reizi nebija nevienam! Un ko domājies- puse no vīriem pēc "svinīgās" daļas pat neatnāca atvadīties, bet kā žurkas izklīda pa mājām, palika tikai uzticamākiais četrnieks, kas starp citu, arī bija palikuši bez prēmijām.............
Rezumē- jo vairāk domāju par savējiem, jo lielāka čupa tiek uzkrauta man uz galvas.
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
ixers | | Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
| Kāds kaut ko ne tā saprata. Papildināšu savu stāstu. Tiek atrunāts ka prēmija būtu jābūt x, kas ir atkarīgs mo rezultāta. Uz algas dienu ņemo vērā padarīto rēķinos uz to pašu x. Sanāk prasts piepisiens jo bieži x nav.
P.S. kasjaku gadījumos tirdziņa nav. | Offline | | |
Gacho | | Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Patīkami strādāt uzņēmumā, kur viss ir stingri pēc likuma un noteikumiem. Ar izmaksām nekādu problēmu, nodokļi nomaksāti, viss smuki sarakstīts- cik, ko, kad un uz kurieni, un ja strādā labi (nevis eksistē darbavietā piebezdot gaisu) tad arī ar algas pielikumu un prēmiju viss ir kārtībā.
Zinu arī puslegālo aploksnes pasākumu.
Nu i nahuj! Arī ir gadījumi ar šefa nelabo omu un viņa individuālajiem kosmiskajiem aprēķiniem, ka redz, kaut kā padaudz tev sanāk, tādēļ dabūsi šitik, nevis tik cik ir norunāts pēc gabaldarba. Kā arī algas izmaksas aizkavēšanās uz kādu laiku, jo redz šefam jauna mašīna nopirkta.
Es labāk strādāju oficiāli un daru savu darbu pēc labākas apziņas, zinot ka par to arī tikšu atalgots, nekā zīlēju kafijas biezumos, vai priekšniekam ir sieva (vai lielceļa meitene) veikusi labu minetu, vai tomēr galā iekodusi.
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv | Offline | | |
|
|