Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO

AutorsZiņojums
SZ
10. Nov 2021, 11:12#6581

Kopš: 28. Mar 2021

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Meklējam dāmai pirmo moci, skatamies uz bandīta S versiju, man ļoti gribētos lai ir ABS budžets 2500eur var piedāvāt citas markas analogus. Pm!

Offline

stanks
10. Nov 2021, 11:34#6582

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


10 Nov 2021, 11:12:18 SZ rakstīja:
Meklējam dāmai pirmo moci, skatamies uz bandīta S versiju, man ļoti gribētos lai ir ABS budžets 2500eur var piedāvāt citas markas analogus. Pm!


Variantus bez ABS ieteiktu neizskatīt, izņemot, ja vien dāma jau ir apguvusi vai arī tiešām ir ieplānojusi ļoti nopietni trenēt tieši avārijas bremzēšanu, lai varētu pat pie neliela izbīļa un pārsteiguma nobremzēt nebloķējot priekšējo riteni, kas praktiski ir garantēts kritiens.

[ Šo ziņu laboja stanks, 10 Nov 2021, 11:36:10 ]

Offline

RadekSkylark
10. Nov 2021, 12:01#6583

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


10 Nov 2021, 11:34:19 stanks rakstīja:

10 Nov 2021, 11:12:18 SZ rakstīja:
Meklējam dāmai pirmo moci, skatamies uz bandīta S versiju, man ļoti gribētos lai ir ABS budžets 2500eur var piedāvāt citas markas analogus. Pm!


Variantus bez ABS ieteiktu neizskatīt, izņemot, ja vien dāma jau ir apguvusi vai arī tiešām ir ieplānojusi ļoti nopietni trenēt tieši avārijas bremzēšanu, lai varētu pat pie neliela izbīļa un pārsteiguma nobremzēt nebloķējot priekšējo riteni, kas praktiski ir garantēts kritiens.


Arī piebalsoju. Nav tā, ka nevara bez viņa iztikt, bet tas ir tāds "drošības spilvens", kas var dikti palīdzēt nepatīkamā brīdī.

Par priekšējā riteņa sabloķēšanu bremzējot strauji gribētu piebilst (mans viedoklis), ka, protams, labi ir iemācīties bremzēt uz pašas "robežas" pirms ritenis sabloķējas, bet līdzīgi noderīgi ir arī trenēties bremzēt riteni ik pa brīdim sabloķējot (meklējot iepriekšminēto "robežu", lai iemācītos sajust to, kad viņš tikko sabloķējas un pašam ātri atlaist bremzi kaut nedaudz, lai atkal atgūtu saķeri un uz mutes nenorautu. Ja nav ABS, tad šī spēja arī var būt atšķirība starp krišanu un nekrišanu pārspīlēti straujā avārijas bremzēšanā.

P.S. Ja budžetu var pastiept uz 2800, varu piedāvāt savu braucamo (Honda CBF600SA, ar ABS). Skatīt linku uz sludinājumu augstāk, lai gan šodien, iespējams, saņemšu rokas naudu, līdz ar to nosacīti būs "prom".

Offline

r3naro
11. Nov 2021, 09:12#6584

Kopš: 11. Nov 2021

No: Ogre

Ziņojumi: 8

Braucu ar: V-strom

Sveiki! Nesteidzigi tiek meklēts pirmais moto sievai. Priekšroka SV650,bet derēs arī cb500,er5 vai kāds cits. Nederēs moto ar r4 dzinējiem. Budžets ~1.5k

Offline

agaFu
11. Nov 2021, 23:42#6585

Kopš: 13. Jul 2011

No: Madona

Ziņojumi: 67

Braucu ar: zx9r

Pamazām meklēju krosa moci 250ccm līdz 2000e. Var būt remontējams .

Offline

Vienpatis
12. Nov 2021, 08:47#6586

Kopš: 06. Jul 2020

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Interes pēc, kāpēc smādē r4 dzinējus. Es savējai sezonas sākumā nopirku GSX 650f un viņa ir starā un rullē kā prieks - arī pirmais mocis.


11 Nov 2021, 09:12:10 r3naro rakstīja:
Sveiki! Nesteidzigi tiek meklēts pirmais moto sievai. Priekšroka SV650,bet derēs arī cb500,er5 vai kāds cits. Nederēs moto ar r4 dzinējiem. Budžets ~1.5k

Offline

r3naro
12. Nov 2021, 12:25#6587

Kopš: 11. Nov 2021

No: Ogre

Ziņojumi: 8

Braucu ar: V-strom

R4 ir smagāks par manis nosauktajiem.


12 Nov 2021, 08:47:24 Vienpatis rakstīja:
Interes pēc, kāpēc smādē r4 dzinējus. Es savējai sezonas sākumā nopirku GSX 650f un viņa ir starā un rullē kā prieks - arī pirmais mocis.


11 Nov 2021, 09:12:10 r3naro rakstīja:
Sveiki! Nesteidzigi tiek meklēts pirmais moto sievai. Priekšroka SV650,bet derēs arī cb500,er5 vai kāds cits. Nederēs moto ar r4 dzinējiem. Budžets ~1.5k

Offline

rayvex
12. Nov 2021, 14:09#6588

Kopš: 11. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800

Ja svarīgi ir svars mocim tad BMW G310 R ar saviem 164 kg ir viegls.

Offline

vinsh
12. Nov 2021, 17:04#6589

Kopš: 22. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar:

Veseli!

Kurs tirgo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...ncx.html#photo-1

CB1300

[ Šo ziņu laboja vinsh, 12 Nov 2021, 17:09:14 ]



-----------------
Get a Life

Offline

r3naro
12. Nov 2021, 21:13#6590

Kopš: 11. Nov 2021

No: Ogre

Ziņojumi: 8

Braucu ar: V-strom

Viņš nav manis minētajā cenu kategorijā!

12 Nov 2021, 14:09:18 rayvex rakstīja:
Ja svarīgi ir svars mocim tad BMW G310 R ar saviem 164 kg ir viegls.

Offline

mezamaris
12. Nov 2021, 23:16#6591

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tevis minētajā cenu kategorijā šobrīd būs tikai defektīvi aparāti,redzami defektīvi,jo pat slēti kropļi tiek tirgoti daudz dārgāk.

Offline

RadekSkylark
13. Nov 2021, 01:42#6592

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


11 Nov 2021, 09:12:10 r3naro rakstīja:
Sveiki! Nesteidzigi tiek meklēts pirmais moto sievai. Priekšroka SV650,bet derēs arī cb500,er5 vai kāds cits. Nederēs moto ar r4 dzinējiem. Budžets ~1.5k


Varbūt dumjš ieteikums, bet nav izslēgts, ka saprātīgākā iespēja ir mobile.de atrast kādu relatīvi nenobrauktu CB500 pa ~1100 eur (vajadzētu būt izdarāmam), sagādāt transportu uz LV (~300-400 eur) un tiksi pie pieņemama braucamā.

Neesmu baigais specs attiecībā uz moto no Vācijas, bet gadu gaitā daudz skatīts mobile.de, arī relatīvi lēta tehnika (intereses pēc skatoties, ko no veciem modeļiem var dabūt ļoti svaigu, praktiski nebrauktu) un viena lieta, ko esmu novērojis, ir tas, ka Vācieši ("vidēji" ) labāk uztur lētu tehniku nekā Latvijas iedzīvotāji. Piemēram, Latvijā meklējot CB500 vai ER-5, vai ko tamlīdzīgu ir diezgan ticams, ka pēc nopirkšanas varēsi meklēt jaunas riepas, mainīt bremžu klučus (varbūt arī diskus), ķēdi un zobratus, jo ir ļoti iespējams, ka iepriekšējais saimnieks vai nu nevēlēšanās dēļ, vai relatīvi racionālu finansiālu apsvērumu dēļ, kas saistīti ar tālākpārdošanas vērtību, nav ieguldījis naudu, lai attiecīgās komponentes uzturētu pienācīgā veidā. Savukārt Vācieties, dēļ labākas "rocības" šīs komponentes pat vecai tehnikai visdrīzāk maina atbilstoši to nolietojumam un nav nereāli atrast kaut kādu braucamo nedaudz virs 1000 euro, kam ir svaigas riepas, kluči, ķēde un zobrati, un kuram patiešām varbūt nemaz neko uzreiz nevajag darīt.

Tāpat man personīgi ir lielāka ticība Vāciešu uzrādītajiem nobraukumiem, jo īpaši no rietumvācijas. Bieži var redzēt močus ar diezgan lieliem nobraukumiem, kas augstas kvalitātes attēlos izskatās diezgan labā kārtībā, līdz ar to var censties izdarīt secinājumu, ka, lai gan nobraukums liels, par moto kāds ir rūpējies. Šādi moči nebrīnos, ka atbraucot uz LV pārdošanai pazaudē pāris tūkstošus no odometra, jo, kāpēc gan ne, izskatās, ka varētu būt arī mazāks nobraukums. Vēl man personīgi patīk pievērst uzmanību īpašnieku skaitam. Nereti var atrast vecāka gadu gājuma braucmaos ar 1 īpašnieku, kas iespējams moci nav praktiski lietojies, bet gandrīz vai kā relikviju turējis un, atkal, "rocības" dēļ nav bijis spiests tirgot n-tos gadus, līdz kādā brīdi pieriebās, ka aizņem vietu garažā.

Zemāk divi piemēri
Honda CB500 #1
Honda CB500 #2

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 13 Nov 2021, 01:47:13 ]

Offline

mezamaris
13. Nov 2021, 09:48#6593

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Pērkot moto no Vācijas jābūt gatavam uz dažādām dīvainībām no pārdevēja puses.
Īstais vācietis pat neatbild uz Jūsu zvaniem,redzot,ka zvana nezinēmas valsts pilsonis...neatbild uz e pastiem...bet kad brālis zvana no vācu nummura ir pati laipnība un atlaiž 500 eiras.
Jūs pārskaitāt naudu,bet savākt uzreiz nesanāk.Pārdevējs pēc nedēļas sāk bombardēt,jo viņam
tas liekas aizdomīgi.Kurjeram ierodoties pāc braucamā izrādās,ka vēl jāņem trīs kastes ar rezerves motoru un citām daļām,katalogu un apkopes pierakstiem.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 13 Nov 2021, 09:52:13 ]

Offline

RadekSkylark
13. Nov 2021, 10:15#6594

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8


13 Nov 2021, 09:48:26 mezamaris rakstīja:
Pērkot moto no Vācijas jābūt gatavam uz dažādām dīvainībām no pārdevēja puses.
Īstais vācietis pat neatbild uz Jūsu zvaniem,redzot,ka zvana nezinēmas valsts pilsonis...neatbild uz e pastiem...bet kad brālis zvana no vācu nummura ir pati laipnība un atlaiž 500 eiras.
Jūs pārskaitāt naudu,bet savākt uzreiz nesanāk.Pārdevējs pēc nedēļas sāk bombardēt,jo viņam
tas liekas aizdomīgi.Kurjeram ierodoties pāc braucamā izrādās,ka vēl jāņem trīs kastes ar rezerves motoru un citām daļām,katalogu un apkopes pierakstiem.


Jā, tas gan tiesa, ka sakomunicēt ar īstu Vācieti, jo īpaši ja neproti vācu valodu, ir lielas grūtības. Tādā izpratnē viss vieglāk tik galā ar saloniem, kuros tirgo lietotu tehniku. Man personīgi arī nedaudz uzticību rada, kad pie sludinājuma salonam rakstīts "12 month waranty", kas nemaz nav returms. Cik noprotu, tenikai ar šādu pierakstu salona servisā veikta apkope, lai viss būtu braukšanas kārtībā un nebūtu jāčakarējas ar neapmierināto klientu vietējo vācieti.

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 13 Nov 2021, 10:16:10 ]

Offline

rayvex
13. Nov 2021, 12:18#6595

Kopš: 11. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 113

Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800

Neminēju, jo cenu kategorija ir sākot no 3k.Es minēju dēļ svara.

12 Nov 2021, 21:13:01 r3naro rakstīja:
Viņš nav manis minētajā cenu kategorijā!

12 Nov 2021, 14:09:18 rayvex rakstīja:
Ja svarīgi ir svars mocim tad BMW G310 R ar saviem 164 kg ir viegls.

Offline

Maxal
13. Nov 2021, 14:03#6596

Kopš: 15. Sep 2014

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Tracer 700

Vācijas numurs risinās ļoti viegli - skype out # no Vacijas.

Savu CB500 iepriekš minēto iemeslu (vajadzēja jaunu ķēdi, riepas) dēļ arī pārdevu, jo neredzēju jēgu ieguldīt 300€ moto, kurš maksā zem 1.5k. Paņemu cbf600, tam uzliku jaunas riepas un veicu pilnu apkopi.

Offline

r3naro
13. Nov 2021, 15:46#6597

Kopš: 11. Nov 2021

No: Ogre

Ziņojumi: 8

Braucu ar: V-strom

Man tieši tāds interesētu kuram nav riepu,jo tāpat tiks liktas virsū 50/50 riepas. Nedzīvoju pilsētā un līdz asfaltētam ceļam ir gabaliņš ko braukt.

13 Nov 2021, 14:03:54 Maxal rakstīja:
Vācijas numurs risinās ļoti viegli - skype out # no Vacijas.

Savu CB500 iepriekš minēto iemeslu (vajadzēja jaunu ķēdi, riepas) dēļ arī pārdevu, jo neredzēju jēgu ieguldīt 300€ moto, kurš maksā zem 1.5k. Paņemu cbf600, tam uzliku jaunas riepas un veicu pilnu apkopi.

[ Šo ziņu laboja r3naro, 13 Nov 2021, 15:50:00 ]

Offline

lenko
13. Nov 2021, 19:43#6598

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


13 Nov 2021, 10:15:50 RadekSkylark rakstīja:

13 Nov 2021, 09:48:26 mezamaris rakstīja:
Pērkot moto no Vācijas jābūt gatavam uz dažādām dīvainībām no pārdevēja puses.
Īstais vācietis pat neatbild uz Jūsu zvaniem,redzot,ka zvana nezinēmas valsts pilsonis...neatbild uz e pastiem...bet kad brālis zvana no vācu nummura ir pati laipnība un atlaiž 500 eiras.
Jūs pārskaitāt naudu,bet savākt uzreiz nesanāk.Pārdevējs pēc nedēļas sāk bombardēt,jo viņam
tas liekas aizdomīgi.Kurjeram ierodoties pāc braucamā izrādās,ka vēl jāņem trīs kastes ar rezerves motoru un citām daļām,katalogu un apkopes pierakstiem.


Jā, tas gan tiesa, ka sakomunicēt ar īstu Vācieti, jo īpaši ja neproti vācu valodu, ir lielas grūtības. Tādā izpratnē viss vieglāk tik galā ar saloniem, kuros tirgo lietotu tehniku. Man personīgi arī nedaudz uzticību rada, kad pie sludinājuma salonam rakstīts "12 month waranty", kas nemaz nav returms. Cik noprotu, tenikai ar šādu pierakstu salona servisā veikta apkope, lai viss būtu braukšanas kārtībā un nebūtu jāčakarējas ar neapmierināto klientu vietējo vācieti.
MJA,sudigi UK ciet.DE ir murgs.Sakumaa atbild un jau ar avio un bileti gatavs braukt,pazud.KTM panemam tepat.Dileris ok.Privatie divaini.Un komunicets tika no DE nr un vaciski.Ka bmwpower simplex komenteja,tur tirgus sen sadirsts.Pilns ar metejiem.Prātīgi.

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

lenko
13. Nov 2021, 19:48#6599

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


13 Nov 2021, 01:42:25 RadekSkylark rakstīja:

11 Nov 2021, 09:12:10 r3naro rakstīja:
Sveiki! Nesteidzigi tiek meklēts pirmais moto sievai. Priekšroka SV650,bet derēs arī cb500,er5 vai kāds cits. Nederēs moto ar r4 dzinējiem. Budžets ~1.5k


Varbūt dumjš ieteikums, bet nav izslēgts, ka saprātīgākā iespēja ir mobile.de atrast kādu relatīvi nenobrauktu CB500 pa ~1100 eur (vajadzētu būt izdarāmam), sagādāt transportu uz LV (~300-400 eur) un tiksi pie pieņemama braucamā.

Neesmu baigais specs attiecībā uz moto no Vācijas, bet gadu gaitā daudz skatīts mobile.de, arī relatīvi lēta tehnika (intereses pēc skatoties, ko no veciem modeļiem var dabūt ļoti svaigu, praktiski nebrauktu) un viena lieta, ko esmu novērojis, ir tas, ka Vācieši ("vidēji" ) labāk uztur lētu tehniku nekā Latvijas iedzīvotāji. Piemēram, Latvijā meklējot CB500 vai ER-5, vai ko tamlīdzīgu ir diezgan ticams, ka pēc nopirkšanas varēsi meklēt jaunas riepas, mainīt bremžu klučus (varbūt arī diskus), ķēdi un zobratus, jo ir ļoti iespējams, ka iepriekšējais saimnieks vai nu nevēlēšanās dēļ, vai relatīvi racionālu finansiālu apsvērumu dēļ, kas saistīti ar tālākpārdošanas vērtību, nav ieguldījis naudu, lai attiecīgās komponentes uzturētu pienācīgā veidā. Savukārt Vācieties, dēļ labākas "rocības" šīs komponentes pat vecai tehnikai visdrīzāk maina atbilstoši to nolietojumam un nav nereāli atrast kaut kādu braucamo nedaudz virs 1000 euro, kam ir svaigas riepas, kluči, ķēde un zobrati, un kuram patiešām varbūt nemaz neko uzreiz nevajag darīt.

Tāpat man personīgi ir lielāka ticība Vāciešu uzrādītajiem nobraukumiem, jo īpaši no rietumvācijas. Bieži var redzēt močus ar diezgan lieliem nobraukumiem, kas augstas kvalitātes attēlos izskatās diezgan labā kārtībā, līdz ar to var censties izdarīt secinājumu, ka, lai gan nobraukums liels, par moto kāds ir rūpējies. Šādi moči nebrīnos, ka atbraucot uz LV pārdošanai pazaudē pāris tūkstošus no odometra, jo, kāpēc gan ne, izskatās, ka varētu būt arī mazāks nobraukums. Vēl man personīgi patīk pievērst uzmanību īpašnieku skaitam. Nereti var atrast vecāka gadu gājuma braucmaos ar 1 īpašnieku, kas iespējams moci nav praktiski lietojies, bet gandrīz vai kā relikviju turējis un, atkal, "rocības" dēļ nav bijis spiests tirgot n-tos gadus, līdz kādā brīdi pieriebās, ka aizņem vietu garažā.

Zemāk divi piemēri
Honda CB500 #1
Honda CB500 #2
Ir plikie divi varbut varam ko sarunat.
2007 inzektors nebus tik leti.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo....html?1636825643
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo....html?1636825688

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Porsche
13. Nov 2021, 20:57#6600

Kopš: 29. Jun 2020

No: Baloži

Ziņojumi: 184

Braucu ar: Suzuki Bandit 1250SA

Nekā personīga lenko, bet sarkanais jau ir antikvariāts, kamēr zilajam priekšā, nezināmu iemeslu dēļ, uzlikti ķīniešu diski, kā tādus redzu, uzreiz veru nākamo sludekli.

Offline