Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO
Autors | Ziņojums |
jimbeam | | Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Lieliska iespēja tikt pie laba BMW moča -
BMW R1100S Spiediet te! | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5167
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Tad nu tā:
čomaks beidzot kapitulēja. Saprata, ka, ja pa 14 gadiem nobraucis 85 kilometrus, laikam mocis tomēr jāpārdod.
Vārdu sakot - Kawa Versys 650, 2007.gada, ar noskrējienu nedaudz virs 8000 (!). Pirkts pie dīlera Latvijā augstāk minētajā gadā. Ar sānu koferiem moča krāsā (oranžs) un ABS. Pagaidām netieku klāt, lai nobildētu. Bet varat izteikt savus priekšlikumus! | Offline | | |
Yorg | | Kopš: 29. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 158
Braucu ar: Africa Twin
| Ja kādam pie apvaršņa ir kāds Yama Tracer 900 zināms ar domu par tirgu, var padot man ziņu. Iespējams sanāk darījums.
----------------- Jo dziļāk auzās, jo vairāk sviestmaižu kabatā! | Offline | | |
|
Marchs | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: FJR
| Ir pieejams XT600 ar dzinēja defektu. Vācu papīri, iespējams reģistrēt. Rāmis, plastmasi, riepas - viss labi saglabājies. Nav laika šeptēties, varētu par interesantām naudām dot prom. Uzsit kāds PM. | Offline | | |
jimbeam | | Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Vēl joprojām pieejams lielisks BMW R1100S mocis.
03 Jul 2021, 11:36:39 jimbeam rakstīja:
Lieliska iespēja tikt pie laba BMW moča -
BMW R1100S Spiediet te!
| Offline | | |
Pifs | | Kopš: 14. Jun 2008
Ziņojumi: 77
Braucu ar: Bandītu
|
20 Jul 2021, 14:33:06 jimbeam rakstīja:
Vēl joprojām pieejams lielisks BMW R1100S mocis.
03 Jul 2021, 11:36:39 jimbeam rakstīja:
Lieliska iespēja tikt pie laba BMW moča -
BMW R1100S Spiediet te!
Kāpēc no 10 bildēm 8 no aizmugures un nevienas no priekšas?
"Purna" vispar nav? | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Un fotogrāfs maza auguma. [ Šo ziņu laboja mezamaris, 21 Jul 2021, 14:50:55 ] | Offline | | |
Marchs | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 332
Braucu ar: FJR
| Dodu prom XT600 91.gada, ar dzinēja defektu (sadalenes problēma), vizuāli ir ok un stalts. Ir bildes, varu aizsūtīt uz mob. 600eur
Lūdzu pieteikties man caur mob.29944443 | Offline | | |
RolandsL | | Kopš: 22. Jul 2021
Ziņojumi: 5
Braucu ar:
| Ir kādam varbūt uz tirgu Cagiva Canyon 500, ejošs/neejošs/detaļas ?
Mob. 29781891 | Offline | | |
kapostins | | Kopš: 08. Nov 2018
No: Ventspils
Ziņojumi: 34
Braucu ar: Veciem sūdiem :D
| Pārdošu koptu KLE 500. Jauna apskate. Sīkāks info Pm vai zvanot-206trīs6divi36. TG2024 1600 eiro.
https://ibb.co/ZcyzcR5[ Šo ziņu laboja kapostins, 26 Jul 2021, 07:28:41 ] | Offline | | |
Skorps | | Kopš: 12. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| Sakarā ar lielu darba slodzi un minimāli pieejamu brīvo laiku motopriekiem, pārdodu Honda Hornet.
2001. gada, viss oriģināls, ar mazu nobraukumu.
Latvijā ievests 20. gada maijā no Vācijas dienvidiem.
Ja kādam ir interese, droši zvaniet, rakstiet - divi septiņi astoņi, divi septiņi, nulle seši nulle.
Eksemplārs ļoti labs, tāpēc ss.com sludekļa nebūs. Vēlos, lai tehnika nokļūst pareizās rokās un tiek uzturēta atbilstoši | Offline | | |
Mareks_123 | | Kopš: 01. Jun 2020
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
| Ir jautājums , ja pērk hārli iekš ASV , kā tas notiek ? esmu manijs pāris daudz lētākus nekā šeit un svaigākus , kā ir ar sertifikāciju vai transportēšanu ? beigās tas mocis nostājās lētāk nekā šeit pirkt uz vietas ? Danke | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Pastāv vesela sadaļa-Motociklu reģistrācija LV,ja tie ievesti no ASV. | Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Valkyrie Interstate
|
01 Aug 2021, 16:00:48 Mareks_123 rakstīja:
Ir jautājums , ja pērk hārli iekš ASV , kā tas notiek ? esmu manijs pāris daudz lētākus nekā šeit un svaigākus , kā ir ar sertifikāciju vai transportēšanu ? beigās tas mocis nostājās lētāk nekā šeit pirkt uz vietas ? Danke
Labrīt, motociklist. Latvijā jau 20 gadus pastāv vismaz 10 "kantori", kuri dzen no āmerikas hārļus. Kāpēc nepajautāt viņiem, bet piesārņot topiku?!
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
alien25209 | | Kopš: 19. May 2013
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
| Labrīt, motociklist. Latvijā jau 20 gadus pastāv vismaz 10 "kantori", kuri dzen no āmerikas hārļus. Kāpēc nepajautāt viņiem, bet piesārņot topiku?!
Tāpēc ka motociklists gribēja dzirdēt parastu pircēju pieredzi, nevis kaut kādu iespējamu appi$ēju "kantoru" slavas dziesmas, cik viņiem viss ir droši un skaisti. Te pilnīgi noteikti runa iet par diezgan smukām summām un bez šaubām arī pilnīga vai daļēja priekšapmaksa, tāpēc pilnīgi loģiski, ka saprātīgs un piesardzīgs cilvēks iztaustīs zemūdens akmeņus. | Offline | | |
sandors | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
| Varbūt kāds plāno atvadīties no sava Yamaha Fjr1300 2005-2008 gads, tad var ar mani parunāties... | Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Valkyrie Interstate
|
02 Aug 2021, 19:45:25 alien25209 rakstīja:
Labrīt, motociklist. Latvijā jau 20 gadus pastāv vismaz 10 "kantori", kuri dzen no āmerikas hārļus. Kāpēc nepajautāt viņiem, bet piesārņot topiku?!
Tāpēc ka motociklists gribēja dzirdēt parastu pircēju pieredzi, nevis kaut kādu iespējamu appi$ēju "kantoru" slavas dziesmas, cik viņiem viss ir droši un skaisti. Te pilnīgi noteikti runa iet par diezgan smukām summām un bez šaubām arī pilnīga vai daļēja priekšapmaksa, tāpēc pilnīgi loģiski, ka saprātīgs un piesardzīgs cilvēks iztaustīs zemūdens akmeņus.
Nu ja to cilvēku pamatbizness būtu pircēju "appi$ana", tad diez vai viņi tik ilgi varētu eksistēt. Tie Latvijā ievilktie desmiti (dažiem arī simti) ASV motociklu par sevi kaut ko liecina.
P.S. Piesardzīgie cilvēki var veiksmīgi turpināt braukt ar muti un paralēli taustīt zemūdens akmeņus
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
Landmens | | Kopš: 30. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: KLX650
| Pienācis laiks šķirties no sava braucamā, veselība vairs neļauj braukt nost no ceļa... Pie manis kopš 2008. gada. Kādu laiku nostāvējis gārāžā ar atplēstu motoru, jo eļļu rija gandrīz tikpat cik bendžu. Motors pārlasīts 2019. gadā. Jauns klanis, gredzeni, eļļas gumijas, ūdens sūknis u.c. lietas. Visas blīves. Protams filtri. Atremontēts un iztīrīts karbis. Pakaļējais amis no R modeļa ar gāzes rezervuāru, jo oriģināls bija pilnīgs dranķis. Dod pavisam citu braukšanu.
Līdzi iedošu speciāli taisītos dizaina failus (Adobe Ilustratorā), ko iespējams labot, taisīt sava dizaina sānu uzlīmes. Šim mocītim onlainā formas neatrast. Protams, sev nepaturēšu arī 600 lpp remonta manuāli, neba jau tāpēc kā baigi lūzt, bet ja gribas DIY
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...asaki/ikfel.html | Offline | | |
IWeLL | | Kopš: 04. Aug 2021
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1
Braucu ar: Ir tikai "A" kategorija
| Links
Sveiki dorgie tautieši!
Tā kā neesmu liels spečuks moto jautājumos, bet motociklu gribas nopirkt (savo pirmo) - vai ir jēga tēret savu uzmanību uz šo piedavājumu? | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
04 Aug 2021, 09:45:37 IWeLL rakstīja:
Links
Sveiki dorgie tautieši!
Tā kā neesmu liels spečuks moto jautājumos, bet motociklu gribas nopirkt (savo pirmo) - vai ir jēga tēret savu uzmanību uz šo piedavājumu?
Ja māki krieviski...
Начну с того, что меня напрягало весь период владения:
Вибрации в рабочем диапазоне движения на трассе. В среднем диапазоне оборотов вибрации достаточно заметны на руле и при более-менее продолжительной езде, даже если только придерживать руль, не сжимая его, они остаются зудом в ладонях.
Как следствие вибраций – изображение в зеркалах размывается и, обычно, видишь только контуры, без каких-то подробностей. Сильно зависит от частоты оборотов
Плохая ловля нейтрали с первой. Я так понимаю, что это проблема вообще всех FRов. Я заморочился и пытался победить проблему с помощью оф. дилеров. Потерял кучу времени и более 20 тыр, стало чуть лучше, но ненамного.
Езда более 140 км/ч начинает быть некомфортной по причине ветра. Если ветер сильный, то интересная ситуация, что иногда и 160 едешь комфортно, а иногда и на 120 сдувает, в зависимости от его направления.
Хотя посадка удобная, но при длительной езде начинают уставать согнутые в коленях ноги. Хочется размяться, хотя это и не критично.
Плюсы мотоцикла
Очень компактный, юркий, идеален для города и проезда по пробкам, несмотря на достаточно широкий руль и зеркала. Тут пример моей поездки по пробкам
После других мотоциклов (F800GS, например) кажется легким компактным мопедом. И это замечательно. Сухая масса – 177кг, если правильно помню. Отлично рулится — и рулем и коленями.
Практически все время проездил с центральным кофром. Это очень удобно, так как всегда есть возможность положить туда шлем, да и дождевик всегда со мной.
Коробка позволяет, выжав сцепление, быстро прощелкать передачи с 5 до 2, если это требуется.
Отличные тормоза. Никаких жалоб, цепкие и информативные. Масса маленькая, при этом спереди 2 320 мм диска.
Мотоцикл достаточно дружелюбный и не дерганный. Можно сказать, что водить можно в 2х режимах – до 5 тыс оборотов и после 6. Первый – пенсионерский, второй – активный. Удобно и новичку и любителям позажигать.
Бак находится под сиденьем, что снижает центр тяжести и облегчает маневрирование на низких скоростях
Хотя для старта требуется приноровиться поддавать газа, но момент от двухцилиндрового движка очень приличный — 86 Н*м. Начинается от 3000, затем, после небольшого провала, достигает максимума при 6-7 тыс оборотов.
Средний расход топлива у меня по городу 6 литров 95 бензина. На трассе, если ехать медленно ~110-120 км/ч получается еще экономичнее. Если добавлять газу до 140+ — расход сильно вырастает. Тем не менее, 16 литровый бак вполне позволяет проезжать 250+ км.
Большой выбор оснащение для среднекубатурного нейкида – обогрев ручек, светодиодные поворотники, сигнализация с пультом управления, центральная подставка, дуги от производителя, система крепления кофров.
Внешний вид с несимметричной фарой мне очень нравится, даже немного жаль, что такая фара ушла при рестайлинге. Мне очень нравится сочетание белого с синим.
Подвеска достаточно мягкая. Может быть, это и недостаток при активной скоростной езде, но позволяет достаточно безболезненно передвигаться по нашим дорогам, снятому асфальту.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
|
|