Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
RolandsK
27. Apr 2016, 22:45#6441

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)


27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:

27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi


Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!


Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru

Offline

Odzeens
27. Apr 2016, 22:53#6442

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu


27 Apr 2016, 22:45:08 RolandsK rakstīja:

27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:

27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi


Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!


Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru


Es nu gan tam neticēšu, ka Goblins tev mācīja stoplīnijā spiest bremzes līdz galam tā, lai ABS nostrādātu!

-----------------
Visu cieņu.

Offline

Negantelis
27. Apr 2016, 23:11#6443

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


27 Apr 2016, 22:45:08 RolandsK rakstīja:

27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:

27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi


Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!


Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru



Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu. Abs sāk strādāt tad kad braucējs vairs nekontrolē situāciju un ritenisbtiek bloķēts. Ja ir sūdīgs braucējs kurš nejūt saķeres robežu tad ar moci kuram ir ABS viņš tirinādamies apstājas,bez Abs noliek uz mutes un vaino sliktu asfaltu,smiltis,peļkes,un opeļus.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Jusper
27. Apr 2016, 23:12#6444

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Instruktors nemāca spiest bremzi lidz galam (man vismaz par to aizrādīja), bet ekša laikā, ja esi satraucies labāk nospiest līdz galam, nekā maigi paspiest un pārlidot stop līnijai pāri.

Emmy ja iespēja, ieteiktu pamēģināt samainīt moci Pats mazliet pamocījos čūskā, jo likās mocis velk vairāk uz vienu sānu, pirms eksāmena instruktors izkārtoja pabraukāt pa laukumu ar līdzīgu hornetu, easy peasy Eksāmenā šīs te lēnās figūras izmočīju ar pirmo reizi, tiesa būtu kodis pirkstos tad, ja arī otrajā reizē būtu bijis par maz ātrums ātrajās abās

Offline

eddie
27. Apr 2016, 23:44#6445

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


27 Apr 2016, 23:11:37 Negantelis rakstīja:
Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu.
Tieši tā - ar nosacījumu, ka māk bremzēt.. Spiest bremzes līdz galam un paļauties uz elektroniku un svēto garu, diez vai būtu šeit pieskaitāms.

Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds.

Offline

vlkpc
27. Apr 2016, 23:52#6446

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


27 Apr 2016, 23:44:27 eddie rakstīja:
Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds.

Nesalīdzini p ar P. Pirmkārt 4 punkti vs 2 punkti balstam, otrkārt motociklu ABS tikai tagad ir sasniedzis līmeni, kāds autosiem bija pirms 20 gadiem.
Negantelis vēl joprojām ir līmenī "sūdīgs braucējs". Laikam pie viņa mācās tikai paši neapdāvinātākie

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

eddie
28. Apr 2016, 00:01#6447

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts.

Offline

Ki
28. Apr 2016, 00:06#6448

Kopš: 16. Jun 2011

Ziņojumi: 684

Braucu ar: Jā, braucu ar`!


Pilsēta bij easy, bet mazā čūska...

Kas tā par mazo čūsku? Gribu izmēģināt!

-----------------
IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs!

Offline

vlkpc
28. Apr 2016, 00:15#6449

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


28 Apr 2016, 00:01:41 eddie rakstīja:
Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts.

Autosam smiltīs u.tml. efektīvāk ir nobloķēties un iedurties. Mo laikam no tā neko neiegūtu. Aizmugures ABS jēga maza, bet devējs un kabeļa metrs tak maksā kapeikas ražotājam. Turklāt vairākums braucēju grib vnk pārvietot savas pakaļas.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

instruktors
28. Apr 2016, 00:27#6450

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet

Runājot par strauju bremzēšanu(stop linija)!
Ir daži faktori kas jāńem vēra pie straujas bremžēšanas!
1.sakeres laukumu,strauji uzńemot ātrumu aizmugurējais ritenis tiek noslogots vairāk nekā priekšējais ritenis,tā tad sakeres laukums arī ir liekāks,tāpēc strauji bremzējot jāsāk ar pakalejām bremzēm,lai vispirms noslogotu pakalējo asi un tad efektīvi jābremze ar priekšu tad arī būs efektīva apstāšanās.

-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

S19
28. Apr 2016, 03:08#6451

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.


Tak neaiztiec to sajūgu!
Hornetam grieze pietiek lai pat ar mazliet nospiestu aizmugurējo bremzi ripinātos uz priekšu

Offline

S19
28. Apr 2016, 03:15#6452

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


28 Apr 2016, 00:40:30 Coooool rakstīja:
Man ir jautājums instruktoriem. Kā jūs māciet saviem kursantiem pareizi apstāties! Citādi liekas, ka katrs bremzē kā patīk un kas pa kājai vai rokai.


Bet tā jau arī ir - māca vienu a tikko kustībā tā vadību pārņem instinkti un instruktors var bļaut, spļaut zili-melnu, da kaut asti vicināt bet tie instinkti ir stiprāki par prātu. Nu vismaz sākumā.

Offline

Emmy
28. Apr 2016, 08:56#6453

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


28 Apr 2016, 03:08:54 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.


Tak neaiztiec to sajūgu!
Hornetam grieze pietiek lai pat ar mazliet nospiestu aizmugurējo bremzi ripinātos uz priekšu


Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.

Offline

uzgrieznis
28. Apr 2016, 09:12#6454

Kopš: 24. Dec 2015

Ziņojumi: 475

Braucu ar: gsf650 k8

Man liekas,ka tas tiri individuali... ar sajugu ar bremzem utt. Jaajuut! Es sajugu neizantoju,citi izmantoja,citi ar bremzem...
Izmegini visus variantus
Lai veicas!

Offline

JohnyW
28. Apr 2016, 09:43#6455

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Ja esi veikls moča izlocīšanā mazajā čūskā, vari nelietot sajūgu, ja gribi lēnāk, lieto sajūgu drusku, bet arī gāzi un kājas bremzi..
Man vienīgo reizi sanāca nomest moci nodarbību pirms eksāmena mazajā čūskā, kur Hornet noslāpa un nokritu - laikam pa daudz bremzes.
Par bremzēšanu un stoplīniju - no dīvaini, motoskolās taču māca un arī noteikumos ir punkti par to, uz kāda seguma kā bremzēt..
Un ABS neglābs tādu, kas nožmiegs hēbeli līdz galam, pats tā mēģināju, daudz reizes pārlidoju pār stoplīniju mācoties.. ar priekšas bremzēm jābūt maigam - jeb pariezāk jāsajūt boķēšanas robeža + ieteicams lietot arī aizmuguri (protams nebloķējot riteni), lai mocim palīdzētu apstāties, bet te atkal nedrīkst būt pārāk asam, jo tad priekša atslogosies un būs tād kā pārleciens.. un stoplīnija garām..
+ Katram mocim ABS darbojas nedadaudz atšķirīgi, bet te ir video, kur redzams, ka labs braucējs ar savu skilu nobremzēs labāk bez ABS, nekā nepraša minot hēbeli ar visu spēku un paļaujoties uz ABS.

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 28 Apr 2016, 09:44:45 ]

Offline

axel182
28. Apr 2016, 12:47#6456

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600


28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.

Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespied par daudz sajūgu, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....

Offline

axel182
28. Apr 2016, 12:48#6457

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

28 Apr 2016, 12:47:10 axel182 rakstīja:

28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.

Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespiežās par daudz sajūgs, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....

[ Šo ziņu laboja axel182, 28 Apr 2016, 12:49:16 ]

Offline

Negantelis
28. Apr 2016, 12:53#6458

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


28 Apr 2016, 12:47:10 axel182 rakstīja:

28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.

Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespied par daudz sajūgu, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....


Turpmāk ātrumu regulēsim ar bremzēm.

Sajūgs ir svarīgākā motocikla vadības ierīce ar ko kontrolē 4 lietas.

Varbūt iesācējiem kas paši vēl nav iemācījušies braukt nevajadzētu mesties par ekspertiem un citus mācīt.



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

PASSATizhi
28. Apr 2016, 15:11#6459

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125


28 Apr 2016, 12:48:39 axel182 rakstīja:
28 Apr 2016, 12:47:10 axel182 rakstīja:

28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.

Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespiežās par daudz sajūgs, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....

manuprāt jābūt labam skilam lai mazo čūsku izrautu bez bremzes un sajūga ar 900 cik atceros, ar kawu er6 varējā tā. bet tikko uzsēdos uz horneta, ta vairs nē. jo tam minimalais ātrums ir krietni lielāks. un vēl. nekādi karbuļi vairs nav ne eksī ne apmācībā

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 28 Apr 2016, 15:11:54 ]

Offline

andrulja4
28. Apr 2016, 15:35#6460

Kopš: 09. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: SV650

Cik atceros no savas pieredzes, tad ar mazo čūsku bija svarīgi jau pašā skakumā iebraukt pareizā attālumā no 1. konusa. ja pa tālu vai pa tuvu, tad uz beigām jau sāk vietas manevriem pietrūkt.

Offline