Varbūt esmu švaka braucēja, kaut ne jau pirmo reizi ar moci braucu. Un atlikusi vēl tikai viena braukšana, bet vēl kā tāds alu cilvēks uzvedos.
Ar Honda CB600F - neteikšu ka baigais mopēds
Švaki vairāk vai mazāk esam visi, kamēr neesam sakrājuši vismaz vairāku sezonu pieredzi... Būs ok, gan noliksi eksi. Un, ja nu gadījumā nenoliksi ar pirmo, tad ar otro točna.
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru
Es nu gan tam neticēšu, ka Goblins tev mācīja stoplīnijā spiest bremzes līdz galam tā, lai ABS nostrādātu!
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru
Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu. Abs sāk strādāt tad kad braucējs vairs nekontrolē situāciju un ritenisbtiek bloķēts. Ja ir sūdīgs braucējs kurš nejūt saķeres robežu tad ar moci kuram ir ABS viņš tirinādamies apstājas,bez Abs noliek uz mutes un vaino sliktu asfaltu,smiltis,peļkes,un opeļus.
Instruktors nemāca spiest bremzi lidz galam (man vismaz par to aizrādīja), bet ekša laikā, ja esi satraucies labāk nospiest līdz galam, nekā maigi paspiest un pārlidot stop līnijai pāri.
Emmy ja iespēja, ieteiktu pamēģināt samainīt moci Pats mazliet pamocījos čūskā, jo likās mocis velk vairāk uz vienu sānu, pirms eksāmena instruktors izkārtoja pabraukāt pa laukumu ar līdzīgu hornetu, easy peasy Eksāmenā šīs te lēnās figūras izmočīju ar pirmo reizi, tiesa būtu kodis pirkstos tad, ja arī otrajā reizē būtu bijis par maz ātrums ātrajās abās
27 Apr 2016, 23:11:37 Negantelis rakstīja:
Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu.
Tieši tā - ar nosacījumu, ka māk bremzēt.. Spiest bremzes līdz galam un paļauties uz elektroniku un svēto garu, diez vai būtu šeit pieskaitāms.
Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds.
27 Apr 2016, 23:44:27 eddie rakstīja:
Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds.
Nesalīdzini p ar P. Pirmkārt 4 punkti vs 2 punkti balstam, otrkārt motociklu ABS tikai tagad ir sasniedzis līmeni, kāds autosiem bija pirms 20 gadiem.
Negantelis vēl joprojām ir līmenī "sūdīgs braucējs". Laikam pie viņa mācās tikai paši neapdāvinātākie
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts.
28 Apr 2016, 00:01:41 eddie rakstīja:
Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts.
Autosam smiltīs u.tml. efektīvāk ir nobloķēties un iedurties. Mo laikam no tā neko neiegūtu. Aizmugures ABS jēga maza, bet devējs un kabeļa metrs tak maksā kapeikas ražotājam. Turklāt vairākums braucēju grib vnk pārvietot savas pakaļas.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
Runājot par strauju bremzēšanu(stop linija)!
Ir daži faktori kas jāńem vēra pie straujas bremžēšanas!
1.sakeres laukumu,strauji uzńemot ātrumu aizmugurējais ritenis tiek noslogots vairāk nekā priekšējais ritenis,tā tad sakeres laukums arī ir liekāks,tāpēc strauji bremzējot jāsāk ar pakalejām bremzēm,lai vispirms noslogotu pakalējo asi un tad efektīvi jābremze ar priekšu tad arī būs efektīva apstāšanās.
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l
28 Apr 2016, 00:40:30 Coooool rakstīja:
Man ir jautājums instruktoriem. Kā jūs māciet saviem kursantiem pareizi apstāties! Citādi liekas, ka katrs bremzē kā patīk un kas pa kājai vai rokai.
Bet tā jau arī ir - māca vienu a tikko kustībā tā vadību pārņem instinkti un instruktors var bļaut, spļaut zili-melnu, da kaut asti vicināt bet tie instinkti ir stiprāki par prātu. Nu vismaz sākumā.
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
Tak neaiztiec to sajūgu!
Hornetam grieze pietiek lai pat ar mazliet nospiestu aizmugurējo bremzi ripinātos uz priekšu
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.
Man liekas,ka tas tiri individuali... ar sajugu ar bremzem utt. Jaajuut! Es sajugu neizantoju,citi izmantoja,citi ar bremzem...
Izmegini visus variantus
Lai veicas!
Ja esi veikls moča izlocīšanā mazajā čūskā, vari nelietot sajūgu, ja gribi lēnāk, lieto sajūgu drusku, bet arī gāzi un kājas bremzi..
Man vienīgo reizi sanāca nomest moci nodarbību pirms eksāmena mazajā čūskā, kur Hornet noslāpa un nokritu - laikam pa daudz bremzes.
Par bremzēšanu un stoplīniju - no dīvaini, motoskolās taču māca un arī noteikumos ir punkti par to, uz kāda seguma kā bremzēt..
Un ABS neglābs tādu, kas nožmiegs hēbeli līdz galam, pats tā mēģināju, daudz reizes pārlidoju pār stoplīniju mācoties.. ar priekšas bremzēm jābūt maigam - jeb pariezāk jāsajūt boķēšanas robeža + ieteicams lietot arī aizmuguri (protams nebloķējot riteni), lai mocim palīdzētu apstāties, bet te atkal nedrīkst būt pārāk asam, jo tad priekša atslogosies un būs tād kā pārleciens.. un stoplīnija garām..
+ Katram mocim ABS darbojas nedadaudz atšķirīgi, bet te ir video, kur redzams, ka labs braucējs ar savu skilu nobremzēs labāk bez ABS, nekā nepraša minot hēbeli ar visu spēku un paļaujoties uz ABS.
28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.
Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespied par daudz sajūgu, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....
28 Apr 2016, 08:56:57 Emmy rakstīja:
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās.
Nu, es neesmu instruktors un arī sajūtas jau katram savādākas. Tomēr tavam nosauktajam mocim ir pietiekoši īsi pārnesumi, lai nelietotu sajūgu. Saku, no pieredzes- bez bremzēm un bez sajūga mazo čūsku var izbraukt pat ar hornetu 900ccm, kuram pārnesumi ir visai gari un kustās ar pirmo robu visai ātri. Protams, jāpiešaujas... Nesaprotu kāpēc var likt ar 600ccm moci, ar īsiem robiem likt vēl sajūgu spaidīt. Tāpēc jau krīti, jo manevrējot piespiežās par daudz sajūgs, ātrums pazūd un ir kritiens. Pie kam, nezinu vai instruktors ir to teicis, bet parasti karburatorniekiem var noregulēt tukšgaitas apgriezienus, līdz ar to, nav jāmāžojas ar sajūgiem un bremzēm....