Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
axel182 | | Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
| Emmy. Sūdīgi, ja ir švaks instruktors, bet nu sajūtas var noķert tikai braukājot un eksperimentējot. Ar kādu moci tu mācies tagad? Kaut kā izklausās pēc 125ccm mopēda, kurš ļurkājas kā puņķis uz drāts... Nē, nu labi, tas viss ir ļoti subjektīvi un stāstu savas sajūtas. Ilgi braucu ar zr7 un čūska snāca švaki un pārējās figūras kā kuro reizi. Bet uz beigām uzkāpu uz hornet 900ccm- super. It kā lielāks bišku mocis, jaudīgāks, bet vadījās vienkārši perfekti. Ko gribēju teikt, ka jo mazāks mocis man bija, jo sliktāk gāja...
Pie kam no ātruma baidīties nevajag, jo tas palīdz noturēt moci līdzsvarā. Kā ātruma nav, tā krīti. Pareizi jau pasāts minēja.[ Šo ziņu laboja axel182, 27 Apr 2016, 22:03:55 ] | Offline | | |
Emmy | | Kopš: 17. Jun 2015
Ziņojumi: 86
Braucu ar: GSXR
|
27 Apr 2016, 22:01:48 axel182 rakstīja:
Emmy. Sūdīgi, ja ir švaks instruktors, bet nu sajūtas var noķert tikai braukājot un eksperimentējot. Ar kādu moci tu mācies tagad? Kaut kā izklausās pēc 125ccm mopēda, kurš ļurkājas kā puņķis uz drāts... Nē, nu labi, tas viss ir ļoti subjektīvi un stāstu savas sajūtas. Ilgi braucu ar zr7 un čūska snāca švaki un pārējās figūras kā kuro reizi. Bet uz beigām uzkāpu uz hornet 900ccm- super. It kā lielāks bišku mocis, jaudīgāks, bet vadījās vienkārši perfekti. Ko gribēju teikt, ka jo mazāks mocis man bija, jo sliktāk gāja...
Pie kam no ātruma baidīties nevajag, jo tas palīdz noturēt moci līdzsvarā. Kā ātruma nav, tā krīti. Pareizi jau pasāts minēja.
Varbūt esmu švaka braucēja, kaut ne jau pirmo reizi ar moci braucu. Un atlikusi vēl tikai viena braukšana, bet vēl kā tāds alu cilvēks uzvedos.
Ar Honda CB600F - neteikšu ka baigais mopēds | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
|
27 Apr 2016, 20:55:30 PASSATizhi rakstīja:
27 Apr 2016, 16:58:44 Jusper rakstīja:
Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.
tieši spiežot līdz galam, arī pārlidosi pāri līnijām. tas abs iegāž, jo ievērojami pagarina bremzēšanas ceļu. spiežot mazāk apstāties ir vieglāk.
Muļķības, tieši ar ABS ir jāspiez līdz galam un apstāsies Man tagad ir mocis bez ABS, tur gan jāpiedomā - esmu pie mazāka ātruma nobloķējis ratus | Offline | | |
|
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
|
27 Apr 2016, 22:21:01 RolandsK rakstīja:
Muļķības, tieši ar ABS ir jāspiez līdz galam un apstāsies Man tagad ir mocis bez ABS, tur gan jāpiedomā - esmu pie mazāka ātruma nobloķējis ratus
Kurš tev tādas muļķības mācīja?
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
| Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi | Offline | | |
axel182 | | Kopš: 03. Aug 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 46
Braucu ar: GSF 600
|
27 Apr 2016, 22:14:40 Emmy rakstīja:
Varbūt esmu švaka braucēja, kaut ne jau pirmo reizi ar moci braucu. Un atlikusi vēl tikai viena braukšana, bet vēl kā tāds alu cilvēks uzvedos.
Ar Honda CB600F - neteikšu ka baigais mopēds
Švaki vairāk vai mazāk esam visi, kamēr neesam sakrājuši vismaz vairāku sezonu pieredzi... Būs ok, gan noliksi eksi. Un, ja nu gadījumā nenoliksi ar pirmo, tad ar otro točna. | Offline | | |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
|
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
|
27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru | Offline | | |
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
|
27 Apr 2016, 22:45:08 RolandsK rakstīja:
27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru
Es nu gan tam neticēšu, ka Goblins tev mācīja stoplīnijā spiest bremzes līdz galam tā, lai ABS nostrādātu!
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
27 Apr 2016, 22:45:08 RolandsK rakstīja:
27 Apr 2016, 22:37:08 Odzeens rakstīja:
27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi
Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!
Es Tev atlaušos arī neatbildēt Man vienkārši nepatīk, ka raksta muļķības. Esmu braucis ar/bez ABS gan auto, gan moto - tāpēc man ir savs viedoklis, kas un kā stājas. Un forumā esmu jau rakstījis, kurš mani mācīja un esmu pateicīgs tam instruktoram Jauku vakaru
Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu. Abs sāk strādāt tad kad braucējs vairs nekontrolē situāciju un ritenisbtiek bloķēts. Ja ir sūdīgs braucējs kurš nejūt saķeres robežu tad ar moci kuram ir ABS viņš tirinādamies apstājas,bez Abs noliek uz mutes un vaino sliktu asfaltu,smiltis,peļkes,un opeļus.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Instruktors nemāca spiest bremzi lidz galam (man vismaz par to aizrādīja), bet ekša laikā, ja esi satraucies labāk nospiest līdz galam, nekā maigi paspiest un pārlidot stop līnijai pāri.
Emmy ja iespēja, ieteiktu pamēģināt samainīt moci Pats mazliet pamocījos čūskā, jo likās mocis velk vairāk uz vienu sānu, pirms eksāmena instruktors izkārtoja pabraukāt pa laukumu ar līdzīgu hornetu, easy peasy Eksāmenā šīs te lēnās figūras izmočīju ar pirmo reizi, tiesa būtu kodis pirkstos tad, ja arī otrajā reizē būtu bijis par maz ātrums ātrajās abās | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
27 Apr 2016, 23:11:37 Negantelis rakstīja:
Apstāšanās ceļa garums mocim ar AbS vai bez Abs = identisks. ar nosacījumu ka braucējs vispār māk bremzēt un kontrolē motociklu. Tieši tā - ar nosacījumu, ka māk bremzēt.. Spiest bremzes līdz galam un paļauties uz elektroniku un svēto garu, diez vai būtu šeit pieskaitāms.
Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
27 Apr 2016, 23:44:27 eddie rakstīja:
Bija viens, šķiet, "Zebra" sižets par bremzēšanu ar un bez ABS, tur bija pie ruļļiem čalis ar pieredzi. Rezultāts paredzams - ar ABS stājās ātrāk. Bet neba jau viņš mina bremzes grīdā. Realitātē, ja pamēģinām uz plika un viegli pakusuša ledus ar radžotām riepām (es domāju ar auto) nospiest bremzes līdz galam ar un bez ABS, tad otrajā variantā no personīgās pieredzes apstāties sanāk ātrāk. Rati gan sabloķējas, taču radzes graužas ledū un berzes rezultātā ātri vien apstājamies, savukārt, ar ABS bezjēdzīgi ilgi tirķšķināmies uz priekšu. Testēts ne vienu reizi vien un ar dažādiem auto, kaut kur mētājas arī video. Protams, ja bremzējam prātīgi, t.i. paši noturot nobloķēšanās robežu, tad apstāšanās ceļa garums sanāk plus mīnus vienāds.
Nesalīdzini p ar P. Pirmkārt 4 punkti vs 2 punkti balstam, otrkārt motociklu ABS tikai tagad ir sasniedzis līmeni, kāds autosiem bija pirms 20 gadiem.
Negantelis vēl joprojām ir līmenī "sūdīgs braucējs". Laikam pie viņa mācās tikai paši neapdāvinātākie
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts. | Offline | | |
Ki | | Kopš: 16. Jun 2011
Ziņojumi: 684
Braucu ar: Jā, braucu ar`!
|
Pilsēta bij easy, bet mazā čūska...
Kas tā par mazo čūsku? Gribu izmēģināt!
----------------- IT drošība, datu analīze, administrēšana, motodraudzīgas cenas | Plāno izbraukt? Noskaidro, vai nelīs! | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
28 Apr 2016, 00:01:41 eddie rakstīja:
Teikšu kā ir - man nav bijis mocis ar ABS, nav ar ko salīdzināt. Taču uz smilšaina ceļa regulāri bloķēju pakaļējo ratu straujai ātruma nomešanai pirms nākamā manevra. Un grūti iztēloties, kāpēc man tādā brīdi vajadzētu elektroniku, kas liedz to darīt. Ar žileti uz slapja asfalta cits stāsts.
Autosam smiltīs u.tml. efektīvāk ir nobloķēties un iedurties. Mo laikam no tā neko neiegūtu. Aizmugures ABS jēga maza, bet devējs un kabeļa metrs tak maksā kapeikas ražotājam. Turklāt vairākums braucēju grib vnk pārvietot savas pakaļas.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
| Runājot par strauju bremzēšanu(stop linija)!
Ir daži faktori kas jāńem vēra pie straujas bremžēšanas!
1.sakeres laukumu,strauji uzńemot ātrumu aizmugurējais ritenis tiek noslogots vairāk nekā priekšējais ritenis,tā tad sakeres laukums arī ir liekāks,tāpēc strauji bremzējot jāsāk ar pakalejām bremzēm,lai vispirms noslogotu pakalējo asi un tad efektīvi jābremze ar priekšu tad arī būs efektīva apstāšanās.
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
Tak neaiztiec to sajūgu!
Hornetam grieze pietiek lai pat ar mazliet nospiestu aizmugurējo bremzi ripinātos uz priekšu | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
28 Apr 2016, 00:40:30 Coooool rakstīja:
Man ir jautājums instruktoriem. Kā jūs māciet saviem kursantiem pareizi apstāties! Citādi liekas, ka katrs bremzē kā patīk un kas pa kājai vai rokai.
Bet tā jau arī ir - māca vienu a tikko kustībā tā vadību pārņem instinkti un instruktors var bļaut, spļaut zili-melnu, da kaut asti vicināt bet tie instinkti ir stiprāki par prātu. Nu vismaz sākumā. | Offline | | |
Emmy | | Kopš: 17. Jun 2015
Ziņojumi: 86
Braucu ar: GSXR
|
28 Apr 2016, 03:08:54 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
Tak neaiztiec to sajūgu!
Hornetam grieze pietiek lai pat ar mazliet nospiestu aizmugurējo bremzi ripinātos uz priekšu
Instruktors visu laiku tik - Neredzu darbu ar sajūgu, sajūgu, strādā ar sajūgu, slidini sajūgu..Ja nestrādāšu ar sajūgu, figūru neizbraukšu.
Man liekas man jau sapņos tas sajūgs rādās. | Offline | | |
|
|