Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| 640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
|
10 Apr 2011, 22:51:17 Modrs rakstīja:
A Jūs uz Talsiem negribiet atkaplēt? Mums ir kur izvērsties
kaut kad jau mēs atkal saņemsimies un atbrauksim | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz, | Offline | | |
|
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 08:48:10 Garders rakstīja:
11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz,
42 zobiem nav ne vainas, LC4 Adventurei man bija 16/40 un tāpat varēja visus purvus/takas izbraukt sajūgu nenosvilinot.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Man gan 16/42 nevisai patika, tapēc mainīju uz 15/42 un bija labāk. Bet vienalga nevar salīdzināt ar to cik traktorisks ir pirmais robs uz 525exc ar 15/51 zobratiem.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Pašam ir 14/50
Nezinu cik tas ir OK vai nē.. bet stiept virs 100 km/h ir grūti.. bet pa trasi ar 3 robu var mierīgi braukāt.. | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 10:03:17 Garders rakstīja:
vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc
Tas vairāk gaumes jautājums, ja uztaisīsi zemu sazobi pirmais būs lēns un tāpat arī piektais būs lēns un 100 km/h būs daudz apgriezienu. Tāpēc labāk likt kaut ko tuvu standarta pārim, un trenēties braukt, lai tik zems pirmais ātrums nebūtu vajadzīgs. Viss patiesībā ir ļoti vienkārši, uzliekot pa 10 zobiem lielāku pakaļējo zobratu kas ir + 25% no standarta 40 zobrata, Tev arī par ceturto daļu samazinās riteņa griešanās ātrums attiecīgajā pārnesumā un kopumā tas ir izskatās tā: pirmais ātrums paliek vēl zemāks, otrais ir tik pat garš cik bija pirms tam pirmais. Trešais ir vienāds ar iepriekšējo otro, ceturtais ar trešo un piektais ar ceturto. Un sanāk ka esi zaudējis vienu ātrumu gala ciparos rēķinot, mans uzskats ir tāds ja nebrauc triālā, vai klintīm, akmeņiem un utt. vai kādiem citiem šķēršļiem kur ir nepieciešams superzems pirmais robs, nav jēgas nodzīt visus ātrumus lejā, jo zaudē uz kopējo ātrumu. Ja trasē vai mežā trešais sākt likties par ātru, var taču ieslēgt otrajā vai pirmajā un izdarīt visu ko vēlējies. [ Šo ziņu laboja endurists, 12 Apr 2011, 10:40:14 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Nu dažādus močus arī nav korekti salīdzināt. Bet uz LC4 normāli varētu būt 15x42 (16x45) vai 15x45 (16x4. Ar tādiem zobratiem varēs braukt arī pa šoseju un īpaši nezāģēt motoru. LC4 pirmais robs nav tik zems kā uz exc tapēc ja vajag lai iet vēl lēnāk pirmajā tad jau būs kompromiss ar šosejas braukšanu un motoram apgriezieni būs lielāki.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 11:24:17 dropman rakstīja:
Nu dažādus močus arī nav korekti salīdzināt. Bet uz LC4 normāli varētu būt 15x42 (16x45) vai 15x45 (16x4. Ar tādiem zobratiem varēs braukt arī pa šoseju un īpaši nezāģēt motoru. LC4 pirmais robs nav tik zems kā uz exc tapēc ja vajag lai iet vēl lēnāk pirmajā tad jau būs kompromiss ar šosejas braukšanu un motoram apgriezieni būs lielāki.
Es jau par LC4 runāju. Pašam bija uz LC4 16/40 un varēja braukt visur bez probl. Čomam bija uz LC4 16/48 vai 15/48 un ārpus meža bija garlaicīgi lēns. EXC vispār pirmais robs nav izmantojams ar otro pietiek[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Apr 2011, 11:31:23 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Nu braukšanas stils jau arī dažāds. Man exc pirmais robs patīk tur kur mocīju nabaga lc4 visu laiku raustot sajūgu. Brauc kā dīzelis lēni bez gāzes
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
12 Apr 2011, 10:37:40 endurists rakstīja:
12 Apr 2011, 10:03:17 Garders rakstīja:
vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc
Tas vairāk gaumes jautājums, ja uztaisīsi zemu sazobi pirmais būs lēns un tāpat arī piektais būs lēns un 100 km/h būs daudz apgriezienu. Tāpēc labāk likt kaut ko tuvu standarta pārim, un trenēties braukt, lai tik zems pirmais ātrums nebūtu vajadzīgs. Viss patiesībā ir ļoti vienkārši, uzliekot pa 10 zobiem lielāku pakaļējo zobratu kas ir + 25% no standarta 40 zobrata, Tev arī par ceturto daļu samazinās riteņa griešanās ātrums attiecīgajā pārnesumā un kopumā tas ir izskatās tā: pirmais ātrums paliek vēl zemāks, otrais ir tik pat garš cik bija pirms tam pirmais. Trešais ir vienāds ar iepriekšējo otro, ceturtais ar trešo un piektais ar ceturto. Un sanāk ka esi zaudējis vienu ātrumu gala ciparos rēķinot, mans uzskats ir tāds ja nebrauc triālā, vai klintīm, akmeņiem un utt. vai kādiem citiem šķēršļiem kur ir nepieciešams superzems pirmais robs, nav jēgas nodzīt visus ātrumus lejā, jo zaudē uz kopējo ātrumu. Ja trasē vai mežā trešais sākt likties par ātru, var taču ieslēgt otrajā vai pirmajā un izdarīt visu ko vēlējies.
Man uz LC4 ir 15/42, itkā ir ok vienīgi reizēm gribas nedaudz tuvāk otro un trešo jo ar otro ilgstoši zāģēt īpaši nepatīk un ar trešo tad sanāk tāda pukšķināšana. Pa šoseju pie simta ir 5k rpm | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Man 520 idealais variants ir 15/48 vai 15/49 | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| uz sx ir pavisam cits stāsts, ja protams nav iemānīta exc kārba iekšā
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| skaidrs ka katram sava zobu kombinācija ir labākā, vēl jautājums, vai var no kāda uz skati aizņemties pakaļējo riteni (road legal)? Manam griezts protektors, riepa tur super, bet skatē izčakarēja. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 12:28:45 uldens2 rakstīja:
Man 520 idealais variants ir 15/48 vai 15/49
Man ar uz 525 EXC tagad ir 15/49, ar 6robu vnk lidooo
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Man ar 15/51 lido visos robos
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
| kad sestdien, svētdien | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| es varu sveetdien tikai. | Offline | | |
chirkainais | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
12 Apr 2011, 14:31:20 Garders rakstīja:
..., vai var no kāda uz skati aizņemties pakaļējo riteni (road legal)? Manam griezts protektors, riepa tur super, bet skatē izčakarēja.
Tev ir pashrociigi griezta riepa? Ar kaadu brauc? Un kaa taada uz asfalta izskataas?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
|
|