Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Virinam pa bezceļu

AutorsZiņojums
dropman
11. Apr 2011, 10:41#6432

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

450
11. Apr 2011, 16:47#6433

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: vējiņu


10 Apr 2011, 22:51:17 Modrs rakstīja:
A Jūs uz Talsiem negribiet atkaplēt? Mums ir kur izvērsties

kaut kad jau mēs atkal saņemsimies un atbrauksim

Offline

Garders
12. Apr 2011, 08:48#6434

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.

manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz,

Offline

endurists
12. Apr 2011, 09:10#6435

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Apr 2011, 08:48:10 Garders rakstīja:

11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.

manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz,


42 zobiem nav ne vainas, LC4 Adventurei man bija 16/40 un tāpat varēja visus purvus/takas izbraukt sajūgu nenosvilinot.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
12. Apr 2011, 09:21#6436

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Man gan 16/42 nevisai patika, tapēc mainīju uz 15/42 un bija labāk. Bet vienalga nevar salīdzināt ar to cik traktorisks ir pirmais robs uz 525exc ar 15/51 zobratiem.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

dzeksis
12. Apr 2011, 09:43#6437

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Pašam ir 14/50
Nezinu cik tas ir OK vai nē.. bet stiept virs 100 km/h ir grūti.. bet pa trasi ar 3 robu var mierīgi braukāt..

Offline

Garders
12. Apr 2011, 10:03#6438

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc

Offline

endurists
12. Apr 2011, 10:37#6439

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Apr 2011, 10:03:17 Garders rakstīja:
vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc


Tas vairāk gaumes jautājums, ja uztaisīsi zemu sazobi pirmais būs lēns un tāpat arī piektais būs lēns un 100 km/h būs daudz apgriezienu. Tāpēc labāk likt kaut ko tuvu standarta pārim, un trenēties braukt, lai tik zems pirmais ātrums nebūtu vajadzīgs. Viss patiesībā ir ļoti vienkārši, uzliekot pa 10 zobiem lielāku pakaļējo zobratu kas ir + 25% no standarta 40 zobrata, Tev arī par ceturto daļu samazinās riteņa griešanās ātrums attiecīgajā pārnesumā un kopumā tas ir izskatās tā: pirmais ātrums paliek vēl zemāks, otrais ir tik pat garš cik bija pirms tam pirmais. Trešais ir vienāds ar iepriekšējo otro, ceturtais ar trešo un piektais ar ceturto. Un sanāk ka esi zaudējis vienu ātrumu gala ciparos rēķinot, mans uzskats ir tāds ja nebrauc triālā, vai klintīm, akmeņiem un utt. vai kādiem citiem šķēršļiem kur ir nepieciešams superzems pirmais robs, nav jēgas nodzīt visus ātrumus lejā, jo zaudē uz kopējo ātrumu. Ja trasē vai mežā trešais sākt likties par ātru, var taču ieslēgt otrajā vai pirmajā un izdarīt visu ko vēlējies.

[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Apr 2011, 10:40:14 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
12. Apr 2011, 11:24#6440

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nu dažādus močus arī nav korekti salīdzināt. Bet uz LC4 normāli varētu būt 15x42 (16x45) vai 15x45 (16x4. Ar tādiem zobratiem varēs braukt arī pa šoseju un īpaši nezāģēt motoru. LC4 pirmais robs nav tik zems kā uz exc tapēc ja vajag lai iet vēl lēnāk pirmajā tad jau būs kompromiss ar šosejas braukšanu un motoram apgriezieni būs lielāki.

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

endurists
12. Apr 2011, 11:29#6441

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Apr 2011, 11:24:17 dropman rakstīja:
Nu dažādus močus arī nav korekti salīdzināt. Bet uz LC4 normāli varētu būt 15x42 (16x45) vai 15x45 (16x4. Ar tādiem zobratiem varēs braukt arī pa šoseju un īpaši nezāģēt motoru. LC4 pirmais robs nav tik zems kā uz exc tapēc ja vajag lai iet vēl lēnāk pirmajā tad jau būs kompromiss ar šosejas braukšanu un motoram apgriezieni būs lielāki.


Es jau par LC4 runāju. Pašam bija uz LC4 16/40 un varēja braukt visur bez probl. Čomam bija uz LC4 16/48 vai 15/48 un ārpus meža bija garlaicīgi lēns. EXC vispār pirmais robs nav izmantojams ar otro pietiek

[ Šo ziņu laboja endurists, 12 Apr 2011, 11:31:23 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
12. Apr 2011, 11:33#6442

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Nu braukšanas stils jau arī dažāds. Man exc pirmais robs patīk tur kur mocīju nabaga lc4 visu laiku raustot sajūgu. Brauc kā dīzelis lēni bez gāzes

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

feciic
12. Apr 2011, 11:59#6443

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


12 Apr 2011, 10:37:40 endurists rakstīja:

12 Apr 2011, 10:03:17 Garders rakstīja:
vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc


Tas vairāk gaumes jautājums, ja uztaisīsi zemu sazobi pirmais būs lēns un tāpat arī piektais būs lēns un 100 km/h būs daudz apgriezienu. Tāpēc labāk likt kaut ko tuvu standarta pārim, un trenēties braukt, lai tik zems pirmais ātrums nebūtu vajadzīgs. Viss patiesībā ir ļoti vienkārši, uzliekot pa 10 zobiem lielāku pakaļējo zobratu kas ir + 25% no standarta 40 zobrata, Tev arī par ceturto daļu samazinās riteņa griešanās ātrums attiecīgajā pārnesumā un kopumā tas ir izskatās tā: pirmais ātrums paliek vēl zemāks, otrais ir tik pat garš cik bija pirms tam pirmais. Trešais ir vienāds ar iepriekšējo otro, ceturtais ar trešo un piektais ar ceturto. Un sanāk ka esi zaudējis vienu ātrumu gala ciparos rēķinot, mans uzskats ir tāds ja nebrauc triālā, vai klintīm, akmeņiem un utt. vai kādiem citiem šķēršļiem kur ir nepieciešams superzems pirmais robs, nav jēgas nodzīt visus ātrumus lejā, jo zaudē uz kopējo ātrumu. Ja trasē vai mežā trešais sākt likties par ātru, var taču ieslēgt otrajā vai pirmajā un izdarīt visu ko vēlējies.

Man uz LC4 ir 15/42, itkā ir ok vienīgi reizēm gribas nedaudz tuvāk otro un trešo jo ar otro ilgstoši zāģēt īpaši nepatīk un ar trešo tad sanāk tāda pukšķināšana. Pa šoseju pie simta ir 5k rpm

Offline

uldens2
12. Apr 2011, 12:28#6444

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Man 520 idealais variants ir 15/48 vai 15/49

Offline

dropman
12. Apr 2011, 12:31#6445

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

uz sx ir pavisam cits stāsts, ja protams nav iemānīta exc kārba iekšā

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Garders
12. Apr 2011, 14:31#6446

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

skaidrs ka katram sava zobu kombinācija ir labākā, vēl jautājums, vai var no kāda uz skati aizņemties pakaļējo riteni (road legal)? Manam griezts protektors, riepa tur super, bet skatē izčakarēja.

Offline

endurists
12. Apr 2011, 15:03#6447

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


12 Apr 2011, 12:28:45 uldens2 rakstīja:
Man 520 idealais variants ir 15/48 vai 15/49


Man ar uz 525 EXC tagad ir 15/49, ar 6robu vnk lidooo

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

dropman
12. Apr 2011, 15:21#6448

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Man ar 15/51 lido visos robos

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

450
14. Apr 2011, 10:34#6449

Kopš: 05. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: vējiņu

kad sestdien, svētdien

Offline

Garders
14. Apr 2011, 14:30#6450

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.

es varu sveetdien tikai.

Offline

chirkainais
14. Apr 2011, 14:43#6451

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


12 Apr 2011, 14:31:20 Garders rakstīja:
..., vai var no kāda uz skati aizņemties pakaļējo riteni (road legal)? Manam griezts protektors, riepa tur super, bet skatē izčakarēja.

Tev ir pashrociigi griezta riepa? Ar kaadu brauc? Un kaa taada uz asfalta izskataas?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline