Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Virinam pa bezceļu
Autors | Ziņojums |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
10 Apr 2011, 10:34:14 kinigadners rakstīja:
10 Apr 2011, 01:14:56 allexis rakstīja:
rīga-ērgļi vecais dzelzceļš ir biezā sniegā. Mēģinājām ar Garderu izstumties šodien pusnaktī. Secināju, ka mefo explorer tomēr ir sūds pa slapjo grunti, labāk tak novēlt uz riepām-ne uz sevi. Garders dabūja mani gaidīt.
Maniaki....
normāli izbraucām, man tik šodien sajūgs izskatās ka iet uz beigām | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| Nu pilns rublis Jums abiem toč naf......
Kāds kaifs ir jāties naktī pa sniegu pilnām stigām, ja pat pa dienu tas ir hard porn...
šito enerģiju atdodiet normālam dienas skrējienizgāzienam, atdeve vismaz = bauda no brauciena......
Sestdien atvilkām trijatā stundas trīs, nu tā, viduvējas emocijas, reizēm nācās slēgt mīzējtaktikas podziņu un griezām ripā, jo mežu biezokņu stigās sniegs vēl līdz padusēm. Vēl nedēļa jāpaciešās, un tad uz Lieldienām gāžam!!!
Dzelzce;lmala aiz Staķa līdz Garkalnes bedrei gan bija varen labi pakususi, līdz Sēnītei praktiski ar baudu aizgāzām, pēc tam aiz Inčukalna sākās neizbraucamie posmi(lasi- quadru nesamie posmi....)......
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
10 Apr 2011, 15:09:55 BigMan rakstīja:
Nu pilns rublis Jums abiem toč naf......
Kāds kaifs ir jāties naktī pa sniegu pilnām stigām, ja pat pa dienu tas ir hard porn...
šito enerģiju atdodiet normālam dienas skrējienizgāzienam, atdeve vismaz = bauda no brauciena......
Sestdien atvilkām trijatā stundas trīs, nu tā, viduvējas emocijas, reizēm nācās slēgt mīzējtaktikas podziņu un griezām ripā, jo mežu biezokņu stigās sniegs vēl līdz padusēm. Vēl nedēļa jāpaciešās, un tad uz Lieldienām gāžam!!!
Dzelzce;lmala aiz Staķa līdz Garkalnes bedrei gan bija varen labi pakususi, līdz Sēnītei praktiski ar baudu aizgāzām, pēc tam aiz Inčukalna sākās neizbraucamie posmi(lasi- quadru nesamie posmi....)......
ar pilnu rubli vispār uz moča nav ko kāpt un vēl jo vairāk mežā nav ko meklēt, bet nakts no dienas diezko neatšķiras, nevienā brīdī nav sajūta ka kaut ko neredzi. Kaifs? Tāds pats kā dienā, tikai nedaudz bērnišķīgā bauļu no tumsas pieskaņa klāt | Offline | | |
|
Superyder | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| + tumsā liekas, ka velc ātrāk, kā pa dienu | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| Pilnīgākā buļļa kaka!!!
Nepārliecināsi ne ar kādiem argumentiem, bet viens ir skaidrs- naktī mežā nav ko darīt![ Šo ziņu laboja BigMan, 10 Apr 2011, 20:31:09 ]
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| točna pierīgas mežos ir sniegs....? Mums talsos tāds plāns, čaugans. biš drifts ir, bet tas vietām | Offline | | |
Andrs | | Kopš: 13. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 153
Braucu ar: enduro moci
|
10 Apr 2011, 20:30:35 BigMan rakstīja:
Pilnīgākā buļļa kaka!!!
Nepārliecināsi ne ar kādiem argumentiem, bet viens ir skaidrs- naktī mežā nav ko darīt!
Ja grib izdurt acis uz koku zariem,novilkt uz muti uzbraucot slīpam kokam zemē,tad uz mežu jābrauc naktī.
Šodien pavingroju pa"Jautrajiem kalniņiem".Ēnainās vietās vēl ir sniegs un ledus,bet pa nedēļu nokusīs.
----------------- Bet nezāles jau neiznīkst! | Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
|
10 Apr 2011, 15:09:55 BigMan rakstīja:
Nu pilns rublis Jums abiem toč naf......
Kāds kaifs ir jāties naktī pa sniegu pilnām stigām, ja pat pa dienu tas ir hard porn...
šito enerģiju atdodiet normālam dienas skrējienizgāzienam, atdeve vismaz = bauda no brauciena......
Sestdien atvilkām trijatā stundas trīs, nu tā, viduvējas emocijas, reizēm nācās slēgt mīzējtaktikas podziņu un griezām ripā, jo mežu biezokņu stigās sniegs vēl līdz padusēm. Vēl nedēļa jāpaciešās, un tad uz Lieldienām gāžam!!!
Dzelzce;lmala aiz Staķa līdz Garkalnes bedrei gan bija varen labi pakususi, līdz Sēnītei praktiski ar baudu aizgāzām, pēc tam aiz Inčukalna sākās neizbraucamie posmi(lasi- quadru nesamie posmi....)......
a var es arī nākamnedēļ ar jums uz mežu aizbraukšu ???
izskatās ka gājis jums šonedēļ "good", big tikai šitas neticami (reizēm nācās slēgt mīzējtaktikas podziņu un griezām ripā) | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| A Jūs uz Talsiem negribiet atkaplēt? Mums ir kur izvērsties | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| J''eēēē, 450-nieks atgriezies!!!
..jā, reizes trīs bija vnk neizbraucami sniega sanesumi.......
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| Varbūt kāds zin cik zobiem jābūt KTM LC4 aizmugurējam zobratam oriģinālajā versijā? | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| 640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
450 | | Kopš: 05. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: vējiņu
|
10 Apr 2011, 22:51:17 Modrs rakstīja:
A Jūs uz Talsiem negribiet atkaplēt? Mums ir kur izvērsties
kaut kad jau mēs atkal saņemsimies un atbrauksim | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
|
11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz, | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 08:48:10 Garders rakstīja:
11 Apr 2011, 10:41:55 dropman rakstīja:
640 enduro un adventure ir 16 priekša un 42 aizmugure. SXC versijai ir aptuveni 15/48. Bet nu tā ir gaumes lieta un var likt dažādi. Galvenais lai ķēdes garuma pietiek.
manam izraadaas ir 16/54. Pirmo neizmantoju vispaar, starteejot ar otro laikam sajuugu nosvilinaaju. 42 zobi esot mezham par maz,
42 zobiem nav ne vainas, LC4 Adventurei man bija 16/40 un tāpat varēja visus purvus/takas izbraukt sajūgu nenosvilinot.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Man gan 16/42 nevisai patika, tapēc mainīju uz 15/42 un bija labāk. Bet vienalga nevar salīdzināt ar to cik traktorisks ir pirmais robs uz 525exc ar 15/51 zobratiem.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Pašam ir 14/50
Nezinu cik tas ir OK vai nē.. bet stiept virs 100 km/h ir grūti.. bet pa trasi ar 3 robu var mierīgi braukāt.. | Offline | | |
Garders | | Kopš: 07. Jul 2009
Ziņojumi: 691
Braucu ar: KTM450 un āfriku.
| vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
12 Apr 2011, 10:03:17 Garders rakstīja:
vot man ar liekas ka ar 14/50 vai 16/54 var pa trasi braukāt, bet pilsēta/meža ceļi kaut kā ņevstavļajet, a moš es vienkārši lohs varbūt nav ko zobratus mainīt, vienkārši uz trasi jābrauc
Tas vairāk gaumes jautājums, ja uztaisīsi zemu sazobi pirmais būs lēns un tāpat arī piektais būs lēns un 100 km/h būs daudz apgriezienu. Tāpēc labāk likt kaut ko tuvu standarta pārim, un trenēties braukt, lai tik zems pirmais ātrums nebūtu vajadzīgs. Viss patiesībā ir ļoti vienkārši, uzliekot pa 10 zobiem lielāku pakaļējo zobratu kas ir + 25% no standarta 40 zobrata, Tev arī par ceturto daļu samazinās riteņa griešanās ātrums attiecīgajā pārnesumā un kopumā tas ir izskatās tā: pirmais ātrums paliek vēl zemāks, otrais ir tik pat garš cik bija pirms tam pirmais. Trešais ir vienāds ar iepriekšējo otro, ceturtais ar trešo un piektais ar ceturto. Un sanāk ka esi zaudējis vienu ātrumu gala ciparos rēķinot, mans uzskats ir tāds ja nebrauc triālā, vai klintīm, akmeņiem un utt. vai kādiem citiem šķēršļiem kur ir nepieciešams superzems pirmais robs, nav jēgas nodzīt visus ātrumus lejā, jo zaudē uz kopējo ātrumu. Ja trasē vai mežā trešais sākt likties par ātru, var taču ieslēgt otrajā vai pirmajā un izdarīt visu ko vēlējies. [ Šo ziņu laboja endurists, 12 Apr 2011, 10:40:14 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Nu dažādus močus arī nav korekti salīdzināt. Bet uz LC4 normāli varētu būt 15x42 (16x45) vai 15x45 (16x4. Ar tādiem zobratiem varēs braukt arī pa šoseju un īpaši nezāģēt motoru. LC4 pirmais robs nav tik zems kā uz exc tapēc ja vajag lai iet vēl lēnāk pirmajā tad jau būs kompromiss ar šosejas braukšanu un motoram apgriezieni būs lielāki.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
|
|