Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: A kategorija
Autors | Ziņojums |
shhh | | Kopš: 11. Oct 2015
Ziņojumi: 48
Braucu ar: KTM
| Kāda taktika stoplīnijai labāka slapjā laikā? Riskēt mazāk ieskrienoties un varbūt nesasniegt 50km/h, vai ieskrieties normāli un riskēt ar neapstāšanos laikā? [ Šo ziņu laboja shhh, 27 Apr 2016, 16:52:30 ] | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
| Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā. | Offline | | |
einaarsm | | Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 145
Braucu ar: cbr f4i
| Sildi riepas skrienot no viena gala uz otru un bremzējot galos
Man ar sanāca nedaudz virs 600 un kaut kā pat neiespringu par to, tiesības bij galvenais, ne priekšlaicīgi pratot cik naudas izies. Ekšus ar pirmo ar noliku, un tur 90% nopelnu Negantelim ar padomiem, bez kuriem noteikti pavasarī es būtu bijis viens no pirmajiem rindā uz atkārtoto brauksanas eksāmenu
Bet tā, citādi var sanākt kā kolēģim "aj, domaju, ka mierīgi ierakstīšos obligātajās" a te jau 2x pa laukumu un saka, ka vēl ganjau divas vajadzēs kā min, pirms pilsētā laidīs. Takā cipars salasīsies
| Offline | | |
|
Odzeens | | Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| A kā bez lēnās čūskas jūs izložņāsiet starp mašīnām sastrēgumā [ Šo ziņu laboja Odzeens, 27 Apr 2016, 17:18:24 ]
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Aļaušos pieMetināt, ka frī kartupeļēdājvalstī Beļģijā, par A kategoriju vari nesapņot, ja nav iepirkts moto ekips, respektīvi, aizejot uz eksāmenu apavos, kuriem cauri spīd nenogrieztie kāju nagi, par A kategoriju vari aizmirst. Tātad iepriekš pieminētajiem 500eur, pieskaiti vēl 500+++ par ekipu. Tātad pie mums vēl viss pa prosto [ Šo ziņu laboja Rizza, 27 Apr 2016, 17:20:48 ] | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
|
27 Apr 2016, 17:16:51 Odzeens rakstīja:
A kā bez lēnās čūskas jūs izložņāsiet starp mašīnām sastrēgumā Vot vot, nokārto tiesības, nopērk moto, un pēc tam sēž kopā ar mašīnām korķī, jo bail līkumot. | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt. | Offline | | |
shhh | | Kopš: 11. Oct 2015
Ziņojumi: 48
Braucu ar: KTM
|
27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz
Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert. | Offline | | |
sciroco | | Kopš: 13. Jan 2016
Ziņojumi: 169
Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.
|
27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.
Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
27 Apr 2016, 13:20:02 PASSATizhi rakstīja:
27 Apr 2016, 12:42:09 axel182 rakstīja:
Pilsēta bij easy, bet mazā čūska...
mazā čūska man bija easy pasākums. lielākās problēmas sagādāja stoplīnija un šķēršļi
+1, mani ar par to "izdarbināja" | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
|
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē. | Offline | | |
Jusper | | Kopš: 08. Jun 2015
No: Cēsis
Ziņojumi: 368
Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700
|
27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:
27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz
Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.
Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis
Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.[ Šo ziņu laboja Jusper, 27 Apr 2016, 20:04:37 ] | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Apr 2016, 18:30:46 sciroco rakstīja:
27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.
Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu
Andijs Katligins - tālu mocis nav jāmeklē
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Emmy | | Kopš: 17. Jun 2015
Ziņojumi: 86
Braucu ar: GSXR
|
27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas. | Offline | | |
instruktors | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 429
Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet
|
27 Apr 2016, 20:00:30 Jusper rakstīja:
27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:
27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz
Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.
Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis
Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.
A kur rakstīts ka jānokāpj no motocikla!
Reku normativie dokumenti:
Iestumšana gabarītvārtos:
1.1. figūras izpildīšanas laikā motocikla vai mopēda gabarīti atrodas figūras robežās;
1.2. netiek aizskarti figūras elementi;
1.3. ar vienu mēģinājumu novieto motociklu vai mopēdu uz stāvbalsta un noņem no tā;
1.4. notur motociklu/mopēdu līdzsvarā.
Mums vienkarši inspektori ka grib tā pieņem!Viens saka tā,otrs tā!
[ Šo ziņu laboja instruktors, 27 Apr 2016, 20:45:04 ]
----------------- Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
27 Apr 2016, 16:58:44 Jusper rakstīja:
Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.
tieši spiežot līdz galam, arī pārlidosi pāri līnijām. tas abs iegāž, jo ievērojami pagarina bremzēšanas ceļu. spiežot mazāk apstāties ir vieglāk. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.
šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 27 Apr 2016, 21:06:19 ] | Offline | | |
Emmy | | Kopš: 17. Jun 2015
Ziņojumi: 86
Braucu ar: GSXR
|
27 Apr 2016, 21:05:04 PASSATizhi rakstīja:
27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:
27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:
27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās
Satikt un sasist
Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.
Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.
Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.
Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.
šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...
Vajadzētu, bet... Viņš tikai liek strādāt ar sajūgu un kājas bremzi, dzenā apkārt laukumam, lai mācos sajust to robežu, kad sajūgs sāk izslīdēt. Nez, ar to moci kaut kā visiem iet ļoti grūti, visi krīt, pati šodien pirmo reizi nolikos gar zemi krustojuma vidū | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
| mocis krīt kad nav vilkmes. tikko motors sāk vilkt uz priekšu, mocis grib celties augšā. izklausās pēc švaka instruktora. man tāds bija, pagajušogad. visu bija jāapgūst mašmācības ceļā un | Offline | | |
eddie | | Kopš: 09. Jul 2013
Ziņojumi: 659
Braucu ar: KTM 890 ADV R
| Es gan teiktu, ka klāt sajūga un pakaļgala bremzei jāliek lietā arī gāzes ručka.. Bet varbūt tieši to arī tavs instruktors domā, sakot, lai spēlējies ar sajūgu. Turēt augstākus apgriezienus, ļaut sajūgam slīdēt un pārējo darīt ar bremzi. Ja vajag lielāku vilkmi - nedaudz vaļīgāk sajūgu (gāzei jābūt jau gana pietiekamai, jo, ja šajā brīdī griezīsi ručku, būs par asu rāviens).
Ai, labi.. ja tā padomā - varianti vairāki. To vienkārši jāsajūt. Vairāk ar augumu, mazāk ar stūri! | Offline | | |
|
|