Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
shhh
27. Apr 2016, 16:52#6414

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM

Kāda taktika stoplīnijai labāka slapjā laikā? Riskēt mazāk ieskrienoties un varbūt nesasniegt 50km/h, vai ieskrieties normāli un riskēt ar neapstāšanos laikā?

[ Šo ziņu laboja shhh, 27 Apr 2016, 16:52:30 ]

Offline

Jusper
27. Apr 2016, 16:58#6415

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.

Offline

einaarsm
27. Apr 2016, 17:11#6416

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i

Sildi riepas skrienot no viena gala uz otru un bremzējot galos
Man ar sanāca nedaudz virs 600 un kaut kā pat neiespringu par to, tiesības bij galvenais, ne priekšlaicīgi pratot cik naudas izies. Ekšus ar pirmo ar noliku, un tur 90% nopelnu Negantelim ar padomiem, bez kuriem noteikti pavasarī es būtu bijis viens no pirmajiem rindā uz atkārtoto brauksanas eksāmenu

Bet tā, citādi var sanākt kā kolēģim "aj, domaju, ka mierīgi ierakstīšos obligātajās" a te jau 2x pa laukumu un saka, ka vēl ganjau divas vajadzēs kā min, pirms pilsētā laidīs. Takā cipars salasīsies

Offline

Odzeens
27. Apr 2016, 17:16#6417

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

A kā bez lēnās čūskas jūs izložņāsiet starp mašīnām sastrēgumā

[ Šo ziņu laboja Odzeens, 27 Apr 2016, 17:18:24 ]



-----------------
Visu cieņu.

Offline

Rizza
27. Apr 2016, 17:20#6418

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Aļaušos pieMetināt, ka frī kartupeļēdājvalstī Beļģijā, par A kategoriju vari nesapņot, ja nav iepirkts moto ekips, respektīvi, aizejot uz eksāmenu apavos, kuriem cauri spīd nenogrieztie kāju nagi, par A kategoriju vari aizmirst. Tātad iepriekš pieminētajiem 500eur, pieskaiti vēl 500+++ par ekipu. Tātad pie mums vēl viss pa prosto

[ Šo ziņu laboja Rizza, 27 Apr 2016, 17:20:48 ]

Offline

eddie
27. Apr 2016, 17:22#6419

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R


27 Apr 2016, 17:16:51 Odzeens rakstīja:
A kā bez lēnās čūskas jūs izložņāsiet starp mašīnām sastrēgumā
Vot vot, nokārto tiesības, nopērk moto, un pēc tam sēž kopā ar mašīnām korķī, jo bail līkumot.

Offline

RenegadeX
27. Apr 2016, 18:09#6420

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39

Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.

Offline

shhh
27. Apr 2016, 18:14#6421

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM


27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Offline

sciroco
27. Apr 2016, 18:30#6422

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.


27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.


Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu

Offline

S19
27. Apr 2016, 19:41#6423

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2016, 13:20:02 PASSATizhi rakstīja:

27 Apr 2016, 12:42:09 axel182 rakstīja:
Pilsēta bij easy, bet mazā čūska...


mazā čūska man bija easy pasākums. lielākās problēmas sagādāja stoplīnija un šķēršļi


+1, mani ar par to "izdarbināja"

Offline

S19
27. Apr 2016, 19:45#6424

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.

Offline

Jusper
27. Apr 2016, 20:00#6425

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700


27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:

27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis

Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.

[ Šo ziņu laboja Jusper, 27 Apr 2016, 20:04:37 ]

Offline

VATERLAND
27. Apr 2016, 20:05#6426

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Apr 2016, 18:30:46 sciroco rakstīja:

27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.


Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu


Andijs Katligins - tālu mocis nav jāmeklē

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Emmy
27. Apr 2016, 20:42#6427

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.

Offline

instruktors
27. Apr 2016, 20:43#6428

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet


27 Apr 2016, 20:00:30 Jusper rakstīja:

27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:

27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis

Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.


A kur rakstīts ka jānokāpj no motocikla!
Reku normativie dokumenti:
Iestumšana gabarītvārtos:
1.1. figūras izpildīšanas laikā motocikla vai mopēda gabarīti atrodas figūras robežās;
1.2. netiek aizskarti figūras elementi;
1.3. ar vienu mēģinājumu novieto motociklu vai mopēdu uz stāvbalsta un noņem no tā;
1.4. notur motociklu/mopēdu līdzsvarā.
Mums vienkarši inspektori ka grib tā pieņem!Viens saka tā,otrs tā!

[ Šo ziņu laboja instruktors, 27 Apr 2016, 20:45:04 ]



-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 20:55#6429

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125


27 Apr 2016, 16:58:44 Jusper rakstīja:
Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.
tieši spiežot līdz galam, arī pārlidosi pāri līnijām. tas abs iegāž, jo ievērojami pagarina bremzēšanas ceļu. spiežot mazāk apstāties ir vieglāk.

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 21:05#6430

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125


27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.

šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 27 Apr 2016, 21:06:19 ]

Offline

Emmy
27. Apr 2016, 21:12#6431

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


27 Apr 2016, 21:05:04 PASSATizhi rakstīja:

27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.

šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...

Vajadzētu, bet... Viņš tikai liek strādāt ar sajūgu un kājas bremzi, dzenā apkārt laukumam, lai mācos sajust to robežu, kad sajūgs sāk izslīdēt. Nez, ar to moci kaut kā visiem iet ļoti grūti, visi krīt, pati šodien pirmo reizi nolikos gar zemi krustojuma vidū

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 21:18#6432

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: honda 600 un 125

mocis krīt kad nav vilkmes. tikko motors sāk vilkt uz priekšu, mocis grib celties augšā. izklausās pēc švaka instruktora. man tāds bija, pagajušogad. visu bija jāapgūst mašmācības ceļā un

Offline

eddie
27. Apr 2016, 21:34#6433

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Es gan teiktu, ka klāt sajūga un pakaļgala bremzei jāliek lietā arī gāzes ručka.. Bet varbūt tieši to arī tavs instruktors domā, sakot, lai spēlējies ar sajūgu. Turēt augstākus apgriezienus, ļaut sajūgam slīdēt un pārējo darīt ar bremzi. Ja vajag lielāku vilkmi - nedaudz vaļīgāk sajūgu (gāzei jābūt jau gana pietiekamai, jo, ja šajā brīdī griezīsi ručku, būs par asu rāviens).

Ai, labi.. ja tā padomā - varianti vairāki. To vienkārši jāsajūt. Vairāk ar augumu, mazāk ar stūri!

Offline