Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
helmis
01. Jun 2015, 07:33#641

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Labs rītiņš Jā piekrītu,ka var pieregulēt vārstus pats,bet ja man nav manuāļa,un ar angleni arī pašvaki,tad varianti saraujas.Šo lc sxc nopirku 2gadus(vēlu rudenī) atpakaļ,tā kā šobrīd reāli nobraucis es esmu 5tūks km,sāku tikai reāli apostīties kas ir kas,,,būs jau laikam ebayā jāpasūta tas motora manuālis

Offline

helmis
01. Jun 2015, 10:01#642

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

O mātē goglē atradu šādu tādu manuāli,mēģināšu izprintēt,tik cik ar to tulkošanu gan būs kā būs,,ja saprotu pareizi tad vārstu atstarpēm jābūt 0.15mm gan ieplūde gan izplūde 625m3sxc,,tā ir veči pareizi,ja nau tad palabojat.

Offline

motoinstruktors
01. Jun 2015, 13:11#643

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


01 Jun 2015, 10:01:50 helmis rakstīja:
O mātē goglē atradu šādu tādu manuāli,mēģināšu izprintēt,tik cik ar to tulkošanu gan būs kā būs,,ja saprotu pareizi tad vārstu atstarpēm jābūt 0.15mm gan ieplūde gan izplūde 625m3sxc,,tā ir veči pareizi,ja nau tad palabojat.

...tieši tā-Žiguļa atstarpe aukstam motoram...
Tagad iemācies atrast kompresijas takti,-virzulis augšā(svece tāpat jāizskrūvē,lai vieglāk grozīt kloķeni),jā un ģeneratora pusē logā strīpa pa vidu...rokeriem jābūt brīviem...utt

Offline

SemteX
01. Jun 2015, 13:15#644

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

ja pareizi atceros tad bija 0.15mm vārstu atstarpes...ir janonem benkis bāka un truba elposanai tad galvas augsā var tikt pie vārstu vāciņiem...man nācās 6kantu atsledzinu mazliet noīsināt lai ērtāk skrūvēt...tad atverot tos atskruve atstarpju kontr.skrūves un ieliek spraugmēru un piespiež to ar regulesanas skruvi un piegriež kontr uzgriezni..tā visiem 4vārstiem un viss

manuālis man ir pc tāda kā programma tur viss bija..ja ir vajadzība varu ielādēt failiem.lv un vari novilkt viņuir jau darīts tā

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

SemteX
01. Jun 2015, 13:17#645

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

jā piemirsu ka vārstiem jābūt ciet,kad regulē!!!

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

helmis
01. Jun 2015, 15:32#646

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Jā paldies šobrīd gan esmu darbā,bet kad būs brīvdienas tad ķeršos klāt,,Kompresijas takti jau brīvi,manam lc ir automātiskais dekompresors,tad kad tas noklakšķ,,tad takš ir tā kompresijas takts,ja nemaldos.

Offline

lockhead
09. Jun 2015, 19:20#647

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Kāds ir jaucis ūdenspumpi vaļā? Bēda tāda, ka atradu biški tosolu eļļā. Pavisam nedaudz, bet patīkami nav. Pēc izmeklēšanas tika konstatēts, ka sulo ūdens sūknis. Interesē, kas tas par gumijas draņķi no galvas puses. Blīvslēgs? Saļņiks?

Offline

motoinstruktors
09. Jun 2015, 21:21#648

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


09 Jun 2015, 19:20:37 lockhead rakstīja:
Kāds ir jaucis ūdenspumpi vaļā? Bēda tāda, ka atradu biški tosolu eļļā. Pavisam nedaudz, bet patīkami nav. Pēc izmeklēšanas tika konstatēts, ka sulo ūdens sūknis. Interesē, kas tas par gumijas draņķi no galvas puses. Blīvslēgs? Saļņiks?


...maini visu,gultņus var atrast gultņu bodē,asīti&blīvslēgu KSM,arī ārējie o-riņķi pie viņiem-kopā nebūs dārgi...es mainīju ap 50000 km,bet bija jau zupā tārpi...

Offline

helmis
17. Jun 2015, 14:08#649

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Sveiciens visiem kas pārvietojas ar mo Ir šaize ar lc4 625,lieta tāda ka parādijusies tāda kā detonācija no vārstiem,bet viņa ir tikai pie kaut kādas slodzītes,uz vietas rūcot,gāzējot nekā nav rūc labi,braucot ar 1vai2robu arī nejūt,bet uz 3.4.5robu uz mazākiem apgriezieniem jau tā detonācija parādās,ja ir lieli apgriezieni tad nejūt to detonāciju pat pie 3,4,5 atruma,kas nez varētu šo herņu taisīt(mierinātāji ķēdei,gultnis sadalenei) tika paeksperimentēts ar bendzīnu,nekā,vārsti arī tika noregulēti,arī nekā,kādi vel varianti ?

Offline

MIGs
17. Jun 2015, 15:17#650

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nav tā, ka viņš vienkārši ir uz slāpšanas robežas ?!

-----------------

Offline

helmis
17. Jun 2015, 16:40#651

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Nē uz slāpšanu nau,rūc baigi normāli(uz vietas stāvot vispār nepateiksi ka būtu kāda šaize), tik cik pavasarī pirmajos izbraucienos biški tā kā kaut ko bija karbūzī ierāvis,jo dodot virsū tā kā aizrijās,un īsti tā kā ar pirmo negribēja pielekt, bet pabraucu pārgāja,un atkal gāja labi,,tikai nodomāju ka vajadzētu iztīrīt karbūzi,ja vel čakarēsies..a var būt kaut kas ar šito aizrīšanos karbūzī ?

Offline

GUN
17. Jun 2015, 17:00#652

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

ko tu domā ar detonāciju?, ja tā ir viegla raustīšanās pie vidējiem apgriezieniem, tad ļoti iespējams, ka tas ir karbis, es diezgan nocīnījos ar šādiem simtomiem, atrisinājās problēma nolaižot adatu par vienu pozīciju, bet nu viennozīmigi pateikt nevar kas par vainu, to vai ir pareizs degmaisījuma sastāvs, var pateikt pēc sveces krāsas.
Manam lopam ir dellotro karbis un viņam ir plakans drosļvārts, kas jau ir manāmi padilis, iespējams ka karbulis ir vienkārši sadilis un tad arī var parādīties visādi gļuki

Offline

helmis
17. Jun 2015, 17:07#653

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.


17 Jun 2015, 16:40:25 helmis rakstīja:
Nē uz slāpšanu nau,rūc baigi normāli(uz vietas stāvot vispār nepateiksi ka būtu kāda šaize), tik cik pavasarī pirmajos izbraucienos biški tā kā kaut ko bija karbūzī ierāvis,jo dodot virsū tā kā aizrijās,un īsti tā kā ar pirmo negribēja pielekt, bet pabraucu pārgāja,un atkal gāja labi,,tikai nodomāju ka vajadzētu iztīrīt karbūzi,ja vel čakarēsies..a var būt kaut kas ar šito aizrīšanos karbūzī ?
Ah jā atcerējos,bij pavasarī kaut kas ar apgriezieniem,,kad darbinu aukstu moci tad apgriezieni pēc maza brītiņa krita lejā,tik pat kā nebūtu tas melnais čoks izvilkts,bet tas arī pazuda kad izmaucu kādu līkumu.

Offline

helmis
17. Jun 2015, 17:13#654

Kopš: 22. Mar 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 463

Braucu ar: ktmLC4 ,mtz,audi,partner.

Nē nē tā nau raustīšanās,bet reāla vārstu graboņa pie piepūles ar lielāku robu kad ir ne visai lieli apgriezieni,,,Sajūta tāda,tik pat kā būtu ielējis vecu beņdžu vai 76..

Offline

vilksviens
28. Jun 2015, 17:11#655

Kopš: 21. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Honda NC700X / KTM LC4 620

Vecci, atsaucaas! Savam 1998. gada KTM 620 gribu uzlikt demferi. Kaadi variant? Varbuut kaadam ir pieredze? Varbuut kaadam lieks meetaajas sskkuunii un var ko sarunaat? Interesee arii pakalleejais rats uz R19.

-----------------
I never make stupid mistakes. Only very, very clever ones.

Offline

Superman
16. Jul 2015, 11:46#656

Kopš: 30. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 36

Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO

Varbūt kāds ir modificējis KTM asti un ir palicis pāri, vai kā citādi lieks aizmugurējās spuldzes maiņas cauruma vāciņš?
KTM 640 supermoto ~2003.g.
29565356

Offline

motoinstruktors
16. Jul 2015, 12:18#657

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


28 Jun 2015, 17:11:22 vilksviens rakstīja:
Vecci, atsaucaas! Savam 1998. gada KTM 620 gribu uzlikt demferi. Kaadi variant? Varbuut kaadam ir pieredze? Varbuut kaadam lieks meetaajas sskkuunii un var ko sarunaat? Interesee arii pakalleejais rats uz R19.

...1997.gadā Blūmfelds lika ÕHLINS demferi ,prasi viņam Ādmiņu ielā

Offline

strokis
19. Jul 2015, 21:57#658

Kopš: 11. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Ktm lc 4 or ktm exc AR kuru ir labāk braukt?

Offline

shiirs
19. Jul 2015, 22:33#659

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 686

Braucu ar: CanAm Outlander

protams ka ar exc, kursh tad vel brauc ar Lc4, veci opapi un veel motoinstruktors

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

lockhead
07. Aug 2015, 00:02#660

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Pieklapējuši to saiti, kas šī topika pirmajā lapā
Meklēju kādu repair manuāli, kur bija vārstu vāka skrūvju garumi un etc sšit. Kkur redzēju, bet neatminos kur.

Offline